SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Baby darling doll face honey
Ik heb gehoord dat dit het slecht doet bij je tussentijdse evaluatiegesprek.quote:Op woensdag 14 april 2021 18:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je kunt ze ook gewoon een mes in het middenrif prikken, is je probleem ook opgelost.
Op zich niet. Maar ik stel me zomaar voor dat we wel een beetje bij elkaar gaan zitten. En dan is een zakje met vier bammetjes zweetkaas toch wat anders dan dat halve buffet wat ik meeneemquote:Op woensdag 14 april 2021 18:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wat hebben zij te maken met jouw lunch dan, niet zoveel toch
Nee maar jij maar kerstverlichting van onthoofde poppenquote:Op woensdag 14 april 2021 18:44 schreef Crack_ het volgende:
Meestal vinden mensen dit soort 'rare' dingen leuk
(vind het nog geen eens raar tbh)
Die ook gewoon allemaal neerprikken dan.quote:Op woensdag 14 april 2021 18:45 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat dit het slecht doet bij je tussentijdse evaluatiegesprek.
Oh, je gaat ze jaloers makenquote:Op woensdag 14 april 2021 18:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Op zich niet. Maar ik stel me zomaar voor dat we wel een beetje bij elkaar gaan zitten. En dan is een zakje met vier bammetjes zweetkaas toch wat anders dan dat halve buffet wat ik meeneem
quote:Op woensdag 14 april 2021 18:40 schreef LTVDK het volgende: [..] Je kunt ze ook gewoon een mes in het middenrif prikken, is je probleem ook opgelost.
Hehequote:Op woensdag 14 april 2021 18:45 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee maar jij maar kerstverlichting van onthoofde poppen
Nee hoor, maar ik pak gewoon alles in waarvan ik denk dat ik er rond lunchtijd zin in zou kunnen hebben. De helft gaat weer mee terug. Maar ik weet nu nog niet welke helft.quote:Op woensdag 14 april 2021 18:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, je gaat ze jaloers maken
Oke dan snap ik hetarme collega's
Gewoon geen lunch meenemen en een complete rijsttafel voor jezelf laten bezorgenquote:Op woensdag 14 april 2021 18:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Op zich niet. Maar ik stel me zomaar voor dat we wel een beetje bij elkaar gaan zitten. En dan is een zakje met vier bammetjes zweetkaas toch wat anders dan dat halve buffet wat ik meeneem
Ooooh, wil nu wel foto van wat je dan o.a. meeneemt eigenlijkquote:Op woensdag 14 april 2021 18:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee hoor, maar ik pak gewoon alles in waarvan ik denk dat ik er rond lunchtijd zin in zou kunnen hebben. De helft gaat weer mee terug. Maar ik weet nu nog niet welke helft.
Hoe krijg je een airfryer en een doosje vlammetjes in je lunchtrommeltje dan?quote:Op woensdag 14 april 2021 18:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee hoor, maar ik pak gewoon alles in waarvan ik denk dat ik er rond lunchtijd zin in zou kunnen hebben. De helft gaat weer mee terug. Maar ik weet nu nog niet welke helft.
Ditis echt vetquote:Op woensdag 14 april 2021 18:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Daar zou nog even op gestudeerd moeten worden inderdaad.quote:Op woensdag 14 april 2021 18:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hoe krijg je een airfryer en een doosje vlammetjes in je lunchtrommeltje dan?
Een airfryer die op batterijtjes werkt zou wel een verkooptopper zijn denk ikquote:Op woensdag 14 april 2021 18:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Daar zou nog even op gestudeerd moeten worden inderdaad.
Ik geloof dat jij net je nieuwe, hippe handtas hebt verzonnenquote:Op woensdag 14 april 2021 18:50 schreef bitterbal het volgende:
Je kan toch die vlammetjes in de airfryert doet, dan van de stroomkabel handvat en dan zo om je schouder mee?
Gewoon campingkoelkastje mee als lunchtrommelquote:Op woensdag 14 april 2021 18:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hoe krijg je een airfryer en een doosje vlammetjes in je lunchtrommeltje dan?
quote:Op woensdag 14 april 2021 18:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik geloof dat jij net je nieuwe, hippe handtas hebt verzonnen
Ik denk meer aan een minimini dingetje waar 3 vlammetjes of 3 bitterballen of zo in kunnen. En dan op USB power.quote:Op woensdag 14 april 2021 18:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Een airfryer die op batterijtjes werkt zou wel een verkooptopper zijn denk ik
quote:Op woensdag 14 april 2021 18:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik denk meer aan een minimini dingetje waar 3 vlammetjes of 3 bitterballen of zo in kunnen. En dan op USB power.
10 wat, graden?!quote:Op woensdag 14 april 2021 18:56 schreef bitterbal het volgende:
vanaf het weekend gaan we boven de 10
mag ook wel eens.quote:Op woensdag 14 april 2021 18:56 schreef bitterbal het volgende:
vanaf het weekend gaan we boven de 10
Morgenochtend nog even uitsmijtertje bakken voor in het vak onder het linker grote vak. Ik heb ook nog een fuck ton van die bento prikkertjes voor in de gehaktballetjes en het taartje. Oogjes, vlaggetjes, voertuigen en van alles. Maar daar wacht ik nog maar even meequote:Op woensdag 14 april 2021 18:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ooooh, wil nu wel foto van wat je dan o.a. meeneemt eigenlijk
Jij eet meer voor de lunch dan ik in 1.5 dagquote:Op woensdag 14 april 2021 18:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Morgenochtend nog even uitsmijtertje bakken voor in het vak onder het linker grote vak. Ik heb ook nog een fuck ton van die bento prikkertjes voor in de gehaktballetjes en het taartje. Oogjes, vlaggetjes, voertuigen en van alles. Maar daar wacht ik nog maar even meeOh ja en hier komt nog een grote bak yoghurt met vers fruit bij.
[ afbeelding ]
ja maar jij bent ook maar klein van stukquote:Op woensdag 14 april 2021 19:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Jij eet meer voor de lunch dan ik in 1.5 dag
Ik ben 1.81quote:Op woensdag 14 april 2021 19:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar jij bent ook maar klein van stuk
Wat zijn je werktijden en reistijd? En ga je straks ook weer thuiswerken?quote:Op woensdag 14 april 2021 18:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Morgenochtend nog even uitsmijtertje bakken voor in het vak onder het linker grote vak. Ik heb ook nog een fuck ton van die bento prikkertjes voor in de gehaktballetjes en het taartje. Oogjes, vlaggetjes, voertuigen en van alles. Maar daar wacht ik nog maar even meeOh ja en hier komt nog een grote bak yoghurt met vers fruit bij.
[ afbeelding ]
Ik zeg toch, de helft gaat weer mee terugquote:Op woensdag 14 april 2021 19:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Jij eet meer voor de lunch dan ik in 1.5 dag
quote:Op woensdag 14 april 2021 18:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik denk meer aan een minimini dingetje waar 3 vlammetjes of 3 bitterballen of zo in kunnen. En dan op USB power.
Ik ben incognito als een lange witte peervormquote:Op woensdag 14 april 2021 19:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
Daar schrik ik van, dacht altijd dat je een klein bruin bolletje bent
Ziet er goed uit! Mietje gelijk alles prikkers feest etc laat ze weten wie je bentquote:Op woensdag 14 april 2021 18:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar dan nogquote:Op woensdag 14 april 2021 19:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik zeg toch, de helft gaat weer mee terugVoor als ik overal zin in heb zitten er dus TWEE balisto's, TWEE Bifi's, TWEE babybel etc in.
Dit heb ik voor de lunch op.quote:Op woensdag 14 april 2021 19:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik zeg toch, de helft gaat weer mee terugVoor als ik overal zin in heb zitten er dus TWEE balisto's, TWEE Bifi's, TWEE babybel etc in.
Interssante woonkamer, interessante broodtrommel.. Leukquote:Op woensdag 14 april 2021 18:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oh valt wel mee hoor. Klein half uurtje trein, dan klein half uurtje stappenteller geselen. Eerst een aantal dagen op kantoor en volgende week ga ik de andere locaties bezoeken. Daarna denk ik wel weer grotendeels thuis ja.quote:Op woensdag 14 april 2021 19:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Wat zijn je werktijden en reistijd? En ga je straks ook weer thuiswerken?
Ik denk dat ik ook maar bento boxes ga doen bij m'n nieuwe baan, dan moet ik weer naar kantoor twee keer per week.quote:Op woensdag 14 april 2021 19:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Interssante woonkamer, interessante broodtrommel.. Leuk![]()
Ik vind het super leuk als mensen creatief zijn met lunch en ben niet de enige denk ik. Die bento broodtrommelfilmpjes zijn niet voor niks zo populair
Jaaa, en hou ons op de hoogte!! Filmpjes foto's allesquote:Op woensdag 14 april 2021 19:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik denk dat ik ook maar bento boxes ga doen bij m'n nieuwe baan, dan moet ik weer naar kantoor twee keer per week.
Wel lekker dat wandelen naar en van kantoor. Ik deed dat ook wel eens ondanks dat ik de tram kon nemen, beetje hoofd legen en wat beweging is altijd goedquote:Op woensdag 14 april 2021 19:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh valt wel mee hoor. Klein half uurtje trein, dan klein half uurtje stappenteller geselen. Eerst een aantal dagen op kantoor en volgende week ga ik de andere locaties bezoeken. Daarna denk ik wel weer grotendeels thuis ja.
@:kwiwi: Met deze bak kan ik inderdaad ook wel voor 2 dagen lunch mee nemen hoor. Gebeurde ook weleens als ik in Eindhoven bleef slapen.
Echt hequote:Op woensdag 14 april 2021 19:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jij hebt altijd trek in sushi.
quote:Op woensdag 14 april 2021 19:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jij hebt altijd trek in sushi.
Als je hoofd je teveel wordt kan je hem ook even bij mij achter latenquote:Op woensdag 14 april 2021 19:05 schreef Budapestenaar het volgende:
Hoofd legen moet ik zo ook even gaan doen.
Vind dat altijd best duur voor een klein beetje groente en heel veel pastaquote:Op woensdag 14 april 2021 19:05 schreef bitterbal het volgende:
ik haal maaltijd salades bij de ah voorop werk
Ze is er weer als de kippen bij hoor.quote:Op woensdag 14 april 2021 19:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Als je hoofd je teveel wordt kan je hem ook even bij mij achter laten
Vandaag zou ik het bijna overwegen.quote:Op woensdag 14 april 2021 19:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Als je hoofd je teveel wordt kan je hem ook even bij mij achter laten
Als een ware 'headhunter'quote:Op woensdag 14 april 2021 19:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ze is er weer als de kippen bij hoor.
Route is niet zo bijster boeiend geloof ik, flink stuk langs een hele grote weg. En als het regent is er ook geen lol aan denk ik. Maar ik kan kiezen: 400 meter lopen naar de bus, twee haltes met de bus en 900 meter lopen vanaf de halte, of 2200 meter lopen vanaf het station. Het is gewoon makkelijker, sneller en goedkoper om te gaan lopen vanaf het station denk ik.quote:Op woensdag 14 april 2021 19:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wel lekker dat wandelen naar en van kantoor. Ik deed dat ook wel eens ondanks dat ik de tram kon nemen, beetje hoofd legen en wat beweging is altijd goed
Wel lekker maar vind het te duur en ongezond in vergelijking met zelf maken (en ik vind zelf maken leuk, ook belangrijk)quote:Op woensdag 14 april 2021 19:05 schreef bitterbal het volgende:
ik haal maaltijd salades bij de ah voorop werk
Ik ook, en is zo zelf gemaakt.quote:Op woensdag 14 april 2021 19:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vind dat altijd best duur voor een klein beetje groente en heel veel pasta
Moet elke kans grijpen kwiwiquote:Op woensdag 14 april 2021 19:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ze is er weer als de kippen bij hoor.
ja maar ik ben gek op pastaquote:Op woensdag 14 april 2021 19:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vind dat altijd best duur voor een klein beetje groente en heel veel pasta
En als het regent kun je nog altijd de bus nemen.quote:Op woensdag 14 april 2021 19:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Route is niet zo bijster boeiend geloof ik, flink stuk langs een hele grote weg. En als het regent is er ook geen lol aan denk ik. Maar ik kan kiezen: 400 meter lopen naar de bus, twee haltes met de bus en 900 meter lopen vanaf de halte, of 2200 meter lopen vanaf het station. Het is gewoon makkelijker, sneller en goedkoper om te gaan lopen vanaf het station denk ik.
O ja dat heb ik ook altijd, of ik ben te snel of fok is te traag. Maar moet altijd dingen 2 of 3x liken voor het zichtbaar isquote:Op woensdag 14 april 2021 19:08 schreef Crack_ het volgende:
Misschien dat je veel likes meldingen krijgt kwiwi, hij deed het niet![]()
Ja maar dat lost dus nauwelijks iets op.quote:Op woensdag 14 april 2021 19:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En als het regent kun je nog altijd de bus nemen.
Moet ze het alleen niet interpreteren als Human 'Resources'quote:Op woensdag 14 april 2021 19:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Misschien moet ze maar HR in inderdaad.
Bitterboei.quote:Op woensdag 14 april 2021 19:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Handig als ze wil dobberen op de Maas.
Nou ja, lost 1300m nat worden opquote:Op woensdag 14 april 2021 19:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja maar dat lost dus nauwelijks iets op.
Jezus meest ongezonde lunch die ik ooit gezien hebquote:Op woensdag 14 april 2021 18:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Beide! Je bent snel en fok traagquote:Op woensdag 14 april 2021 19:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
O ja dat heb ik ook altijd, of ik ben te snel of fok is te traag. Maar moet altijd dingen 2 of 3x liken voor het zichtbaar is
Kop dichtquote:Op woensdag 14 april 2021 19:11 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jezus meest ongezonde lunch die ik ooit gezien heb
Huehuequote:
quote:Op woensdag 14 april 2021 19:12 schreef kwiwi het volgende:
Omg iemand die me niet kent wil me 1.8 miljoen schenken, ik ga met pensioen jongens
Uitdelen op een kinderfeestje.quote:Op woensdag 14 april 2021 19:11 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jezus meest ongezonde lunch die ik ooit gezien heb
Ik kreeg gisteren voor 200.000 aan Bitcoin van iemandquote:Op woensdag 14 april 2021 19:12 schreef kwiwi het volgende:
Omg iemand die me niet kent wil me 1.8 miljoen schenken, ik ga met pensioen jongens
Wat een geluk!!quote:Op woensdag 14 april 2021 19:12 schreef kwiwi het volgende:
Moet het nog even verdienen. Het staat op een geblokkeerde rekening en moet eerst zelf een paar duizend euro overmaken om het in handen te krijgen.quote:
quote:Op woensdag 14 april 2021 19:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik kreeg gisteren voor 200.000 aan Bitcoin van iemand
Die duizend euro maakt niks meer uit bij die 1,8 miljoen, snel doen!!quote:Op woensdag 14 april 2021 19:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Moet het nog even verdienen. Het staat op een geblokkeerde rekening en moet eerst zelf een paar duizend euro overmaken om het in handen te krijgen.
Zou ik gelijk doen om die 1.8 miljoen te verkrijgenquote:Op woensdag 14 april 2021 19:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Moet het nog even verdienen. Het staat op een geblokkeerde rekening en moet eerst zelf een paar duizend euro overmaken om het in handen te krijgen.
quote:Op woensdag 14 april 2021 19:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Die duizend euro maakt niks meer uit bij die 1,8 miljoen, snel doen!!
quote:Op woensdag 14 april 2021 19:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Zou ik gelijk doen om die 1.8 miljoen te verkrijgen
Zodra ik die 2 ton aan Bitcoin heb help ik je wel mee. Ik moet ook een beetje Bitcoin overmaken eerst voordat ik het krijg.quote:Op woensdag 14 april 2021 19:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 14 april 2021 19:18 schreef Crack_ het volgende:
Er belden hier gisteren ook nasty liegende mannetjes aan
'Ķk mevrouw als u maar wel weet dat u internet het over tweede jaar nie meer doet swalla' Thanks
Wat lief van je weerquote:Op woensdag 14 april 2021 19:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zodra ik die 2 ton aan Bitcoin heb help ik je wel mee. Ik moet ook een beetje Bitcoin overmaken eerst voordat ik het krijg.
Klinkt als mensen van T-Mobile die glasvezel aan komen leggen.quote:Op woensdag 14 april 2021 19:18 schreef Crack_ het volgende:
Er belden hier gisteren ook nasty liegende mannetjes aan
'Ķk mevrouw als u maar wel weet dat u internet het over tweede jaar nie meer doet swalla' Thanks
Ik heb ze ook best boos weggestuurdquote:Op woensdag 14 april 2021 19:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]![]()
Ben altijd bang dat mijn oma nog eens opgelicht wordt.
Behalve dat kpn dat hier doetquote:Op woensdag 14 april 2021 19:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Klinkt als mensen van T-Mobile die glasvezel aan komen leggen.
Oh, en toen ging het net regenen. Nou ja, korter rondje, mooie regenboog gezien welquote:Op woensdag 14 april 2021 19:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet eiegnlijk nu nog even gaan lopen
Mja, vind het bijna knap dat die mensen zelf goed kunnen slapenquote:Op woensdag 14 april 2021 19:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Allemaal boeven. Beetje onder valse voorwendselen proberen om wat contracten af te sluiten.
Als je nou gewoon dertigduizend overmaakt krijg je meer! Het werkt als een hefboom. Crack_ weet er alles van inmiddelsquote:Op woensdag 14 april 2021 19:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 14 april 2021 19:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als je nou gewoon dertigduizend overmaakt krijg je meer! Het werkt als een hefboom. Crack_ weet er alles van inmiddels
Trustensquote:Op woensdag 14 april 2021 19:29 schreef kwiwi het volgende:
Ik ga alvast richting bed. Het wordt steeds vroeger ipv later, dit is niet handig
dat is wel heel vroegquote:Op woensdag 14 april 2021 19:29 schreef kwiwi het volgende:
Ik ga alvast richting bed. Het wordt steeds vroeger ipv later, dit is niet handig
Same!quote:Op woensdag 14 april 2021 19:33 schreef Goitske het volgende:
Ik denk dat ik zo ook maar ff m'n bento klaar maak voor morgen. Maandag was het een bak yoghurt met aardbei en de bento vol fruit en groenteik ben dan weer minder van de prikkertjes wil vooral alles beetje apart houden zodat het niet een grote bende wordt in mijn bakjes
Mijn oma is opgelicht met van die whatsappjes waarin oplichters doen alsof ze het kind zijn en geld nodig hebben.quote:Op woensdag 14 april 2021 19:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]![]()
Ik heb besloten dat ik de ramenwasser daarvoor betaal. Die komt elke 3 maanden en moet wel zien dat hij geweest is. Dan doe ik vaak ook gelijk binnen even... Zit net te denken dat hij onderhand waarschijnlijk weer moet komenquote:Op woensdag 14 april 2021 19:33 schreef Crack_ het volgende:
En de zon schijnt hier recht naar binnenwel rot dat je dan eigenlijk iedere maand wel je ramen kan wassen
Jij mag blijven van Lospedozaadquote:Op woensdag 14 april 2021 19:33 schreef Goitske het volgende:
Ik denk dat ik zo ook maar ff m'n bento klaar maak voor morgen. Maandag was het een bak yoghurt met aardbei en de bento vol fruit en groenteik ben dan weer minder van de prikkertjes wil vooral alles beetje apart houden zodat het niet een grote bende wordt in mijn bakjes
Goed, druk qua werk en thuis heel druk geweest met een kleuterkamer om te toveren naar een kinderkamer die makkelijk om te toveren is naar een tienerkamer tzt.quote:
hey jij ook hier. gezellig.quote:Op woensdag 14 april 2021 19:33 schreef Goitske het volgende:
Mijn buitenramen zijn op sommige plekken nog nooit gedaanquote:Op woensdag 14 april 2021 19:34 schreef Goitske het volgende:
[..]
Ik heb besloten dat ik de ramenwasser daarvoor betaal. Die komt elke 3 maanden en moet wel zien dat hij geweest is. Dan doe ik vaak ook gelijk binnen even... Zit net te denken dat hij onderhand waarschijnlijk weer moet komen
Ah neequote:Op woensdag 14 april 2021 19:34 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Mijn oma is opgelicht met van die whatsappjes waarin oplichters doen alsof ze het kind zijn en geld nodig hebben.
Yep vergeet vaak hier te posten 🙈quote:Op woensdag 14 april 2021 19:36 schreef dud0r het volgende:
[..]
hey jij ook hier. gezellig.
Klinkt als een prima lunch.
Bij ons vorige huis vond ik het al irritant de bovenramen te doen, bij dit huis heb ik een verdieping erbij no way dat ik op een ladder ga dus ik betaal wel 25 euro per kwartaal!quote:Op woensdag 14 april 2021 19:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mijn buitenramen zijn op sommige plekken nog nooit gedaanMisschien ook maar eens zo'n glazenwasser inhuren.
Ja deden alsof ze mijn tante waren en snel geld nodig had.quote:
Dat is goedkoop zegquote:Op woensdag 14 april 2021 19:39 schreef Goitske het volgende:
[..]
Bij ons vorige huis vond ik het al irritant de bovenramen te doen, bij dit huis heb ik een verdieping erbij no way dat ik op een ladder ga dus ik betaal wel 25 euro per kwartaal!
Gezellig dat je er bent in ieder gevalquote:
Mijn schoonvader had het gelukkig door. De tekst hey pap mijn telefoon is kapot bla bla bla vond hij al niet bij zijn zoon passen. A. Die appt z'n vader eigenlijk niet B. Die begint niet met hey pap en c: dan zou hij wel bellen en zeggen ja mag ik de baas en dan krijgt ie m'n schoonmoederquote:Op woensdag 14 april 2021 19:34 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Mijn oma is opgelicht met van die whatsappjes waarin oplichters doen alsof ze het kind zijn en geld nodig hebben.
quote:Op woensdag 14 april 2021 19:39 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja deden alsof ze mijn tante waren en snel geld nodig had.
En mijn oma dacht “oh het is weer de zoveelste keer“ en heeft toen 5000 euro overgemaakt.
Uiteindelijk kreeg ze het gelukkig wel terug van de bank
Thanks!quote:Op woensdag 14 april 2021 19:40 schreef dud0r het volgende:
[..]
Gezellig dat je er bent in ieder geval
ik wist niet dat misprints bij munten en briefjes ook zoveel waard waren.quote:Op woensdag 14 april 2021 19:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Wauw, dat gaat best hard. Een muntplaatje ligt in de muntmachine, er valt per ongeluk ergens vandaan een nietje op, BAM munt wordt geslagen. Krijg je dit:
[ afbeelding ]
Hoogste bod staat inmiddels op 4900 US$ excl. kosten![]()
Ik snap ook niet dat ze niet eerst gebeld heeft.quote:Op woensdag 14 april 2021 19:41 schreef Goitske het volgende:
[..]
Mijn schoonvader had het gelukkig door. De tekst hey pap mijn telefoon is kapot bla bla bla vond hij al niet bij zijn zoon passen. A. Die appt z'n vader eigenlijk niet B. Die begint niet met hey pap en c: dan zou hij wel bellen en zeggen ja mag ik de baas en dan krijgt ie m'n schoonmoeder
Dus mijn schoonzusje heeft zich er eerst mee vermaakt en daarna gezegd heel leuk maar je bent m'n broer niet en ik heb een screenshot gemaakt die nu naar de politie gaat
Nou ja waard, waardquote:Op woensdag 14 april 2021 19:43 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik wist niet dat misprints bij munten en briefjes ook zoveel waard waren.
Juist wel, omdat die uniek zijn.quote:Op woensdag 14 april 2021 19:43 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik wist niet dat misprints bij munten en briefjes ook zoveel waard waren.
en in dit geval, spectaculairquote:Op woensdag 14 april 2021 19:44 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Juist wel, omdat die uniek zijn.
ja oke dat is waar. ik snap de run op misprints nooit zo. of miscuts in het geval van magic kaarten.quote:Op woensdag 14 april 2021 19:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja waard, waardHet is maar wat de gek ervoor geeft natuurlijk. Maar Amerikanen gaan helemaal los op dit soort dingen ja
En vooral zo'n bedrag zo over maakt je hebt het niet ff over 2 tientjesquote:Op woensdag 14 april 2021 19:44 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik snap ook niet dat ze niet eerst gebeld heeft.
Waar ergens in Den Haag?quote:Op woensdag 14 april 2021 19:41 schreef bitterbal het volgende:
In den haag heb ik 1 die doet de voorkant. zijn 2 grote ramen voor 6,50 elke maand
ik las 2 tietjesquote:Op woensdag 14 april 2021 19:48 schreef Goitske het volgende:
[..]
En vooral zo'n bedrag zo over maakt je hebt het niet ff over 2 tientjes
Druk was het altijd al bij jou op werk toch? Nu met corona nķg drukker zeker?quote:Op woensdag 14 april 2021 19:36 schreef Goitske het volgende:
[..]
Goed, druk qua werk en thuis heel druk geweest met een kleuterkamer om te toveren naar een kinderkamer die makkelijk om te toveren is naar een tienerkamer tzt.
Hoe is het met jou?
Zo kwam ik eens bij mijn ma thuis, ze zat ad telefoon en ik hoorde nog net “mijn pincode? 21..” en snel pakte ik het toestel af.quote:Op woensdag 14 april 2021 19:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]![]()
Je moet er ook enorm mee uitkijken want wanneer is iets echt een error en wanneer is het gewoon iets gefabriekt. Met deze ben ik bijvoorbeeld behoorlijk bedonderd omdat ik het verhaal erbij niet wist. De Deutsche Bundesbank heeft in het begin complete vellen van de 5 en 10 Euro aan verzamelaars verkocht tegen face value. Als je dan creatief doet met een snijmachine krijg je al snel deze "snijfout" met twee verschillende serienummers.quote:Op woensdag 14 april 2021 19:47 schreef dud0r het volgende:
[..]
ja oke dat is waar. ik snap de run op misprints nooit zo. of miscuts in het geval van magic kaarten.
Zijn ook hele stapels verzamelaars die daar bedragen voor neerleggen dat je denkt maar waarom
ja dat is dan helemaal kut als je er in principe nog mee genaaid wordt ookquote:Op woensdag 14 april 2021 19:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je moet er ook enorm mee uitkijken want wanneer is iets echt een error en wanneer is het gewoon iets gefabriekt. Met deze ben ik bijvoorbeeld behoorlijk bedonderd omdat ik het verhaal erbij niet wist. De Deutsche Bundesbank heeft in het begin complete vellen van de 5 en 10 Euro aan verzamelaars verkocht tegen face value. Als je dan creatief doet met een snijmachine krijg je al snel deze "snijfout" met twee verschillende serienummers.
[ afbeelding ]
Maar dit is dan weer wel echt een leuke error.
[ afbeelding ]
Dacht dat jij alleen aan biljetjes deedquote:Op woensdag 14 april 2021 19:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Wauw, dat gaat best hard. Een muntplaatje ligt in de muntmachine, er valt per ongeluk ergens vandaan een nietje op, BAM munt wordt geslagen. Krijg je dit:
[ afbeelding ]
Hoogste bod staat inmiddels op 4900 US$ excl. kosten![]()
Ja maar ik krijg dan ook nieuwsbrieven van veilinghuizen en aangezien het muntenwereldje ongeveer honderd keer zo groot is, "hoor ik daarbij". Vinden ze.quote:Op woensdag 14 april 2021 19:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dacht dat jij alleen aan biljetjes deed
Ik heb nog wel wat US coins liggenquote:Op woensdag 14 april 2021 19:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja maar ik krijg dan ook nieuwsbrieven van veilinghuizen en aangezien het muntenwereldje ongeveer honderd keer zo groot is, "hoor ik daarbij". Vinden ze.
Krijg je vragen als "Hoi laat ons je helpen met zoeken! Welke munten ben je in geīnteresseerd?
1) US gold coins
2) US silver coins
3) t/m 8419) Nog 8417 andere categorieën coins
8420) Papier
Hoe kan datquote:
Dat staat er opquote:Op woensdag 14 april 2021 20:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb nog wel wat US coins liggenAl heb ik geen idee welke, ik zou niet eens het verschil tussen die munten weten wat nou een quarter of een dime is ofzo
wat had je gemaakt danquote:
zon mix met groente van de ah en worstjes. NOrmaal zit er wel veel smaak aan maar nu maar flauwe boelquote:
spannendquote:Op woensdag 14 april 2021 20:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga vast de slaapkamer voorbereiden.
Hier viel het vandaag ook beetje tegenquote:Op woensdag 14 april 2021 20:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zon mix met groente van de ah en worstjes. NOrmaal zit er wel veel smaak aan maar nu maar flauwe boel
Ja dat weet ik ook welquote:
wat had jij?quote:Op woensdag 14 april 2021 20:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier viel het vandaag ook beetje tegen
Meesten hebben het in december gehad hier.quote:Op woensdag 14 april 2021 20:10 schreef bitterbal het volgende:
horen jullie trouwens nog in jullie omgeving dat mensen corona krijgen?
Ben je toch ook?quote:Op woensdag 14 april 2021 20:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dat weet ik ook welmaar als je in een winkel staat en een beetje muntgeld bij elkaar wilt pakken om het af te ronden sta je daar als een toerist een beetje dom al die muntjes te bekijken
Ja, af en toe. Wel vooral "de juf van", overigens.quote:Op woensdag 14 april 2021 20:10 schreef bitterbal het volgende:
ik denk bij mij op werk is kwestie van tijd voorda ik ook het haasje benquote:Op woensdag 14 april 2021 20:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Meesten hebben het in december gehad hier.
We hebben een secretariaat van 7 personen en er ligt een kwart van het personeel nu uit. 1 heeft corona gehad en op de IC gelegen dus die zal zeker nog een half jaar uit de running zijn als het niet langer isquote:Op woensdag 14 april 2021 19:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Druk was het altijd al bij jou op werk toch? Nu met corona nķg drukker zeker?
En ben je (hopelijk) voorlopig wel klaar met die kamers en anders snelle omschakeling!
Het gaat hier goed maar alles voelt meh, komt wel weer goed als corona voorbij is hoop ik
Valt mee. Raam en gordijn dicht gedaan en elektrische deken aan gezetquote:
Ja maar nog wel een beetje intellegentie lijkenquote:
Covidballetjequote:Op woensdag 14 april 2021 20:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik denk bij mij op werk is kwestie van tijd voorda ik ook het haasje ben
Als je op de IC komt kun je wel de hele dag pitten.quote:
quote:Op woensdag 14 april 2021 20:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als je op de IC komt kun je wel de hele dag pitten.
paar x op school van de kinderen recent en dan hele gezin.quote:Op woensdag 14 april 2021 20:10 schreef bitterbal het volgende:
Ja dat probeert iedere toeristquote:Op woensdag 14 april 2021 20:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja maar nog wel een beetje intellegentie lijken
quote:Op woensdag 14 april 2021 20:15 schreef Goitske het volgende:
[..]
paar x op school van de kinderen recent en dan hele gezin.
Daarnaast werk ik in het ziekenhuis en bellen toch regelmatig mensen af met corona. En mijn eigen collega heeft paar weken geleden op de IC gelegen aan de beademing, andere collega had het op dat moment ook maar de milde variant
hep op feesboek gestaanquote:Op woensdag 14 april 2021 20:16 schreef bitterbal het volgende:
had gelezen dat die zelftesten als klachten hebt ook niet betrouwbaar zijn
Gelukkig niet! Ben al wel 5x getest ofzo in een half jaar tijd maar elke keer negatief.quote:
Ja dat handjevol mensen dat ik zie heeft het allemaal al gehadquote:Op woensdag 14 april 2021 20:19 schreef IJsdraakje het volgende:
Als ik alleen naar m'n eigen bubbel kijk, is het zo goed als weg, maar ik zie bijna niemand.
Vroeg naar bedquote:Op woensdag 14 april 2021 20:21 schreef IJsdraakje het volgende:
En fwp, ik weet niet zo goed waar ik zin in heb.
Neuh, dan ben ik op een kwiwitijdstip wakker en da's niet handig.quote:
Kun je hier gezellig 's ochtends om 06.00 uur met kwiwi en ballie lekker koffieleuten en beppen en dan noemen we jullie gewoon 'de vroege troela's' ofzoquote:Op woensdag 14 april 2021 20:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Neuh, dan ben ik op een kwiwitijdstip wakker en da's niet handig.
quote:Op woensdag 14 april 2021 20:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kun je hier gezellig 's ochtends om 06.00 uur met kwiwi en ballie lekker koffieleuten en beppen en dan noemen we jullie gewoon 'de vroege troela's' ofzo
Grapjurk.quote:Op woensdag 14 april 2021 20:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kun je hier gezellig 's ochtends om 06.00 uur met kwiwi en ballie lekker koffieleuten en beppen en dan noemen we jullie gewoon 'de vroege troela's' ofzo
De nasleep/nazorg gaat nog wel een dingetje worden ja.quote:Op woensdag 14 april 2021 20:31 schreef Goitske het volgende:
Ik heb in mijn privé kring nog niemand die het gehad heeft maar heb wel de impact gezien
Schoonzusje werkt in een verzorgingshuis van de gesloten afdeling was nog niet eens een kwart van de bewoners over, andere afdelingen wel een aantal maar niet zo heftig als de gesloten afdeling.
Heb onze artsen zien terug komen na een dienst op de IC (alle afdelingen leveren artsen) en onze psychologen lopen ook op de IC voor het personeel. Na een dienst zie je het echt aan hun gezichten, de arts-assistenten komen ook vaak even bij ons etc
Die zou je kunnen aantrekken ja, zou wel een felgekleurde met rare beestjes adviseren om er een beetje bij te passen.quote:
Daar heb ik maar één optie voor en da's toch echt te fris nog.quote:Op woensdag 14 april 2021 20:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die zou je kunnen aantrekken ja, zou wel een felgekleurde met rare beestjes adviseren om er een beetje bij te passen.
Truste fles. Succes morgenquote:Op woensdag 14 april 2021 20:35 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou kids, het zonnetje is onder, ik vind dat ik naar bed mag
quote:Op woensdag 14 april 2021 20:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die zou je kunnen aantrekken ja, zou wel een felgekleurde met rare beestjes adviseren om er een beetje bij te passen.
Hier kreeg mijn opa het begin december en vrij snel daarna de halve familie, ging echt heel snel. Wonderbaarlijk genoeg is mijn opa (van 94) er nu weer aardig bovenop gekomen en heeft ook weer wat vlees op zijn botten. De vaccinaties vielen alleen niet heel erg lekker, maar die zijn nu tenminste wel voorbij.quote:Op woensdag 14 april 2021 20:31 schreef Goitske het volgende:
Ik heb in mijn privé kring nog niemand die het gehad heeft maar heb wel de impact gezien
Schoonzusje werkt in een verzorgingshuis van de gesloten afdeling was nog niet eens een kwart van de bewoners over, andere afdelingen wel een aantal maar niet zo heftig als de gesloten afdeling.
Heb onze artsen zien terug komen na een dienst op de IC (alle afdelingen leveren artsen) en onze psychologen lopen ook op de IC voor het personeel. Na een dienst zie je het echt aan hun gezichten, de arts-assistenten komen ook vaak even bij ons etc
Ik moet zeggen is in het ziekenhuis echt wel goed geregeld. Je hebt sowieso PEER support dat zijn artsen die er voor elkaar zijn buiten je eigen specialisme en de psychologen van het hele ziekenhuis draaien diensten em hebben momenten dat ze het team bij elkaar roepen etcquote:Op woensdag 14 april 2021 20:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De nasleep/nazorg gaat nog wel een dingetje worden ja.
Ik ben bloedserieus zoals altijd.quote:
Oh, da's wel top!quote:Op woensdag 14 april 2021 20:38 schreef Goitske het volgende:
[..]
Ik moet zeggen is in het ziekenhuis echt wel goed geregeld. Je hebt sowieso PEER support dat zijn artsen die er voor elkaar zijn buiten je eigen specialisme en de psychologen van het hele ziekenhuis draaien diensten em hebben momenten dat ze het team bij elkaar roepen etc
Ik bedoel, dichterbij dan dit kom ik niet:quote:Op woensdag 14 april 2021 20:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat zijn idd rare beestjesquote:Op woensdag 14 april 2021 20:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik bedoel, dichterbij dan dit kom ik niet:
[ afbeelding ]
Dan moet je even bij de vroege troela commissie langsgaan om te vragen of ze dat accepteren.quote:Op woensdag 14 april 2021 20:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik bedoel, dichterbij dan dit kom ik niet:
[ afbeelding ]
Dit ben ik nietquote:Op woensdag 14 april 2021 20:42 schreef Budapestenaar het volgende:
Ballie, gaat het wel goed met je worstjes?
[ afbeelding ]
je bent zelf een troelaquote:Op woensdag 14 april 2021 20:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan moet je even bij de vroege troela commissie langsgaan om te vragen of ze dat accepteren.
quote:
Maar voorbereiding op code zwart is er al. Eerste lockdown voelde heel raar was het echt een spook ziekenhuis, geen patiënten, personeel zag je amper etc alles bleef op eigen afdeling je ziet nu wel meer mensen weer lopenquote:
Ja.quote:
Sweet dreams en veel plezier morgenquote:Op woensdag 14 april 2021 20:35 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou kids, het zonnetje is onder, ik vind dat ik naar bed mag
Nee, na ruim een jaar eigenlijk geen moment van échte rust, geloof ik best dat de rek er wel uit is.quote:Op woensdag 14 april 2021 20:43 schreef Goitske het volgende:
[..]
Maar voorbereiding op code zwart is er al. Eerste lockdown voelde heel raar was het echt een spook ziekenhuis, geen patiënten, personeel zag je amper etc alles bleef op eigen afdeling je ziet nu wel meer mensen weer lopen
Maar dat je weet dat er proef gedraaid wordt met code zwart zodat ze evt input van de werkvloer er nog in kan verwerken etc is echt niet fijn. Ook de vermoeidheid van constant onder bezet werken, ik lig meestal om 9 uur in bed gewoon op na een werkdag
Hij is me sowieso te koud nog. Is meer een 20 graden jurkje.quote:Op woensdag 14 april 2021 20:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan moet je even bij de vroege troela commissie langsgaan om te vragen of ze dat accepteren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
maar ik moet zeggen dat ik op straat afgezien van de mondkapjes er weinig meer van merkquote:Op woensdag 14 april 2021 20:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, na ruim een jaar eigenlijk geen moment van échte rust, geloof ik best dat de rek er wel uit is.Nare situatie blijft het.
Gewoon door bijten. Je leert je team kennen en dat staat er voor elkaar. De artsen staan er voor ons en wij willen ook een stapje harder als het bij hun echt een keer nodig is we trekken elkaar er doorquote:Op woensdag 14 april 2021 20:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, na ruim een jaar eigenlijk geen moment van échte rust, geloof ik best dat de rek er wel uit is.Nare situatie blijft het.
quote:Op woensdag 14 april 2021 20:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hij is me sowieso te koud nog. Is meer een 20 graden jurkje.leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Klopt ja, da's het verraderlijke.quote:Op woensdag 14 april 2021 20:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maar ik moet zeggen dat ik op straat afgezien van de mondkapjes er weinig meer van merk
Da's wel een mooie kant er van.quote:Op woensdag 14 april 2021 20:45 schreef Goitske het volgende:
[..]
Gewoon door bijten. Je leert je team kennen en dat staat er voor elkaar. De artsen staan er voor ons en wij willen ook een stapje harder als het bij hun echt een keer nodig is we trekken elkaar er door
[..]
Hij is me sowieso te koud nog. Is meer een 20 graden jurkje.Mooie tatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
mag jij eigenlijk al geprikt worden of val je niet op die manier onder het ziekenhuispersoneelquote:Op woensdag 14 april 2021 20:45 schreef Goitske het volgende:
[..]
Gewoon door bijten. Je leert je team kennen en dat staat er voor elkaar. De artsen staan er voor ons en wij willen ook een stapje harder als het bij hun echt een keer nodig is we trekken elkaar er door
[..]
Hij is me sowieso te koud nog. Is meer een 20 graden jurkje.is dat een kraken op je been?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 14 april 2021 20:48 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Mooie tatThx.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Nog niet wij zouden veel Astra zenica vaccins binnen krijgen daarvoor in de plaats komt nu moderna maar minder dus de covid zorg is gevaccineerd, nu worden artsen en binnen anderhalve meter zorg gevaccineerd, ik vermoed dat ik daar niet onder val ookal kom ik binnen de anderhalve meter maar vaak kortere tijd en het is bij ons zorg tot 18 jaar dus vermoed dat het eerst naar de volwassen zorg gaat en verplegingquote:Op woensdag 14 april 2021 20:48 schreef dud0r het volgende:
[..]
mag jij eigenlijk al geprikt worden of val je niet op die manier onder het ziekenhuispersoneel
quote:Op woensdag 14 april 2021 20:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]gaaf!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Thx.en als je de keus krijgt toch te spuiten met az voor jezelf, zou je het dan doen?quote:Op woensdag 14 april 2021 20:51 schreef Goitske het volgende:
[..]
Nog niet wij zouden veel Astra zenica vaccins binnen krijgen daarvoor in de plaats komt nu moderna maar minder dus de covid zorg is gevaccineerd, nu worden artsen en binnen anderhalve meter zorg gevaccineerd, ik vermoed dat ik daar niet onder val ookal kom ik binnen de anderhalve meter maar vaak kortere tijd en het is bij ons zorg tot 18 jaar dus vermoed dat het eerst naar de volwassen zorg gaat en verplegingzo een grote vuurbal jonguhquote:Op woensdag 14 april 2021 20:51 schreef bitterbal het volgende:
Wat een foto. Volgens de nos in nepal
[ afbeelding ]Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
ik denk het welquote:Op woensdag 14 april 2021 20:53 schreef dud0r het volgende:
[..]
gaaf!
[..]
en als je de keus krijgt toch te spuiten met az voor jezelf, zou je het dan doen?
[..]
Er is zeker voorlopig ook nog geen zicht op wanneer de niet-essentiële operaties weer doorgaan?quote:Op woensdag 14 april 2021 20:51 schreef Goitske het volgende:
[..]
Nog niet wij zouden veel Astra zenica vaccins binnen krijgen daarvoor in de plaats komt nu moderna maar minder dus de covid zorg is gevaccineerd, nu worden artsen en binnen anderhalve meter zorg gevaccineerd, ik vermoed dat ik daar niet onder val ookal kom ik binnen de anderhalve meter maar vaak kortere tijd en het is bij ons zorg tot 18 jaar dus vermoed dat het eerst naar de volwassen zorg gaat en verpleging
gewoon de opslag in sluipen en er eentje pakken voor jezelf en je collega's die willenquote:
Ik had het ook gewoon gedaanquote:
Ik ook niet, zo´n uitlaat lijkt mij behoorlijk heet.quote:
Code zwart is in zicht en dat is zelfs alle poliklinische zorg er uit en een triage team die gaat beslissen wat wel en niet het ziekenhuis in komt. Hopelijk komt het niet zo verquote:Op woensdag 14 april 2021 20:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Er is zeker voorlopig ook nog geen zicht op wanneer de niet-essentiële operaties weer doorgaan?
Ik wist! Ik vind ook dat de handen aan het bed eerst moeten die komen het dichtste bij en langquote:Op woensdag 14 april 2021 20:55 schreef dud0r het volgende:
[..]
gewoon de opslag in sluipen en er eentje pakken voor jezelf en je collega's die willen
Eens.quote:Op woensdag 14 april 2021 20:57 schreef Goitske het volgende:
[..]
Ik wist! Ik vind ook dat de handen aan het bed eerst moeten die komen het dichtste bij en lang
Ja ik hoop het ook van niet, code zwart lijkt me echt kut omdat ze dan moeten gaan beslissen wie er nog wel acuut kan worden behandeld en wie nietquote:Op woensdag 14 april 2021 20:56 schreef Goitske het volgende:
[..]
Code zwart is in zicht en dat is zelfs alle poliklinische zorg er uit en een triage team die gaat beslissen wat wel en niet het ziekenhuis in komt. Hopelijk komt het niet zo ver
hahaatjesquote:Op woensdag 14 april 2021 20:56 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik ook niet, zo´n uitlaat lijkt mij behoorlijk heet.
En verder is Opel niet mijn merk.
ja dat lijkt me ook het meest logischequote:Op woensdag 14 april 2021 20:57 schreef Goitske het volgende:
[..]
Ik wist! Ik vind ook dat de handen aan het bed eerst moeten die komen het dichtste bij en lang
Als ze morgen gewoon even de stekker eruit trekken bij 800 man, kunnen we overmorgen weer helemaal open.quote:Op woensdag 14 april 2021 20:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik hoop het ook van niet, code zwart lijkt me echt kut omdat ze dan moeten gaan beslissen wie er nog wel acuut kan worden behandeld en wie niet
neequote:Op woensdag 14 april 2021 20:59 schreef Haags het volgende:
[..]
Als ze morgen gewoon even de stekker eruit trekken bij 800 man, kunnen we overmorgen weer helemaal open.
HOERA!
En ze gaan mensen van de poli's voor administratieve routing en telefoon aanname inzetten dus met pech moet ik ook voor het triageteam ingedeeld worden. Lijkt mij verschrikkelijk ook om te doenquote:Op woensdag 14 april 2021 20:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik hoop het ook van niet, code zwart lijkt me echt kut omdat ze dan moeten gaan beslissen wie er nog wel acuut kan worden behandeld en wie niet
waarom hebben ze jou nog niet gevraagd voor het OMTquote:Op woensdag 14 april 2021 20:59 schreef Haags het volgende:
[..]
Als ze morgen gewoon even de stekker eruit trekken bij 800 man, kunnen we overmorgen weer helemaal open.
HOERA!
Gaat even lekker in KLBrownies&Downies zitten joh.quote:Op woensdag 14 april 2021 20:59 schreef Haags het volgende:
[..]
HOERA!
Ik snap het ook niet maat, ik noem het baanbrekend mijn idee.quote:Op woensdag 14 april 2021 21:00 schreef dud0r het volgende:
[..]
waarom hebben ze jou nog niet gevraagd voor het OMT
Dan moet je zeker de hele dag mensen gaan bellen om te vertellen dat hun afspraak (mogelijk weer) niet doorgaat. Lijkt me behoorlijk deprimerend ja.quote:Op woensdag 14 april 2021 21:00 schreef Goitske het volgende:
[..]
En ze gaan mensen van de poli's voor administratieve routing en telefoon aanname inzetten dus met pech moet ik ook voor het triageteam ingedeeld worden. Lijkt mij verschrikkelijk ook om te doen
ik denk dat ik een blokje chocolade neemquote:
ik ook, denk niet dat iemand het daar nog geopperd heeftquote:Op woensdag 14 april 2021 21:01 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet maat, ik noem het baanbrekend mijn idee.
Nou, triage lijkt me nog veel zwaarder bij een code zwart.quote:Op woensdag 14 april 2021 21:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan moet je zeker de hele dag mensen gaan bellen om te vertellen dat hun afspraak (mogelijk weer) niet doorgaat. Lijkt me behoorlijk deprimerend ja.
Morgen even bellen met het OMT. Geef die nobelprijs voor de vrede maar aan Haags hoor, die is binnen.quote:Op woensdag 14 april 2021 21:02 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik ook, denk niet dat iemand het daar nog geopperd heeft
als we jou toch niet hadden vriendquote:Op woensdag 14 april 2021 21:03 schreef Haags het volgende:
[..]
Morgen even bellen met het OMT. Geef die nobelprijs voor de vrede maar aan Haags hoor, die is binnen.
Dat hoort bij mijn gewone werk. Als ik voor het triage team moet is het aannemen en uitvragen van de patiënt, overleg met de arts en gene die de leiding heeft en vanuit daar terug bellen of iemand wel of niet een ziekenhuis bed krijgt. Je mag je naam ook niet noemen ter bescherming van jezelfquote:Op woensdag 14 april 2021 21:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan moet je zeker de hele dag mensen gaan bellen om te vertellen dat hun afspraak (mogelijk weer) niet doorgaat. Lijkt me behoorlijk deprimerend ja.
Ik hoop ook echt niet zo ver te komen, lijkt mij een hel om te doen maar het moet dan. Je wordt ingezet waar je nodig bent en wordt gekeken naar wat je kan/diploma's zijnquote:Op woensdag 14 april 2021 21:05 schreef dud0r het volgende:
klinkt als echt kutwerk.
ik ben zo blij dat ik niet in de zorg werk, ik zou daar zwaar ongeschikt voor zijn
Ja ik verwoord het misschien wat te mild.quote:Op woensdag 14 april 2021 21:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nou, triage lijkt me nog veel zwaarder bij een code zwart.
Iquote:Op woensdag 14 april 2021 21:05 schreef dud0r het volgende:
klinkt als echt kutwerk.
ik ben zo blij dat ik niet in de zorg werk, ik zou daar zwaar ongeschikt voor zijn
k denk dat ik er snel uit lig met de hele dag van die flauwe kut opmerkingen.quote:Op woensdag 14 april 2021 21:05 schreef dud0r het volgende:
klinkt als echt kutwerk.
Ik ook. Ik woon dan wel in de zorg, Maar dit is dan ook weer totaal anders dan wat zich nu in ziekenhuizen afspeelt...quote:Op woensdag 14 april 2021 21:05 schreef dud0r het volgende:
klinkt als echt kutwerk.
Ja ik zou niet graag in jouw schoenen willen staan op dit momentquote:Op woensdag 14 april 2021 21:04 schreef Goitske het volgende:
[..]
Dat hoort bij mijn gewone werk. Als ik voor het triage team moet is het aannemen en uitvragen van de patiënt, overleg met de arts en gene die de leiding heeft en vanuit daar terug bellen of iemand wel of niet een ziekenhuis bed krijgt. Je mag je naam ook niet noemen ter bescherming van jezelf
ja als het moet moet het.quote:Op woensdag 14 april 2021 21:08 schreef Goitske het volgende:
[..]
Ik hoop ook echt niet zo ver te komen, lijkt mij een hel om te doen maar het moet dan. Je wordt ingezet waar je nodig bent en wordt gekeken naar wat je kan/diploma's zijn
Denk dat je daar weinig reden hebt om dat soort opmerkingen te maken. Mijn broer is nu ook samen gaan werken met aantal ziekenhuizen voor revalidatie van COVID-patienten, valt weinig te lachen als je net van de IC af komt.quote:Op woensdag 14 april 2021 21:09 schreef Haags het volgende:
[..]
I
[..]
k denk dat ik er snel uit lig met de hele dag van die flauwe kut opmerkingen.
Op de 10e etage op een IC: wat een adembenemend uitzicht!!
En zulks.
ik heb de stekker van die machine er maar uitgetrokken, werd helemaal gek van dat gepiep steedsquote:Op woensdag 14 april 2021 21:09 schreef Haags het volgende:
[..]
I
[..]
En zulks.
quote:Op woensdag 14 april 2021 21:12 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik heb de stekker van die machine er maar uitgetrokken, werd helemaal gek van dat gepiep steeds
Ik hoop ook echt niet zo ver te komen, lijkt mij een hel om te doen maar het moet dan. Je wordt ingezet waar je nodig bent en wordt gekeken naar wat je kan/diploma's zijnquote:Op woensdag 14 april 2021 21:05 schreef dud0r het volgende:
klinkt als echt kutwerk.
Onderling flauw zijn mag hoor. Als je maar professioneel gedraagt als er patiënten zijn. We zijn echt niet hele dagen bloed serieus dat kan gewoon niet. En ik hang ook wel eens op dat ik een opmerking maak die een patiënt niet moet horenquote:Op woensdag 14 april 2021 21:09 schreef Haags het volgende:
[..]
I
[..]
En zulks.
Er zijn nog wel meer redenen waarom jij niet in een ziekenhuis zou mogen werken ...quote:
oh nee bedoel bij mij zelf. Alhoewel... ik hou niet van piepjes neequote:Op woensdag 14 april 2021 21:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Er zijn nog wel meer redenen waarom jij niet in een ziekenhuis zou mogen werken ...
Vriendin van me is ouderenarts of hoe noem je dat. Die is echt niet de hele tijd bloedserieus hoor. Anders trek je het niet.quote:Op woensdag 14 april 2021 21:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Denk dat je daar weinig reden hebt om dat soort opmerkingen te maken. Mijn broer is nu ook samen gaan werken met aantal ziekenhuizen voor revalidatie van COVID-patienten, valt weinig te lachen als je net van de IC af komt.
Daar moet je niet te lang mee blijven hangen ...quote:
ik had ook niet anders van jou verwachtquote:
trusten, succes morgenquote:Op woensdag 14 april 2021 21:15 schreef Goitske het volgende:
Ik ga zo maar eens slapen morgen weer aan de bak
Succes bikkel!!quote:Op woensdag 14 april 2021 21:15 schreef Goitske het volgende:
Ik ga zo maar eens slapen morgen weer aan de bak
Denk ook dat dat later pas komt, is op zich een beschermingmechanisme.quote:Op woensdag 14 april 2021 21:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vriendin van me is ouderenarts of hoe noem je dat. Die is echt niet de hele tijd bloedserieus hoor. Anders trek je het niet.
quote:Op woensdag 14 april 2021 21:15 schreef Haags het volgende:
Mijn schoonzusje is in verwachting en stuurt net in de groepsapp: We zijn er uit over de naam!!!
Eindelijk!!!
Ik zeg, mooie naam, beetje apart maar top!
Je ziet al dat ik echt keigrappig ben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |