abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_199021738
Die Gravenberch wordt omschreven als supertalent, maar ik zie het niet zo.
pi_199021750
quote:
0s.gif Op donderdag 15 april 2021 23:44 schreef GwaiLow het volgende:

[..]

Neres heeft gewoon ook niet zoveel dreiging meer. Hij is ook niet super snel oid, dat hij een mannetje kan passeren. Hij was juist altijd wel goed in 1-2 combinaties. Maar dat zit er ook gewoon niet echt meer in. Ligt ook aan de creativiteit van het hele team overigens. Antony heeft wat meer solo-dreiging wat mij betreft. En is ook razend snel. Die zou ik iig nog wel even willen houden.
Ja, klopt wel van Neres. Dodelijk met écht goede spelers rond hem heen. Over Antony niet helemaal eens. Die vind ik na een goede start echt ver teruggevallen.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_199021754
quote:
0s.gif Op donderdag 15 april 2021 23:45 schreef Bolasie het volgende:
Die Gravenberch wordt omschreven als supertalent, maar ik zie het niet zo.
Het gebruikelijke talentendipje. Die komt er wel hoor. Net als Timber. Waanzinnig talent is dat.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_199021773
Ik kan me niet voorstellen dat ze voor Neres in de rij zullen staan, tenzij het een club uit Rusland of China of zo is. Tagliafico zie ik nog wel vertrekken. Die had wel een minder jaar, maar laat zelfs dan nog wel zijn meerwaarde zien. Hij laat het op zich ook al wel jaren bij Ajax zien.

Ik hoop ook echt dat Neres blijft, als hij zich volgend jaar herpakt, zijn normale niveau haalt en fit blijft is hij een flinke meerwaarde. Hij heeft zoveel diepgang.
  donderdag 15 april 2021 @ 23:54:11 #155
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_199021802
quote:
0s.gif Op donderdag 15 april 2021 23:49 schreef Naesala_1981 het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat ze voor Neres in de rij zullen staan, tenzij het een club uit Rusland of China of zo is. Tagliafico zie ik nog wel vertrekken. Die had wel een minder jaar, maar laat zelfs dan nog wel zijn meerwaarde zien. Hij laat het op zich ook al wel jaren bij Ajax zien.

Ik hoop ook echt dat Neres blijft, als hij zich volgend jaar herpakt, zijn normale niveau haalt en fit blijft is hij een flinke meerwaarde. Hij heeft zoveel diepgang.
Winnie de Pooh heeft daar een wet doorgedrukt dat Chinese clubs niet zoveel meer aan buitenlandse voetballers mogen betalen . De kampioen daar is al failliet en weg en spelers als bijv Pelle zijn het land al ontvlucht.
RED ONS HENNIEGOD
pi_199021820
quote:
9s.gif Op donderdag 15 april 2021 23:54 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

Winnie de Pooh heeft daar een wet doorgedrukt dat Chinese clubs niet zoveel meer aan buitenlandse voetballers mogen betalen . De kampioen daar is al failliet en weg en spelers als bijv Pelle zijn het land al ontvlucht.
Dat is wel gunstig dan. Al hoewel ze anders wel 20 miljoen voor Klaiber of Traore hadden mogen overmaken.
  vrijdag 16 april 2021 @ 01:13:36 #157
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_199022033
Tadic was wel echt smerig slecht die moet ook weg uit de spits want Antony kan hele goede voorzetten geven maar er stond helemaal niemand
pi_199022332
Heb geen moment het idee gehad dat Ajax zou scoren, laat staan überhaupt door te gaan.

Jammer tegen zo'n matige ploeg.
  vrijdag 16 april 2021 @ 07:24:39 #159
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_199022490
quote:
0s.gif Op donderdag 15 april 2021 23:46 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Ja, klopt wel van Neres. Dodelijk met écht goede spelers rond hem heen. Over Antony niet helemaal eens. Die vind ik na een goede start echt ver teruggevallen.
Nee Antony is ook absoluut teruggevallen en zijn schoten zijn vaak slappe balletjes. Dat is een verbeterpunt. Alleen denk wel dat er meer in hem zit. Hij heeft die snelheid en techniek + durft zijn man op te zoeken. Hij zou alleen net wat onvoorspelbaarder moeten worden door soms naar binnen te trekken en een andere keer weer buitenom te gaan.
  vrijdag 16 april 2021 @ 07:27:34 #160
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_199022507
quote:
0s.gif Op donderdag 15 april 2021 23:45 schreef Bolasie het volgende:
Die Gravenberch wordt omschreven als supertalent, maar ik zie het niet zo.
Nou ja, hij is 18 volgens mij. Hij is er nog lang niet, maar kan een hoop stappen gaan maken volgend seizoen. Hij zou een stuk beslissender moeten worden. Zijn schoten moeten beter, maar hij mag ook wel wat creatiever worden in de passing. Dat zou wel heel prettig zijn. Het ziet er sierlijk uit bij hem, en kan ook heel handig zijn, maar echt een een splijtende pass zie je niet.
  vrijdag 16 april 2021 @ 08:06:16 #161
80382 manny
30 is best veel
pi_199022665
Gadverdamme. Wat zonde.

Nu die laffe beker maar winnen..
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_199022822
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 01:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Tadic was wel echt smerig slecht die moet ook weg uit de spits want Antony kan hele goede voorzetten geven maar er stond helemaal niemand
Ik had liever Anthony met Brobbey gezien ja
  vrijdag 16 april 2021 @ 08:48:38 #163
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_199022960
:|W .
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_199023089
quote:
0s.gif Op donderdag 15 april 2021 23:46 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Ja, klopt wel van Neres. Dodelijk met écht goede spelers rond hem heen. Over Antony niet helemaal eens. Die vind ik na een goede start echt ver teruggevallen.
Eens over Antony, maar dat vertrouwen komt ook niet terug als je hem telkens 60 of gisteren maar 45 minuten speeltijd geeft. Lijkt een beetje in een vicieuze cirkel te zitten.

Idrissi valt me trouwens helemaal tegen, die heb ik in al die invalbeurten nog weinig goeds zien doen, lekker bij Sevilla laten.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  vrijdag 16 april 2021 @ 09:03:28 #165
131800 Tarado
capô de fusca
pi_199023133
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 08:59 schreef TheVulture het volgende:
Idrissi valt me trouwens helemaal tegen, die heb ik in al die invalbeurten nog weinig goeds zien doen, lekker bij Sevilla laten.
Eens maar ook voor hem geldt waarschijnlijk wel dat het anders zou zijn na een paar keer basis, het viel mij vooral op dat het vuur eruit was na de afgekeurde goal en de organisatie weg na wissel van Alvarez.
pi_199023609
quote:
0s.gif Op donderdag 15 april 2021 23:42 schreef Ramboetan het volgende:
Het oh zo lucky Ajax was ook maar alles behalve lucky in de twee wedstrijden tegen Roma.
Dit ook hoor... Het was nou niet dat alles de goede kant op viel...
  vrijdag 16 april 2021 @ 09:43:13 #167
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_199023639
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 09:40 schreef Themeparktommy het volgende:

[..]

Dit ook hoor... Het was nou niet dat alles de goede kant op viel...
Beetje domme pech ook ja, die laatste goal van Roma, iemand glijdt uit en die bal komt per ongeluk voor bij die ouwe sluwe vos.
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_199023645
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 09:40 schreef Themeparktommy het volgende:

[..]

Dit ook hoor... Het was nou niet dat alles de goede kant op viel...
Ja. Zelf ook een groot aandeel in. Scherpen die niet kan keepen en een penalty missen, tja.
  vrijdag 16 april 2021 @ 09:44:56 #169
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_199023663
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 01:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Tadic was wel echt smerig slecht die moet ook weg uit de spits want Antony kan hele goede voorzetten geven maar er stond helemaal niemand
En hij moet stoppen met dat janken om die penaltys.
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_199023669


Al bij al was het gisteren gewoon niet voldoende. Roma verdiende het natuurlijk al helaas niet om door te gaan maar je moet vooral naar jezelf kijken.

De passmap bekijkende (weet niet of ze werken want altijd gekloot mobiel) dan zie je dat Gravenberch en Alvarez de spelers voor hen nauwelijks konden bereiken en dat de interactie tussen de voorwaartsen nihil was. Maar goed dat was gister in de wedstrijd allemaal ook al wel duidelijk :P.

Het is zonde want deze ronde moet je kunnen overleven en dan heb je een mooi resultaat, maar niet heel lang geleden was de kwartfinale EL nog een mooi resultaat voor Ajax. Je bent een aantal jaar je beste spelers verloren en mist nu ook nog eens drie cruciale spelers. Daarnaast verkeert niemand echt in een topvorm. Het is wat het is.
  vrijdag 16 april 2021 @ 09:48:40 #171
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_199023701
Het is wat het is ja. Hopelijk een goede zondag straks. Dat kan ook zo maar anders zijn.
Al put ik hoop aan de thuiswedstrijd van dit seizoen, winnen ondanks de meeste minuten met 10 man.
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_199024405
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 april 2021 09:45 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Al bij al was het gisteren gewoon niet voldoende. Roma verdiende het natuurlijk al helaas niet om door te gaan maar je moet vooral naar jezelf kijken.

De passmap bekijkende (weet niet of ze werken want altijd gekloot mobiel) dan zie je dat Gravenberch en Alvarez de spelers voor hen nauwelijks konden bereiken en dat de interactie tussen de voorwaartsen nihil was. Maar goed dat was gister in de wedstrijd allemaal ook al wel duidelijk :P.

Het is zonde want deze ronde moet je kunnen overleven en dan heb je een mooi resultaat, maar niet heel lang geleden was de kwartfinale EL nog een mooi resultaat voor Ajax. Je bent een aantal jaar je beste spelers verloren en mist nu ook nog eens drie cruciale spelers. Daarnaast verkeert niemand echt in een topvorm. Het is wat het is.
Het voelde vooral als veel gebrei op het middenveld, de keren dat de bal gewoon diep werd gegeven achter hun verdediging over de vleugels van achteruit was het meteen gevaarlijker.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  vrijdag 16 april 2021 @ 10:54:59 #173
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_199024490
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 april 2021 09:45 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Al bij al was het gisteren gewoon niet voldoende. Roma verdiende het natuurlijk al helaas niet om door te gaan maar je moet vooral naar jezelf kijken.

De passmap bekijkende (weet niet of ze werken want altijd gekloot mobiel) dan zie je dat Gravenberch en Alvarez de spelers voor hen nauwelijks konden bereiken en dat de interactie tussen de voorwaartsen nihil was. Maar goed dat was gister in de wedstrijd allemaal ook al wel duidelijk :P.

Het is zonde want deze ronde moet je kunnen overleven en dan heb je een mooi resultaat, maar niet heel lang geleden was de kwartfinale EL nog een mooi resultaat voor Ajax. Je bent een aantal jaar je beste spelers verloren en mist nu ook nog eens drie cruciale spelers. Daarnaast verkeert niemand echt in een topvorm. Het is wat het is.
Klaassen zal zich wel verveeld hebben.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_199024592
quote:
15s.gif Op vrijdag 16 april 2021 10:54 schreef Perrin het volgende:

[..]

Klaassen zal zich wel verveeld hebben.
Tja, dit is meestal de rol van Klaassen (en overigens ook van Donny). Is ook een beetje de speelstijl van Ten Hag.

Vroegah zette je daar je beste speler neer maar tegenwoordig liever iemand die goed kan lopen en scoren.
  vrijdag 16 april 2021 @ 12:14:48 #175
131800 Tarado
capô de fusca
pi_199025674
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 10:48 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Het voelde vooral als veel gebrei op het middenveld, de keren dat de bal gewoon diep werd gegeven achter hun verdediging over de vleugels van achteruit was het meteen gevaarlijker.
Met Blind had er wel beter uit gezien, die kan zulke ballen wel geven, al met al jammer maar zondag is er alweer een potje.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')