quote:21. Ronde 07.02.2021 14:30 U FC Groningen
22. Ronde 14.02.2021 14:30 T Willem II
23. Ronde 21.02.2021 12:15 U FC Twente
24. Ronde 28.02.2021 16:45 U AZ Alkmaar
25. Ronde 06.03.2021 16:30 T VVV-Venlo
26. Ronde 14.03.2021 14:30 U PSV
27. Ronde 20.03.2021 20:00 T FC Emmen
28. Ronde 04.04.2021 16:45 T Fortuna Sittard
29. Ronde 11.04.2021 12:15 U FC Utrecht
30. Ronde 25.04.2021 16:45 T Vitesse
31. Ronde 02.05.2021 12:15 U ADO Den Haag
32. Ronde 09.05.2021 14:30 T AFC Ajax
33. Ronde 13.05.2021 14:30 U Heracles Almelo
34. Ronde 16.05.2021 14:30 T RKC Waalwijk
quote:Op maandag 1 februari 2021 12:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
@Bombvis , @fetX , @Caland , @ThePlaneteer , @Erasmus en @Bottendaal weten weer waar ze staan.
Niet op het doekje in ieder geval
Yatseflatsquote:Op vrijdag 16 april 2021 11:24 schreef De_Kraam het volgende:
Jammer dat het niet zwart met geel is om het grote Vitesse dat ons voorbij is op alle fronten te eren.
quote:'Slot wil Onder 21-spelers in eerste weken de kans geven'
Arne Slot zal in zijn eerste weken bij Feyenoord een serieuze kans bieden aan de spelers van Feyenoord Onder 21. Dat weet Twitter-account Feyenoord Youth Watcher vrijdag te melden. Slot zal de jeugdspelers in de eerste weken erbij halen, waarna de spelers die bewijzen het aan te kunnen ook onderdeel uit zullen maken van zijn uiteindelijke selectie.
Het kanaal meldt ook hoe de hoogste jeugdteams er komend seizoen uit zullen zien, al zijn deze namen nog niet bevestigd. Shiloh 't Zand (17), Guus Baars (18), Mimeirhel Benita (17), Giuliany Ben-David dos Santos (18), Lennard Hartjes (18) en Kars van Veldhoven (18) zullen doorstromen naar Feyenoord Onder 21, evenals keepers Sam Pak (18) en Devin Remie (18). Antoni-Djibu Milambo (16) zal meetrainen met dat elftal, maar zal vermoedelijk ook wedstrijden spelen voor Onder 18.
Feyenoord zal daarnaast waarschijnlijk afscheid nemen van Zenya Deurloo (18), Max Christoffel (17), Tyrell Tearr (18) en Kaj van der Veldt (18). De overige spelers maken ook komend seizoen deel uit van de Onder 18-ploeg. Nigel Marengo (17) van Feyenoord Onder 17 zal de club ook gaan verlaten.
quote:Op vrijdag 16 april 2021 12:52 schreef Erasmus het volgende:
[..]
[ twitter ]
ANNOUNCE nieuwe snelle negerts, kappende mocro's en scorende tatta's.
Steven unfriended Orkunquote:Op vrijdag 16 april 2021 13:01 schreef hhh38 het volgende:
[..]
[ twitter ]
ANNOUNCE Kökcü op 10 volgend seizoen
Announce fittie met Antonucci en Teixeira in de voorbereiding.quote:Op vrijdag 16 april 2021 13:01 schreef hhh38 het volgende:
[..]
[ twitter ]
ANNOUNCE Kökcü op 10 volgend seizoen
Teixeira boeit het volgens mij allemaal geen reetquote:Op vrijdag 16 april 2021 14:14 schreef H.FR het volgende:
[..]
Announce fittie met Antonucci en Teixeira in de voorbereiding.
Als ik kijk naar zijn CV heeft hij denk ik bij Feyenoord de hoogste salaris van zijn leven tot nu toe.quote:Op vrijdag 16 april 2021 14:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Teixeira boeit het volgens mij allemaal geen reet
Zal wel meevallen toch? Het is ook niet dat Arnesen hoge salarissen heeft uitgedeeld. Bijv Fer tekende met bijna een halvering van zijn salaris tov vorig seizoen (en speelt er ook naar)quote:Op vrijdag 16 april 2021 14:23 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Als ik kijk naar zijn CV heeft hij denk ik bij Feyenoord de hoogste salaris van zijn leven tot nu toe.
Ja, maar ik heb niet het idee dat ze bij Liverpool Texeira de gebruikelijke Premier League salaris betaald hebben waar ze natuurlijk bekend om staan. Denk dat die jongen allang blij was om in het shirt van Liverpool een potjes per jaar te mogen spelen.quote:Op vrijdag 16 april 2021 14:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zal wel meevallen toch? Het is ook niet dat Arnesen hoge salarissen heeft uitgedeeld. Bijv Fer tekende met bijna een halvering van zijn salaris tov vorig seizoen (en speelt er ook naar)
bij dick in de kelder voor de rest van hun carrièrequote:Op vrijdag 16 april 2021 16:43 schreef Qarrad het volgende:
'Slot wil Onder 21-spelers in eerste weken de kans geven' https://www.fr12.nl/nieuw(...)n-de-kans-geven.html
Hoop namen die ik een beetje kende, anderen niet.
Vraagje: wat is er gebeurd met de talenten die nu door zouden moeten breken zoals Splinter de Mooij en Naujoks? Want die zie ik weer niet in dit lijstje.
Dat zijn toch nooit echt grote talenten geweestquote:Op vrijdag 16 april 2021 16:43 schreef Qarrad het volgende:
'Slot wil Onder 21-spelers in eerste weken de kans geven' https://www.fr12.nl/nieuw(...)n-de-kans-geven.html
Hoop namen die ik een beetje kende, anderen niet.
Vraagje: wat is er gebeurd met de talenten die nu door zouden moeten breken zoals Splinter de Mooij en Naujoks? Want die zie ik weer niet in dit lijstje.
Bitte Warten Sie.quote:Op vrijdag 16 april 2021 19:47 schreef fetX het volgende:
[..]
Lekker zeg! Ik ben nog aan het twijfelen of ik morgen om 09:00 achter de laptop ga zitten.
Gewoon een pallet met stenen is het veiligst.quote:Op zaterdag 17 april 2021 13:49 schreef fetX het volgende:
Toch maar niet gedaan. Ga tijdens de play offs wel weer en anders volgend seizoen.
Kans dat ik nog positief test is trouwens vrij groot, maar goed ook zonder dat gegeven had ik het niet gedaan.
Wat lief dat je meteen aan me denkt. Het zou leuk zijn als we jullie volgende week verslaan en 4e worden, maar Vitesse kennende worden jullie op doelsaldo 4e.quote:
Ik ga in de kuip BRULLEN volgende week!quote:Op zondag 18 april 2021 19:52 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Zo.
Dat Vitesse vegen we volgende week ook wel van de mat.
Lekker elk jaar stijf onderaan eindigen met <10 punten. Genot.quote:Op maandag 19 april 2021 09:37 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik verwacht toch wel dat Feyenoord bij de laatste 3 founding clubs zit.
Anders ligt die Koevermans weer te slapen.
Onderdeel van het plan met de Amerikanen.quote:Op maandag 19 april 2021 09:37 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik verwacht toch wel dat Feyenoord bij de laatste 3 founding clubs zit.
Anders ligt die Koevermans weer te slapen.
Denk dat wij daar gewoon een middenmoter zouden zijn. Zelfde geldt voor Ajax. Deelname aan zo’n competitie betekent ook wel dat je het financiële aspect gelijk trekt, en indien dat gebeurt kan je op andere vlakken ook wel gelijk komen met de rest van de deelnemers. Alsof het beleid van Barcelona of Arsenal niet dieptriest is.quote:Op maandag 19 april 2021 10:02 schreef fetX het volgende:
[..]
Lekker elk jaar stijf onderaan eindigen met <10 punten. Genot.
Je bent nu sarcastisch, toch?quote:Op maandag 19 april 2021 10:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Denk dat wij daar gewoon een middenmoter zouden zijn. Zelfde geldt voor Ajax. Deelname aan zo’n competitie betekent ook wel dat je het financiële aspect gelijk trekt, en indien dat gebeurt kan je op andere vlakken ook wel gelijk komen met de rest van de deelnemers. Alsof het beleid van Barcelona of Arsenal niet dieptriest is.
Alleen zou het Legioen deelname niet accepteren(en de laatste jaren zijn onze Europese prestaties nèt niet goed genoeg om in aanmerking te komen).
Nee, echt niet. Deelname aan zo’n competitie betekent automatisch veel meer geld om te besteden. Denk dat ook een Feyenoord daarin kan presteren (of welke club dan ook met een groot stadion in een grotere stad), in ruil dat je club een commercieel gedrocht wordt.quote:Op maandag 19 april 2021 10:16 schreef fetX het volgende:
[..]
Je bent nu sarcastisch, toch?
Wij hebben echt niks te zoeken in zo'n Super League. En ik zou er ook niet eens aan mee willen doen. Helemaal niet als je dan wordt uitgesloten van de nationale competitie. Ik kijk nog altijd het liefst de Eredivisie (maar dat is mijn kneuterigheid).
Wat.quote:Op maandag 19 april 2021 10:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Denk dat wij daar gewoon een middenmoter zouden zijn.
Snap je redenatie ergens wel, maar aanzien van die andere clubs is toch veel groter dan van ons.quote:Op maandag 19 april 2021 10:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee, echt niet. Deelname aan zo’n competitie betekent automatisch veel meer geld om te besteden. Denk dat ook een Feyenoord daarin kan presteren (of welke club dan ook met een groot stadion in een grotere stad), in ruil dat je club een commercieel gedrocht wordt.
En wat maakt dat je denkt dat je dan zelfde uitgavenpatroon kan hebben als de andere topclubs die daar dan ook aan meedoen?quote:Op maandag 19 april 2021 10:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee, echt niet. Deelname aan zo’n competitie betekent automatisch veel meer geld om te besteden. Denk dat ook een Feyenoord daarin kan presteren (of welke club dan ook met een groot stadion in een grotere stad), in ruil dat je club een commercieel gedrocht wordt.
Ik denk dat Feyenoord bij jaarlijkse gegarandeerde deelname inderdaad zo’n omzet kan gaan genereren.quote:Op maandag 19 april 2021 10:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
En wat maakt dat je denkt dat je dan zelfde uitgavenpatroon kan hebben als de andere topclubs die daar dan ook aan meedoen?
De clubs die daaraan meedoen hebben minimale omzet van 400 miljoen per jaar.
Maar de clubs die nu 400 miljoen genereren gaan met Super League richting 700 miljoen zeg maar. Hoe ga je daar dan mee concurreren?quote:Op maandag 19 april 2021 10:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik denk dat Feyenoord bij jaarlijkse gegarandeerde deelname inderdaad zo’n omzet kan gaan genereren.
Bij PSV investeren ze 50 miljoen, gewoon. Bij Feyenoord gaat het nu al jaren over Amerikanen.quote:Op maandag 19 april 2021 10:05 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Onderdeel van het plan met de Amerikanen.
Nee, dit kan niet.quote:Op maandag 19 april 2021 10:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Denk dat wij daar gewoon een middenmoter zouden zijn
PSV IS ONS MIJLENVER VOORBIJ!!!!!!!!111!111quote:Op maandag 19 april 2021 14:08 schreef Elan het volgende:
[..]
Bij PSV investeren ze 50 miljoen, gewoon. Bij Feyenoord gaat het nu al jaren over Amerikanen.
Steeds meer een club van veel woorden maar geen daden.
Je hoeft niet van de daken te schreeuwen hoor.quote:Op maandag 19 april 2021 14:26 schreef Scrummie het volgende:
[..]
PSV IS ONS MIJLENVER VOORBIJ!!!!!!!!111!111
Hoezo investeren, ze lenen dat gewoon.quote:Op maandag 19 april 2021 14:08 schreef Elan het volgende:
[..]
Bij PSV investeren ze 50 miljoen, gewoon. Bij Feyenoord gaat het nu al jaren over Amerikanen.
Steeds meer een club van veel woorden maar geen daden.
geld is toch gratis nuquote:Op maandag 19 april 2021 14:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Hoezo investeren, ze lenen dat gewoon.
Die Amerikanen willen toch ook in ruil belang in de vorm aandelen. Gratis geld bestaat niet.quote:Op maandag 19 april 2021 14:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Hoezo investeren, ze lenen dat gewoon.
Nouja mijn punt is meer dat ze het in de Eindhovense media zo hebben weten te spinnen dat het een flinke en verstandige kapitaalinjectie is. Uiteindelijk is er gewoon een tweede hypotheek afgesloten, dat doe je in deze tijd niet echt omdat het je zo voor de wind gaat. En het bedrag is uiteindelijk ook een beetje wisselgeld natuurlijkquote:Op maandag 19 april 2021 15:25 schreef Elan het volgende:
[..]
Die Amerikanen willen toch ook in ruil belang in de vorm aandelen. Gratis geld bestaat niet.
Het gaat meer om de de daadkracht, volgens mij (maar misschien heb ik het mis) is over die 50 miljoen nooit iets in de media verschenen of überhaupt bnaar buiten gebracht en opeens is het er, klaar om te investeren in de spelersgroep.
Speciaal voor jou ga ik NU kijken.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |