Kssst, jij zou je toch overal buiten houden?quote:
Geen inhoudelijke argumenten meer?quote:Op zondag 18 april 2021 17:42 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
3, 2, 1... En wie hebben we daar?
Niet vergeten zometeen in te loggen onder je andere accounts he.
Nee ik zei alleen dat ik niet deelnam aan de discussie maar ik begrijp dat het lastig uit elkaar te houden is.quote:Op zondag 18 april 2021 17:46 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Kssst, jij zou je toch overal buiten houden?
Opwarming komt door zonneactiviteit en geothermische invloeden.quote:Op zondag 18 april 2021 17:29 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Precies. En laten nu die Milanković-parameters (excentriciteit met een periodiciteit van 413.000 en 100.000 jaar, precessie 26.000 jaar, en obliquiteit met 41.000 jaar) samen met de zonneactiviteit de netto instraling bepalen. Ga je nu nog uitleggen hoe je op basis hiervan de waargenomen sterke opwarming sinds de industriële revolutie kan verklaren?
Mwah, ik zeg alleen dat ik het wel héél toevallig vind dat jij overal opduikt precies op het moment dat ik een bepaald soort uitspraak doe.quote:Op zondag 18 april 2021 17:46 schreef knoopie het volgende:
[..]
Geen inhoudelijke argumenten meer?
Ik heb geen andere accounts nodig om jouw ongelijk te bewijzen. Sterker nog, jij bewijst zelf al je eigen ongelijk met je eigen bronnen.
Leg anders even in eigen woordjes uit hoe dit grafiekje jouw gelijk zou moeten bewijzen zodat mongooltjes als ondergetekende het ook kunnen begrijpen.quote:Op zondag 18 april 2021 17:45 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Jij zegt zelf dat je ogen ontoereikend zijn. Ik heb even gemist hoe dat ineens mijn probleem zou zijn.
Google eens op stralingsbalans en kom terug als je het snapt.quote:Op zondag 18 april 2021 17:48 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Opwarming komt door zonneactiviteit en geothermische invloeden.
De invloed van het menselijk handelen waaronder industriële activiteiten op de opwarming van de aarde is nihil.
China doet er wel aan mee, alleen ze produceren zo vervuilend omdat wij meuk goedkoop geproduceerd willen hebben. Beetje hypocriet om naar China te wijzen dan he.quote:Klimaatregelen zorgt vooral voor economische verzwakking van de westerse wereld. China doet er niet aan mee en daar hebben de geitenwollensokkenboys op links 0,0 moeite mee.
Dat weet jij, dat weet ik, maar dat snappen de klimaatdeugers nog niet zo.quote:Op zondag 18 april 2021 17:48 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Opwarming komt door zonneactiviteit en geothermische invloeden.
De invloed van het menselijk handelen waaronder industriële activiteiten op de opwarming van de aarde is nihil.
Klimaatregelen zorgt vooral voor economische verzwakking van de westerse wereld. China doet er niet aan mee en daar hebben de geitenwollensokkenboys op links 0,0 moeite mee.
Subtiel van onderwerp aan het veranderen vogeltjesmans?quote:Op zondag 18 april 2021 17:50 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Dat weet jij, dat weet ik, maar dat snappen de klimaatdeugers nog niet zo.
Dat als de mens ergens al schuld aan zou zijn, het op de eerste plaats het moeten stoppen met het prijsneuken in afrika en het oosten is bijvoorbeeld ook.
Schei snel uit lolventquote:Op zondag 18 april 2021 17:50 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Google eens op stralingsbalans en kom terug als je het snapt.
[..]
China doet er wel aan mee, alleen ze produceren zo vervuilend omdat wij meuk goedkoop geproduceerd willen hebben. Beetje hypocriet om naar China te wijzen dan he.
De hoeveelheid ijs op zowel Groenland en Antarctica is de afgelopen 5 jaar toegenomen.quote:Op zondag 18 april 2021 17:40 schreef knoopie het volgende:
[..]
Dat staat keurig in het Wikipedia-artikel wat VD gaf. Daar staat namelijk expliciet dat er een positieve feedbackloop nodig is om de huidige klimaatveranderingen te verklaren, zoals meer warmte vasthouden door CO2, of minder weerkaatsing door ontbrekend ijs.
Zoals altijd is VD weer eens zijn eigen glazen aan het ingooien.
En hoeveel van die vervuiling komt voort uit productie ten behoeve van de Europese marktquote:Op zondag 18 april 2021 17:52 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Schei snel uit lolventChina is het meest vervuilende land wereldwijd. Maar ieniemienie Nederland zet wel wat windmolens neer hoor
Had ik het tegen jou dan?quote:Op zondag 18 april 2021 17:52 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Subtiel van onderwerp aan het veranderen vogeltjesmans?
quote:Op zondag 18 april 2021 17:54 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
En hoeveel van die vervuiling komt voort uit productie ten behoeve van de Europese markt.
Kijk eens wat een co2 ze uitstoten!quote:
Snel doe nog een zwaaihandjequote:Op zondag 18 april 2021 17:54 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Had ik het tegen jou dan?
Maar ja, als we het toch over co2 uitstoot hebben...
Zou China nou meer voor de Europese of voor de Afrikaanse markt produceren... HMMMM LASTIG LASTIG.quote:Op zondag 18 april 2021 17:56 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
In India en China wonen meer lui dan in de rest van de wereld, en nee die hebben geen producten uit China nodig nee.
Alsof half afrika bijvoorbeeld niet ook aan de in China geproduceerde mobiel en andere shit zit.
Nee, dat is het niet. Er is meer sneeuw gevallen dan dat er is verdampt. Jij haalt je gegevens uit een bron die geen rekening met afkalving houdt. En dat klopt voor die bron, maar zeker niet voor je bewering. De hoeveelheid ijs op Groenland en Antarctica neemt wel degelijk af.quote:Op zondag 18 april 2021 17:53 schreef Ixnay het volgende:
[..]
De hoeveelheid ijs op zowel Groenland en Antarctica is de afgelopen 5 jaar toegenomen.
Ook sinds 1990 toen de kinderen bang gemaakt worden (nu dertigers met een eigen mening) is er vrijwel niets veranderd.
Wel neemt de CO2 uitstoot jaarlijks af. Niet dat dat veel uitmaakt. Maar er is geen enkele reden om nog steeds angst te zaaien bij kleine kinderen.
Oke ja maar wat moet ik vanavond doen danquote:Op zondag 18 april 2021 18:03 schreef Isdatzo het volgende:
Ik ben alvast met het kijken van de bekerfinale begonnen. Misschien kan vogeltjesdans gewoon zijn (onvermijdelijke) overwinning claimen?
Is er geen among us of zoquote:Op zondag 18 april 2021 18:04 schreef Fugue het volgende:
[..]
Oke ja maar wat moet ik vanavond doen dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |