levensgevaarlijk, klap in het gezicht van de zorgquote:Op donderdag 15 april 2021 20:25 schreef Cynicio het volgende:
Nou het is me overkomen hoor. Ik was om exact 20:01 nog bezig bij de zelfscan en mocht mijn bier weer inleveren.
Krijg pestpokken.
Welkom in het nederlandje van 2021.quote:Op donderdag 15 april 2021 20:29 schreef Cynicio het volgende:
[..]
Vrouwtje kwam naar me toe "Meneer het is 1 over acht"
Ik had er erg in moeten hebben, maar tering man.
Mensen hebben iets nodig dat voor hun denkt omdat ze dit vermogen zelf verloren zijn. Net zoiets als "computer says no" Mensen zijn nou eenmaal ontzettend dom.quote:Op donderdag 15 april 2021 20:42 schreef Abyss33 het volgende:
Antwoord was. ja maar ik hoef dat niet. Jij wel. anders krijg je boette.
Wat is de logica?
Bij ons blokkeert de zelfscan na 20:00 met alcohol artikelenquote:Op donderdag 15 april 2021 20:29 schreef Cynicio het volgende:
[..]
Wie een biertje koopt na acht veroorzaakt in de zorg een code zo zwart als de nacht.quote:Op donderdag 15 april 2021 21:02 schreef nattermann het volgende:
[..]
levensgevaarlijk, klap in het gezicht van de zorg
ben je nu serieus?quote:Op donderdag 15 april 2021 21:02 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
De chauff zit toch achter een raampje zeg je, dan kan hij ademen wat hij wil.
Net robots sommige mensen. Verbaas me er wel om hoe tam en volgzaam de meute is.quote:Op donderdag 15 april 2021 20:29 schreef Cynicio het volgende:
[..]
Dan is het wel raar ja van de chauffeur.quote:Op donderdag 15 april 2021 21:10 schreef Abyss33 het volgende:
[..]
ben je nu serieus?
Je kwam net met de redenatie dat als je in de bus zit je ademt en dit zich dan verspreid later in de bus.. als er mensen binnenkomen.
Wat bedoel je nu?
dat raampje waar ik het over heb. tot op hoofd hoogte.
De chauffeur is niet agesloten. Dat raampje is als idea dat als er iemand binnen stapt het bescherming bied als iemand op anderhalve meter staat om een kaartje af te nemen.
Het is niet om zoals jij meld het compleet af te sluiten van de hele bus.
Als je redenering is dat als ik achter in de bus mijn adem zich vervolgens in de bus begeeft en 10 minuten later als iemand instapt die dan dit inademt.
Dit dan uiteraard ook geldt voor de buschauffeur..
Of wil je zeggen dat het on afgeslaten het bij de chauffeur juist tegenhoudt. maar bij mij gaat het compleet de bus door?
Misschien had hij geen zin om een hellend-vlak-discussie te moeten gaan voeren met instappers die beginnen te onderhandelen als ze een passagier zonder mondkapje zien: "Ja, maar als wij voor in de bus zitten en hij achterin, dan hoeven wij toch net zo goed niet...", etc.quote:Op donderdag 15 april 2021 21:00 schreef Abyss33 het volgende:
[..]
ok wacht even.
prachtig verhaal hoor.
Maar ten eerste is dat totaal niet de redenatie van mondkapjes in de bus. Dat is namelijk omdat afstand bewaren niet lukt.
Ten tweede. als je redenatie klopt. Maakt het dus geen ene bal uit of ik geen mondkapje heb of dat chauffeur geen mondkapje heeft.
We hebben voor de goede orde beiden geen mondkapje in een lege bus behalve ons twee.
Als de een dan tegen de ander zegt hey zet je mondkapje op.
Dan ben je belachelijk bezig.
Jou redenatie zou dan voor beiden gelden niet?
Of ademt een busschaufeur anders?
Toch weer drie dode oma's voorkomen.quote:Op donderdag 15 april 2021 21:07 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Wie een biertje koopt na acht veroorzaakt in de zorg een code zo zwart als de nacht.
Die dubbelmutatie? Wat is daar mee dan? Besmettelijker, ontwijkt die antilichamen of is die dodelijker?quote:Op donderdag 15 april 2021 21:16 schreef Drekkoning het volgende:
Bollywoodvariant opgedoken in België
Dat weet niemand, dus we moeten alles dicht houden.quote:Op donderdag 15 april 2021 21:21 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Die dubbelmutatie? Wat is daar mee dan? Besmettelijker, ontwijkt die antilichamen of is die dodelijker?
Bollywood? Braziliaanse denk ik?quote:Op donderdag 15 april 2021 21:16 schreef Drekkoning het volgende:
Alleen met een mondmasker op mag je bier nuttigen.quote:Op donderdag 15 april 2021 21:24 schreef Kickinalfa het volgende:
Alleen met een negatieve coronatest mag je na 20:00 uur bier kopen, pandemie opgelost.
Nee joh dat is alweer oud nieuws.quote:Op donderdag 15 april 2021 21:25 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Bollywood? Braziliaanse denk ik?
Van de week een Indische rijsttafel gegeten Komt wel dichtbij zo.quote:Op donderdag 15 april 2021 21:16 schreef Drekkoning het volgende:
quote:Op donderdag 15 april 2021 21:27 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Nee joh dat is alweer oud nieuws.
https://www.telegraaf.nl/(...)-duikt-op-in-belgie/
RIPquote:Op donderdag 15 april 2021 21:27 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
Van de week een Indische rijsttafel gegeten Komt wel dichtbij zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |