quote:21. Ronde 07.02.2021 14:30 U FC Groningen
22. Ronde 14.02.2021 14:30 T Willem II
23. Ronde 21.02.2021 12:15 U FC Twente
24. Ronde 28.02.2021 16:45 U AZ Alkmaar
25. Ronde 06.03.2021 16:30 T VVV-Venlo
26. Ronde 14.03.2021 14:30 U PSV
27. Ronde 20.03.2021 20:00 T FC Emmen
28. Ronde 04.04.2021 16:45 T Fortuna Sittard
29. Ronde 11.04.2021 12:15 U FC Utrecht
30. Ronde 25.04.2021 16:45 T Vitesse
31. Ronde 02.05.2021 12:15 U ADO Den Haag
32. Ronde 09.05.2021 14:30 T AFC Ajax
33. Ronde 13.05.2021 14:30 U Heracles Almelo
34. Ronde 16.05.2021 14:30 T RKC Waalwijk
quote:Op maandag 1 februari 2021 12:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
@Bombvis , @fetX , @Caland , @ThePlaneteer , @Erasmus en @Bottendaal weten weer waar ze staan.
Niet op het doekje in ieder geval
Yatseflatsquote:Op vrijdag 16 april 2021 11:24 schreef De_Kraam het volgende:
Jammer dat het niet zwart met geel is om het grote Vitesse dat ons voorbij is op alle fronten te eren.
quote:'Slot wil Onder 21-spelers in eerste weken de kans geven'
Arne Slot zal in zijn eerste weken bij Feyenoord een serieuze kans bieden aan de spelers van Feyenoord Onder 21. Dat weet Twitter-account Feyenoord Youth Watcher vrijdag te melden. Slot zal de jeugdspelers in de eerste weken erbij halen, waarna de spelers die bewijzen het aan te kunnen ook onderdeel uit zullen maken van zijn uiteindelijke selectie.
Het kanaal meldt ook hoe de hoogste jeugdteams er komend seizoen uit zullen zien, al zijn deze namen nog niet bevestigd. Shiloh 't Zand (17), Guus Baars (18), Mimeirhel Benita (17), Giuliany Ben-David dos Santos (18), Lennard Hartjes (18) en Kars van Veldhoven (18) zullen doorstromen naar Feyenoord Onder 21, evenals keepers Sam Pak (18) en Devin Remie (18). Antoni-Djibu Milambo (16) zal meetrainen met dat elftal, maar zal vermoedelijk ook wedstrijden spelen voor Onder 18.
Feyenoord zal daarnaast waarschijnlijk afscheid nemen van Zenya Deurloo (18), Max Christoffel (17), Tyrell Tearr (18) en Kaj van der Veldt (18). De overige spelers maken ook komend seizoen deel uit van de Onder 18-ploeg. Nigel Marengo (17) van Feyenoord Onder 17 zal de club ook gaan verlaten.
quote:Op vrijdag 16 april 2021 12:52 schreef Erasmus het volgende:
[..]
[ twitter ]
ANNOUNCE nieuwe snelle negerts, kappende mocro's en scorende tatta's.
Steven unfriended Orkunquote:Op vrijdag 16 april 2021 13:01 schreef hhh38 het volgende:
[..]
[ twitter ]
ANNOUNCE Kökcü op 10 volgend seizoen
Announce fittie met Antonucci en Teixeira in de voorbereiding.quote:Op vrijdag 16 april 2021 13:01 schreef hhh38 het volgende:
[..]
[ twitter ]
ANNOUNCE Kökcü op 10 volgend seizoen
Teixeira boeit het volgens mij allemaal geen reetquote:Op vrijdag 16 april 2021 14:14 schreef H.FR het volgende:
[..]
Announce fittie met Antonucci en Teixeira in de voorbereiding.
Als ik kijk naar zijn CV heeft hij denk ik bij Feyenoord de hoogste salaris van zijn leven tot nu toe.quote:Op vrijdag 16 april 2021 14:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Teixeira boeit het volgens mij allemaal geen reet
Zal wel meevallen toch? Het is ook niet dat Arnesen hoge salarissen heeft uitgedeeld. Bijv Fer tekende met bijna een halvering van zijn salaris tov vorig seizoen (en speelt er ook naar)quote:Op vrijdag 16 april 2021 14:23 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Als ik kijk naar zijn CV heeft hij denk ik bij Feyenoord de hoogste salaris van zijn leven tot nu toe.
Ja, maar ik heb niet het idee dat ze bij Liverpool Texeira de gebruikelijke Premier League salaris betaald hebben waar ze natuurlijk bekend om staan. Denk dat die jongen allang blij was om in het shirt van Liverpool een potjes per jaar te mogen spelen.quote:Op vrijdag 16 april 2021 14:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zal wel meevallen toch? Het is ook niet dat Arnesen hoge salarissen heeft uitgedeeld. Bijv Fer tekende met bijna een halvering van zijn salaris tov vorig seizoen (en speelt er ook naar)
bij dick in de kelder voor de rest van hun carrièrequote:Op vrijdag 16 april 2021 16:43 schreef Qarrad het volgende:
'Slot wil Onder 21-spelers in eerste weken de kans geven' https://www.fr12.nl/nieuw(...)n-de-kans-geven.html
Hoop namen die ik een beetje kende, anderen niet.
Vraagje: wat is er gebeurd met de talenten die nu door zouden moeten breken zoals Splinter de Mooij en Naujoks? Want die zie ik weer niet in dit lijstje.
Dat zijn toch nooit echt grote talenten geweestquote:Op vrijdag 16 april 2021 16:43 schreef Qarrad het volgende:
'Slot wil Onder 21-spelers in eerste weken de kans geven' https://www.fr12.nl/nieuw(...)n-de-kans-geven.html
Hoop namen die ik een beetje kende, anderen niet.
Vraagje: wat is er gebeurd met de talenten die nu door zouden moeten breken zoals Splinter de Mooij en Naujoks? Want die zie ik weer niet in dit lijstje.
