Meende dat Jaap van Diesel er ook tegen was. Nee, Hugo doet wat ie wil. Zijn misschien klaar met het virus straks, maar nog lang niet met de rest.quote:Op donderdag 15 april 2021 23:21 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Ik dacht dat de experts leidend waren? Behalve als Hugo ergens een politiek punt van wil maken ofzo?
Waarom komen we niet in verzet? Vorig jaar kon meer en ondanks maatregelen schieten de besmettingen omhoog. Blijkbaar hebben die ook geen zin.quote:Op donderdag 15 april 2021 23:32 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Meende dat Jaap van Diesel er ook tegen was. Nee, Hugo doet wat ie wil. Zijn misschien klaar met het virus straks, maar nog lang niet met de rest.
Ik ben wel echt resentful en erger me gigantisch aan Hugo's plannetjes. We konden gvd vorig jaar ook gewoon veilig open op 1,5 meter. Voor grote festivals oké, maar 1 juli moet alles gewoon klaar zijn. Punt. Niks geen paspoorten of testen. De rest is eigen verantwoordelijkheid als mensen de kans gekregen hebben om een vaccin te krijgen.
Weet weer niet of het vaccinatiepaspoort daar dan weer bij komt.quote:Op donderdag 15 april 2021 23:31 schreef nostra het volgende:
[..]
Nou ja, so much voor de tijdelijkheid van iets als vaccinatiepaspoorten dan natuurlijk. Om nog niet te spreken over een verdere vergroting van de al aanwezige tweedeling.
Die gasten leven echt in een waan.quote:Op donderdag 15 april 2021 23:21 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Ik dacht dat de experts leidend waren? Behalve als Hugo ergens een politiek punt van wil maken ofzo?
Prima, als het voor eventjes is. Hoe dan ook, hier ga je niet mee aankomen als het straks juli is. Als je daar mee doorblijft gaan ben je gewoon gestoord. Ik erger me zwaar aan dat ge-manage en die controleredrang. Je moet altijd wantrouwend zijn voor een overheid die het goede met je voor heeft.quote:Op donderdag 15 april 2021 23:29 schreef maan_man het volgende:
[..]
Ja dat zei Hugo, maar niet meedoen kan er toe leiden dat jij in tegenstellingen tot je concurrenten niet open mag of met een beperkte capaciteit.
Dat zou ik best wel willen voor het eerst in mijn leven. Maar hoe?quote:Op donderdag 15 april 2021 23:34 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Waarom komen we niet in verzet? Vorig jaar kon meer en ondanks maatregelen schieten de besmettingen omhoog. Blijkbaar hebben die ook geen zin.
Hoeveel liggen er nu op de kliniek dan?quote:Op donderdag 15 april 2021 23:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
De daling op de kliniek is nu wel ineens heel hard, bijna 10% in een dag.
Niet heel geloofwaardig dus.
117k in 1 dag is echt keurig. Als dat nou elke dag lukt en wellicht nog meer zijn we nog een keer klaar.quote:Op donderdag 15 april 2021 23:32 schreef Da_Sandman het volgende:
117k prikken vandaag.
Meer prikken omgerekend naar inwoneraantal dan Duitsland en Frankrijk ondertussen.
Maar alle aandacht gaat naar die domme pilots.
https://www.stichting-nice.nl/covid-19-op-de-zkh.jspquote:Op donderdag 15 april 2021 23:39 schreef popje het volgende:
Ho
[..]
Hoeveel liggen er nu op de kliniek dan?
Als het zoiets als de griepprik wordt, op vrijwillige basis en voor risicogroepen, heb ik er totaal geen probleem mee. Gewoon weer naar normaal met als enige toevoeging de griepprik in het pakket en zo lang de pandemie maar grotendeels weg is.quote:Op donderdag 15 april 2021 23:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Weet weer niet of het vaccinatiepaspoort daar dan weer bij komt.
Het is net als de griepprik, die is er, voor een grote bevokingsgroep, ook al jaarlijks. Dit zal ernaast komen. Net zo lang tot corona is afgezwakt en in de normale griepprik erbij kan.
12 april 1880 en nu 1611.quote:Op donderdag 15 april 2021 23:39 schreef popje het volgende:
Ho
[..]
Hoeveel liggen er nu op de kliniek dan?
We zitten in Europa. Europa krijgt vaccins evenredig toch. Dus Al wil je nog zo snel prikken. Het maakt geen bal uit.quote:Op donderdag 15 april 2021 23:39 schreef Oriente het volgende:
[..]
117k in 1 dag is echt keurig. Als dat nou elke dag lukt en wellicht nog meer zijn we nog een keer klaar.
Ja, zeker.quote:Op donderdag 15 april 2021 23:39 schreef Oriente het volgende:
[..]
117k in 1 dag is echt keurig. Als dat nou elke dag lukt en wellicht nog meer zijn we nog een keer klaar.
Dat zijn prima aantallen. Vasthouden en nog meer opschalen.quote:Op donderdag 15 april 2021 23:32 schreef Da_Sandman het volgende:
117k prikken vandaag.
Meer prikken omgerekend naar inwoneraantal dan Duitsland en Frankrijk ondertussen.
Maar alle aandacht gaat naar die domme pilots.
Vertraging ja, maar deze is wel heel grootquote:Op donderdag 15 april 2021 23:43 schreef OProg het volgende:
[..]
12 april 1880 en nu 1611.
Maar meestal zit er daar best datavertraging op bij NICE.
Laten we hopen dat het waar is.quote:Op donderdag 15 april 2021 23:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Vertraging ja, maar deze is wel heel groot
Precies.quote:Op donderdag 15 april 2021 23:44 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Dat zijn prima aantallen. Vasthouden en nog meer opschalen.
quote:Het demissionaire kabinet maakt haast met de quarantaineplicht voor reizigers uit risicogebieden. Het wil de wet volgens ingewijden vrijdag door de ministerraad loodsen en volgende week voorleggen aan de Tweede Kamer. Bij snelle instemming kan de plicht al half mei zijn ingevoerd.
Wowquote:De plicht wordt ook gehandhaafd. Belteams van het ministerie van Volksgezondheid gaan reizigers opbellen om te controleren of ze echt in quarantaine zijn gegaan. Bij tips aan het belteam dat iemand de isolatieplicht overtreedt, kan de burgemeester de opdracht geven te handhaven.
Ja.. we zijn wat aan het afglijden.quote:Op donderdag 15 april 2021 23:48 schreef leolinedance het volgende:
Quarantaineplicht thuis gecontroleerd
https://www.telegraaf.nl/(...)-thuis-gecontroleerd
[..]
[..]
WowHet wordt echt steeds gekker. Wat is de volgende stap, een verklikkerslijn waarbij je 25 euro krijgt per goedgekeurde melding?
Dat zou natuurlijk het mooiste zijn ja.quote:
die 1 miljard zou 47 miljoen aan pfizer vaccinatuies opleveren las ik ergens.quote:Op donderdag 15 april 2021 23:51 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Ja.. we zijn wat aan het afglijden.
Het zou mooi zijn dat ze al die energie en al het geld voor de testevenementen zouden besteden aan de enige echte oplossing; vaccinaties.
Alles erom heen is gelul.
Ik wordt maar eens anarchist denk ik. Ik heb het wel gehad met overheden als ik zo rondkijk in de wereld.quote:Op donderdag 15 april 2021 23:48 schreef leolinedance het volgende:
Quarantaineplicht thuis gecontroleerd
https://www.telegraaf.nl/(...)-thuis-gecontroleerd
[..]
[..]
WowHet wordt echt steeds gekker. Wat is de volgende stap, een verklikkerslijn waarbij je 25 euro krijgt per goedgekeurde melding?
Maar is dat schip al gepasseerd? Kunnen we nog steeds de EU links laten liggen?quote:Op donderdag 15 april 2021 23:54 schreef Abyss33 het volgende:
[..]
het is alle
[..]
die 1 miljard zou 47 miljoen aan pfizer vaccinatuies opleveren las ik ergens.
Als Nederland nou niet de Europe route nam en gewoon wat duurder inkocht op eigen houtje.
Was dus iedereen gevaccineerd.
1 miljard is gigantisch veel.
Dat is per 1 miljoen mensen die deelnemen aan een testevenement 1000 euro..
voor 1 test.
wtf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |