Ja dude ik moet daar dit weekend zijn.quote:
Heb jij even geluk.quote:Op donderdag 15 april 2021 19:19 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ja dude ik moet daar dit weekend zijn.
Niet voor degene die op het station uitstapt.quote:Op donderdag 15 april 2021 19:20 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Heb jij even geluk.
"Hoe dichter bij Dordt, hoe leuker het wordt."
Nee, dat doe ik niet meer, je kan nooit fatsoenlijk parkeren in een station.quote:Op donderdag 15 april 2021 19:35 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Niet voor degene die op het station uitstapt.
quote:Op donderdag 15 april 2021 19:37 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Nee, dat doe ik niet meer, je kan nooit fatsoenlijk parkeren in een station.
Hoogoet dae geur van de geul in vallekeberg.quote:Op donderdag 15 april 2021 21:41 schreef nattermann het volgende:
Geur van de randstad.
Dat hubse hie neet veugelke
En dan niet alleen daar if you know what I meanquote:
Ja, ik begrijp het.quote:Op donderdag 15 april 2021 21:45 schreef Solotovski het volgende:
[..]
En dan niet alleen daar if you know what I mean
Er zijn maar enkele mensen die verdienen dat ik hun stad of dorp bezoekquote:Op donderdag 15 april 2021 21:45 schreef Solotovski het volgende:
[..]
En dan niet alleen daar if you know what I mean
quote:Op donderdag 15 april 2021 21:51 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Er zijn maar enkele mensen die verdienen dat ik hun stad of dorp bezoek
Blijkbaar is iemand die zegt dat je erheen moet genoeg voor jou om erheen te gaan. Dus wat lul je.quote:Op donderdag 15 april 2021 19:19 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ja dude ik moet daar dit weekend zijn.
Nou, ze had ook bij mij kunnen komen maar we wisselen af, dat is wel zo eerlijk weet je wel.quote:Op donderdag 15 april 2021 21:58 schreef Abid het volgende:
[..]
[..]
Blijkbaar is iemand die zegt dat je erheen moet genoeg voor jou om erheen te gaan. Dus wat lul je.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |