SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Spionne van Putin. Je broertje is vast iets belangrijks?quote:Op donderdag 15 april 2021 19:50 schreef Lospedrosa het volgende:
Broertje date met een Moskouse, ohoh
die heb jij toch niet nodig als luiaard ahahahahahahaquote:Op donderdag 15 april 2021 19:50 schreef Amarantha het volgende:
Omg mijn nieuwe douchekraan heeft gewoon een soort turbo stand erop zitten. 😍
Juist wel, kan ik sneller weer lui op de bank zitten.quote:Op donderdag 15 april 2021 19:51 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
die heb jij toch niet nodig als luiaard ahahahahahaha
lolquote:Op donderdag 15 april 2021 19:52 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Juist wel, kan ik sneller weer lui op de bank zitten.
Huehuequote:Op donderdag 15 april 2021 19:50 schreef Amarantha het volgende:
Douche je straks je hele vel erafquote:Op donderdag 15 april 2021 19:50 schreef Amarantha het volgende:
quote:Op donderdag 15 april 2021 19:50 schreef Amarantha het volgende:
Wat zit er hier tussen?quote:
Dacht dat het niet op zou vallenquote:Op donderdag 15 april 2021 19:09 schreef kwiwi het volgende:
@:Budapestenaar KLB / Het stinkt in Dordrecht
Net gegerried?
Dat smaakt niet naar een winegum ofzoquote:Op donderdag 15 april 2021 20:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dit is de Ülker Bískrem Cocoa.
Best te doen
Geen condoom-bite dit keerquote:Op donderdag 15 april 2021 20:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat smaakt niet naar een winegum ofzo
Ik had vanochtend drop kwark, smaakte een stuk minder verwerpelijk dan ik had verwacht.quote:
Die vliegen gewoon in brand die!quote:
Die zag ik in een review van Jan Roos. Lijkt me niet zo lekkerquote:Op donderdag 15 april 2021 20:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik had vanochtend drop kwark, smaakte een stuk minder verwerpelijk dan ik had verwacht.
Is dat die gast van Omroep Max niet?quote:Op donderdag 15 april 2021 20:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die zag ik in een review van Jan Roos. Lijkt me niet zo lekker
Zo dit soort dingen niet eens kopenquote:Op donderdag 15 april 2021 20:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik had vanochtend drop kwark, smaakte een stuk minder verwerpelijk dan ik had verwacht.
Indruk gemaakt met je lunchbox?quote:Op donderdag 15 april 2021 20:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die vliegen gewoon in brand die!AHAHAHHAAAAHHHAAHAHAAH
Ja wat ik zei, vond het een verrassende smaak, niet vies ofzo, wel wat aan de zoete kant maar normaal heb ik altijd gewoon franse kwark zonder iets er in dus dat is ook geen goed vergelijkquote:Op donderdag 15 april 2021 20:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die zag ik in een review van Jan Roos. Lijkt me niet zo lekker
Nee, vroeger van Powned.quote:Op donderdag 15 april 2021 20:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is dat die gast van Omroep Max niet?
Nieuwsgierigheid wint het in zulke gevallen bij mijquote:Op donderdag 15 april 2021 20:15 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zo dit soort dingen niet eens kopen
Nee. Het lunchen was onder een forse wandeling. Dus steeds als er EINDELIJK eens een bankje of andere verhoging in zicht was kon ik snel even erheen rennen om weer wat uit mijn doos te pakken. Ik had op een tafel gerekend.quote:Op donderdag 15 april 2021 20:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Indruk gemaakt met je lunchbox?
quote:Op donderdag 15 april 2021 20:17 schreef Dr_Flash het volgende:
en als ik een half uur heen en een half uur terug moet lopen, hoeft zo'n enorme lunchwandeling wat mij betreft ook niet direct iedere dag
Geen idee, er was niemand want kejoonaa.quote:Op donderdag 15 april 2021 20:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Wel goed voor de stappenteller.
Aardige collega’s?
Jawel joh, kun je tenminste zonder schuldgevoel die lunchbox leeg etenquote:Op donderdag 15 april 2021 20:17 schreef Dr_Flash het volgende:
en als ik een half uur heen en een half uur terug moet lopen, hoeft zo'n enorme lunchwandeling wat mij betreft ook niet direct iedere dag
Je hebt toch niet in je eentje gewandeld tijdens de lunch?quote:Op donderdag 15 april 2021 20:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Geen idee, er was niemand want kejoonaa.
Schuldgevoel?quote:Op donderdag 15 april 2021 20:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jawel joh, kun je tenminste zonder schuldgevoel die lunchbox leeg eten
Nee nou ja er was er eentje die was wel OKquote:Op donderdag 15 april 2021 20:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je hebt toch niet in je eentje gewandeld tijdens de lunch?
quote:Op donderdag 15 april 2021 20:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Geen idee, er was niemand want kejoonaa.
Niemand, eentje en de rest was ook ok. Hmhmquote:Op donderdag 15 april 2021 20:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee nou ja er was er eentje die was wel OKEn de rest valt vast ook wel mee. Gewoon gemoedelijke mensen uit een goed deel van het land
Heb je dat nooit dat je teveel eet en denkt 'had ik dat extra stukje maar niet genomen'?quote:
Nee. Wel met drinken somsquote:Op donderdag 15 april 2021 20:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb je dat nooit dat je teveel eet en denkt 'had ik dat extra stukje maar niet genomen'?
Gemoedelijke mensen is wel fijnquote:Op donderdag 15 april 2021 20:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee nou ja er was er eentje die was wel OKEn de rest valt vast ook wel mee. Gewoon gemoedelijke mensen uit een goed deel van het land
Ja gewoon geen zuiderlingen of stadsvolk.quote:Op donderdag 15 april 2021 20:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gemoedelijke mensen is wel fijnNiet van die bloedhonden, zoals bij ons op kantoor wel rondlopen.
Wat is er nou weer mis met zuiderlingenquote:Op donderdag 15 april 2021 20:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja gewoon geen zuiderlingen of stadsvolk.
Misschien niet eens zo heel veel. Maar ook niet veel goed. Ik ben er van mijn 6e tot mijn 26e tussne opgegroeid. Toch een belangrijke fase in je leven zou je denken. Ik heb er niets mee. Helemaal niets. Nooit gehad ook.quote:Op donderdag 15 april 2021 20:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat is er nou weer mis met zuiderlingen
Die praten raarquote:Op donderdag 15 april 2021 20:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat is er nou weer mis met zuiderlingen
Maar wat is er mis mee dan?quote:Op donderdag 15 april 2021 20:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Misschien niet eens zo heel veel. Maar ook niet veel goed. Ik ben er van mijn 6e tot mijn 26e tussne opgegroeid. Toch een belangrijke fase in je leven zou je denken. Ik heb er niets mee. Helemaal niets. Nooit gehad ook.
Kijk naar jezelf met je 'ratelende-grasmaaier-met-opstartproblemen'-accentquote:
Ik praat accentloos.quote:Op donderdag 15 april 2021 20:54 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Kijk naar jezelf met je 'ratelende-grasmaaier-met-opstartproblemen'-accent
Net alsof alle zuiderlingen hetzelfde zijn.quote:Op donderdag 15 april 2021 20:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Misschien niet eens zo heel veel. Maar ook niet veel goed. Ik ben er van mijn 6e tot mijn 26e tussne opgegroeid. Toch een belangrijke fase in je leven zou je denken. Ik heb er niets mee. Helemaal niets. Nooit gehad ook.
ditquote:Op donderdag 15 april 2021 20:55 schreef shiitake het volgende:
[..]
Net alsof alle zuiderlingen hetzelfde zijn.
Nee dat niet hoor, er zijn ook wel lievequote:Op donderdag 15 april 2021 20:55 schreef shiitake het volgende:
[..]
Net alsof alle zuiderlingen hetzelfde zijn.
Ik heb ook eerder een Dordtse dan Brabantse tongvalquote:
Hopelijk is dat een grapje die laatste zin.quote:Op donderdag 15 april 2021 20:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee dat niet hoor, er zijn ook wel lieveNiet zo veel alleen.
Zal Arie de Beuker er eens op afsturenquote:Op donderdag 15 april 2021 20:57 schreef shiitake het volgende:
[..]
Hopelijk is dat een grapje die laatste zin.
WITJE WAT JIJ KAN?? JE KAN EEN PAAR ROSSE KRIJGE!!quote:Op donderdag 15 april 2021 20:59 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Zal Arie de Beuker er eens op afsturen
zeeeeeeeeeegggggggggg ouwe, doen we een beetje RUSTUG???quote:Op donderdag 15 april 2021 21:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
WITJE WAT JIJ KAN?? JE KAN EEN PAAR ROSSE KRIJGE!!
quote:Op donderdag 15 april 2021 21:00 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
zeeeeeeeeeegggggggggg ouwe, doen we een beetje RUSTUG???
quote:
quote:Op donderdag 15 april 2021 21:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Dan komt PLOTseling de baas van deze TENT hiero!!
EN DAT BEN IK
quote:Op donderdag 15 april 2021 21:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Dan komt PLOTseling de baas van deze TENT hiero!!
EN DAT BEN IK
quote:
Final Destination-liedje.quote:
Wel grappig, ben net op Papermoneyforum.com van alles aan het lezen over midwest obsoletesquote:
Datum op die brief is zeker van 14 dagen geleden?quote:Op donderdag 15 april 2021 21:26 schreef bitterbal het volgende:
![]()
krijg brief van stedin, dat mijn energiecontract binnen 15 dagen moet ingaan anders loop ik risico afgesloten te worden
8 aprilquote:Op donderdag 15 april 2021 21:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Datum op die brief is zeker van 14 dagen geleden?
Hej chef Bankzakenquote:Op donderdag 15 april 2021 21:26 schreef bitterbal het volgende:
![]()
krijg brief van stedin, dat mijn energiecontract binnen 15 dagen moet ingaan anders loop ik risico afgesloten te worden
hoe was je dag?quote:Op donderdag 15 april 2021 21:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hej chef Bankzaken![]()
Ik zit in de liquide middelen tegenwoordig, how'bout THAT
Best intensief, leerzaam, nuttig, leuk. Weinig mensen gezien want kejoonaaquote:
En wanneer gaat je contract in dan?quote:Op donderdag 15 april 2021 21:28 schreef bitterbal het volgende:
oh zelfs 10 dagen.
hoe kan ik nu pas die brief krijgen dan
Helpt niks. Morgen even bellen. "YO doe rustig ik woon hier net."quote:Op donderdag 15 april 2021 21:30 schreef bitterbal het volgende:
ga hier natuurlijk de hele nacht over piekeren
Jij hoort gewoon de hele nacht te snurkenquote:Op donderdag 15 april 2021 21:30 schreef bitterbal het volgende:
ga hier natuurlijk de hele nacht over piekeren
ja dat gaat zo nietquote:Op donderdag 15 april 2021 21:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij hoort gewoon de hele nacht te snurken
Dit. Die deadlines zijn meestal niet zo strict.quote:Op donderdag 15 april 2021 21:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Helpt niks. Morgen even bellen. "YO doe rustig ik woon hier net."
Hoe is het met die twintig koeiedrollen afgelopen?quote:
ik hoop het.quote:Op donderdag 15 april 2021 21:34 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dit. Die deadlines zijn meestal niet zo strict.
hmm oh niet betaald, vergetenquote:Op donderdag 15 april 2021 21:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoe is het met die twintig koeiedrollen afgelopen?
Ja dit. Als je kunt laten zien dat je al een contract heb, zal het zo’n vaart niet lopen hoor.quote:Op donderdag 15 april 2021 21:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Helpt niks. Morgen even bellen. "YO doe rustig ik woon hier net."
Die Sidney meer en stapt op.quote:Op donderdag 15 april 2021 21:34 schreef datismijnmening het volgende:
Sidney Smeets, Functie elders![]()
![]()
Wat een viespeuk
Hoop hetquote:Op donderdag 15 april 2021 21:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja dit. Als je kunt laten zien dat je al een contract heb, zal het zo’n vaart niet lopen hoor.
Is normaal maar na een belletje zijn ze blij met een nieuwe aansluiting en is het direct geregeld. Zijn gewoon vd automatische brieven.quote:Op donderdag 15 april 2021 21:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik hoop het.vind ze wel streng dan
quote:Op donderdag 15 april 2021 21:41 schreef Lospedrosa het volgende:
Moet jij als huisjesmelker toch weten
Even een strenge aanmaning sturen.quote:Op donderdag 15 april 2021 21:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Fijn dat je eerst op jezelf kunt testen
Tot nooit meer ziens hopelijk.quote:Op donderdag 15 april 2021 21:34 schreef datismijnmening het volgende:
Sidney Smeets, Functie elders![]()
![]()
Wat een viespeuk
Dit. Wat een creep.quote:Op donderdag 15 april 2021 21:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Tot nooit meer ziens hopelijk.
nader hoofdonderzoekquote:Op donderdag 15 april 2021 21:45 schreef Budapestenaar het volgende:
Huurders moeten natuurlijk eerst door de bal-lotagecommissie.
Als ik daar langs ga eindigt het waarschijnlijk zoquote:Op donderdag 15 april 2021 21:45 schreef Budapestenaar het volgende:
Huurders moeten natuurlijk eerst door de bal-lotagecommissie.
Upquote:Op donderdag 15 april 2021 21:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
“Bent u de hoofdhuurder? De borg is uw hoofd“
Ballie gaat niet over de details, enkel over de hoofdzaken.quote:Op donderdag 15 april 2021 21:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Uppup pup
![]()
Kan zo niet he. Moet via het hoofdkantoor
quote:Op donderdag 15 april 2021 21:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ballie gaat niet over de details, enkel over de hoofdzaken.
Where the STAKES are highquote:Op donderdag 15 april 2021 21:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ballie gaat niet over de details, enkel over de hoofdzaken.
quote:Op donderdag 15 april 2021 21:52 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik heb zo wa-wa-wa-waanzinnig gedroomd
Ik was zo mo-mo-mooi 't was echt niet gewoon
Iedereen riep: Hieperdepiep!
Daarna werd ik gekust en onthoofd
@:bitterbal
Mijn nachtmerries elke nachtquote:Op donderdag 15 april 2021 21:52 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik heb zo wa-wa-wa-waanzinnig gedroomd
Ik was zo mo-mo-mooi 't was echt niet gewoon
Iedereen riep: Hieperdepiep!
Daarna werd ik gekust en onthoofd
@:bitterbal
Ik hoef het niet aan te klikken en ik heb het gelijk in mijn hoofd, bedankt hequote:
De echte werkleefquote:Op donderdag 15 april 2021 22:00 schreef bitterbal het volgende:
nou dan kunnen we zo weer ons bed in
Pff echt he maar wel bijna weekend. 🥳quote:Op donderdag 15 april 2021 22:00 schreef bitterbal het volgende:
nou dan kunnen we zo weer ons bed in
cmon je vindt het leukquote:Op donderdag 15 april 2021 21:59 schreef LTVDK het volgende:
Ik hoef het niet aan te klikken en ik heb het gelijk in mijn hoofd, bedankt he
Dromen van Lene is niet bepaald een nachtmerrie...quote:
Doctor Jones, Jones,quote:Op donderdag 15 april 2021 22:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
cmon je vindt het leuk![]()
Graag gedaan![]()
Ah rape me a whoohoohooquote:Op donderdag 15 april 2021 22:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Doctor Jones, Jones,
Calling Doctor Jones
Doctor Jones, Doctor Jones,
Fuck off now
Waarom kwam ik nog even kijken.quote:
quote:Op donderdag 15 april 2021 22:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ah rape me a whoohoohoo
ah rape me ah yeah
quote:
Je dacht dat ik nog wat interessants toe kwam voegen. Wat op zich ook echt zo is trouwens.quote:Op donderdag 15 april 2021 22:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Waarom kwam ik nog even kijken.
Ik heb alleen via I-Tunes barbie Girl gedownload...quote:Op donderdag 15 april 2021 22:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb vgs mij ooit nogeens heel die CD van Aqua gekocht
BALBALBALquote:Op donderdag 15 april 2021 22:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja hebben we toch niet goed gedaan
*sirhissgif*quote:Op donderdag 15 april 2021 22:17 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
BALBALBAL
IS LOOKING FOR A GOOD TIME
Ja, was even mijn Isaac Hayes platen aan het ordenen.quote:
Heb je nog wel plek in huis?quote:Op donderdag 15 april 2021 22:35 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja, was even mijn Isaac Hayes platen aan het ordenen.
Can you dig it?
Voortaan smorgens of smiddags drinkenquote:Op donderdag 15 april 2021 22:53 schreef kwiwi het volgende:
Godsamme, elke dag dat ik een ijskoffie drink kan ik niet slapen 's avonds. Ben niet gewend aan caffeīnemaar het is zo lekker
Ja doe ik al, uiterlijk om 13u.. maar blijkbaar is zelf dat niet vroeg genoegquote:Op donderdag 15 april 2021 22:54 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Voortaan smorgens of smiddags drinken![]()
quote:Op donderdag 15 april 2021 22:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja doe ik al, uiterlijk om 13u.. maar blijkbaar is zelf dat niet vroeg genoeg
Decaf dan maar?quote:Op donderdag 15 april 2021 22:53 schreef kwiwi het volgende:
Godsamme, elke dag dat ik een ijskoffie drink kan ik niet slapen 's avonds. Ben niet gewend aan caffeīnemaar het is zo lekker
Vind ik ook niks hoorquote:Op donderdag 15 april 2021 22:59 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ga jij eens heel snel je mond spoelen
quote:Op donderdag 15 april 2021 23:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Smaakt dat anders? Ik dronk tot vorige week überhaupt geen koffie
Gergi had per ongeluk de verkeerde koffie besteld, was met melk en chocolade, dus ik heb 'm opgedronken want chocoladequote:Op donderdag 15 april 2021 23:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Wie heeft je aan deze nieuwe verslaving geholpen?
Ja, je proeft het wel. Net als bij alcoholvrij bier.
quote:Op donderdag 15 april 2021 23:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Gergi had per ongeluk de verkeerde koffie besteld, was met melk en chocolade, dus ik heb 'm opgedronken want chocoladeEn nu ben ik verslaafd
Spreek je nou een veto uit tegen een KSC-speldje voor Kwiwi?quote:Op donderdag 15 april 2021 23:07 schreef Bomenverzameling het volgende:
Koffie is pas koffie zonder de melk en chocolade en ook geen suiker erbij...
Ik drink na 10 uur meestal met melk erinquote:Op donderdag 15 april 2021 23:07 schreef Bomenverzameling het volgende:
Koffie is pas koffie zonder de melk en chocolade en ook geen suiker erbij...
Chocomacchiato-sparoodquote:Op donderdag 15 april 2021 23:09 schreef LTVDK het volgende:
Door chocokoffie heb ik als pubertje wel koffie 'leren' drinken. Tegenwoordig alleen nog maar gitzwart of helemaal over de top dat je het geen koffie meer kunt noemen.
Ik kreeg als kleuter van mijn oma een keurig porseleinen kopje met schoteltje. En daar zat dan een slokje koffie in met veel melk. Dan voelde ik me een volwassen Buda met mijn kopje koffiequote:Op donderdag 15 april 2021 23:09 schreef LTVDK het volgende:
Door chocokoffie heb ik als pubertje wel koffie 'leren' drinken. Tegenwoordig alleen nog maar gitzwart of helemaal over de top dat je het geen koffie meer kunt noemen.
Is net als een BH aan de waslijnquote:
Zo ben ik ook aan koffie begonnenquote:Op donderdag 15 april 2021 23:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik kreeg als kleuter van mijn oma een keurig porseleinen kopje met schoteltje. En daar zat dan een slokje koffie in met veel melk. Dan voelde ik me een volwassen Buda met mijn kopje koffie![]()
Ja.quote:Op donderdag 15 april 2021 23:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Spreek je nou een veto uit tegen een KSC-speldje voor Kwiwi?
quote:Op donderdag 15 april 2021 23:23 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zo ben ik ook aan koffie begonnen
Ik wil eerst de mijne hebben, voordat ik het anderen gunquote:
Al was het bij toen ik een jaar of 6/7 was en ik een slok koffie in een glas melk kreeg om de melk beetje op te warmen omdat die uit de koelkast kwam.quote:
quote:Op donderdag 15 april 2021 23:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik kreeg als kleuter van mijn oma een keurig porseleinen kopje met schoteltje. En daar zat dan een slokje koffie in met veel melk. Dan voelde ik me een volwassen Buda met mijn kopje koffie![]()
Wel makkelijker om te snijden.quote:Op vrijdag 16 april 2021 07:05 schreef Dr_Flash het volgende:
mogguh allenAlweer 3:55 langer zonlicht vandaag
![]()
In Japan hebben ze vierkante watermeloenen Kubusvormige denk ik dan
ik ben er mee gestopt, kan er niet aan wennen, smerig goedjequote:Op vrijdag 16 april 2021 06:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]Ik begin dus nu voor het eerst aan koffie, op de manier waarop kleuters het normaal leren drinken
ha, dat wist ikquote:Op vrijdag 16 april 2021 07:05 schreef Dr_Flash het volgende:
mogguh allenAlweer 3:55 langer zonlicht vandaag
![]()
In Japan hebben ze vierkante watermeloenen Kubusvormige denk ik dan
Puzziequote:
Balliequote:
Daar moet een...quote:
Dat wordt langs de macquote:
Daar had ik gesolliciteerd via indeed.quote:
Ja is niet jouw probleem.quote:Op vrijdag 16 april 2021 08:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Daar had ik gesolliciteerd via indeed.
Kreeg ik reactie terug dat indeed ongevraagd hun vacature had geplaatst en zij daar niet van gediend zijn.
Denk lekker boeiend.
Beste bitterbal,quote:
Beetje een Limburgse reactie.quote:Op vrijdag 16 april 2021 08:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Beste bitterbal,
Indeed heeft zonder onze toestemming onze vacature op hun website gezet, hier zijn wij niet van gediend.
Als je interesse hebt in onze vacature kijk dan op www.Koekela.nl en mail jouw motivatie en cv naar pz@koekela.nl
Alvast bedankt!
Toch rare reactieDenk ik niet oh leuk laat ik nog solliciteren via de site
Niet heel raar toch dat zij niet verder ingaan op een bericht via een medium waar zij niets mee gedaan hebben?quote:Op vrijdag 16 april 2021 08:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Beste bitterbal,
Indeed heeft zonder onze toestemming onze vacature op hun website gezet, hier zijn wij niet van gediend.
Als je interesse hebt in onze vacature kijk dan op www.Koekela.nl en mail jouw motivatie en cv naar pz@koekela.nl
Alvast bedankt!
Toch rare reactieDenk ik niet oh leuk laat ik nog solliciteren via de site
Nee maar gelijk beginnen met hier zijn wij niet van gediend vind ik wat vreemdquote:Op vrijdag 16 april 2021 08:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Niet heel raar toch dat zij niet verder ingaan op een bericht via een medium waar zij niets mee gedaan hebben?
Ja, die actie van indeed dus.quote:Op vrijdag 16 april 2021 08:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee maar gelijk beginnen met hier zijn wij niet van gediend vind ik wat vreemd
Lelijke boot, neefje is een viskotter aan het (laten) opknappen, die wil mobiel op dat schip gaan wonen over de wereld, beetje vulkanen checken in IJsland of strandhangen op Hawaii, ook een leventje of niet?quote:Op vrijdag 16 april 2021 08:19 schreef Koen66 het volgende:
https://www.nu.nl/286755/(...)en-aan-den-rijn.html
Je nieuwe jacht @:uitstraling?
dat klinkt als een uitstekend planquote:Op vrijdag 16 april 2021 08:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lelijke boot, neefje is een viskotter aan het (laten) opknappen, die wil mobiel op dat schip gaan wonen over de wereld, beetje vulkanen checken in IJsland of strandhangen op Hawaii, ook een leventje of niet?
Ja jij bent daar wel van ja, ik zou me vrij snel kapot vervelen op een boot denk ik.quote:Op vrijdag 16 april 2021 08:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat klinkt als een uitstekend plan
Als ik geld had en geen gezin dan zou ik me aanbieden als bemanning
Gewoon doenquote:Op vrijdag 16 april 2021 08:25 schreef Karzai het volgende:
Niet veel zin in werken, kan de bus nog een paar haltes nemen naar ijmuiden voor een strandwandeling
op een boot zonder faciliteiten ik ook binnen de kortste keren, maar ik ga ervan uit dat telkens nieuwe landen en omgevingen dat wel goed maaktquote:Op vrijdag 16 april 2021 08:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja jij bent daar wel van ja, ik zou me vrij snel kapot vervelen op een boot denk ik.
Hij is nogal grootverbruiker van vrouwelijk schoon dus er gingen al plaatjes rond van bikinibabes die per helicopter neergelaten worden.quote:Op vrijdag 16 april 2021 08:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die zit er toch zo wel weer in
quote:Op vrijdag 16 april 2021 08:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Maar kan ik last mee krijgen, of ik moet een halve dag vrij vragen
Gewoon doen
Anders na het werk doen?quote:
Ander keertje dan.quote:
15 graden.quote:Op vrijdag 16 april 2021 08:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ander keertje dan.Is gelukkig mooi weer in aantocht.
Maar bij wie heb je afgesloten dan?quote:Op vrijdag 16 april 2021 08:37 schreef bitterbal het volgende:
voor nisk stedin gebeld. enige wat ik kan doen is energie vragen spoedmelding.
Zeg per 1 mei gaat het in, zegt ja dat is wel erg laat
vattelvalquote:Op vrijdag 16 april 2021 08:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Maar bij wie heb je afgesloten dan?
Ja, prima lenteweer hoor.quote:
Zou ik die proberen.quote:
dat zegt dat bedrijf geen ideequote:Op vrijdag 16 april 2021 08:39 schreef CherryLips het volgende:
Maar waarom gaat die pas op 1 mei in dan
Bellen met de melding dat je die brief gekregen hebt en of ze dat zsm op willen lossen voor je, bedoel ik.quote:Op vrijdag 16 april 2021 08:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja een maand en die dreig brief sturen ze op 8 april
ja doe ik nuquote:Op vrijdag 16 april 2021 08:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Bellen met de melding dat je die brief gekregen hebt en of ze dat zsm op willen lossen voor je, bedoel ik.
Nee joh, die hebben dagelijks te maken met mensen die net even wat niet handigs doen.quote:Op vrijdag 16 april 2021 08:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja doe ik nu
maar voel mij nu zon wanbetaler
nee ze sluiten je af en de afsluitkosten moet je zelf betalenquote:Op vrijdag 16 april 2021 08:46 schreef CherryLips het volgende:
Volgens mij mag je sowieso niet zomaar afgesloten worden, je betaalt dan alleen een hoger tarief, dacht ik.
johquote:Op vrijdag 16 april 2021 08:48 schreef IJsdraakje het volgende:
Volgens mij valt dat in praktijk wel mee (afsluiten moeten ze fysiek doen, nl), negen van de tien mensen schieten gewoon direct in overdrive als ze zo'n brief krijgen.
Was anders wel een bittere bal pil.quote:Op vrijdag 16 april 2021 08:46 schreef bitterbal het volgende:
oke die vriendelijke dame van vattenfal heeft het voor vandaag gezet dus als het goed ben ik nu safe
Ik woon samen met een stoīcijns geval, als het écht zulke snelle gevolgen had, had ik wel eens zonder het een of ander gezeten.quote:
Ja elk moment kan je in het duister komen te zitten danquote:Op vrijdag 16 april 2021 08:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Was anders wel een bittere bal pil.
quote:Op vrijdag 16 april 2021 08:51 schreef CherryLips het volgende:
Dan kon je niet meer fokken of je telefoon opladen
Ja of ze laten midden in de nacht een stel oversekste brulapen los in je woning, je weet het niet hč.quote:Op vrijdag 16 april 2021 08:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja elk moment kan je in het duister komen te zitten dan
Of dat.quote:Op vrijdag 16 april 2021 08:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja of ze laten midden in de nacht een stel oversekste brulapen los in je woning, je weet het niet hč.
Met koud water douchen is dan wel weer lekker en heeft zijn voordelen.quote:Op vrijdag 16 april 2021 08:51 schreef CherryLips het volgende:
Dan kon je niet meer fokken of je telefoon opladen
Veel mensen regelen van te voren dat soort zakenquote:Op vrijdag 16 april 2021 08:51 schreef bitterbal het volgende:
maar vind dit we rap. 1 april krijg ik de sleutel en 8 april is de dagtekening van de brief. Heeft die vorige eigenaar dan al heel snel stroom opgezegd? Want voor 8 dagen zon dreigement?
hij heeft het wat? :pquote:Op vrijdag 16 april 2021 08:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Veel mensen regelen van te voren dat soort zaken
Denk dat hij het hard op heeft laten zeggen voor hem.
quote:Op vrijdag 16 april 2021 08:58 schreef LTVDK het volgende:
Gefeliciteerd lieve ballie![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en ligt die voor of na de mac?quote:
niet eens even melden dat je jarig bent.quote:Op vrijdag 16 april 2021 08:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Dankje![]()
wat een leuke beestjes allemaal
quote:Op vrijdag 16 april 2021 09:03 schreef UitStraling het volgende:
Ballie jarig?
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhh proficiat ouwe mummie![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
d0dur, ik ben jarigquote:Op vrijdag 16 april 2021 09:04 schreef dud0r het volgende:
[..]
niet eens even melden dat je jarig bent.
GEFELICITEERD BALLIE!!!!
Hoe laat kan ik ze verwachten?quote:
Heb net mijn ontbijt er in zittenquote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 16 april 2021 09:06 schreef dud0r het volgende:
[..]
24 is wel een mooie leeftijd
Geniet er nog even van
Forum Opties | |
---|---|