Bitte Warten Sie.quote:Op vrijdag 16 april 2021 19:47 schreef fetX het volgende:
[..]
Lekker zeg! Ik ben nog aan het twijfelen of ik morgen om 09:00 achter de laptop ga zitten.
Gewoon een pallet met stenen is het veiligst.quote:Op zaterdag 17 april 2021 13:49 schreef fetX het volgende:
Toch maar niet gedaan. Ga tijdens de play offs wel weer en anders volgend seizoen.
Kans dat ik nog positief test is trouwens vrij groot, maar goed ook zonder dat gegeven had ik het niet gedaan.
Wat lief dat je meteen aan me denkt. Het zou leuk zijn als we jullie volgende week verslaan en 4e worden, maar Vitesse kennende worden jullie op doelsaldo 4e.quote:
Ik ga in de kuip BRULLEN volgende week!quote:Op zondag 18 april 2021 19:52 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Zo.
Dat Vitesse vegen we volgende week ook wel van de mat.
Lekker elk jaar stijf onderaan eindigen met <10 punten. Genot.quote:Op maandag 19 april 2021 09:37 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik verwacht toch wel dat Feyenoord bij de laatste 3 founding clubs zit.
Anders ligt die Koevermans weer te slapen.
Onderdeel van het plan met de Amerikanen.quote:Op maandag 19 april 2021 09:37 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik verwacht toch wel dat Feyenoord bij de laatste 3 founding clubs zit.
Anders ligt die Koevermans weer te slapen.
Denk dat wij daar gewoon een middenmoter zouden zijn. Zelfde geldt voor Ajax. Deelname aan zo’n competitie betekent ook wel dat je het financiële aspect gelijk trekt, en indien dat gebeurt kan je op andere vlakken ook wel gelijk komen met de rest van de deelnemers. Alsof het beleid van Barcelona of Arsenal niet dieptriest is.quote:Op maandag 19 april 2021 10:02 schreef fetX het volgende:
[..]
Lekker elk jaar stijf onderaan eindigen met <10 punten. Genot.
Je bent nu sarcastisch, toch?quote:Op maandag 19 april 2021 10:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Denk dat wij daar gewoon een middenmoter zouden zijn. Zelfde geldt voor Ajax. Deelname aan zo’n competitie betekent ook wel dat je het financiële aspect gelijk trekt, en indien dat gebeurt kan je op andere vlakken ook wel gelijk komen met de rest van de deelnemers. Alsof het beleid van Barcelona of Arsenal niet dieptriest is.
Alleen zou het Legioen deelname niet accepteren(en de laatste jaren zijn onze Europese prestaties nèt niet goed genoeg om in aanmerking te komen).
Nee, echt niet. Deelname aan zo’n competitie betekent automatisch veel meer geld om te besteden. Denk dat ook een Feyenoord daarin kan presteren (of welke club dan ook met een groot stadion in een grotere stad), in ruil dat je club een commercieel gedrocht wordt.quote:Op maandag 19 april 2021 10:16 schreef fetX het volgende:
[..]
Je bent nu sarcastisch, toch?
Wij hebben echt niks te zoeken in zo'n Super League. En ik zou er ook niet eens aan mee willen doen. Helemaal niet als je dan wordt uitgesloten van de nationale competitie. Ik kijk nog altijd het liefst de Eredivisie (maar dat is mijn kneuterigheid).
Wat.quote:Op maandag 19 april 2021 10:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Denk dat wij daar gewoon een middenmoter zouden zijn.
Snap je redenatie ergens wel, maar aanzien van die andere clubs is toch veel groter dan van ons.quote:Op maandag 19 april 2021 10:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee, echt niet. Deelname aan zo’n competitie betekent automatisch veel meer geld om te besteden. Denk dat ook een Feyenoord daarin kan presteren (of welke club dan ook met een groot stadion in een grotere stad), in ruil dat je club een commercieel gedrocht wordt.
En wat maakt dat je denkt dat je dan zelfde uitgavenpatroon kan hebben als de andere topclubs die daar dan ook aan meedoen?quote:Op maandag 19 april 2021 10:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee, echt niet. Deelname aan zo’n competitie betekent automatisch veel meer geld om te besteden. Denk dat ook een Feyenoord daarin kan presteren (of welke club dan ook met een groot stadion in een grotere stad), in ruil dat je club een commercieel gedrocht wordt.
Ik denk dat Feyenoord bij jaarlijkse gegarandeerde deelname inderdaad zo’n omzet kan gaan genereren.quote:Op maandag 19 april 2021 10:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
En wat maakt dat je denkt dat je dan zelfde uitgavenpatroon kan hebben als de andere topclubs die daar dan ook aan meedoen?
De clubs die daaraan meedoen hebben minimale omzet van 400 miljoen per jaar.
Maar de clubs die nu 400 miljoen genereren gaan met Super League richting 700 miljoen zeg maar. Hoe ga je daar dan mee concurreren?quote:Op maandag 19 april 2021 10:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik denk dat Feyenoord bij jaarlijkse gegarandeerde deelname inderdaad zo’n omzet kan gaan genereren.
Bij PSV investeren ze 50 miljoen, gewoon. Bij Feyenoord gaat het nu al jaren over Amerikanen.quote:Op maandag 19 april 2021 10:05 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Onderdeel van het plan met de Amerikanen.
Nee, dit kan niet.quote:Op maandag 19 april 2021 10:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Denk dat wij daar gewoon een middenmoter zouden zijn
PSV IS ONS MIJLENVER VOORBIJ!!!!!!!!111!111quote:Op maandag 19 april 2021 14:08 schreef Elan het volgende:
[..]
Bij PSV investeren ze 50 miljoen, gewoon. Bij Feyenoord gaat het nu al jaren over Amerikanen.
Steeds meer een club van veel woorden maar geen daden.
Je hoeft niet van de daken te schreeuwen hoor.quote:Op maandag 19 april 2021 14:26 schreef Scrummie het volgende:
[..]
PSV IS ONS MIJLENVER VOORBIJ!!!!!!!!111!111
Hoezo investeren, ze lenen dat gewoon.quote:Op maandag 19 april 2021 14:08 schreef Elan het volgende:
[..]
Bij PSV investeren ze 50 miljoen, gewoon. Bij Feyenoord gaat het nu al jaren over Amerikanen.
Steeds meer een club van veel woorden maar geen daden.
geld is toch gratis nuquote:Op maandag 19 april 2021 14:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Hoezo investeren, ze lenen dat gewoon.
Die Amerikanen willen toch ook in ruil belang in de vorm aandelen. Gratis geld bestaat niet.quote:Op maandag 19 april 2021 14:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Hoezo investeren, ze lenen dat gewoon.
Nouja mijn punt is meer dat ze het in de Eindhovense media zo hebben weten te spinnen dat het een flinke en verstandige kapitaalinjectie is. Uiteindelijk is er gewoon een tweede hypotheek afgesloten, dat doe je in deze tijd niet echt omdat het je zo voor de wind gaat. En het bedrag is uiteindelijk ook een beetje wisselgeld natuurlijkquote:Op maandag 19 april 2021 15:25 schreef Elan het volgende:
[..]
Die Amerikanen willen toch ook in ruil belang in de vorm aandelen. Gratis geld bestaat niet.
Het gaat meer om de de daadkracht, volgens mij (maar misschien heb ik het mis) is over die 50 miljoen nooit iets in de media verschenen of überhaupt bnaar buiten gebracht en opeens is het er, klaar om te investeren in de spelersgroep.
Speciaal voor jou ga ik NU kijken.quote:
Feijenoord gaat 130 miljoen ophalen uit Amerika en de Champions League winnen.quote:
Feyenoord gaat Arsenal voorbij.quote:Op maandag 19 april 2021 22:50 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Feijenoord gaat 130 miljoen ophalen uit Amerika en de Champions League winnen.
quote:Op maandag 19 april 2021 22:54 schreef fetX het volgende:
[..]
Feyenoord gaat Arsenal voorbij.
OP ALLE FRONTEN
Feyenoord is al Arsenal voorbij, drie Europese prijzen voor ons tov eentje voor hen.quote:Op maandag 19 april 2021 22:54 schreef fetX het volgende:
[..]
OP ALLE FRONTEN
Als dit voetbalfestijn was doorgegaan hadden we nooit iets van dat hele Ajax vernomen!quote:Op maandag 19 april 2021 23:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat Ajax weet ook weer waar het staat
@:tong80
quote:Op maandag 19 april 2021 22:54 schreef fetX het volgende:
[..]
OP ALLE FRONTEN
Meestal is de waarheid wel leuk.quote:Op maandag 19 april 2021 23:10 schreef Erasmus het volgende:
[..]
[ twitter ]
Nu al de tweet van de week voor mij.
Volgens mij staan we nog op plek 10 dit seizoenquote:Op dinsdag 20 april 2021 04:22 schreef De_Kraam het volgende:
[ twitter ]
Druk die Super Liek er maar door jongens.
Jammer, ik had weer herinneringen in mijn hoofd van de CL anthem dat door de akoestiek van De Kuip galmde.quote:Op dinsdag 20 april 2021 10:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Maar afhankelijk van het systeem krijgt de top 4 van Nederland volgend jaar een CL-ticket ja
Edit: Spanje valt zonder Barca, Real en Atletico niet buiten de top 4.
Ja, het is erg lastig. Ik kan dus nergens terechtquote:Op dinsdag 20 april 2021 14:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Godver, alle tijdblokken om getest te worden op Corona zondagochtend in Rotterdam zijn al vol dus ik word zaterdagavond getest bij de Arena
waarom doe je dit?quote:Op dinsdag 20 april 2021 14:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Godver, alle tijdblokken om getest te worden op Corona zondagochtend in Rotterdam zijn al vol dus ik word zaterdagavond getest bij de Arena
Ik zaterdagmiddag bij het gelredome.quote:Op dinsdag 20 april 2021 14:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Dit was ook niet te verwachten ofzo.. Testsamenlevingquote:Op dinsdag 20 april 2021 14:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
@GurneyIsBestOke is gewoon een luie flikker dat hij nu pas denkt aan dat afspraakje inplannen.quote:Op dinsdag 20 april 2021 15:03 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dit was ook niet te verwachten ofzo.. Testsamenleving
Dat ook wel een beetje ja. Na de berichten van vorige week over dat Keukenhof gebeuren kon je dit wel zien aankomen.quote:Op dinsdag 20 april 2021 15:04 schreef Caland het volgende:
[..]
@:gurneyisbestoke is gewoon een luie flikker dat hij nu pas denkt aan dat afspraakje inplannen.
hopelijk zijn er straks een paar landen waar die onzin niet zo extreem isquote:Op dinsdag 20 april 2021 15:03 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dit was ook niet te verwachten ofzo.. Testsamenleving
Ik heb nog altijd de naïeve hoop dat het hier ook niet van de grond komt. Dan wel door maatschappelijke onrust, dan wel bedrijven die denken 'krijg de tering maar'.quote:Op dinsdag 20 april 2021 15:05 schreef aTypisch het volgende:
[..]
hopelijk zijn er straks een paar landen waar die onzin niet zo extreem is
Ik was er dan ook een weekendje uit.quote:Op dinsdag 20 april 2021 15:04 schreef Caland het volgende:
[..]
@:gurneyisbestoke is gewoon een luie flikker dat hij nu pas denkt aan dat afspraakje inplannen.
(lol)quote:Op dinsdag 20 april 2021 15:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik was er dan ook een weekendje uit.
Maar bijzonder vind ik het persoonlijk wel. Die testsamenleving kan nu al de tyfus krijgen. Gelukkig gaat dit binnen een maand weer klaar zijn, niemand gaat dit serieus nemen.
Het is een sneltest, dus je hoeft niet het supportershome in, dat scheelt weerquote:Op dinsdag 20 april 2021 15:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zaterdagmiddag bij het gelredome.
Pallet bakstenen mee. @:zipportal
Ja.quote:Op dinsdag 20 april 2021 16:20 schreef Scrummie het volgende:
Ben ik de enige die na al dat super league gedram denkt 'donder op met je Amerikaanse dollars'?
Ik dacht dat daarvoor alquote:Op dinsdag 20 april 2021 16:20 schreef Scrummie het volgende:
Ben ik de enige die na al dat super league gedram denkt 'donder op met je Amerikaanse dollars'?
Nja, het blijven 49% aandelen natuurlijk.quote:Op dinsdag 20 april 2021 16:32 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik dacht dat daarvoor al
Tenminste, als dat een hoge mate van invloed in de club zou betekenen (waarschijnlijk wel)
Ik zie die investeerders sowieso niet echt zitten. Maak liever een paar jaar pas op de plaats en doe het op eigen kracht. Maar dat kan bij ons niet, want er zit echt een wirwar van verschillende belangen bij onze club en er wordt zelden op langdurige basis goed beleid gevoerd.quote:Op dinsdag 20 april 2021 16:35 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nja, het blijven 49% aandelen natuurlijk.
Maar ik heb nu helemaal het idee dat die Amerikanen stiekem al wisten van die Super League en dan in Feyenoord een potentiële deelnemer via die gastclubs zien. Op dit moment verre van realistisch natuurlijk, maar gooi er wat miljoenen tegenaan en het kan snel gaan, vooral met onze grote achterban, grote club, groot stadion, veel potentie.
Dat is nog het optimistische scenario. Het kan ook dat ze Feyenoord willen gebruiken als opleidingsploeg voor (één van) die Super League clubs.quote:Op dinsdag 20 april 2021 16:35 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nja, het blijven 49% aandelen natuurlijk.
Maar ik heb nu helemaal het idee dat die Amerikanen stiekem al wisten van die Super League en dan in Feyenoord een potentiële deelnemer via die gastclubs zien. Op dit moment verre van realistisch natuurlijk, maar gooi er wat miljoenen tegenaan en het kan snel gaan, vooral met onze grote achterban, grote club, groot stadion, veel potentie.
aan je reacties dit seizoen te zien heb jij helemaal niet het geduld voor een stap op de plaatsquote:Op dinsdag 20 april 2021 16:37 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik zie die investeerders sowieso niet echt zitten. Maak liever een paar jaar pas op de plaats en doe het op eigen kracht. Maar dat kan bij ons niet, want er zit echt een wirwar van verschillende belangen bij onze club en er wordt zelden op langdurige basis goed beleid gevoerd.
Dus ja, dan wordt het toch maar die Amerikanen
Dit was geen stap op de plaats, maar als een kip zonder kop door proberen te rennenquote:Op dinsdag 20 april 2021 16:53 schreef aTypisch het volgende:
[..]
aan je reacties dit seizoen te zien heb jij helemaal niet het geduld voor een stap op de plaats
mwahquote:Op dinsdag 20 april 2021 16:56 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dit was geen stap op de plaats, maar als een kip zonder kop door proberen te rennen
Zo werd het niet gecommuniceerd aan het begin van het seizoen, maar daar kwam het uiteindelijk wel op neer inderdaad. Denk dat daar de teleurstelling in zit.quote:Op dinsdag 20 april 2021 17:03 schreef aTypisch het volgende:
[..]
mwah
een oerconservatieve trainer voor het eerste elftal terwijl de rest over hoop wordt gegooid, hoeveel meer passen op de plaats wil je nog maken?
Oh, aparte conclusie.quote:Op dinsdag 20 april 2021 16:53 schreef aTypisch het volgende:
[..]
aan je reacties dit seizoen te zien heb jij helemaal niet het geduld voor een stap op de plaats
Begrijp je wel ja.quote:Op dinsdag 20 april 2021 16:20 schreef Scrummie het volgende:
Mwa, als het onze bestuur kan professionaliseren (kan een van de voorwaarden vanuit de investeerders zijn) is het nog steeds welkom wat mij betreft.quote:Op dinsdag 20 april 2021 16:20 schreef Scrummie het volgende:
die vrienden van Feyenoord hebben veel te goedkoop een groot aandeel in handen gekregen en daar zit je nu mee, die moet je eerst uitkopen voor je weer wat met dat minderheidsaandeel kan doen.quote:Op dinsdag 20 april 2021 16:37 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik zie die investeerders sowieso niet echt zitten. Maak liever een paar jaar pas op de plaats en doe het op eigen kracht. Maar dat kan bij ons niet, want er zit echt een wirwar van verschillende belangen bij onze club en er wordt zelden op langdurige basis goed beleid gevoerd.
Dus je koopt ze terug voor 40 miljoen en verkoopt ze weer voor 150, dat levert toch 110 miljoen opquote:Op woensdag 21 april 2021 14:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
die vrienden van Feyenoord hebben veel te goedkoop een groot aandeel in handen gekregen en daar zit je nu mee, die moet je eerst uitkopen voor je weer wat met dat minderheidsaandeel kan doen.
het was toch 30 of is dat met rente inmiddels 40 miljoen?quote:Op woensdag 21 april 2021 14:29 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dus je koopt ze terug voor 40 miljoen en verkoopt ze weer voor 150, dat levert toch 110 miljoen op
Was dat Orkun die moeite had met zijn balans houden?quote:Op woensdag 21 april 2021 15:03 schreef Scrummie het volgende:
Stukje topsportmentaliteit:
[ twitter ]
Lijkt erop ja.quote:Op woensdag 21 april 2021 15:14 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Was dat Orkun die moeite had met zijn balans houden?
Ik had het als broodvoetballer wel chill gevonden; makkelijk bukken voor een hoop geld zonder dat er iets tussen je benen loopt te prikken.quote:Op woensdag 21 april 2021 15:16 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Lijkt erop ja.
Ik had toch gezegd; steek dat yoga lekker in je reet.
quote:Op woensdag 21 april 2021 15:03 schreef Scrummie het volgende:
Stukje topsportmentaliteit:
[ twitter ]
denk dat je met spelers als bot en fer in je selectie best wel die flexibiliteit kan trainenquote:Op woensdag 21 april 2021 15:16 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Lijkt erop ja.
quote:Op woensdag 21 april 2021 15:16 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Lijkt erop ja.
Met zijn lichaam kan het nog steeds. Van Beukering heeft tenslotte ook bij ons gespeeld.quote:Op donderdag 22 april 2021 13:25 schreef Scrummie het volgende:
Eens met Theo, had 'm ook graag hier zien spelen. Geweldige voetballer natuurlijk.
Klopt, en als je beelden van 'm terugziet is er eigenlijk ook weinig bijgekomen.quote:Op donderdag 22 april 2021 13:28 schreef fetX het volgende:
[..]
Met zijn lichaam kan het nog steeds. Van Beukering heeft tenslotte ook bij ons gespeeld.
Goed beleid of niet, zonder geld loopt je goede jeugd sowieso vroegtijdig weg....quote:Op dinsdag 20 april 2021 16:37 schreef fetX het volgende:
[..]
dat hoeft niet hoorquote:Op donderdag 22 april 2021 13:38 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Goed beleid of niet, zonder geld loopt je goede jeugd sowieso vroegtijdig weg....
Wij gingen voor Nicky Hofs. Die het volgens mij ook niet eens onaardig deed in het begin.quote:Op donderdag 22 april 2021 13:25 schreef Scrummie het volgende:
Eens met Theo, had 'm ook graag hier zien spelen. Geweldige voetballer natuurlijk.
Oh jaquote:Op donderdag 22 april 2021 14:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Wij gingen voor Nicky Hofs. Die het volgens mij ook niet eens onaardig deed in het begin.
hofs en makaay, het nieuwe koningskoppel!quote:Op donderdag 22 april 2021 14:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Wij gingen voor Nicky Hofs. Die het volgens mij ook niet eens onaardig deed in het begin.
Tja, die had op een gegeven moment in beiden knieën z'n kruisbanden vervangen. Dat breekt toch op.quote:Op donderdag 22 april 2021 14:49 schreef Caland het volgende:
[..]
GeertGOATquote:Geertruida: ''Of Adriaanse het beste in mij bovenhaalde? Absoluut!''
Lutsharel Geertruida is als rechtsachter normaal gesproken basisspeler in Feyenoord 1. Waar Bart Nieuwkoop door trainer Dick Advocaat verdedigend iets hoger ingeschat wordt, daar is Geertruida aanvallend van een opvallende meerwaarde gebleken. Een talent dat doorbreekt bij de Rotterdammers heeft, in tegenstelling tot best wel wat aankopen, geen last van Kuipvrees. Geertruida weet dat als jeugdproduct als geen ander.
"Dan kom je hier binnen en weet je dat je elk jaar wel vier keer tegen de grootste talenten van Ajax en PSV speelt. Als je dat tien jaar doet, heb je al veertig keer tegen ze gespeeld. Veel van diezelfde jongens ontmoet je dan vanzelf weer in de Eredivisie.” Inmiddels is zijn scoringsdrift (vijf doelpunten en twee assists in de Eredivisie en zowel een doelpunt in de KNVB beker als in de Europa League) de tegenstanders niet ontgaan: hij wordt meer in de gaten gehouden. Lachend: "Nou, zeker bij corners!”
Op Varkenoord zien de jeugdspelers hem, naast Steven Berghuis, als een groot voorbeeld. Voor de coronapandemie losbrak bezocht Geertruida de jeugdspelers en zijn oude trainers met enige regelmaat. De trainer die de meeste invloed op hem heeft gehad? "Cor Adriaanse. Die wist me als geen ander te triggeren. Of Adriaanse het beste in mij bovenhaalde? Absoluut!” De Telegraaf concludeert na die woorden: 'Hij is de zoveelste zelf opgeleide basisspeler van Feyenoord die met die naam komt. Justin Bijlow, Tyrell Malacia, Orkun Kökcü, Bart Nieuwkoop, maar ook mannen als Leroy Fer en de nu bij Inter spelende Stefan de Vrij liepen weg met de oudste van alle coaches op Varkenoord. Het zou alle critici, die zonder een duidelijk beeld reppen van een tweestrijd tussen de ’oude en nieuwe garde’, aan het denken moeten zetten.'
Wel apart dat je hoort/leest dat dat de man is die alle vooruitgang in de weg zit, maar tevens het populairst onder de spelers lijkt te zijn.quote:
Van al die zogenaamde talenten van AZ moet ik nog maar zien of ze het redden in de echte top.quote:Op donderdag 22 april 2021 14:41 schreef aTypisch het volgende:
[..]
dat hoeft niet hoor
denk niet dat AZ een hoger salaris biedt aan hun talenten dan Feyenoord
wat wel een probleem is/was, was dat er in de selectie toch scheve verhoudingen waren voor spelers als Kokcu die niet van buitenaf kwamen voordat ze hun eerste profcontract tekende
dat zal AZ een rotzorg zijn, die gaan voor een lekker bedrag de deur uitquote:Op vrijdag 23 april 2021 11:42 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Van al die zogenaamde talenten van AZ moet ik nog maar zien of ze het redden in de echte top.
dat kan toch?quote:Op vrijdag 23 april 2021 10:51 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wel apart dat je hoort/leest dat dat de man is die alle vooruitgang in de weg zit, maar tevens het populairst onder de spelers lijkt te zijn.
Precies, als puber ben je minder bezig met kwaliteit en meer met sfeer of mentale triggers. Maar dat betekent ook dat je die trainers nodig hebt om die talenten te laten opbloeien. Van mij hoeft die oude garde ook helemaal niet weg, maar er moet ook ruimte zijn voor innovatie.quote:Op vrijdag 23 april 2021 11:43 schreef aTypisch het volgende:
[..]
dat kan toch?
je had vroeger toch ook wel eens docenten die populair waren en niet per se het beste waren in hun vak![]()
wat was die gio toch een genie, die kreeg de jorg goed aan de praat!quote:Op vrijdag 23 april 2021 12:07 schreef hhh38 het volgende:
[..]
2 goals van Jörgensen, wat een andere wereld
Ik herinner me niet meer zoveel van Hofs, behalve dat hij enorm gebrek aan talent had om zijn mond gesloten te houden. Hij liep altijd met zijn tong zo half uit zijn bek als Malle Eppie rond.quote:Op donderdag 22 april 2021 14:52 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Oh ja
Ik weet niet waarom ik me dat nog zo helder herinner, maar toen op een maandagavond riep Johan Derksen in VI "Feyenoord heeft me daar een talent aangetrokken! Daar gaan Ajax en PSV echt wel van wakker liggen, dit is echt een grote slag!". Iedereen daar aan tafel proberen te raden wie het was, de grootste namen kwamen voorbij en de volgende ochtend bleek het om Nicky Hofs te gaan
Dat was echt een van de spannendste, maar achteraf wel een van de makkelijkste uitoverwinningen tegen een subtopper. Al was AZ in die tijd ook wel een zekerheidje.quote:
Wat een prachtige zondagmiddag was dat. Zonnetje was perfect, het bier vloeide rijkelijk en een kolkende Gelredome door overal Feyenoorders met KOMEN WIJ UIT ROTTERDAM uit duizenden kelenquote:
Ik vond persoonlijk Heerenveen nog net wat mooier, maar dat kwam vooral door het wedstrijdverloop en helemaal vertyft Excelsior-joden in een kroeg daarna kijken.quote:Op vrijdag 23 april 2021 12:26 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat was echt een van de spannendste, maar achteraf wel een van de makkelijkste uitoverwinningen tegen een subtopper. Al was AZ in die tijd ook wel een zekerheidje.
Heerlijk.quote:Op vrijdag 23 april 2021 14:13 schreef Scrummie het volgende:
Sini fit voor basis, Bijlow ook fit, Kokcu ook fit. Iedereen fit op Nieuwkooop na.
En dan nog in de Kuip zitten ook als het goed is. Gaat een ouderwetse hèèrlijke zondag wordenquote:Op vrijdag 23 april 2021 14:13 schreef Scrummie het volgende:
Sini fit voor basis, Bijlow ook fit, Kokcu ook fit. Iedereen fit op Nieuwkooop na.
Veel plezier alvast. Ik kan niet wachten in elk geval (voor de TV).quote:Op vrijdag 23 april 2021 14:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
En dan nog in de Kuip zitten ook als het goed is. Gaat een ouderwetse hèèrlijke zondag worden
quote:Storing zorgt voor minder coronatestbewijzen en -uitslagen
Vanwege storingen geeft de CoronaCheck-app niet aan iedereen het testbewijs dat nodig is voor uitjes en evenementen van de proef Testen voor Toegang.
Zo zijn er problemen met het omzetten van een negatieve testuitslag in een QR-code, waarmee mensen worden toegelaten. Dat gebeurt volgens een woordvoerder van Testen voor Toegang bij mensen die een leesteken aan het begin van hun achternaam hebben.
Mensen die hier last van hebben, kunnen hun negatieve testuitslag printen en daarmee terecht in bijvoorbeeld een voetbalstadion of museum. "We verwachten dat de problemen na het weekend zijn opgelost", zegt de woordvoerder.
Daarnaast speelt ook dat een groep mensen al sinds gisteren wacht op de testuitslag voor een evenement, en dat is langer dan normaal. "Dat komt door een korte storing bij sneltestbedrijf Lead Healthcare", zegt de woordvoerder. "Zo'n 100 tot 150 mensen hebben daar last van. Het gros heeft inmiddels de uitslag."
De woordvoerder zegt dat de pilot juist bedoeld is om dit soort problemen snel vast te stellen. "We willen weten of de testinfrastructuur werkt, of je je testuitslag krijgt en of je de uitslag in de app krijgt." Uiteindelijk wil het kabinet dit systeem op grotere schaal kunnen gebruiken. "Hier willen we dus nu achter komen en niet pas over een maand."
Godverdomme wat een heerlijke middag. Was wel blij dat het binnen een halfuur beslist was want ik was zó zenuwachtig, en ik keek met vrienden dus ik wilde mij niet teveel misdragen... geen hap kunnen eten voor de wedstrijd dus de tweede helft plus PSV-Ajax daarna was ik wel al lekker lam, we waren halve liters weihenstephaner aan het wegtikken dus het ging snelquote:
Geniet ervan man.quote:Op vrijdag 23 april 2021 14:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
En dan nog in de Kuip zitten ook als het goed is. Gaat een ouderwetse hèèrlijke zondag worden
Bedankt voor de waarschuwing makker. Over die coronatest maak ik mij in ieder geval geen zorgen, Feyenoorders komen zelden met een positief resultaat terug uit de Arenaquote:Op vrijdag 23 april 2021 14:33 schreef Scrummie het volgende:
Check allemaal wel even die Coronacheck app, schijnt een storing te zijn voor je testbewijsjes:
[..]
Wat zijn dit voor vrienden?quote:Op vrijdag 23 april 2021 14:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
en ik keek met vrienden dus ik wilde mij niet teveel misdragen..
Verschrikkelijke dag was dat. Wanbeleid ten top waarbij je je eigen supporters gewoon keihard naait.quote:
Ik heb in mijn naam een klinker met een dakje er boven op, is altijd leuk als ik formulieren moet invullen. Ging ook geweldig toen ik na terugkomst in Roffa mij opnieuw opgaf voor een seizoenskaart.quote:Op vrijdag 23 april 2021 16:03 schreef De_Kraam het volgende:
Als je een streepje of speciaal teken in je naam hebt doet de kerona app het al niet. Klinkt als een top app.
Geniet er van gozer, hopelijk is de security net zo soft als zomer 2020.quote:Op vrijdag 23 april 2021 14:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Heerlijk dit.quote:Op vrijdag 23 april 2021 16:50 schreef yats het volgende:
[..]
Verschrikkelijke dag was dat. Wanbeleid ten top waarbij je je eigen supporters gewoon keihard naait.
Vrienden die wat minder fanatiek zijn dan ik dus die het als ongemakkelijk ervaren als ik mijn kamer sloopquote:
quote:
Als je een dakkie mot ga je maar in Amsterdam op de tribune zitten, ja tog niet dan.quote:Op vrijdag 23 april 2021 16:59 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik heb in mijn naam een klinker met een dakje er boven op, is altijd leuk als ik formulieren moet invullen. Ging ook geweldig toen ik na terugkomst in Roffa mij opnieuw opgaf voor een seizoenskaart.
*Erasmus vult de letter â in conform naam op paspoort/rijbewijs
NEE HERKEN IK NIET GA WEG GEBRUIK GEEN ONBEKENDE TEKENS A ZEMMEL
Genot. Onderschatte speler wel (op rb).quote:Op vrijdag 23 april 2021 17:37 schreef hhh38 het volgende:
[..]
[ twitter ]
Goaltruida
Kan je nagaan als ie net zo vaak had geschoten als Tannane, dan had ie er 62 gemaakt
mooi ventje is datquote:Op vrijdag 23 april 2021 18:00 schreef fetX het volgende:
[..]
Genot. Onderschatte speler wel (op rb).
Nou, joepie. Misschien kunnen ze ze ook wat meer spreiden. Ik ben zaterdag ruim een uur bezig met reizen voor die test.quote:
Het zonnetje in huis.quote:Op zondag 25 april 2021 10:49 schreef fetX het volgende:
Benieuwd in welke minuut Bijlow geblesseerd raakt.
Past wel bij de sfeer in het stadion, iedereen in de Kuip vandaag is namelijk negatiefquote:
Precies, ben totaal geen fan van Diemers maar Fer moet je echt nooit meer opstellenquote:Op zondag 25 april 2021 15:36 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Toornstra op 6 is dan weer positief.
Ja Fer kan echt niet meer, maar ik vind Diemers nog wel een niveau triester.quote:Op zondag 25 april 2021 15:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Precies, ben totaal geen fan van Diemers maar Fer moet je echt nooit meer opstellen
Leuk artikeltje ja.quote:Op zondag 25 april 2021 11:39 schreef Caland het volgende:
Zie artikel "De roots van Justin Bijlow: kickbokser, supporter, keeper" op VI - https://www.vi.nl/pro/de-(...)l&utm_campaign=share
Fer heeft een hoger niveau gehaald in het verleden maar is op het moment wel echt een stuk slechter hoor.quote:Op zondag 25 april 2021 15:54 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Ja Fer kan echt niet meer, maar ik vind Diemers nog wel een niveau triester.
Hier kon ie niet zo veel aan doen, de ploeg staat echt alsof ze voor het eerst samen op het veld staanquote:
Ja dat ligt echt aan Dickie.quote:Op zondag 25 april 2021 17:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hier kon ie niet zo veel aan doen, de ploeg staat echt alsof ze voor het eerst samen op het veld staan
Ben blij als Dickie opgedonderd is zeg
Schandalige aankoop.quote:Op zondag 25 april 2021 17:27 schreef Haringkop het volgende:
Diemers kan echt niets. Hoe men er in godsnaam bijgekomen is om hem te halen is echt lachwekkend. Met dank aan Dick.
Het is echt treurig vanaf de Kuip om te zien hoe slecht de organisatie staatquote:
Water is natquote:Op zondag 25 april 2021 17:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Vitesse speelt ook als een stel doorgesnoven gekken
@:yats
Was in Arnhem ook al. Toen Feyenoord overigens beter speelde als nu.quote:Op zondag 25 april 2021 17:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Vitesse speelt ook als een stel doorgesnoven gekken
@:yats
Sws had hij 1 keer rood moeten gevenquote:Op zondag 25 april 2021 17:35 schreef Kerftminister het volgende:
Vitesse vd week met Badr Hari getraind?
Higler had zo al 2x rood kunnen geven, belachelijk.
Ik zet m'n geld er eerder op dat ineens Toornstra z'n tweede geel krijgt ofzo.quote:Op zondag 25 april 2021 17:36 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Sws had hij 1 keer rood moeten geven
Ah well... Fietstas gaat zeker niet met 11 spelers eindigen
Ik zie Dick Toornstra wel wisselen, vóór dat dat gebeurt.quote:Op zondag 25 april 2021 17:39 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik zet m'n geld er eerder op dat ineens Toornstra z'n tweede geel krijgt ofzo.
Kokcu zoekt het nog vooruit en heeft geen dom balverlies, dus die vind ik nog een beetje meevallen.quote:Op zondag 25 april 2021 17:39 schreef Binge-watch het volgende:
Wat een drama. Kokcu en Diemers als absolute dieptepunten. Toornstra ook niet best, lekker voetballen zo zonder middenveld.
Zou wel verstandig zijn ja. Maar wat een bizarre overtredingen maken die gasten van Vitessequote:Op zondag 25 april 2021 17:40 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik zie Dick Toornstra wel wisselen, vóór dat dat gebeurt.
Hitler spaart Wittek vooralsnog.quote:Op zondag 25 april 2021 17:43 schreef fetX het volgende:
Vitesse gaat dit niet met 11 man eindigen lijkt me.
Ben benieuwd of hier nog naar gekeken gaat worden achteraf.quote:Op zondag 25 april 2021 17:48 schreef H.FR het volgende:
[..]
Zou wel verstandig zijn ja. Maar wat een bizarre overtredingen maken die gasten van VitesseHigler is echt dramatisch
Nou gaan we aanschouwenquote:Op zondag 25 april 2021 16:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Fer heeft een hoger niveau gehaald in het verleden maar is op het moment wel echt een stuk slechter hoor.
Klopt en dan kunnen we gelijk ook niks meer, Berghuis is zo belangrijk.quote:Op zondag 25 april 2021 18:09 schreef Pleun2011 het volgende:
Berghuis heeft het weer eens niet. Jammer
Schijnbaar is hij stuk... Hij loopt iig niet lekkerquote:Op zondag 25 april 2021 18:15 schreef Kerftminister het volgende:
Wissel die Linssen nou eens man, wat een drama.
Een rode kaart overtreding is imo nooit nodig.quote:Op zondag 25 april 2021 18:24 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Maar zo'n overtreding hoeft toch ook niet? Laat hem gewoon lopen als je hem niet kan vasthouden.
Kennelijk kan hij op zulke momenten niet helder nadenken en krijgt hij kortsluiting ofzoquote:Op zondag 25 april 2021 18:24 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Maar zo'n overtreding hoeft toch ook niet? Laat hem gewoon lopen als je hem niet kan vasthouden.
Nee eens, maar überhaupt een sliding in zetten.quote:Op zondag 25 april 2021 18:25 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Een rode kaart overtreding is imo nooit nodig.
Pas zijn derde rode kaart voor Feyenoordquote:Op zondag 25 april 2021 18:24 schreef Kerftminister het volgende:
Echt stoppen met die Berghuis, hoeveelste keer is dit al? 5e keer, 6e keer?
Jaaaaa meteen afschrijven genot.quote:Op zondag 25 april 2021 18:29 schreef TweedeKlum het volgende:
Wat hebben we nu weer in huis gehaald met die Baldé.
Ja hoor lekker overdrijvenquote:Op zondag 25 april 2021 18:30 schreef fetX het volgende:
[..]
Jaaaaa meteen afschrijven genot.
Viel vorige keer juist uitstekend in.
Deze?quote:Op zondag 25 april 2021 18:30 schreef fetX het volgende:
[..]
Jaaaaa meteen afschrijven genot.
Viel vorige keer juist uitstekend in.
U is slechts enkele seizoenen Feyenoord fan/supporter? Iets met status quo enzoquote:Op zondag 25 april 2021 18:33 schreef fetX het volgende:
Wat heb je er toch ook een kutsupporters tussen zitten
Al jarenlang seizoenkaart makkerquote:Op zondag 25 april 2021 18:34 schreef RvLaak het volgende:
[..]
U is slechts enkele seizoenen Feyenoord fan/supporter? Iets met status quo enzo
Onlangs corona gehad, vandaar.quote:Op zondag 25 april 2021 18:35 schreef RvLaak het volgende:
[..]
De hel doe je dan hier en niet daar zijn?
Goede reden... Hele goede reden.quote:
Vind je ontslag "iets ernstigs"?quote:Op zondag 25 april 2021 18:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik hoop dat er iets ernstigs gebeurt met Higler
Daar zou ik niet zo zeker van zijnquote:Op zondag 25 april 2021 18:38 schreef Pleun2011 het volgende:
Volgende week Ado uit.. dat moet toch lukken
Emmen thuis ookquote:Op zondag 25 april 2021 18:38 schreef Pleun2011 het volgende:
Volgende week Ado uit.. dat moet toch lukken
Willekeurig welke andere trainer had hier niet meer uit kunnen halen. Dit is gewoon het niveau, helaas.quote:
Yup, we moeten hopen op een enorme zak geld. Met deze bagger wordt het nooit wat.quote:Op zondag 25 april 2021 18:42 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Willekeurig welke andere trainer had hier niet meer uit kunnen halen. Dit is gewoon het niveau, helaas.
Klopt. Het enige wat eigenlijk anders had gemoeten was 2 rode kaarten voor fietstas. Verder is alles zoals het helaas verdiend is.quote:Op zondag 25 april 2021 18:42 schreef fetX het volgende:
Hier verdienden we ook écht niet meer dan 1 punt.
Playoffs hopelijk met publiek. Berghuis zal vast ook wel een wedstrijdje of twee krijgen.
Alles afscheuren en nooit meer kunnen fluiten. Wat een ongekende teringmongool.quote:Op zondag 25 april 2021 18:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik hoop dat er iets ernstigs gebeurt met Higler
Leuk spelertje hoor, erg onstuimig, maar wel pas 18 jaar, heeft een goede dribbel, geef hem maar de kans, misschien wordt het wel wat.quote:Op zondag 25 april 2021 18:29 schreef TweedeKlum het volgende:
Wat hebben we nu weer in huis gehaald met die Baldé.
@TweedeKlum is een vervelende trolquote:Op zondag 25 april 2021 18:45 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Leuk spelertje hoor, erg onstuimig, maar wel pas 18 jaar, heeft een goede dribbel, geef hem maar de kans, misschien wordt het wel wat.
Knap gerekend.quote:Op zondag 25 april 2021 18:46 schreef Epistaxiophobia het volgende:
Als Berghuis twee wedstrijden schorsing krijgt mist hij de Klassieker
Nee joh, het is vooral verbazingwekkend hoe weinig voetbal je hier uit kan halen. Viel ook op hoeveel beter Bozenik het deed dan zo’n Linssen. Advocaat is gewoon een seniele gek die met zijn negativiteit de hele selectie tegen hem heeft laten keren.quote:Op zondag 25 april 2021 18:42 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Willekeurig welke andere trainer had hier niet meer uit kunnen halen. Dit is gewoon het niveau, helaas.
Helaas. Maar wel terecht.quote:Op zondag 25 april 2021 18:46 schreef Epistaxiophobia het volgende:
Als Berghuis twee wedstrijden schorsing krijgt mist hij de Klassieker
Als we voor die tijd onze ogen maar niet hebben verloren aan deze oogtyfus.quote:Op zondag 25 april 2021 18:49 schreef fetX het volgende:
Allerergste is dat we dus nog extra wedstrijden te zien krijgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |