abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_199013469
quote:
0s.gif Op donderdag 15 april 2021 13:35 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Iets meer info bij je grafiekjes zou fijn zijn :)
ETH
Je bent wel cool, maar dat komt doordat je in mijn schaduw staat
pi_199013475
quote:
0s.gif Op donderdag 15 april 2021 13:35 schreef Multatilu het volgende:

[..]

ETH
Van alle markten thuis, die man.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_199013480
quote:
0s.gif Op donderdag 15 april 2021 13:24 schreef popje het volgende:

[..]

Wat moet over de piek heen zijn? Een week daling? Twee weken daling? Nooit meer een stijging?
Ik wil niet de doemdenker uithangen maar:
Als je naar de laatste berichten in Duitsland kijkt gaan we voor een nieuwe ronde lock-down.
Uiteindelijk gaat dit niet over nationale politiek.

https://www.nu.nl/coronav(...)regelen-treffen.html
Handgemaakt | Doggerlandse klimaatvluchteling
pi_199013491
quote:
0s.gif Op donderdag 15 april 2021 13:35 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Iets meer info bij je grafiekjes zou fijn zijn :)
Het is het weekgemiddelde van de toename/afname op de IC's
Kortom zakt de lijn onder de 0 dan neemt de bezetting op de IC af.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  donderdag 15 april 2021 @ 13:37:35 #280
85331 zalkc
AKA Coracle
pi_199013492
quote:
0s.gif Op donderdag 15 april 2021 13:32 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Niet met je eens, maar niet relevant. Hij stelde dat de media verzon dat de man vlak daarvoor een prik had gehad wat dus gewoon bevestigd was door de GGD.
Waar gaat dit nu weer over? Ben je het nu oneens met mij omdat een andere user iets heeft geroepen? Kun je even aangeven vanaf welke post ik me voortaan moet inlezen want ik ga gewoonlijk er hooguit een paar terug maar niet een hele reeks.

Ik las de stelling dat de media nogal snel iets roept wat suggestief werkt. En ik gaf aan op jou reactie, waarbij je stelt dat het wel feitelijk waar is, dat het echt wel suggestief kan werken als je een bepaald kop in de krant zet.

Waar ben ik de mist in gegaan?
Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...
pi_199013497
quote:
0s.gif Op donderdag 15 april 2021 13:36 schreef BertV het volgende:

[..]

Ik wil niet de doemdenker uithangen maar:
Als je naar de laatste berichten in Duitsland kijkt gaan we voor een nieuwe ronde lock-down.
Uiteindelijk gaat dit niet over nationale politiek.

https://www.nu.nl/coronav(...)regelen-treffen.html
Die gasten zijn niet goed in hun pan, heb je hun ziekenhuiscijfers gezien?
  donderdag 15 april 2021 @ 13:39:12 #282
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_199013508
quote:
6s.gif Op donderdag 15 april 2021 13:35 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Van alle markten thuis, die man.
Mag ie vanavond laten zien. Als je voor ajax bent tenminste ;)
Where law ends, tyrrany begins.
pi_199013522
quote:
2s.gif Op donderdag 15 april 2021 13:39 schreef Gunner het volgende:

[..]

Mag ie vanavond laten zien. Als je voor ajax bent tenminste ;)
1-3 wordt het *O*
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_199013527
quote:
0s.gif Op donderdag 15 april 2021 13:40 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

1-3 wordt het *O*
40-45!
pi_199013534
quote:
0s.gif Op donderdag 15 april 2021 13:37 schreef zalkc het volgende:

[..]

Waar gaat dit nu weer over? Ben je het nu oneens met mij omdat een andere user iets heeft geroepen? Kun je even aangeven vanaf welke post ik me voortaan moet inlezen want ik ga gewoonlijk er hooguit een paar terug maar niet een hele reeks.

Ik las de stelling dat de media nogal snel iets roept wat suggestief werkt. En ik gaf aan op jou reactie, waarbij je stelt dat het wel feitelijk waar is, dat het echt wel suggestief kan werken als je een bepaald kop in de krant zet.

Waar ben ik de mist in gegaan?
Ik reageerde op een post van raptorix die wederom maar eens de media moest afvallen, nadat hij gister al beweerde dat diezelfde media had verzonnen dat de 77-jarige man die onwel was geworden bij de priklocatie een prik had gehad. Dat dus eigenlijk de kop 'Man (77) overlijdt kort na coronaprik' nepnieuws was.
In Southern Sun
pi_199013547
quote:
0s.gif Op donderdag 15 april 2021 13:38 schreef raptorix het volgende:

[..]

Die gasten zijn niet goed in hun pan, heb je hun ziekenhuiscijfers gezien?
Besmettingen lopen er wel sterk op. Gaat dan toch een avondklok worden...
Je bent wel cool, maar dat komt doordat je in mijn schaduw staat
  donderdag 15 april 2021 @ 13:44:58 #287
151515 verita
Happy days
pi_199013570
Ik zou gisteren gevaccineerd worden. Gng niet door, AZ mag niet meer onder de 60. Belt vanmorgen huisarts, ik moet met spoed GGD bellen, (ik ben hoogrisico-groep), want er is beslist dat ik toch Moderna of Pfizer krijg. Ik bel direct: ja mar, u mag pas bellen vanaf 12 uur !!!!!!!!
Afijn, ik bel dus na 12 uur. Sta nu echt al 1 uur, 18 minuten en 02 seconden in de wacht, teringmuziekje en "alle mederwerkers zijn op dit moment in gesprek, we staan u zo gauw mogelijk te woord".

-O- -O- -O- -O-
It ain't over 'till the fat lady sings
La prudencia es la madre de la ciencia.
  donderdag 15 april 2021 @ 13:46:12 #288
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_199013587
quote:
0s.gif Op donderdag 15 april 2021 13:44 schreef verita het volgende:
Ik zou gisteren gevaccineerd worden. Gng niet door, AZ mag niet meer onder de 60. Belt vanmorgen huisarts, ik moet met spoed GGD bellen, (ik ben hoogrisico-groep), want er is beslist dat ik toch Moderna of Pfizer krijg. Ik bel direct: ja mar, u mag pas bellen vanaf 12 uur !!!!!!!!
Afijn, ik bel dus na 12 uur. Sta nu echt al 1 uur, 18 minuten en 02 seconden in de wacht, teringmuziekje en "alle mederwerkers zijn op dit moment in gesprek, we staan u zo gauw mogelijk te woord".

-O- -O- -O- -O-
Kan je niet online een afspraak maken of zeg ik nu iets geks?
  donderdag 15 april 2021 @ 13:46:50 #289
151515 verita
Happy days
pi_199013596
quote:
2s.gif Op donderdag 15 april 2021 13:46 schreef Gunner het volgende:

[..]

Kan je niet online een afspraak maken of zeg ik nu iets geks?
Nee, ik moest bellen en wel direct zei de assistente. Moest code doorgeven na bellen nummer
  donderdag 15 april 2021 @ 13:48:06 #290
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_199013607
quote:
0s.gif Op donderdag 15 april 2021 13:44 schreef verita het volgende:

-O- -O- -O- -O-
1 uur 18 minuten en 2 seconden in de wacht én posten op FOK!

Dan had je toch al niet veel beters te doen toch? :7
VBL SC influencer
Left, right, behind
  donderdag 15 april 2021 @ 13:48:38 #291
85331 zalkc
AKA Coracle
pi_199013611
quote:
0s.gif Op donderdag 15 april 2021 13:41 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Ik reageerde op een post van raptorix die wederom maar eens de media moest afvallen, nadat hij gister al beweerde dat diezelfde media had verzonnen dat de 77-jarige man die onwel was geworden bij de priklocatie een prik had gehad. Dat dus eigenlijk de kop 'Man (77) overlijdt kort na coronaprik' nepnieuws was.
Reageer dan op die post en niet op die van mij denk ik dan.

Probeer ik het nog een keer. Doordat de kop van het bericht een impliciet verband legt tussen de coronaprik en het overlijden vindt ik dat de media een grens opzoekt. Hoewel het feitelijk correct is wil dat niet zeggen dat de kracht van suggestie moet worden genegeerd.

Als ik het heb over Da_Sandman, die van menig zwaar misdrijf kan worden verdacht. Zul je ook niet blij worden als dat in de krant komt. Net zoals dat de krentenbol die ik net heb gegeten ook mogelijk 3 keer zo besmettelijk kan zijn als een normale krentenbol en misschien zelfs wel vele malen dodelijker voor kinderen dan tot nu toe aangenomen. Catch my drift?
Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...
pi_199013615
Ik denk dat het ook komt door veel mensen die bellen om te vragen of ze eerder kunnen, of omdat ze gewoon dingen over vaccins gaan vragen, zal mij eigenlijk niet verbazen.
pi_199013616
Mijn pa heeft ook een afspraak *O*
  donderdag 15 april 2021 @ 13:48:55 #294
151515 verita
Happy days
pi_199013617
quote:
0s.gif Op donderdag 15 april 2021 13:48 schreef Caland het volgende:

[..]

1 uur 18 minuten en 2 seconden in de wacht én posten op FOK!

Dan had je toch al niet veel beters te doen toch? :7
Jawel, ik moet schilderen en veel ook, maar dat gaat ff niet
  donderdag 15 april 2021 @ 13:50:08 #295
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_199013631
twitter

JAAPED
VBL SC influencer
Left, right, behind
  donderdag 15 april 2021 @ 13:50:12 #296
151515 verita
Happy days
pi_199013633
quote:
0s.gif Op donderdag 15 april 2021 13:48 schreef Simmertje het volgende:
Mijn pa heeft ook een afspraak *O*
Feli! ik hoop dat ik voor 2 uur in de wacht aan de beurt ben
pi_199013634
quote:
0s.gif Op donderdag 15 april 2021 13:41 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Als hij nou uit de supermarkt kwam en overleden was, hadden ze dan geschreven: "Man overlijd kort nadat hij uit de supermarkt kwam"
Komt omdat journalisten niet zo goed kunnen rekenen.
pi_199013642
quote:
0s.gif Op donderdag 15 april 2021 13:48 schreef zalkc het volgende:

[..]

Reageer dan op die post en niet op die van mij denk ik dan.

Probeer ik het nog een keer. Doordat de kop van het bericht een impliciet verband legt tussen de coronaprik en het overlijden vindt ik dat de media een grens opzoekt. Hoewel het feitelijk correct is wil dat niet zeggen dat de kracht van suggestie moet worden genegeerd.

Als ik het heb over Da_Sandman, die van menig zwaar misdrijf kan worden verdacht. Zul je ook niet blij worden als dat in de krant komt. Net zoals dat de krentenbol die ik net heb gegeten ook mogelijk 3 keer zo besmettelijk kan zijn als een normale krentenbol en misschien zelfs wel vele malen dodelijker voor kinderen dan tot nu toe aangenomen. Catch my drift?
Dat deed ik toch :D. Jij reageert daar weer op. Maar ok.

De man werd op het parkeerterrein van de priklocatie onwel, vlak nadat hij een prik heeft gehad. Later overleed hij in het ziekenhuis. Hij was daar dus niet als voorbijganger, maar had net de prik gehad. Dan is de kop 'Man (77) overlijdt kort na coronaprik' absoluut niet suggestief. Dat zou het pas zijn geweest als de man geen prik had gehad. 'Man (77) onwel op parkeerterrein priklocatie'. Dat is een suggestieve kop.
In Southern Sun
  donderdag 15 april 2021 @ 13:52:06 #299
85331 zalkc
AKA Coracle
pi_199013646
quote:
0s.gif Op donderdag 15 april 2021 13:50 schreef raptorix het volgende:

[..]

Als hij nou uit de supermarkt kwam en overleden was, hadden ze dan geschreven: "Man overlijd kort nadat hij uit de supermarkt kwam"
Komt omdat journalisten niet zo goed kunnen rekenen.
Wist je dat Da_Sandamn nog steeds niet veroordeeld is voor alle misdrijven die hij mogelijk kan hebben gepleegd. dat dit kan in Nederland!
  donderdag 15 april 2021 @ 13:52:23 #300
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_199013648
quote:
0s.gif Op donderdag 15 april 2021 13:50 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]

JAAPED
Moet toch een mooi baantje zijn. Modellen maken waar afwijkingen in die marge dus normaal zijn maar wel mooi gebruikt kunnen worden om angst te zaaien.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')