Feijenoord gaat 130 miljoen ophalen uit Amerika en de Champions League winnen.quote:
Feyenoord gaat Arsenal voorbij.quote:Op maandag 19 april 2021 22:50 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Feijenoord gaat 130 miljoen ophalen uit Amerika en de Champions League winnen.
quote:Op maandag 19 april 2021 22:54 schreef fetX het volgende:
[..]
Feyenoord gaat Arsenal voorbij.
OP ALLE FRONTEN
Feyenoord is al Arsenal voorbij, drie Europese prijzen voor ons tov eentje voor hen.quote:Op maandag 19 april 2021 22:54 schreef fetX het volgende:
[..]
OP ALLE FRONTEN
Als dit voetbalfestijn was doorgegaan hadden we nooit iets van dat hele Ajax vernomen!quote:Op maandag 19 april 2021 23:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat Ajax weet ook weer waar het staat
@:tong80
quote:Op maandag 19 april 2021 22:54 schreef fetX het volgende:
[..]
OP ALLE FRONTEN
Meestal is de waarheid wel leuk.quote:Op maandag 19 april 2021 23:10 schreef Erasmus het volgende:
[..]
[ twitter ]
Nu al de tweet van de week voor mij.
Volgens mij staan we nog op plek 10 dit seizoenquote:Op dinsdag 20 april 2021 04:22 schreef De_Kraam het volgende:
[ twitter ]
Druk die Super Liek er maar door jongens.
Jammer, ik had weer herinneringen in mijn hoofd van de CL anthem dat door de akoestiek van De Kuip galmde.quote:Op dinsdag 20 april 2021 10:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Maar afhankelijk van het systeem krijgt de top 4 van Nederland volgend jaar een CL-ticket ja
Edit: Spanje valt zonder Barca, Real en Atletico niet buiten de top 4.
Ja, het is erg lastig. Ik kan dus nergens terechtquote:Op dinsdag 20 april 2021 14:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Godver, alle tijdblokken om getest te worden op Corona zondagochtend in Rotterdam zijn al vol dus ik word zaterdagavond getest bij de Arena
waarom doe je dit?quote:Op dinsdag 20 april 2021 14:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Godver, alle tijdblokken om getest te worden op Corona zondagochtend in Rotterdam zijn al vol dus ik word zaterdagavond getest bij de Arena
Ik zaterdagmiddag bij het gelredome.quote:Op dinsdag 20 april 2021 14:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Dit was ook niet te verwachten ofzo.. Testsamenlevingquote:Op dinsdag 20 april 2021 14:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
@GurneyIsBestOke is gewoon een luie flikker dat hij nu pas denkt aan dat afspraakje inplannen.quote:Op dinsdag 20 april 2021 15:03 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dit was ook niet te verwachten ofzo.. Testsamenleving
Dat ook wel een beetje ja. Na de berichten van vorige week over dat Keukenhof gebeuren kon je dit wel zien aankomen.quote:Op dinsdag 20 april 2021 15:04 schreef Caland het volgende:
[..]
@:gurneyisbestoke is gewoon een luie flikker dat hij nu pas denkt aan dat afspraakje inplannen.
hopelijk zijn er straks een paar landen waar die onzin niet zo extreem isquote:Op dinsdag 20 april 2021 15:03 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dit was ook niet te verwachten ofzo.. Testsamenleving
Ik heb nog altijd de naïeve hoop dat het hier ook niet van de grond komt. Dan wel door maatschappelijke onrust, dan wel bedrijven die denken 'krijg de tering maar'.quote:Op dinsdag 20 april 2021 15:05 schreef aTypisch het volgende:
[..]
hopelijk zijn er straks een paar landen waar die onzin niet zo extreem is
Ik was er dan ook een weekendje uit.quote:Op dinsdag 20 april 2021 15:04 schreef Caland het volgende:
[..]
@:gurneyisbestoke is gewoon een luie flikker dat hij nu pas denkt aan dat afspraakje inplannen.
(lol)quote:Op dinsdag 20 april 2021 15:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik was er dan ook een weekendje uit.
Maar bijzonder vind ik het persoonlijk wel. Die testsamenleving kan nu al de tyfus krijgen. Gelukkig gaat dit binnen een maand weer klaar zijn, niemand gaat dit serieus nemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |