Die ontmoeting was awkward, maar als hij toch al naar NL kwam voor het boek?quote:Op woensdag 15 september 2021 22:07 schreef Magica het volgende:
[..]
Nee maar ook dat ie alleen meedeed met spoorloos om zijn boek te promotendat is iig de beleving van die zoon.
Trailer bekeken, die moet ik gaan zienquote:Op dinsdag 28 september 2021 01:57 schreef freaky40 het volgende:
Er staan sinds gisteren 3 nieuwe korte Nederlandse films op Videoland. 1 daarvan: De Sterfshow. Ziek plot en erg absurdistisch en macaber. Wel een goed TV format....Topshow.
Het was na tien minuten niet meer aan te glurenquote:Op dinsdag 28 september 2021 01:57 schreef freaky40 het volgende:
Er staan sinds gisteren 3 nieuwe korte Nederlandse films op Videoland. 1 daarvan: De Sterfshow. Ziek plot en erg absurdistisch en macaber. Wel een goed TV format....Topshow.
Dat is toch altijd met uitslagen shows? Zou raar zijn als jij nu al de uitslag zou weten en de reguliere kijker volgende week pas? Bovendien kan er meestal nog gestemd worden en dan wordt de uitslag pas bekend gemaakt bij Jinek/Beau??quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 22:37 schreef freaky40 het volgende:
Ik kijk elke week The Voice Senior vooruit. Zo ook vanavond, de finale die op 8 oktober uitgezonden gaat worden. Bespaar je de moeite, de uitslag van de finale is in de reguliere aflevering pas te zien. What. A. Scam! Had dat eerder gecommuniceerd dan had ik deze aflevering niet gekeken en gewoon de reguliere aflevering terug gekeken!
Okee, maar dan nog is het raar als jij nu al wel de uitslag zou weten en de reguliere kijker pas volgende week.....quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 10:26 schreef freaky40 het volgende:
Het publiek stemt, de finale is al opgenomen. Dus de uitslag wordt niet bij Jinek bekend gemaakt, dus daarom is het raar.
Al die 3 films die ze zo spannend presenteren schijnen heel matig te zijn lees ik. Ik kijk wel wat anders danquote:
Alleen de sterfshow is vermakelijk maar niet spannend. Wel leuk. Die andere zijn echt pure aids.quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 13:49 schreef tim020hoorn het volgende:
[..]
Al die 3 films die ze zo spannend presenteren schijnen heel matig te zijn lees ik. Ik kijk wel wat anders dan
Maar echt hè, soms echt met verbazing gekeken: wát zegt ze?quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 14:07 schreef GwaiLow het volgende:
Haha ik heb die 2 afleveringen van Take Me Out eens bekeken. Wat een ordinaire mensen (bijna) allemaaldie moeders nog erger.
Wauw ja wat een enorm leipe Nederlandse horror-achtige film is dit.quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 00:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
De sterfshow is apart surrealistisch en spannend een soort black-mirror ik ben aangenaam verrast.
Horror nee tochquote:Op zaterdag 2 oktober 2021 15:21 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Wauw ja wat een enorm leipe Nederlandse horror-achtige film is dit.
Eens, hier zouden ze een tv-serie van moeten maken, van de film dan, niet van de show zelf.quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 00:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
De sterfshow is apart surrealistisch en spannend een soort black-mirror ik ben aangenaam verrast.
Genrequote:
Triller horror wel een beetje.quote:
Maar maak hier dan melding van vooraf, dan kun je zelf besluiten of je kijkt of niet. Nu kwam het echt pas op het moment dat de uitslag bekend werd gemaakt aan het eind.quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 11:12 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Okee, maar dan nog is het raar als jij nu al wel de uitslag zou weten en de reguliere kijker pas volgende week.....
Hm ja, maar aangezien het bij andere shows ook zo werkte hebben ze misschien wel gedacht dat dát wel duidelijk zou zijn.quote:Op zondag 3 oktober 2021 11:00 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Maar maak hier dan melding van vooraf, dan kun je zelf besluiten of je kijkt of niet. Nu kwam het echt pas op het moment dat de uitslag bekend werd gemaakt aan het eind.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |