Pics or it didn't happn!quote:Op donderdag 15 april 2021 18:39 schreef Academicus het volgende:
Ik had een tijdje geleden een fijne match op happn en toen zijn we in het bos gaan wandelen en daar hebben we een wipje gemaakt op een bospaadje.
Het is academicus, wat denk je zelf?quote:
Dat valt nog wel mee. Ik ben laatst naar het bos gegaan om me af te trekken, wat denk je... gelijk een wolf aan m'n zak hangen.quote:Op donderdag 15 april 2021 23:43 schreef dikkedaniel het volgende:
in het bos. na thuiskomst bleek ik een teek aan m'n zak te hebben😒😒
Dat is een mooie lijstquote:Op vrijdag 16 april 2021 00:47 schreef Cockwhale het volgende:
Leuke ervaringen gehad. Ook altijd interessant gevonden.
Waar?
Park, bij een meer (middag)
Toilet, 2x (verschillende vrouwen), dierentuin Emmen
s'Nachts op de parkeerplaats voor een kringloop winkel
Voor de universiteit van Groningen (nacht)
Op een bankje nabij een ziekenhuis / laboratorium. (avond)
Prinsenhof pleintje (avond)
In de auto op een parkeerplaats, die niet eigenlijk niet meer betreden mocht worden en waar bewaking rondliep (avond)
Een zijweggetje naar een weiland nabij een boerderij. (vroege avond in de zomer)
Achter een grote container die vlakbij een sportveld stond![]()
In de zee, in Spanje.
In het zwembad van een hotel.
De meeste neuken, sommigen alleen gepijpt worden.quote:Op vrijdag 16 april 2021 06:54 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Dat is een mooie lijst
Wat waren de handelingen of was het in alle gevallen simpel neuken?
Vandaar je naam ookquote:Op vrijdag 16 april 2021 15:57 schreef Academicus het volgende:
Oja, ik ben gepijpt in het Academiegebouw in Utrecht, fenomenaal
gedverquote:Op vrijdag 16 april 2021 10:54 schreef LanaMyst het volgende:
Wel eens gedaan buiten aan het water (ook trio en op een gegeven moment toeschouwers) is wel spannend en het heeft wel iets.
Ook wel eens savonds op rustige parkeerplaats op de motorkap.
En een keer savonds in de stad, pijpbeurt gegeven tussen geparkeerde auto's in. Die was wel het meest gewaagd eigenlijk.
Het is niet iets waar ik specifiek naar op zoek ben dus heel vaak komt het niet voor, het is dan ook meer de spanning dan dat het goede seks is.
Was je kat erbij?quote:Op donderdag 15 april 2021 18:39 schreef Academicus het volgende:
Ik had een tijdje geleden een fijne match op happn en toen zijn we in het bos gaan wandelen en daar hebben we een wipje gemaakt op een bospaadje.
Nee want het was al laat en donker en met Stella wandel ik alleen overdagquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |