Dan gebeurt er nog niks. Er zijn genoeg mensen die de rest van hun leven binnen zouden blijven als de overheid zei dat het nodig was om de verspreiding van het virus tegen te gaan.quote:Op maandag 19 april 2021 15:33 schreef danusz1986 het volgende:
https://www.ad.nl/politie(...)ndklok-weg~a90407fe/
We krijgen ons leven terug haha. Als ze nu nog terugkrabbelen.
Ik denk dat dat behoorlijk zou tegenvallen, er zijn er genoeg die het beu zijn en 'de barricade' op zouden gaan!quote:Op maandag 19 april 2021 15:36 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dan gebeurt er nog niks. Er zijn genoeg mensen die de rest van hun leven binnen zouden blijven als de overheid zei dat het nodig was om de verspreiding van het virus tegen te gaan.
er zijn er ook die het allemaal niet zo heel erg vinden.quote:Op maandag 19 april 2021 16:05 schreef Sangha het volgende:
[..]
Ik denk dat dat behoorlijk zou tegenvallen, er zijn er genoeg die het beu zijn en 'de barricade' op zouden gaan!
Waar ik wel aan toe wil voegen: op dit moment.quote:Op maandag 19 april 2021 16:16 schreef koemleit het volgende:
[..]
er zijn er ook die het allemaal niet zo heel erg vinden.
(ik ben er daar zelf 1 van). Ik zou graag het terras opgaan, naar een festival etc.
Maar nu het allemaal niet kan, doe ik gewoon wat wel kan,. De terrassen zijn wel dicht, maar in de stad kun je gewoon jezelf prima vermaken, drankje hier, ijsje daar, etc.
Echt feesten zit er niet in, maar met vrienden wat drinken doe ik gewoon.
Mijn punt: mijn leven wordt niet zo erg onmogelijk gemaakt dat ik ervoor de barricade opga.
(wat dan weer niks zegt of ik het wel of niet eens ben met de maatregelen).
Lol!quote:Op maandag 19 april 2021 16:36 schreef GereDathan het volgende:
Gewoon kijken naar de UK, Israël, Gibraltar en Australië. Je ziet daar wat er gebeurd als de vaccinatiedekking hoog genoeg is geworden.
Ik zie het al voor mij, als enige land ter wereld blijft NL de komende 25 jaar in lockdownIk denk dat er in 2023 dan een nieuw liedje gemaakt kan worden door Fluitsma en van Tijn: "225 mensen, in de eerste en tweede kamer! Die schrijven nu de wetten voor, er is niemand om ze op te volgen dat is jammeerrr!"
Ik snap wat je bedoelt maar het gaat me niet om mijzelf. Ik sta er net als jou in. Mijn leven speelt zich sowieso al vaak binnen en thuis af, voor mij zal er ook geen significante verandering komen qua avondklok. Een beetje qua terrasjes. Heb daar echt wel weer zin in, al zijn er wel wat alternatieven, is dat lang niet zo leuk als een terrasje met vrienden met lekker weer.quote:Op maandag 19 april 2021 16:16 schreef koemleit het volgende:
[..]
er zijn er ook die het allemaal niet zo heel erg vinden.
(ik ben er daar zelf 1 van). Ik zou graag het terras opgaan, naar een festival etc.
Maar nu het allemaal niet kan, doe ik gewoon wat wel kan,. De terrassen zijn wel dicht, maar in de stad kun je gewoon jezelf prima vermaken, drankje hier, ijsje daar, etc.
Echt feesten zit er niet in, maar met vrienden wat drinken doe ik gewoon.
Mijn punt: mijn leven wordt niet zo erg onmogelijk gemaakt dat ik ervoor de barricade opga.
(wat dan weer niks zegt of ik het wel of niet eens ben met de maatregelen).
Dat dacht ik aanvankelijk ook, maar die avondklok ondergaat vrijwel iedereen lijdzaam. Ik hoop dat je gelijk hebt en dat ik ongelijk heb.quote:Op maandag 19 april 2021 16:05 schreef Sangha het volgende:
[..]
Ik denk dat dat behoorlijk zou tegenvallen, er zijn er genoeg die het beu zijn en 'de barricade' op zouden gaan!
Top thanks!!quote:Op maandag 19 april 2021 17:01 schreef Roberto_BOZ het volgende:
Iedereen geboren in of voor 1954 mag nu een afspraak maken om een vaccinatie op te halen.
Ik denk dat het voor 99,99 procent van Nederland het niet uitmaakt en amper impact had. Terwijl het samen met de 1 persoon regeling wel zorgt voor 10 procent minder besmettingen.quote:Op maandag 19 april 2021 17:43 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dat dacht ik aanvankelijk ook, maar die avondklok ondergaat vrijwel iedereen lijdzaam. Ik hoop dat je gelijk hebt en dat ik ongelijk heb.
Ik vind het het meest positieve bericht van de dag. Belachelijke vertoning, 10.000 man bij elkaar zuipend en feestend terwijl ze 400 meter verderop onder het genot van de dreunende beat de patiënten op hun buik aan het draaien zijn.quote:
Amen!quote:Op maandag 19 april 2021 17:50 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Ik vind het het meest positieve bericht van de dag. Belachelijke vertoning, 10.000 man bij elkaar zuipend en feestend terwijl ze 400 meter verderop onder het genot van de dreunende beat de patiënten op hun buik aan het draaien zijn.
Ik gun iedereen zijn feestje, maar dit was echt te vroeg - te massaal - te ondoordacht. En een groot risico voor de zorg en de andere versoepelingen. Als we iets toestaan dan heb ik liever de avondklok weg en de terrassen open, hebben we allemaal veel meer aan.
Had dit feestje op 27 mei gepland als ‘Verlaat Koningsdagfeestje’ en dan was de situatie heel anders geweest.
Staat die info ergens? Kan ik m'n moeder informeren dat ze met m'n pa mee kan de 30equote:Op maandag 19 april 2021 17:01 schreef Roberto_BOZ het volgende:
Iedereen geboren in of voor 1954 mag nu een afspraak maken om een vaccinatie op te halen.
https://coronatest.nl/ik-(...)nline-afspraak-makenquote:Op maandag 19 april 2021 18:01 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Staat die info ergens? Kan ik m'n moeder informeren dat ze met m'n pa mee kan de 30e
ANTI-Amenquote:Op maandag 19 april 2021 17:50 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Ik vind het het meest positieve bericht van de dag. Belachelijke vertoning, 10.000 man bij elkaar zuipend en feestend terwijl ze 400 meter verderop onder het genot van de dreunende beat de patiënten op hun buik aan het draaien zijn.
Ik gun iedereen zijn feestje, maar dit was echt te vroeg - te massaal - te ondoordacht. En een groot risico voor de zorg en de andere versoepelingen. Als we iets toestaan dan heb ik liever de avondklok weg en de terrassen open, hebben we allemaal veel meer aan.
Had dit feestje op 27 mei gepland als ‘Verlaat Koningsdagfeestje’ en dan was de situatie heel anders geweest.
Het was toch een fieldlab? En er zijn toch al evenementen met meer mensen geweest? Er moet een keer begonnen worden met dit soort dingen......maar dat is mijn bescheiden meningquote:Op maandag 19 april 2021 17:50 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Ik vind vrijheid gewoon enorm belangrijk.quote:Op maandag 19 april 2021 17:47 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Ik denk dat het voor 99,99 procent van Nederland het niet uitmaakt en amper impact had. Terwijl het samen met de 1 persoon regeling wel zorgt voor 10 procent minder besmettingen.
Sowieso begrijp ik niet zo goed waarom je je in een pandemie druk maakt over dit soort dingen. Het is anders als we straks 70 procent gevaccineerd hebben.
Wellicht was ik niet duidelijk, maar ik heb het niet over de Corona gehad. Dat stuk geloof ik wel, buiten en getest zie ik geen problemen in.quote:Op maandag 19 april 2021 18:05 schreef falling_away het volgende:
[..]
ANTI-Amen
mensen zouden van tevoren worden getest, en het zou in de buitenlucht plaatsvinden dus het risico op veel besmettingen is verwaarloosbaar.
Maar goed, het blijkt weer dat angst verblindt.
Zie mijn post hierbovenquote:Op maandag 19 april 2021 18:16 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Het was toch een fieldlab? En er zijn toch al evenementen met meer mensen geweest? Er moet een keer begonnen worden met dit soort dingen......maar dat is mijn bescheiden mening
Ik ook. Als iedereen zich gewoon aan de simpele basis regels had gehouden was een winkelsluiting en zeker een avondklok gewoon niet nodig geweest. Simpeler kan je het niet maken.quote:Op maandag 19 april 2021 18:21 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik vind vrijheid gewoon enorm belangrijk.
Dit is heel positief (mooi dat we gelijk van 1952 naar 1954 springen), maar ligt het aan mij of wordt dit zeer gebrekkig gecommuniceerd? Ik kan het nou niet heel snel terugvinden. Hoe moeten mensen uit 1954 hier achter komen?quote:Op maandag 19 april 2021 17:01 schreef Roberto_BOZ het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |