abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Sport donderdag 15 april 2021 @ 09:56:55 #51
274204 crew  Mexicanobakker
pi_199011209
quote:
2s.gif Op donderdag 15 april 2021 09:44 schreef Gunner het volgende:

[..]

Eerlijk gezegd weet ik dat niet. OS interesseert me persoonlijk niet zo. Maar het gaat niet door dus , of wel?
In Japan zit niemand er op te wachten en ook de politiek lijkt het vooral nog niet te roepen omdat het IOC de druk erop heeft zitten. Als het in Europa/Amerika was geweest had ik geen twijfel gehad over de doorgang, maar Japan is wel de laatste locatie waar dit evenement nu doorgang gaat vinden.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Redactie Sport donderdag 15 april 2021 @ 09:57:43 #52
pi_199011221
quote:
0s.gif Op donderdag 15 april 2021 09:55 schreef DDDDDaaf het volgende:

[..]

Nee, maar dat hele inenten van atleten voegt totaal niets toe. Test hen gewoon dagelijks wanneer de OS überhaupt nog doorgaan.
Helaas ligt dat beleid buiten Nederland, dus daar hebben wij bijzonder weinig over te zeggen./
  donderdag 15 april 2021 @ 09:59:31 #53
131800 Tarado
capô de fusca
pi_199011239
quote:
0s.gif Op donderdag 15 april 2021 09:45 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]

Officieel gaat het nog door...
lig in een deuk als ze het alsnog afzeggen al is het wel superlullig voor de atleten
  Redactie Sport donderdag 15 april 2021 @ 10:00:44 #54
pi_199011245
quote:
0s.gif Op donderdag 15 april 2021 09:59 schreef Tarado het volgende:

[..]

lig in een deuk als ze het alsnog afzeggen al is het wel superlullig voor de atleten
Vanwege die 250 vaccins, of?
  donderdag 15 april 2021 @ 10:02:09 #55
495114 Mallerd01
Roept ook maar wat.
pi_199011266
quote:
0s.gif Op donderdag 15 april 2021 10:00 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Meer vanwege de voorbereiding lijkt me.
  donderdag 15 april 2021 @ 10:02:52 #56
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_199011277
quote:
0s.gif Op donderdag 15 april 2021 09:56 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

In Japan zit niemand er op te wachten en ook de politiek lijkt het vooral nog niet te roepen omdat het IOC de druk erop heeft zitten. Als het in Europa/Amerika was geweest had ik geen twijfel gehad over de doorgang, maar Japan is wel de laatste locatie waar dit evenement nu doorgang gaat vinden.
Lijkt me dat het gewoon doorgaat. Too big to fail zeg maar.
pi_199011278
quote:
0s.gif Op donderdag 15 april 2021 09:59 schreef Tarado het volgende:

[..]

Ik en vele anderen gaan er al vanuit.
Net zoals dat de terassen 28 april open gaan. Dat gaat niet gebeuren.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
  Moderator donderdag 15 april 2021 @ 10:03:39 #58
5428 crew  miss_sly
pi_199011283
quote:
0s.gif Op donderdag 15 april 2021 09:39 schreef DDDDDaaf het volgende:

[..]

Is dat diezelfde breedtesport die nu al vrijwel een jaar lang stil ligt? Wat denk je hoeveel leden en vrijwillers verloren zijn gegaan voor sportverenigingen sinds maart 2020? Die 250 olympische atleten gaan het verschil echt niet maken.
Juist daarvoor kan dit dus inderdaad een boost geven.

Als ik in het klein kijk, naar mijn eigen dochter, die was helemaal gek van voetbal. De Oranje Leeuwinnen waren haar grote voorbeeld. Ze trainde vier keer per week en had ontzettend veel plezier in de wedstrijden, of zou nou wonnen of verloren. Iedere goal was geweldig!
Al ruim een jaar stelt het allemaal veel minder voor. Er is een tijd niet getraind, en een fatsoenlijke wedstrijd is ruim een jaar geleden. De onderlinge partijtjes zijn ook meer een training en onderdeel van de sleur van de week geworden. Dus nu vraagt ze zich af of ze voetbal nog wel zo leuk vindt.

En dat is voor veel mensen zo, kan ik me voorstellen. Zeker voor de jeugd; volwassenen kunnen zich veel beter realiseren dat het maar tijdelijk is en dat het wel weer zal worden zoals het was. Dus er kan best veel jeugd verloren gaan voor de sport in deze tijd.

Ik denk dat de voorbeeldfunctie van deze sporters daar dus wel een positieve bijdrage aan kan leveren en dus op sport in de breedste zin van het woord.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  donderdag 15 april 2021 @ 10:03:59 #59
131800 Tarado
capô de fusca
pi_199011285
quote:
0s.gif Op donderdag 15 april 2021 10:00 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

nee hoor, ik vind dat geen enkel probleem en ook wel logisch dat ze die krijgen, het wordt een beetje onderschat wat die gasten er allemaal voor moeten doen en laten. Dus voor de atleten zou ik het echt lullig vinden als het niet doorgaat maar de OS zelf is zo'n gedrocht van groot geld en corruptie geworden dat ik die wel een grote faal gun.
  Redactie Sport donderdag 15 april 2021 @ 10:06:25 #60
pi_199011299
quote:
0s.gif Op donderdag 15 april 2021 10:02 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Lijkt me dat het gewoon doorgaat. Too big to fail zeg maar.
Vanuit de IOC wel, maar vanuit Japan kan dit nog wel een ding worden. Publieke opinie kan toch zorgen voor politieke druk. Dat er nu toch iemand daar zegt 'ja misschien doen we toch maar geen spelen dit jaar' vind ik wel een teken aan de wand.
pi_199011322
quote:
0s.gif Op donderdag 15 april 2021 10:03 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Als ik in het klein kijk, naar mijn eigen dochter, die was helemaal gek van voetbal. De Oranje Leeuwinnen waren haar grote voorbeeld. Ze trainde vier keer per week en had ontzettend veel plezier in de wedstrijden, of zou nou wonnen of verloren. Iedere goal was geweldig!
Al ruim een jaar stelt het allemaal veel minder voor. Er is een tijd niet getraind, en een fatsoenlijke wedstrijd is ruim een jaar geleden. De onderlinge partijtjes zijn ook meer een training en onderdeel van de sleur van de week geworden. Dus nu vraagt ze zich af of ze voetbal nog wel zo leuk vindt.

En dat is voor veel mensen zo, kan ik me voorstellen. Zeker voor de jeugd; volwassenen kunnen zich veel beter realiseren dat het maar tijdelijk is en dat het wel weer zal worden zoals het was. Dus er kan best veel jeugd verloren gaan voor de sport in deze tijd.

Ik denk dat de voorbeeldfunctie van deze sporters daar dus wel een positieve bijdrage aan kan leveren en dus op sport in de breedste zin van het woord.
Ook voor je nieuwe aanwas als vereniging kan dit best wel consequenties hebben. Dat zijn toch vliegwielen, als dat loopt dan loopt dat maar als dat is stilgevallen is het heel lastig om het weer op gang te trekken.
zie email 27 oktober
pi_199011345
Ik schakel nu pas in, gaan ze AstraZeneca aan 65+ geven?
- verwijderd door admin -
pi_199011350
zkh zijn boeven, willen ook hun Huishoudelijk hulp afdeling laten vaccineren, die makkelijk 1,5m afstand kunnen houden en met een mondkapje op kunnen werken.
pi_199011351
quote:
0s.gif Op donderdag 15 april 2021 10:10 schreef groenen het volgende:
Ik schakel nu pas in, gaan ze AstraZeneca aan 65 geven?
Wie is 65?
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_199011354
quote:
0s.gif Op donderdag 15 april 2021 10:03 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Heel leuk allemaal, maar het argument "breedtesport" is natuurlijk gelul van de bovenste plank. Nederlandse eredivisieclubs worden al jarenlang kansloos door de meest obscure en marginale clubjes uit het oostblok uitgeschakeld en hebben niets meer in de champions League te zoeken, het Nederlands (mannen) elftal kwalificeert zich inmiddels niet eens meer voor EK's of WK's en desondanks is voetbal nog altijd volkssport nummer 1 in Nederland en zal dat ook gewoon blijven.
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_199011363
quote:
Even schreeuwen in plaats van een staafje in je neus: nieuwe test stapje dichterbij
Het is een cabine te vergelijken met een oude telefooncel. Je gaat erin staan en mag even lekker hard schreeuwen. Of zingen, zo je wil. Na ongeveer tien seconden kan de deur weer open en is de test klaar.

Ben je niet besmettelijk, dan mag je door naar je festival, theater, bioscoop of feestje. Geen gedoe met staafjes en lang wachten meer.
https://nos.nl/artikel/23(...)apje-dichterbij.html

Voor een festival al op zoek naar Theo/Michael _O_.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_199011377
twitter

Hé een kort geding tegen de staat en de club van 1 miljard.
zie email 27 oktober
pi_199011384
quote:
0s.gif Op donderdag 15 april 2021 10:11 schreef DDDDDaaf het volgende:

[..]

Heel leuk allemaal, maar het argument "breedtesport" is natuurlijk gelul van de bovenste plank. Nederlandse eredivisieclubs worden al jarenlang kansloos door de meest obscure en marginale clubjes uit het oostblok uitgeschakeld en hebben niets meer in de champions League te zoeken, het Nederlands (mannen) elftal kwalificeert zich inmiddels niet eens meer voor EK's of WK's en desondanks is voetbal nog altijd volkssport nummer 1 in Nederland en zal dat ook gewoon blijven.
Het is geen 2016 meer, beste DDDDDaaf.
In Southern Sun
pi_199011387
Trrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrriiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiinnngggggggggggggggggggggggggg
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_199011393
quote:

[..]

Ik denk dat je dan echt het effect onderschat hoor. Vraag maar eens na bij de plaatselijke hockeyclub of handbalvereniging.
Dat voetbal gewoon onderdeel van de cultuur is geworden doet daar niet aan af.
zie email 27 oktober
  donderdag 15 april 2021 @ 10:15:46 #71
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_199011401
quote:

[..]

Heel leuk allemaal, maar het argument "breedtesport" is natuurlijk gelul van de bovenste plank. Nederlandse eredivisieclubs worden al jarenlang kansloos door de meest obscure en marginale clubjes uit het oostblok uitgeschakeld en hebben niets meer in de champions League te zoeken
:?
pi_199011404
quote:
0s.gif Op donderdag 15 april 2021 10:14 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Ik denk dat je dan echt het effect onderschat hoor. Vraag maar eens na bij de plaatselijke hockeyclub of handbalvereniging.
Dat voetbal gewoon onderdeel van de cultuur is geworden doet daar niet aan af.
Het simpelste voorbeeld laat 'ie liggen: de prestaties van het Nederlandse dameselftal en de groei van het meisjesvoetbal.
In Southern Sun
  Moderator donderdag 15 april 2021 @ 10:16:34 #73
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_199011407
quote:

[..]

Over twee maanden doen ze gewoon mee aan het EK

Kampioenen! w/
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
pi_199011419
quote:
0s.gif Op donderdag 15 april 2021 10:16 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Het simpelste voorbeeld laat 'ie liggen: de prestaties van het Nederlandse dameselftal en de groei van het meisjesvoetbal.
Ook ja. Alhoewel dat wel een trendwas die al langer zichtbaar was. Maar het heeft zeker een boost gehad.
zie email 27 oktober
pi_199011482
Nou, prima. Dan halen we de heren en dames profvoetballers ook maar een heel eind naar voren op de lijst van de vaccinatievolgorde. Hebben we nog andere topfitte profsporters in de bloei van hun leven die we kunnen vaccineren voordat we eindelijk eens echt met het vaccineren van zestigers en risicogroepen kunnem beginnen?
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')