Klimaatwappies...quote:Op vrijdag 16 april 2021 10:50 schreef Bocaj het volgende:
Je zult gemerkt hebben dat we een vrij koel voorjaarsweer hebben tot nu toe.
Volgende week wordt het zachtjes wat warmer... (Paar graden, naar normale temperaturen voor de tijd van het jaar.)
Maar waar zijn de klimaatdrammers nu? Vind ze vrij stil in deze koele tijden...
Klacht: Klimaatdrammers die alleen maar jammeren als het te warm of te droog is...
Ik zou zeggen: Blijf lekker D66 stemmen of GroenLinks... (Die elitelui zijn alleen nog maar bezig met gedoe binnen hun eigen partij!)
Complete bullshit.quote:Op vrijdag 16 april 2021 21:38 schreef babylon het volgende:
[..]
Die paar fabrieken oa hebben al voor een verdubbeling van de CO2 in de atmosfeer gezorgd.
quote:Op vrijdag 16 april 2021 23:34 schreef babylon het volgende:
[..]
Klopt. 280 ppm naar 420 ppm is geen verdubbeling. Het is echter wel een fucking boel meer.
Oef, gelukkig lees ik dit nu pas. Zoveel domheid op de vroege ochtend had ik niet aangekund.quote:Op vrijdag 16 april 2021 20:15 schreef Hippiee het volgende:
[..]
Wat zijn antinogwatwappies?
De mensheid waant zichzelf veel te groot alsof een paar fabriekjes daar voor kunnen zorgen
Het was sterevenskoud deze winter wat climaatverandering
Op basis van de instraling zou je een afkoeling verwachten pannenkoek.quote:Op vrijdag 16 april 2021 19:20 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
*kuch* precessie *kuch* zonne invloeden *kuch*
Die paar fabriekjes en autootjes hebben anders toch mooi in een korte periode gigantische hoeveelheden organisch materiaal opgestookt dat anders nog (vele) miljoenen jaren aan de koolstofcyclus onttrokken was gebleven voordat het langzaam op natuurlijke wijze weer geïntroduceerd zou worden.quote:Op vrijdag 16 april 2021 20:15 schreef Hippiee het volgende:
[..]
Wat zijn antinogwatwappies?
De mensheid waant zichzelf veel te groot alsof een paar fabriekjes daar voor kunnen zorgen
Het was sterevenskoud deze winter wat climaatverandering
Heb je mij nodig bij deze want ik wilde net in NWS kijken of daar nog een discussie te winnen valtquote:Op zaterdag 17 april 2021 15:56 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Op basis van de instraling zou je een afkoeling verwachten pannenkoek.
Jij bent niet goed snik manquote:Op zaterdag 17 april 2021 15:52 schreef Sicstus het volgende:
[..]
Oef, gelukkig lees ik dit nu pas. Zoveel domheid op de vroege ochtend had ik niet aangekund.
Ik heb de overwinning nog niet geclaimd zien worden, maar ik heb zo'n gevoel dat dat niet heel lang meer gaat duren.quote:Op zaterdag 17 april 2021 16:02 schreef Fugue het volgende:
[..]
Heb je mij nodig bij deze want ik wilde net in NWS kijken of daar nog een discussie te winnen valt
Oke zodra ik de zwaaiemoji zie kom ik je wel even feliciteren.quote:Op zaterdag 17 april 2021 16:06 schreef Isdatzo het volgende:
Oh dat was de vraag niet. Nee, ga maar naar nws. Deze wappies kan ik alleen ook wel tackelen.
@lafferquote:Op zaterdag 17 april 2021 16:08 schreef Fugue het volgende:
[..]
Oke zodra ik de zwaaiemoji zie kom ik je wel even feliciteren.
@vogeltjesdans wil je hier nog op reageren? De overwinning is nog niet geclaimd en ik zie graag hoe je Isdatzo verbaal in de pan hakt.quote:Op zaterdag 17 april 2021 15:56 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Oh ja joh? Hoe dan?quote:
Ik heb een leven, dus krijg niet alles mee. Zometeen?quote:Op zondag 18 april 2021 17:05 schreef Fugue het volgende:
[..]
@:Vogeltjesdans wil je hier nog op reageren? De overwinning is nog niet geclaimd en ik zie graag hoe je Isdatzo verbaal in de pan hakt.
quote:Op zondag 18 april 2021 17:05 schreef Fugue het volgende:
[..]
@:Vogeltjesdans wil je hier nog op reageren? De overwinning is nog niet geclaimd en ik zie graag hoe je Isdatzo verbaal in de pan hakt.
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Precessionquote:Precession of the equinoxes, perihelion precession, changes in the tilt of Earth's axis to its orbit, and the eccentricity of its orbit over tens of thousands of years are all important parts of the astronomical theory of ice ages. (See Milankovitch cycles.)
Doeiquote:Milankovitch cycles describe the collective effects of changes in the Earth's movements on its climate over thousands of years. The term is named for Serbian geophysicist and astronomer Milutin Milanković. In the 1920s, he hypothesized that variations in eccentricity, axial tilt, and precession resulted in cyclical variation in the solar radiation reaching the Earth, and that this orbital forcing strongly influenced the Earth's climatic patterns.
Goh, en laat dat nu net zijn wat steeds meer wetenschappers zeggen. Maar daar valt geen geld mee bij elkaar te harken en dus krijgen die geen podium.quote:Op zaterdag 17 april 2021 15:56 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Tja, dat jij niet snapt wat er staat ligt toch echt niet aan mij. Dit staat namelijk al zo'n 100 jaar, iets eerder dan dat er werd begonnen met janken over 'global warming'.quote:Op zondag 18 april 2021 17:22 schreef Fugue het volgende:
Geen speld tussen te krijgen. En de zwaaiemoji. Dit lijkt me duidelijk.
quote:Op zondag 18 april 2021 17:27 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Tja, dat jij niet snapt wat er staat ligt toch echt niet aan mij. Dit staat namelijk al zo'n 100 jaar, iets eerder dan dat er werd begonnen met janken over 'global warming'.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |