abonnement Unibet Coolblue
pi_199004164
Ze gaan toch niet trouwen dus!



April 2018:André Hazes en Monique Westenberg zijn uit elkaar

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

9 november 2019:André Hazes bevestigt breuk met Monique

André Hazes bevestigt breuk met Monique
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bericht van Monique op haar Instagram
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

10 november 2019:Bridget is nieuwe liefde André Hazes!'


SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
17 februari 2020: André Hazes en Bridget Maasland zijn alweer uit elkaar

André en Bridget maken bekend dat hun relatie over is (mede mogelijk gemaakt door ons O-) ). Onder andere de media en alle negatieve reacties krijgen de schuld.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

28 februari 2020: André bevestigt dat hij en Monique weer samen zijn.


André bevestigt dat hij en Monique weer samen zijn.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


12 december 2020: André vraagt Monique ten huwelijk:


SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
14 februari 2021:

Monique plaatst een foto van ezeltje Dré (ook wel bekend als An4), die zij en André hebben geadopteerd:



10 maart 2021:André Hazes en Monique Westenberg opnieuw uit elkaar

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Verklaring Monique op Instagram:
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Al snel komen er geruchten op gang dat André vreemd is gegaan met Sarah van Soelen:



SPOILER: Voor DEZE vrouw verliet Dre Monique
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


Al snel gaan de geruchten dat Sarah zwanger is:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
1s.gif Op donderdag 11 maart 2021 10:13 schreef letmehearyouscream het volgende:
Kleine samenvatting van het Sapkanaal:
*Mo vond op Bonaire de tweede telefoon van André, toen barstte de bom.
*In het begin van de relatie met Mo heeft André niet alleen in het slipje van B lopen voelen, maar ook in die van van Soelen. En dat rijmt.
*Mo had toen vermoedens maar ze hebben zich er met een vaag verhaal uitgeluld.
* Daarna heeft Sarah vaker een luisterende mossel geboden.
*Het hele dorp Bergschenhoek weet ervan en de broer van Sarah heeft zich versproken. Daarnaast schijnt ze zelf nogal op te scheppen.
Ondertussen op de Insta van Bridget:



De covers eerste week
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met dank aan rubbereend:
De meest toepasselijke liedjes bij de André Hazes-soap

De diverse instagrams:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


Biografie Adreen;
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_199004173
Omdat er geen nieuw topic kwam ben ik zo vrij om er een te openen.

quote:
0s.gif Op woensdag 14 april 2021 16:34 schreef Sponge-Bob het volgende:
Ik zou het persoonlijk een stuk overzichtelijker vinden dat de mensen gewoon bij hun naam genoemd worden.
An1, An2, en An3 is duidelijk, maar zodra gnoom, oempaloempa , Zoeloe en Vileda voorbij komen denk ik, waarom? Maakt het volgen van dit topic er niet beter op. :@
Maar wie weet ben ik de enige die er zo over denkt.
Eens. A1 2 en 3 is duidelijk. Roggel is ook bekend.Die andere bijnamen hoeven van mij ook niet.
  woensdag 14 april 2021 @ 17:48:05 #3
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_199004177
Ik had bijna dezelfde TT in mijn hoofd, alleen Leef vervangen door Lieg.
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_199004185
quote:
10s.gif Op woensdag 14 april 2021 17:48 schreef AgnesGru het volgende:
Ik had bijna dezelfde TT in mijn hoofd, alleen Leef vervangen door Lieg.
Ohhh dat is een goede zeg. Jammer dat ik hem net geopend heb.
pi_199004213
quote:
10s.gif Op woensdag 14 april 2021 17:48 schreef AgnesGru het volgende:
Ik had bijna dezelfde TT in mijn hoofd, alleen Leef vervangen door Lieg.
_O_
And those that were seen dancing were thought to be insane by those that could not hear the music.
pi_199004225
quote:
17s.gif Op woensdag 14 april 2021 17:47 schreef praadje het volgende:
Omdat er geen nieuw topic kwam ben ik zo vrij om er een te openen.
[..]

Eens. A1 2 en 3 is duidelijk. Roggel is ook bekend.Die andere bijnamen hoeven van mij ook niet.
Dank je wel O+ Ik had mijn sos oproep al in slowchat gezet *O*
pi_199004230
Maar goed. Hebben we de afgelopen jaren moeten kijken naar alle documentaires en verhalen van een getergde Roggel over wat een moeilijke man Dre was, gooien we het nu over een andere boeg.
Vanavond de eerste aflevering van de 4 -delige docu over hoe leuk Dre was. Wat een lol ze hebben gehad samen. Zodat we na 4 afleveringen met zijn allen zullen denken; "wat een leuke man was dat en wat een goed huwelijk hadden die twee toch".
pi_199004241
quote:
17s.gif Op woensdag 14 april 2021 17:52 schreef praadje het volgende:
Maar goed. Hebben we de afgelopen jaren moeten kijken naar alle documentaires en verhalen van een getergde Roggel wat een moeilijke man Dre was, gooien we het nu over een andere boeg.
Vanavond de eerste aflevering van de 4 -delige docu over hoe leuk Dre was. Wat een lol ze hebben gehad samen. Zodat we na 4 afleveringen met zijn allen zullen denken; "wat een leuke man was dat en wat een goed huwelijk hadden die twee toch".
Krijgen we de aanvraag tot scheiding ook te zien?
pi_199004279
quote:
10s.gif Op woensdag 14 april 2021 17:48 schreef AgnesGru het volgende:
Ik had bijna dezelfde TT in mijn hoofd, alleen Leef vervangen door Lieg.
Ik heb gevraagd of ze het de tt willen wijzigen.
pi_199004297
quote:
0s.gif Op woensdag 14 april 2021 17:53 schreef -river- het volgende:

[..]

Krijgen we de aanvraag tot scheiding ook te zien?
Tuurlijk niet. Je gaat toch niet scheiden van zo'n leuke man. :N
pi_199004318
quote:
17s.gif Op woensdag 14 april 2021 17:57 schreef praadje het volgende:

[..]

Tuurlijk niet. Je gaat toch niet scheiden van zo'n leuke man. :N
_O- Zelfs na al die jaren is ze nog iedere dag met zijn geld hem bezig.
  woensdag 14 april 2021 @ 17:59:09 #12
113373 doeka
Pompiedomtiedom
pi_199004334
quote:
17s.gif Op woensdag 14 april 2021 17:57 schreef praadje het volgende:

[..]

Tuurlijk niet. Je gaat toch niet scheiden van zo'n leuke man. :N
Ik heb m een aantal malen ontmoet, Senior Zaliger. Wat een klier van een kerel was dat. Ik begrijp dat enorme gedweep met die alcoholist niet.
But till then tramps like us baby we were born to run
But till then tramps like us baby we were born to run
pi_199004391
quote:
0s.gif Op woensdag 14 april 2021 17:59 schreef doeka het volgende:

[..]

Ik heb m een aantal malen ontmoet, Senior Zaliger. Wat een klier van een kerel was dat. Ik begrijp dat enorme gedweep met die alcoholist niet.
Volgens mij werd hij pas na zijn dood zo aanbeden toch? Het is niet echt mijn tijd/smaak ding die ouwe.
  woensdag 14 april 2021 @ 18:04:22 #14
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_199004410
quote:
0s.gif Op woensdag 14 april 2021 17:59 schreef doeka het volgende:

[..]

Ik heb m een aantal malen ontmoet, Senior Zaliger. Wat een klier van een kerel was dat. Ik begrijp dat enorme gedweep met die alcoholist niet.
Dat verbaast me niks.
Antwee probeert wanhopig zijn ouwe na te doen lijkt het wel. Alsof ie een hele kerel is hoe hij met zijn exen en kind omgaat.


Geef mij Rox maar O+
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_199004446
quote:
1s.gif Op woensdag 14 april 2021 18:04 schreef AgnesGru het volgende:

[..]

Dat verbaast me niks.
Antwee probeert wanhopig zijn ouwe na te doen lijkt het wel. Alsof ie een hele kerel is hoe hij met zijn exen en kind omgaat.

Geef mij Rox maar O+
Rox is echt een schatje, zag vandaag nog iets over haar dat ze haar partner bedankt dat hij altijd zo lief voor haar is O+
pi_199004485
quote:
0s.gif Op woensdag 14 april 2021 18:07 schreef -river- het volgende:

[..]

Rox is echt een schatje, zag vandaag nog iets over haar dat ze haar partner bedankt dat hij altijd zo lief voor haar is O+
O+
  woensdag 14 april 2021 @ 18:11:02 #17
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_199004496
quote:
0s.gif Op woensdag 14 april 2021 16:04 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Zoals ik al zei, over die hoon die haar ten deel viel lijkt ze nog niet echt heen. Dat zei ze laatst ook in een interview.

Ze kan inderdaad beter niets plaatsen, zo wel voor haar eigen spirit als voor haar imago, maar ik kan het ergens wel begrijpen.
Dat lijkt me ook wel heftig, als allemaal bedreigingen en dergelijke ontvangt. Dat slaat nergens op.

Ik vind wel dat ze een deel van de hoon, wel over zichzelf afroept. Ze komt nu over alsof ze het niet kan loslaten.
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_199004538
quote:
1s.gif Op woensdag 14 april 2021 18:11 schreef AgnesGru het volgende:

[..]

Dat lijkt me ook wel heftig, als allemaal bedreigingen en dergelijke ontvangt. Dat slaat nergens op.

Ik vind wel dat ze een deel van de hoon, wel over zichzelf afroept. Ze komt nu over alsof ze het niet kan loslaten.
Als het je echt niets meer doet dan laat je het los, dan post je geen lachende foto nadat A2 weer eens de powervrouw verlaten heeft en hoef je geen potcast te maken over de naam Monique. Zo roep je het weer allemaal over je heen en gaan de haters zich je weer herinneren.
  Spellchecker woensdag 14 april 2021 @ 18:14:42 #19
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_199004552
quote:
1s.gif Op woensdag 14 april 2021 18:04 schreef AgnesGru het volgende:

[..]

Dat verbaast me niks.
Antwee probeert wanhopig zijn ouwe na te doen lijkt het wel. Alsof ie een hele kerel is hoe hij met zijn exen en kind omgaat.


Geef mij Rox maar O+
Die gaat lekker haar eigen gang.
pi_199004559
quote:
1s.gif Op woensdag 14 april 2021 18:14 schreef maily het volgende:

[..]

Die gaat lekker haar eigen gang.
En is gelukkig.
pi_199004657
quote:
0s.gif Op woensdag 14 april 2021 17:00 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Dat het niet boeiend is ligt echt aan de familie Hazes...

We kunnen ze moeilijk opbellen met de vraag of die er nog ff een vriendin bijneemt omdat jij het niet meer boeiend vind.
Daar heeft hij onze input niet voor nodig hoor.
  woensdag 14 april 2021 @ 18:24:50 #22
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_199004674
quote:
0s.gif Op woensdag 14 april 2021 18:07 schreef -river- het volgende:

[..]

Rox is echt een schatje, zag vandaag nog iets over haar dat ze haar partner bedankt dat hij altijd zo lief voor haar is O+
Ik zie Roggel al met vlekken rondlopen _O-
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_199004878
quote:
17s.gif Op woensdag 14 april 2021 17:52 schreef praadje het volgende:
Maar goed. Hebben we de afgelopen jaren moeten kijken naar alle documentaires en verhalen van een getergde Roggel over wat een moeilijke man Dre was, gooien we het nu over een andere boeg.
Vanavond de eerste aflevering van de 4 -delige docu over hoe leuk Dre was. Wat een lol ze hebben gehad samen. Zodat we na 4 afleveringen met zijn allen zullen denken; "wat een leuke man was dat en wat een goed huwelijk hadden die twee toch".
Kunnen ze mooi weer een paar jaar, tot hij 75 had geworden, op vooruit. ^O^
En een hele serie ‘nieuwe’ fans natuurlijk.
pi_199005179
Ik lees net dat Raggel en insta account heeft gemaakt van Hazes sr. Hoe ziek .
De man bestaat niet meer , is dood. Hoezo maak je een insta account. 8)7
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
  Spellchecker woensdag 14 april 2021 @ 19:01:25 #25
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_199005228
quote:
0s.gif Op woensdag 14 april 2021 18:58 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Ik lees net dat Raggel en insta account heeft gemaakt van Hazes sr. Hoe ziek .
De man bestaat niet meer , is dood. Hoezo maak je een insta account. 8)7
Gewoon, omdat het kan verkoopt.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')