SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Baby darling doll face honey
Ik heb gehoord dat dit het slecht doet bij je tussentijdse evaluatiegesprek.quote:Op woensdag 14 april 2021 18:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je kunt ze ook gewoon een mes in het middenrif prikken, is je probleem ook opgelost.
Op zich niet. Maar ik stel me zomaar voor dat we wel een beetje bij elkaar gaan zitten. En dan is een zakje met vier bammetjes zweetkaas toch wat anders dan dat halve buffet wat ik meeneemquote:Op woensdag 14 april 2021 18:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wat hebben zij te maken met jouw lunch dan, niet zoveel toch
Nee maar jij maar kerstverlichting van onthoofde poppenquote:Op woensdag 14 april 2021 18:44 schreef Crack_ het volgende:
Meestal vinden mensen dit soort 'rare' dingen leuk
(vind het nog geen eens raar tbh)
Die ook gewoon allemaal neerprikken dan.quote:Op woensdag 14 april 2021 18:45 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat dit het slecht doet bij je tussentijdse evaluatiegesprek.
Oh, je gaat ze jaloers makenquote:Op woensdag 14 april 2021 18:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Op zich niet. Maar ik stel me zomaar voor dat we wel een beetje bij elkaar gaan zitten. En dan is een zakje met vier bammetjes zweetkaas toch wat anders dan dat halve buffet wat ik meeneem
quote:Op woensdag 14 april 2021 18:40 schreef LTVDK het volgende: [..] Je kunt ze ook gewoon een mes in het middenrif prikken, is je probleem ook opgelost.
Hehequote:Op woensdag 14 april 2021 18:45 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee maar jij maar kerstverlichting van onthoofde poppen
Nee hoor, maar ik pak gewoon alles in waarvan ik denk dat ik er rond lunchtijd zin in zou kunnen hebben. De helft gaat weer mee terug. Maar ik weet nu nog niet welke helft.quote:Op woensdag 14 april 2021 18:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, je gaat ze jaloers maken
Oke dan snap ik hetarme collega's
Gewoon geen lunch meenemen en een complete rijsttafel voor jezelf laten bezorgenquote:Op woensdag 14 april 2021 18:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Op zich niet. Maar ik stel me zomaar voor dat we wel een beetje bij elkaar gaan zitten. En dan is een zakje met vier bammetjes zweetkaas toch wat anders dan dat halve buffet wat ik meeneem
Ooooh, wil nu wel foto van wat je dan o.a. meeneemt eigenlijkquote:Op woensdag 14 april 2021 18:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee hoor, maar ik pak gewoon alles in waarvan ik denk dat ik er rond lunchtijd zin in zou kunnen hebben. De helft gaat weer mee terug. Maar ik weet nu nog niet welke helft.
Hoe krijg je een airfryer en een doosje vlammetjes in je lunchtrommeltje dan?quote:Op woensdag 14 april 2021 18:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee hoor, maar ik pak gewoon alles in waarvan ik denk dat ik er rond lunchtijd zin in zou kunnen hebben. De helft gaat weer mee terug. Maar ik weet nu nog niet welke helft.
Ditis echt vetquote:Op woensdag 14 april 2021 18:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Daar zou nog even op gestudeerd moeten worden inderdaad.quote:Op woensdag 14 april 2021 18:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hoe krijg je een airfryer en een doosje vlammetjes in je lunchtrommeltje dan?
Een airfryer die op batterijtjes werkt zou wel een verkooptopper zijn denk ikquote:Op woensdag 14 april 2021 18:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Daar zou nog even op gestudeerd moeten worden inderdaad.
Ik geloof dat jij net je nieuwe, hippe handtas hebt verzonnenquote:Op woensdag 14 april 2021 18:50 schreef bitterbal het volgende:
Je kan toch die vlammetjes in de airfryert doet, dan van de stroomkabel handvat en dan zo om je schouder mee?
Gewoon campingkoelkastje mee als lunchtrommelquote:Op woensdag 14 april 2021 18:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hoe krijg je een airfryer en een doosje vlammetjes in je lunchtrommeltje dan?
quote:Op woensdag 14 april 2021 18:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik geloof dat jij net je nieuwe, hippe handtas hebt verzonnen
Ik denk meer aan een minimini dingetje waar 3 vlammetjes of 3 bitterballen of zo in kunnen. En dan op USB power.quote:Op woensdag 14 april 2021 18:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Een airfryer die op batterijtjes werkt zou wel een verkooptopper zijn denk ik
quote:Op woensdag 14 april 2021 18:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik denk meer aan een minimini dingetje waar 3 vlammetjes of 3 bitterballen of zo in kunnen. En dan op USB power.
10 wat, graden?!quote:Op woensdag 14 april 2021 18:56 schreef bitterbal het volgende:
vanaf het weekend gaan we boven de 10
mag ook wel eens.quote:Op woensdag 14 april 2021 18:56 schreef bitterbal het volgende:
vanaf het weekend gaan we boven de 10
Morgenochtend nog even uitsmijtertje bakken voor in het vak onder het linker grote vak. Ik heb ook nog een fuck ton van die bento prikkertjes voor in de gehaktballetjes en het taartje. Oogjes, vlaggetjes, voertuigen en van alles. Maar daar wacht ik nog maar even meequote:Op woensdag 14 april 2021 18:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ooooh, wil nu wel foto van wat je dan o.a. meeneemt eigenlijk
Jij eet meer voor de lunch dan ik in 1.5 dagquote:Op woensdag 14 april 2021 18:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Morgenochtend nog even uitsmijtertje bakken voor in het vak onder het linker grote vak. Ik heb ook nog een fuck ton van die bento prikkertjes voor in de gehaktballetjes en het taartje. Oogjes, vlaggetjes, voertuigen en van alles. Maar daar wacht ik nog maar even meeOh ja en hier komt nog een grote bak yoghurt met vers fruit bij.
[ afbeelding ]
ja maar jij bent ook maar klein van stukquote:Op woensdag 14 april 2021 19:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Jij eet meer voor de lunch dan ik in 1.5 dag
Ik ben 1.81quote:Op woensdag 14 april 2021 19:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar jij bent ook maar klein van stuk
Wat zijn je werktijden en reistijd? En ga je straks ook weer thuiswerken?quote:Op woensdag 14 april 2021 18:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Morgenochtend nog even uitsmijtertje bakken voor in het vak onder het linker grote vak. Ik heb ook nog een fuck ton van die bento prikkertjes voor in de gehaktballetjes en het taartje. Oogjes, vlaggetjes, voertuigen en van alles. Maar daar wacht ik nog maar even meeOh ja en hier komt nog een grote bak yoghurt met vers fruit bij.
[ afbeelding ]
Ik zeg toch, de helft gaat weer mee terugquote:Op woensdag 14 april 2021 19:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Jij eet meer voor de lunch dan ik in 1.5 dag
quote:Op woensdag 14 april 2021 18:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik denk meer aan een minimini dingetje waar 3 vlammetjes of 3 bitterballen of zo in kunnen. En dan op USB power.
Ik ben incognito als een lange witte peervormquote:Op woensdag 14 april 2021 19:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
Daar schrik ik van, dacht altijd dat je een klein bruin bolletje bent
Ziet er goed uit! Mietje gelijk alles prikkers feest etc laat ze weten wie je bentquote:Op woensdag 14 april 2021 18:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar dan nogquote:Op woensdag 14 april 2021 19:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik zeg toch, de helft gaat weer mee terugVoor als ik overal zin in heb zitten er dus TWEE balisto's, TWEE Bifi's, TWEE babybel etc in.
Dit heb ik voor de lunch op.quote:Op woensdag 14 april 2021 19:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik zeg toch, de helft gaat weer mee terugVoor als ik overal zin in heb zitten er dus TWEE balisto's, TWEE Bifi's, TWEE babybel etc in.
Interssante woonkamer, interessante broodtrommel.. Leukquote:Op woensdag 14 april 2021 18:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oh valt wel mee hoor. Klein half uurtje trein, dan klein half uurtje stappenteller geselen. Eerst een aantal dagen op kantoor en volgende week ga ik de andere locaties bezoeken. Daarna denk ik wel weer grotendeels thuis ja.quote:Op woensdag 14 april 2021 19:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Wat zijn je werktijden en reistijd? En ga je straks ook weer thuiswerken?
Ik denk dat ik ook maar bento boxes ga doen bij m'n nieuwe baan, dan moet ik weer naar kantoor twee keer per week.quote:Op woensdag 14 april 2021 19:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Interssante woonkamer, interessante broodtrommel.. Leuk![]()
Ik vind het super leuk als mensen creatief zijn met lunch en ben niet de enige denk ik. Die bento broodtrommelfilmpjes zijn niet voor niks zo populair
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |