SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Spionne van Putin. Je broertje is vast iets belangrijks?quote:Op donderdag 15 april 2021 19:50 schreef Lospedrosa het volgende:
Broertje date met een Moskouse, ohoh
die heb jij toch niet nodig als luiaard ahahahahahahaquote:Op donderdag 15 april 2021 19:50 schreef Amarantha het volgende:
Omg mijn nieuwe douchekraan heeft gewoon een soort turbo stand erop zitten. 😍
Juist wel, kan ik sneller weer lui op de bank zitten.quote:Op donderdag 15 april 2021 19:51 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
die heb jij toch niet nodig als luiaard ahahahahahaha
lolquote:Op donderdag 15 april 2021 19:52 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Juist wel, kan ik sneller weer lui op de bank zitten.
Huehuequote:Op donderdag 15 april 2021 19:50 schreef Amarantha het volgende:
Douche je straks je hele vel erafquote:Op donderdag 15 april 2021 19:50 schreef Amarantha het volgende:
quote:Op donderdag 15 april 2021 19:50 schreef Amarantha het volgende:
Wat zit er hier tussen?quote:
Dacht dat het niet op zou vallenquote:Op donderdag 15 april 2021 19:09 schreef kwiwi het volgende:
@:Budapestenaar KLB / Het stinkt in Dordrecht
Net gegerried?
Dat smaakt niet naar een winegum ofzoquote:Op donderdag 15 april 2021 20:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dit is de Ülker Bískrem Cocoa.
Best te doen
Geen condoom-bite dit keerquote:Op donderdag 15 april 2021 20:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat smaakt niet naar een winegum ofzo
Ik had vanochtend drop kwark, smaakte een stuk minder verwerpelijk dan ik had verwacht.quote:
Die vliegen gewoon in brand die!quote:
Die zag ik in een review van Jan Roos. Lijkt me niet zo lekkerquote:Op donderdag 15 april 2021 20:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik had vanochtend drop kwark, smaakte een stuk minder verwerpelijk dan ik had verwacht.
Is dat die gast van Omroep Max niet?quote:Op donderdag 15 april 2021 20:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die zag ik in een review van Jan Roos. Lijkt me niet zo lekker
Zo dit soort dingen niet eens kopenquote:Op donderdag 15 april 2021 20:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik had vanochtend drop kwark, smaakte een stuk minder verwerpelijk dan ik had verwacht.
Indruk gemaakt met je lunchbox?quote:Op donderdag 15 april 2021 20:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die vliegen gewoon in brand die!AHAHAHHAAAAHHHAAHAHAAH
Ja wat ik zei, vond het een verrassende smaak, niet vies ofzo, wel wat aan de zoete kant maar normaal heb ik altijd gewoon franse kwark zonder iets er in dus dat is ook geen goed vergelijkquote:Op donderdag 15 april 2021 20:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die zag ik in een review van Jan Roos. Lijkt me niet zo lekker
Nee, vroeger van Powned.quote:Op donderdag 15 april 2021 20:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is dat die gast van Omroep Max niet?
Nieuwsgierigheid wint het in zulke gevallen bij mijquote:Op donderdag 15 april 2021 20:15 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zo dit soort dingen niet eens kopen
Nee. Het lunchen was onder een forse wandeling. Dus steeds als er EINDELIJK eens een bankje of andere verhoging in zicht was kon ik snel even erheen rennen om weer wat uit mijn doos te pakken. Ik had op een tafel gerekend.quote:Op donderdag 15 april 2021 20:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Indruk gemaakt met je lunchbox?
quote:Op donderdag 15 april 2021 20:17 schreef Dr_Flash het volgende:
en als ik een half uur heen en een half uur terug moet lopen, hoeft zo'n enorme lunchwandeling wat mij betreft ook niet direct iedere dag
Geen idee, er was niemand want kejoonaa.quote:Op donderdag 15 april 2021 20:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Wel goed voor de stappenteller.
Aardige collega’s?
Jawel joh, kun je tenminste zonder schuldgevoel die lunchbox leeg etenquote:Op donderdag 15 april 2021 20:17 schreef Dr_Flash het volgende:
en als ik een half uur heen en een half uur terug moet lopen, hoeft zo'n enorme lunchwandeling wat mij betreft ook niet direct iedere dag
Je hebt toch niet in je eentje gewandeld tijdens de lunch?quote:Op donderdag 15 april 2021 20:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Geen idee, er was niemand want kejoonaa.
Schuldgevoel?quote:Op donderdag 15 april 2021 20:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jawel joh, kun je tenminste zonder schuldgevoel die lunchbox leeg eten
Nee nou ja er was er eentje die was wel OKquote:Op donderdag 15 april 2021 20:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je hebt toch niet in je eentje gewandeld tijdens de lunch?
quote:Op donderdag 15 april 2021 20:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Geen idee, er was niemand want kejoonaa.
Niemand, eentje en de rest was ook ok. Hmhmquote:Op donderdag 15 april 2021 20:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee nou ja er was er eentje die was wel OKEn de rest valt vast ook wel mee. Gewoon gemoedelijke mensen uit een goed deel van het land
Heb je dat nooit dat je teveel eet en denkt 'had ik dat extra stukje maar niet genomen'?quote:
Nee. Wel met drinken somsquote:Op donderdag 15 april 2021 20:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb je dat nooit dat je teveel eet en denkt 'had ik dat extra stukje maar niet genomen'?
Gemoedelijke mensen is wel fijnquote:Op donderdag 15 april 2021 20:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee nou ja er was er eentje die was wel OKEn de rest valt vast ook wel mee. Gewoon gemoedelijke mensen uit een goed deel van het land
Ja gewoon geen zuiderlingen of stadsvolk.quote:Op donderdag 15 april 2021 20:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gemoedelijke mensen is wel fijnNiet van die bloedhonden, zoals bij ons op kantoor wel rondlopen.
Wat is er nou weer mis met zuiderlingenquote:Op donderdag 15 april 2021 20:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja gewoon geen zuiderlingen of stadsvolk.
Misschien niet eens zo heel veel. Maar ook niet veel goed. Ik ben er van mijn 6e tot mijn 26e tussne opgegroeid. Toch een belangrijke fase in je leven zou je denken. Ik heb er niets mee. Helemaal niets. Nooit gehad ook.quote:Op donderdag 15 april 2021 20:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat is er nou weer mis met zuiderlingen
Die praten raarquote:Op donderdag 15 april 2021 20:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat is er nou weer mis met zuiderlingen
Maar wat is er mis mee dan?quote:Op donderdag 15 april 2021 20:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Misschien niet eens zo heel veel. Maar ook niet veel goed. Ik ben er van mijn 6e tot mijn 26e tussne opgegroeid. Toch een belangrijke fase in je leven zou je denken. Ik heb er niets mee. Helemaal niets. Nooit gehad ook.
Kijk naar jezelf met je 'ratelende-grasmaaier-met-opstartproblemen'-accentquote:
Ik praat accentloos.quote:Op donderdag 15 april 2021 20:54 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Kijk naar jezelf met je 'ratelende-grasmaaier-met-opstartproblemen'-accent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |