abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_199004191
quote:
10s.gif Op woensdag 14 april 2021 17:45 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]

Routekaart PRULLENBAKKED
Mooi man echt prachtig.
Zonder wrijving geen glans
pi_199004198
quote:
2s.gif Op woensdag 14 april 2021 17:47 schreef Tijn het volgende:

[..]

Als Lays morgen adviseert niet hun paprikachips te eten om wat voor reden dan ook, ga je het dan stug kopen omdat het volgens de Voedsel- en Warenautoriteit nou eenmaal is goedgekeurd voor de Nederlandse markt? Nee he?
Als Lays dat adviseert omdat er in de VS van de 7 miljoen chipseters, er eentje doodging, dan zal ik er geen chipszak minder om kopen.
pi_199004201
quote:
10s.gif Op woensdag 14 april 2021 17:45 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]

Routekaart PRULLENBAKKED
Ik ben benieuwd of De Jonge het waarschijnlijk acht dat J&J op eigen initiatief zou stoppen met leveringen op basis van de gerapporteerde incidentie van bijwerkingen.
I'll give you something to do
pi_199004214
quote:
0s.gif Op woensdag 14 april 2021 17:49 schreef MoreDakka het volgende:

[..]

De vraag is: waarom is wat de fabrikant zegt ineens meer relevant dan wat de autoriteit zegt?

Als we dan toch overstappen op hypothetische situaties, waarom spuiten we hier nog geen Sputnik in de armen? De fabrikant zegt dat het prima kan.
Omdat het geen tweerichtingsverkeer is.

Oh shit, doe ik het toch nog ;(.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  Moderator woensdag 14 april 2021 @ 17:51:46 #230
5428 crew  miss_sly
pi_199004221
quote:
0s.gif Op woensdag 14 april 2021 17:50 schreef Arizona het volgende:

[..]

Als Lays dat adviseert omdat er in de VS van de 7 miljoen chipseters, er eentje doodging, dan zal ik er geen chipszak minder om kopen.
Als er een bericht is dat een bepaalde producent producten terugroept, is het toch heel gebruikelijk dat ook te doen en niet stoicijns toch eten, gebruiken, in de auto blijven rijden, wat dan ook?

Als er iemand een autoriteit is op het gebied van een bepaald product, lijkt me dat de producent zelf?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_199004226
quote:
0s.gif Op woensdag 14 april 2021 17:51 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Als er iemand een autoriteit is op het gebied van een bepaald product, lijkt me dat de producent zelf?
Waarom hebben we dan überhaupt een onafhankelijke keuringsautoriteit?
pi_199004233
quote:
0s.gif Op woensdag 14 april 2021 17:50 schreef Arizona het volgende:

[..]

Tot je kind dat ook doet en er aan overlijdt. Terwijl de fabrikant nog zo gezegd had dat je het niet moest eten. Zeg je dan ach verdomme ja eigen schuld of zeg je dit had uit de schappen moeten zijn gehaald?
In Southern Sun
pi_199004240
quote:
0s.gif Op woensdag 14 april 2021 17:51 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Als er een bericht is dat een bepaalde producent producten terugroept, is het toch heel gebruikelijk dat ook te doen en niet stoicijns toch eten, gebruiken, in de auto blijven rijden, wat dan ook?

Meestal komt de producent / fabrikant dan met een reden, een onderbouwing, waarom ze dit doen. En vaak is die best valide. Van J&J heb ik nog geen betere reden gehoord dan dat ze de bijwerkingen willen onderzoeken die bij 1 op de 1.000.000 mensen zijn opgetreden.
pi_199004250
quote:
0s.gif Op woensdag 14 april 2021 17:53 schreef Arizona het volgende:

[..]

Meestal komt de producent / fabrikant dan met een reden, een onderbouwing, waarom ze dit doen. En vaak is die best valide. Van J&J heb ik nog geen betere reden gehoord dan dat ze de bijwerkingen willen onderzoeken die bij 1 op de 1.000.000 mensen zijn opgetreden.
Meer is toch niet nodig?
In Southern Sun
pi_199004251
quote:
0s.gif Op woensdag 14 april 2021 17:52 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Tot je kind dat ook doet en er aan overlijdt. Terwijl de fabrikant nog zo gezegd had dat je het niet moest eten. Zeg je dan ach verdomme ja eigen schuld of zeg je dit had uit de schappen moeten zijn gehaald?
Voor de Amerikanen is het natuurlijk makkelijk lullen als ze 4 miljoen per dag prikken. Die nemen dan het zekere voor het onzekere.

Wij hebben één zekerheid: deze beslissing gaat onder de streep veel doden opleveren.
  Moderator woensdag 14 april 2021 @ 17:55:25 #236
5428 crew  miss_sly
pi_199004269
quote:
0s.gif Op woensdag 14 april 2021 17:53 schreef Arizona het volgende:

[..]

Klopt.
J&J heeft echter zelf nu het idee dat ze het even on hold willen zetten. Als de producent dat zelf een goed idee vindt, wie is er dan een aangewezen partij om dat te overrulen?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_199004282
quote:
Horeca Breda eist rol in groot Koningsdagfeest
Onder horecaondernemers in Breda is grote onrust ontstaan na de aankondiging van een officieel testevenement voor een 'Koningsdagfeest' van Radio 538. Ze zijn boos dat 10.000 bezoekers voor het Fieldlab-evenement in hun stad bij elkaar mogen komen, terwijl eet- en drinkgelegenheden al maanden geen gasten mogen ontvangen wegens het coronavirus.

Bestuurder Johan de Vos van de lokale afdeling van Koninklijke Horeca Nederland eist daarom een gesprek met de radiozender over hoe lokale ondernemers kunnen meeprofiteren van het mega-evenement.

De Vos zegt dat horecaondernemers in de Brabantse stad 'door het dak sprongen' van verontwaardiging over het Koningsdagfeest. Hij wil nu zo snel mogelijk om tafel met Radio 538 om te overleggen over een samenwerking met lokale horecaondernemers bij het testevenement.

"Dat zou kunnen door de lokale horeca drank te laten schenken, of iets terug te doen voor de stad. Maar het is eigenlijk aan hen. Als ik als grote commerciële partij een evenement organiseer waar lokale ondernemers 113 (telefoonnummer voor zelfmoordpreventie, red.) bellen omdat ze het niet meer zien zitten, dan zou ik eerst zelf contact opnemen om te kijken of ik iets kan doen", zegt De Vos. Hij zegt dat er tot nu toe geen contact is geweest tussen lokale horecaondernemers en Radio 538.

De zogeheten 538 Oranjedag, waarvoor de entree 37,50 euro is, vindt op 24 april plaats op het Bredase Chasséveld. Voorafgaand aan de nieuwe proefevenementen moeten alle bezoekers, medewerkers en andere betrokkenen een sneltest ondergaan. Onder anderen Snollebollekes en dj's Armin van Buuren en Afrojack treden op tijdens het evenement.
Wc rol kunnen ze krijgen.
Zonder wrijving geen glans
pi_199004284
quote:
0s.gif Op woensdag 14 april 2021 17:55 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Klopt.
J&J heeft echter zelf nu het idee dat ze het even on hold willen zetten. Als de producent dat zelf een goed idee vindt, wie is er dan een aangewezen partij om dat te overrulen?
De onafhankelijke medicijnautoriteit die speciaal opgericht is om dit soort dingen te onderzoeken en er over te oordelen misschien?

AZ zegt trouwens ook dat ze geen reden zien om te stoppen met dat vaccin. Moeten we daar volgens jou dan ook naar luisteren?
pi_199004290
quote:
0s.gif Op woensdag 14 april 2021 17:54 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Meer is toch niet nodig?
In tijden van crisis vind ik dit geen valide reden, immers gaan er nu meer mensen ernstig ziek worden danwel komen te overlijden, door de keuze van de fabrikant.
pi_199004302
quote:
0s.gif Op woensdag 14 april 2021 17:52 schreef MoreDakka het volgende:

[..]

Waarom hebben we dan überhaupt een onafhankelijke keuringsautoriteit?
Die dient als extra slot op de deur. Dat een fabrikant tot op zekere hoogte risico's mijdt uit angst voor reputatieschade of claims lijkt me niet direct een reden om onderzoek naar werking en bijwerkingen niet onafhankelijk te toetsen.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  woensdag 14 april 2021 @ 17:57:59 #241
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_199004309
Toch wel respect voor Hugo dat hij er nog steeds zin in heeft. Menig persoon zou al lang hebben gezegd 'weet je wat, stik er maar in met je shitshow, ik ga wat anders doen'.
pi_199004322
quote:
0s.gif Op woensdag 14 april 2021 17:57 schreef Monolith het volgende:

[..]

Die dient als extra slot op de deur. Dat een fabrikant tot op zekere hoogte risico's mijdt uit angst voor reputatieschade of claims lijkt me niet direct een reden om onderzoek naar werking en bijwerkingen niet onafhankelijk te toetsen.
Dat is precies mijn punt inderdaad, maar ik vroeg het niet aan jou ;) Ik vroeg het aan degene die die toetsing wil negeren.
  woensdag 14 april 2021 @ 17:59:23 #243
14505 OProg
A Life in Music
pi_199004337
quote:
0s.gif Op woensdag 14 april 2021 17:56 schreef Haags het volgende:

Het is helemaal terecht dat de horeca daar boos is.

En dus wederom een reden dat dit een compleet belachelijk evenement is.
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
pi_199004339
quote:
0s.gif Op woensdag 14 april 2021 17:55 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Klopt.
De diverse Gezondheidsraden en overheden.

Er zijn méér belangen dan alleen die van de fabrikant. Door minder te vaccineren gaan er méér mensen dood. Een fabrikant mag die risicoafweging niet in zijn uppie maken vind ik.
pi_199004348
quote:
0s.gif Op woensdag 14 april 2021 17:56 schreef Arizona het volgende:

[..]

In tijden van crisis vind ik dit geen valide reden, immers gaan er nu meer mensen ernstig ziek worden danwel komen te overlijden, door de keuze van de fabrikant.
Dat mag je vinden, maar jij hebt geen verantwoordelijkheid voor het geval er toch wat meer aan de hand bleek te zijn wat je had kunnen voorkomen als je het had onderzocht.
In Southern Sun
pi_199004350
1Vandaag meldt: vertrouwen in vaccins de laatste 3 maanden gekelderd naar 28%
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_199004352
quote:
0s.gif Op woensdag 14 april 2021 17:59 schreef Arizona het volgende:

[..]

De diverse Gezondheidsraden en overheden.

Er zijn méér belangen dan alleen die van de fabrikant. Door minder te vaccineren gaan er méér mensen dood. Een fabrikant mag die risicoafweging niet in zijn uppie maken vind ik.
Zeker niet als ze zelfs al toestemming gevraagd en gekregen hebben om hun vaccin tot de markt toe te laten treden.
pi_199004359
quote:
0s.gif Op woensdag 14 april 2021 17:57 schreef WheeledWarrior het volgende:
Toch wel respect voor Hugo dat hij er nog steeds zin in heeft. Menig persoon zou al lang hebben gezegd 'weet je wat, stik er maar in met je shitshow, ik ga wat anders doen'.
Hugo zou graag zien dat de crisis duurt tot zijn pensioen, en het lijkt er op dat hij zijn zin krijgt.
  woensdag 14 april 2021 @ 18:00:54 #249
160086 GemMagic
Summum ius summa iniura
pi_199004360
quote:
0s.gif Op woensdag 14 april 2021 17:56 schreef Haags het volgende:

[..]

Dan moeten ze zelf maar een keer open gaan of een eigen fieldlabs beginnen.. als genoeg het doen is er geen houden aan, maar goed, dat doen ze niet en die keuze staat ze ook vrij.
Sui cuique mores fingunt fortunam
pi_199004361
quote:
0s.gif Op woensdag 14 april 2021 18:00 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Dat mag je vinden, maar jij hebt geen verantwoordelijkheid voor het geval er toch wat meer aan de hand bleek te zijn wat je had kunnen voorkomen als je het had onderzocht.
Er is niemand die zegt dat onderzoek moet stoppen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')