abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_199012012
quote:
0s.gif Op donderdag 15 april 2021 11:19 schreef DDDDDaaf het volgende:

[..]

En aan ME-ers omdat die jongeren uit stadsparken dienen te knuppelen. Het is wachten op het volgende belangengroepje dat een lobby om voorrang start. Laat de risicogroepen en de rest van de samenleving nog maar even volhouden. Tot Pasen en Pinksteren op één dag vallen ofzo... :')
Ik zit in een risicogroep (B) en heb me er al bij neergelegd.
pi_199012020
quote:
0s.gif Op donderdag 15 april 2021 11:19 schreef chratnox het volgende:

[..]

Er zou sowieso geen voorrang moeten zijn. First come first serve, welke ziekte ook. Dat hartoperaties en kanker e.d. niet doorgaan omdat de medewerkers nodig zijn op de Covid-afdelingen is al over het randje wat mij betreft.
En we gaan dus niet in lockdown omdat de ziekenhuizen weer volliggen met mensen die zich weigeren te vaccineren. Dus sowiezo eerst de reguliere zorg en dan pas de mensen die Covid hebben door zich niet te laten vaccineren. Is er dan geen plek dan is het over.

Ik weet wel dat dit toch niet gaat gebeuren, maar wordt zo moe van die weigeraars zoals een Chiel Beelen gisteren.
pi_199012022
quote:
0s.gif Op donderdag 15 april 2021 11:19 schreef DDDDDaaf het volgende:

[..]

En aan ME-ers omdat die jongeren uit stadsparken dienen te knuppelen. Het is wachten op het volgende belangengroepje dat een lobby om voorrang start. Laat de risicogroepen en de rest van de samenleving nog maar even volhouden. Tot Pasen en Pinksteren op één dag vallen ofzo... :')
Ja, precies ook die.

Nu is een kwart van de bevolking in meer of mindere mate (vaccien + al opgelopen) beschermd tegen COVID. Nu doorpakken met de rest. Als het goed is, gaan binnenkort de aantallen toch al naar beneden, dat kan niet meer dan een maandje duren.

Met een maand RAMMEN RAMMEN RAMMEN heb je gewoon meer dan 3 miljoen mensen een prik gegeven.

Wat ik zou zeggen:

Met genoeg vaccins: iedereen tussen 30 en 60 mag er 1 halen, en je pleit via spotjes dat de mensen die het echt nodig hebben als eerste een afspraak mogen maken, zoals kwetsbaren en mensen in de kritieke sectoren. Ja, er zullen mensen zijn die dan voordringen, maar who cares?

En zo door.
pi_199012027
quote:
0s.gif Op donderdag 15 april 2021 11:19 schreef _serial_ het volgende:

(cc Jaap van Dissel)
En Jaap van Delden, vDissel gaat niet over de logistiek e.d.
pi_199012042
quote:

[..]

Dit is beetje de kerm van het probleem in Nederland.
We willen altijd en overal het wiel opnieuw uitvinden, vooral bij de overheid.

Juist in tijden van crisis moet je meer vertrouwen op elkaars onderzoeken en bevindingen.
Niet alle onderzoeken meteen wantrouwen (cc Jaap van Dissel)
Het zal ooit wel weer leiden tot een of andere .....affaire, volgen onderzoeken, verhoren etc.
En vervolgens....glas, plas,was
pi_199012043
quote:
0s.gif Op donderdag 15 april 2021 11:23 schreef aartstyle het volgende:

[..]

En we gaan dus niet in lockdown omdat de ziekenhuizen weer volliggen met mensen die zich weigeren te vaccineren. Dus sowiezo eerst de reguliere zorg en dan pas de mensen die Covid hebben door zich niet te laten vaccineren. Is er dan geen plek dan is het over.

Ik weet wel dat dit toch niet gaat gebeuren, maar wordt zo moe van die weigeraars zoals een Chiel Beelen gisteren.
Wij kunnen idd moe worden van weigeraars, maar het is belangrijk dat de overheid daar een rol in gaat spelen. Overtuig/leg uit als overheid zijnde.
pi_199012048
quote:
0s.gif Op donderdag 15 april 2021 11:24 schreef skrn het volgende:

[..]

Ja, precies ook die.

Nu is een kwart van de bevolking in meer of mindere mate (vaccien + al opgelopen) beschermd tegen COVID. Nu doorpakken met de rest. Als het goed is, gaan binnenkort de aantallen toch al naar beneden, dat kan niet meer dan een maandje duren.

Met een maand RAMMEN RAMMEN RAMMEN heb je gewoon meer dan 3 miljoen mensen een prik gegeven.

Wat ik zou zeggen:

Met genoeg vaccins: iedereen tussen 30 en 60 mag er 1 halen, en je pleit via spotjes dat de mensen die het echt nodig hebben als eerste een afspraak mogen maken, zoals kwetsbaren en mensen in de kritieke sectoren. Ja, er zullen mensen zijn die dan voordringen, maar who cares?

En zo door.
Sterkter nog, nog 74 dagen te gaan tot 1 juli
Met het slakketempo van 50K prikken per dag (we zitten al hoger) kan je al bijna 4 miljoen prikken zetten.
Verhoog dat naar het dubbele of 2,5x en je zit al snel op 8-10 miljoen prikken.

Maar we moeten nu niet meer vertragen, eigenlijk zsm het AZ besluit aanpassen naar 30+ en gewoon volle bak doorprikken, des te sneller is het een stuk beter in Nederland zonder test geneuzel en maatregelen.
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
pi_199012050
twitter

^O^ :')
zie email 27 oktober
pi_199012056
quote:
0s.gif Op donderdag 15 april 2021 11:26 schreef chratnox het volgende:

[..]

Wij kunnen idd moe worden van weigeraars, maar het is belangrijk dat de overheid daar een rol in gaat spelen. Overtuig/leg uit als overheid zijnde.
Groot deel heeft zo'n wantrouwen en voelt zichzelf zo slim om het niet te nemen dat die echt niet te overtuigen zijn. Kan je roepen wat je wil en feiten onder de aandacht brengen. Zij hebben een beeld en dat klopt.

Doe ik zelf wellicht ook hoor, alleen weet ik dat van mezelf niet :)
pi_199012093
twitter

_O-
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
pi_199012105
quote:
0s.gif Op donderdag 15 april 2021 11:24 schreef skrn het volgende:

Wat ik zou zeggen:

En zo door.
Als er genoeg vaccins zijn zou ik daar ook voor pleiten ja. Weg met dat fijnmazige en gewoon op de massa in grote hallen.
pi_199012114
quote:

[..]

Dit is beetje de kerm van het probleem in Nederland.
We willen altijd en overal het wiel opnieuw uitvinden, vooral bij de overheid.

[..]
De mensen met een defensieverleden of -ervaring op dit forum moeten me maar verbeteren wanneer het niet klopt, maar mij staat dan altijd het verhaal van de Landrover jeeps voor de landmacht bij. Die dingen moesten als ambulance kunnen dienen, als wapenplatform voor een zwaar kaliber machinegeweer, als luxe limousine om officieren mee te vervoeren, als vrachtwagen voor internationaal transport, als tank, als gepantserd manschappentransportmiddel, als sleepwagen, als SRV wagen, als tractor, als amfibievoertuig, als bloemencorsovoertuig, als brandweerwagen, als boodschappenwagen, enz. enz. Uiteindelijk begaven de versnellingsbakken het continu en kostte het onderhoud een fortuin omdat de Landrovers door die absurde Nederlandse eisen loodzwaar geworden waren. De Engelsen reden met standaard Landrovers rond en waren daar prima content mee...

Op de één of andere manier denkt de Nederlandse overheid dat een standaard oplossing "van de plank", die zich in het buitenland al lang bewezen heeft, nooit zou voldoen omdat Nederland zo bijzonder is. :')

[ Bericht 0% gewijzigd door DDDDDaaf op 15-04-2021 11:39:21 ]
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_199012118
quote:
1s.gif Op donderdag 15 april 2021 11:33 schreef Heph844 het volgende:

[..]

Als er genoeg vaccins zijn zou ik daar ook voor pleiten ja. Weg met dat fijnmazige en gewoon op de massa in grote hallen.
Er was sprake van prikevents toch ? Waar is dat idee gebleven?
  donderdag 15 april 2021 @ 11:34:26 #164
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_199012121
quote:
0s.gif Op donderdag 15 april 2021 11:31 schreef _serial_ het volgende:
[ twitter ]

_O-
:D
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
Graag verwijderen
  donderdag 15 april 2021 @ 11:34:42 #165
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_199012126
quote:
[ twitter ]

_O-
whahaha _O-
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
  Moderator donderdag 15 april 2021 @ 11:35:08 #166
5428 crew  miss_sly
pi_199012129
quote:
0s.gif Op donderdag 15 april 2021 11:33 schreef _serial_ het volgende:

[..]

Er was sprake van prikevents toch ? Waar is dat idee gebleven?
Dat was toch pas in mei?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_199012130
quote:
1s.gif Op donderdag 15 april 2021 11:17 schreef Heph844 het volgende:

[..]

Ja klopt, maar hier is de keuze nog wel veel helderder natuurlijk. Of je neemt een vaccin en reduceert het risico op opname naar bijna 0, of je neemt géén vaccin en accepteert het risico dat je wel naar het ziekenhuis moet.

Even goede vrienden hoor en als er ruimte is word je geholpen. Maar we gaan niet weer de reguliere zorg op pauze zetten voor je. De hartpatiënten worden gewoon geholpen en als er geen IC-bed meer is heb jij pech, niet die hartpatiënt.
Dit lijkt me een extreem vergezocht.
Als er voor die niet-gevaccineerden die je hun keuze even betaald wil zetten geen bed is, dan is er ook automatisch geen bed voor mensen die dan wel 'recht' daarop zouden hebben door bijv een auto-ongeluk. Dit is een situatie die men nu al een jaar met man en macht probeert te voorkomen.
I'll give you something to do
pi_199012132
quote:
0s.gif Op donderdag 15 april 2021 11:35 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Dat was toch pas in mei?
Nog 2 weken :Y
  donderdag 15 april 2021 @ 11:35:59 #169
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_199012136
Nog steeds geen bericht van 538 jongens.

SPANNEND.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_199012145
twitter
pi_199012150
quote:
6s.gif Op donderdag 15 april 2021 11:35 schreef Caland het volgende:
Nog steeds geen bericht van 538 jongens.

SPANNEND.
Hier wel kaarten voor Ajax - AZ *O*
pi_199012153
quote:
0s.gif Op donderdag 15 april 2021 11:33 schreef DDDDDaaf het volgende:

[..]
Op de één of andere manier denkt de Nederlandse overheid dat een standaard oplossing "van de plank", die zich in het buitenland al lang bewezen heeft, nooit zou voldoen omdat Nederland zo bijzonder is. :')
Dutch exceptionalism idd. Zag je ook mooi bij het de inzet van de laboratoria binnen het testbeleid vorig jaar.
  donderdag 15 april 2021 @ 11:37:37 #173
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_199012157
quote:
[ twitter ]

_O-
Daar zijn al zulke gave dingen mee gedaan. Brlijant _O-
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
  donderdag 15 april 2021 @ 11:37:56 #174
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_199012160
quote:
0s.gif Op donderdag 15 april 2021 11:36 schreef Simmertje het volgende:

[..]

Hier wel kaarten voor Ajax - AZ *O*
Ik maak zaterdag pas kans voor Vitesse thuis

twitter

Hier wel om moeten lachen
VBL SC influencer
Left, right, behind
  donderdag 15 april 2021 @ 11:38:30 #175
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_199012168
Ratels mee :7
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
Graag verwijderen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')