Denk het wel. Ik weet zeker dat veel mensen liever AZ hebben dan geen prik. Zeker als er niet zo' n heisa werd gemaakt van 1 op de 100.000 gevallen.quote:Op donderdag 15 april 2021 11:00 schreef Momo het volgende:
[..]
Maar als je mensen laat kiezen neemt niemand natuurlijk AZ meer
Wilt u een vaccin met of zonder ernstige bijwerkingen?quote:Op donderdag 15 april 2021 11:00 schreef Momo het volgende:
[..]
Dat weet ik zo net nog niet.quote:Op donderdag 15 april 2021 11:00 schreef Momo het volgende:
[..]
Maar de groep 60+ moeten zo snel mogelijk geprikt worden. Als je ze hun de keuze geeft zijn ze niet beschermd voor juli. Dan zitten we nog langer met dit gedoe. Er is nu gewoon geen keuze. Graag of niet.quote:Op donderdag 15 april 2021 11:02 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Denk het wel. Ik weet zeker dat veel mensen liever AZ hebben dan geen prik. Zeker als er niet zo' n heisa werd gemaakt van 1 op de 100.000 gevallen.
Het is ook wel bijzonder dat de Gezondsheidsraad nog een extra plasje moest doen over het EMA besluit.quote:Op donderdag 15 april 2021 10:53 schreef ondeugend het volgende:
Het is ook geen wonder dat alles in Nederland zo lang duurt.
De gezondheidsraad heeft 110 leden (van allerlei pluimage) die adviezen geven. En 95783 taken die ze uitvoeren.
Niet als je ook Pfizer, Moderna of Janssen kan kiezen.quote:Op donderdag 15 april 2021 11:02 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Denk het wel. Ik weet zeker dat veel mensen liever AZ hebben dan geen prik. Zeker als er niet zo' n heisa werd gemaakt van 1 op de 100.000 gevallen.
En dat slaat net zo zeer nergens op als het vaccineren van olympische atleten.quote:Op donderdag 15 april 2021 10:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
maar nu zijn de meesten wel gevaccineerd en het andere personeel ook
Keuze is wat anders bedoeld. Hier heb je het over nu al AZ of (veel) later iets anders. In plaats van de keus Pfizer of AZ.quote:Op donderdag 15 april 2021 11:03 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Dat weet ik zo net nog niet.
Er zijn heel wat geluiden van mensen die het wel willen, uit diverse doelgroepen.
Misschien moet je de keuze geven dat je je kan aanmelden voor AZ.
Heb het vermoeden dat er dan toch heel wat AZ vaccinaties gezet kunnen worden
Jaap moet maar aan het werk gaan. Weet je wat vertragend werkt, je vaccins weggeven aan bulgarije of aan topfitte sporters.quote:Op donderdag 15 april 2021 10:59 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Dit is toch om te janken? Als ze niet stoppen met Astra, zijn er meer vaccins. is er ook geen schaarste en kunnen mensen vanzelf automatisch kiezen. Wat een kansloze redenatie van die vent
Gaat voor mij ook opquote:Op donderdag 15 april 2021 11:02 schreef OProg het volgende:
Het is toch wel iets bijzonders dat mensen ineens exact weten welk vaccin ze willen en hoe het gemaakt is. Een maatje van me krijgt elk jaar de griepprik. Die vroeg ik vorige week nog of hij enig idee heeft wie de maker van dat vaccin is en hij had inderdaad geen idee.
Het moet vrijwillig blijven natuurlijk, maar eigenlijk moet je dan natuurlijk ook wel zo eerlijk zijn als je geen vaccin hebt genomen, en die kans in de tussentijd wel gehad hebt, dat je dan vervolgens ook niet gaat zeuren als je toch corona oploopt.quote:Op donderdag 15 april 2021 11:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Maar de groep 60+ moeten zo snel mogelijk geprikt worden. Als je ze hun de keuze geeft zijn ze niet beschermd voor juli. Dan zitten we nog langer met dit gedoe. Er is nu gewoon geen keuze. Graag of niet.
Maar die kunnen nu gewoon een afspraak plannen toch?quote:Op donderdag 15 april 2021 11:04 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Weet niet of deze al gepost was, er zijn ook bejaarden overgeslagen.
natuurlijk slaat het wel ergens op net als het vaccineren van atleten, het gaat niet zozeer om het niet zo ziek worden maar het in quarantaine moeten mocht dat zo zijnquote:Op donderdag 15 april 2021 11:03 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
En dat slaat net zo zeer nergens op als het vaccineren van olympische atleten.
Volgens mij moeten beleidsmakers gewoon beslissingen durven nemen die niet voor iedereen even goed uitpakken. We willen met iedereen rekening houden. Dus gaan we de hele bevolking opsplitsen in zeer kleine leeftijdcohorten, en moeten we allemaal gaan nadenken over niet-wilsbekwame ouderen en ongeletterden in achterstandwijken, en mensen die zelf geen vervoer kunnen regelen.quote:Op donderdag 15 april 2021 10:53 schreef ondeugend het volgende:
Het is ook geen wonder dat alles in Nederland zo lang duurt.
De gezondheidsraad heeft 110 leden (van allerlei pluimage) die adviezen geven. En 95783 taken die ze uitvoeren.
Notoire wereldreizigers die zich tot voor kort zonder zich ergens druk over te maken vol lieten spuiten met van alles want ja je wil toch op vakantie he en nu geen prik willen want je moet toch kritisch zijn.quote:Op donderdag 15 april 2021 11:02 schreef OProg het volgende:
Het is toch wel iets bijzonders dat mensen ineens exact weten welk vaccin ze willen en hoe het gemaakt is. Een maatje van me krijgt elk jaar de griepprik. Die vroeg ik vorige week nog of hij enig idee heeft wie de maker van dat vaccin is en hij had inderdaad geen idee.
Ah duidelijk.quote:Op donderdag 15 april 2021 11:04 schreef zalkc het volgende:
[..]
Keuze is wat anders bedoeld. Hier heb je het over nu al AZ of (veel) later iets anders. In plaats van de keus Pfizer of AZ.
Tussen 60-65 bij huisarts, in principe ja.quote:Op donderdag 15 april 2021 11:05 schreef zalkc het volgende:
[..]
Maar die kunnen nu gewoon een afspraak plannen toch?
Niet als ze inmiddels overleden zijn aan coronaquote:Op donderdag 15 april 2021 11:05 schreef zalkc het volgende:
[..]
Maar die kunnen nu gewoon een afspraak plannen toch?
Het moet vrijblijvend zijn ja. Maar ik kan me voorstellen dat ze tandenknarsend kijken naar deze groep als bereidheid afneemt want dan werkt vaccinatiestrategie minder goed en blijft druk op zorg hoger dan nodig is.quote:Op donderdag 15 april 2021 11:05 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Het moet vrijwillig blijven natuurlijk, maar eigenlijk moet je dan natuurlijk ook wel zo eerlijk zijn als je geen vaccin hebt genomen, en die kans in de tussentijd wel gehad hebt, dat je dan vervolgens ook niet gaat zeuren als je toch corona oploopt.
Ik heb het gezien en vond het toch weer verbijsterend.quote:Op donderdag 15 april 2021 11:04 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Weet niet of deze al gepost was, er zijn ook bejaarden overgeslagen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |