Check de comments onder de tweet. Is van VakantieVeilingen en voor het goede doelquote:Op vrijdag 16 april 2021 08:37 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Niet alleen big business die field labs voor alleen de organisatoren.
Dit gaat via vakantieveilingen en opbrengst gaat naar het goede doel.quote:Op vrijdag 16 april 2021 08:37 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Niet alleen big business die field labs voor alleen de organisatoren.
Blijft bizar veel geld dat mensen voor die onzin over hebben.quote:Op vrijdag 16 april 2021 08:41 schreef falling_away het volgende:
[..]
Check de comments onder de tweet. Is van VakantieVeilingen en voor het goede doel
scam dus?quote:Op vrijdag 16 april 2021 08:38 schreef Cynicio het volgende:
[..]
Dit kan helemaal niet. De kaartjes zijn bij bestelling gepersonaliseerd.
Elk kwartier een set kaartjes zo te zienquote:Op vrijdag 16 april 2021 08:43 schreef Cynicio het volgende:
Ik zie nu dat het inderdaad Vakantieveilingen is.
https://www.vakantieveili(...)njedag-tickets/14651
Teller staat op ¤ 1.031
Dit klopt niet helemaal. De Britse variant was al veel eerdere ontdekt 2 a 3 maanden voordat hij de boven liggende variant werd in vooral Londen. Toen dat gebeurde en de paniek uitbrak in het VK had Nederland als eerste de grens dicht gegooid. Maar binnen 24 uur deden dat veel meer landen waardoor er een gigantische file is ontstaan bij Dover met allemaal truckers die vast zaten in het VK. De meeste hebben niet eens thuis kerst kunnen vieren. Maar als nog was die variant al lang en breed in meerdere landen gevonden op het vaste land. Daarom het heeft een bak ellende veroorzaakt maar heeft niks opgeleverd want toen bekent werd dat die iets besmettelijker is. Was die gewoon allang weid verspreid.quote:Op vrijdag 16 april 2021 08:36 schreef Wantie het volgende:
[..]
De grens ging te laat dicht, daarnaast helpt het niet echt als we mensen uit VK weigeren, terwijl de landen om ons heen dat niet doen en wij reizigers uit die landen toelaten.
Functie elders.....quote:Op vrijdag 16 april 2021 07:53 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Maar er bestaan ook goede politici, die hangen we apart...
Nog steeds absurd, zulke bedragenquote:Op vrijdag 16 april 2021 08:43 schreef Cynicio het volgende:
Ik zie nu dat het inderdaad Vakantieveilingen is.
https://www.vakantieveili(...)njedag-tickets/14651
Teller staat op ¤ 1.031
Ze zitten dus qua percentage ongeveer op hetzelfde niveau als Israël (al heeft een groot gedeelte van de mensen in de UK geen tweede dosis ontvangen). Dus wel interessant of de gevallen in de UK in de komende weken omhoog gaan of niet.quote:COVID-19: Half UK population likely to have had coronavirus antibodies in March, ONS data shows
The figures show a fall in antibodies in older people - likely due to a delay in the impact of second vaccine doses.
About half the UK adult population would have likely tested positive for coronavirus antibodies by the end of March, data has shown.
An estimated 54.9% of people in private households in England had COVID-19 antibodies in the week to 28 March, according to the Office for National Statistics (ONS) figures - largely unchanged on the previous two weeks.
The presence of coronavirus antibodies suggests someone has had the infection in the past or has been vaccinated.
The ONS said antibody positivity has levelled off in England, Wales and Scotland.
In Wales, the latest estimate is 49.1% and for Scotland it is 46%.
Live COVID updates from the UK and around the world
In Northern Ireland, an estimated 54.5% of people were likely to have COVID-19 antibodies in the week to 28 March - up from 50% in the previous week.
In Zoetermeer wonen, dat is pas een scam.quote:
prachtige stadquote:Op vrijdag 16 april 2021 08:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
In Zoetermeer wonen, dat is pas een scam.
Dan werkt het juist wel.quote:Op vrijdag 16 april 2021 08:37 schreef popje het volgende:
[..]
Het gaat toch niet werken zolang nog elk land (ook al is het niet eens gevaarlijk qua covid) nu allemaal oranje blijft. Hopelijk laten ze dat dan ook los.
Alles voor de wetenschapquote:Op vrijdag 16 april 2021 08:49 schreef raptorix het volgende:
Dus wel met 10K mensen bij elkaar staan te schreeuwen maar 10 man op een terras dan liggen de IC's vol
Ok, even kijken welk land risicogebied is.quote:Op vrijdag 16 april 2021 08:07 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Valt nogal mee, volgens mij. Als je klachten hebt, als je in contact bent geweest met een positief getest persoon, als je in huis woont bij een positief getest persoon, en dus als je uit het buitenland komt. Dat was allemaal altijd al zo, alleen wordt dat laatste nu een plicht. Weinig BNW aan.
Dat het, zoals @:Molo ook schetst, wat aan de late kant is op dit moment, kan ik me best in vinden. Van de andere kant houd je dus eventueel nieuwe varianten wel beter tegen mochten die de kop op steken.
Ik denk dat het bij de field labs nog te ingewikkeld is om ook gevaccineerden toe te laten, plus dat het aantal gevaccineerden nog best laag is.quote:Op vrijdag 16 april 2021 08:52 schreef Xqtress het volgende:
Maar als ik het dus goed begrijp wordt, bij wat je ook aanwezig wilt zijn, een negatieve testuitslag verwacht.
Wat is dan het nut van mezelf laten inenten?
Hij zal ongetwijfeld vaker gesteld zijn, maar het is van mij een serieuze vraag.
Heeft wel potentie dit plaatje over een paar jaar als alles weer normaal is en we corona bijna vergeten zijn. Voor t-shirts of posters.quote:Op vrijdag 16 april 2021 08:54 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Ok even kijken welk land risicogebied is.
[ afbeelding ]![]()
Ga niet op reis. Moet u toch in het buitenland zijn? Dan gaat u meestal bij terugkomst direct 10 dagen in quarantaine. Door een coronatest te doen op dag 5 kunt u de duur van het thuisblijven verkorten.
Dan kun je niet doodgaan aan Covid?quote:Op vrijdag 16 april 2021 08:52 schreef Xqtress het volgende:
Maar als ik het dus goed begrijp wordt, bij wat je ook aanwezig wilt zijn, een negatieve testuitslag verwacht.
Hij zal ongetwijfeld vaker gesteld zijn, maar het is van mij een serieuze vraag.
Ik geloof dat dit vanaf juni niet meer hoeft. Dan is vaccinatie ook geldig. Nog steeds te laat, dat wel.quote:Op vrijdag 16 april 2021 08:52 schreef Xqtress het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |