SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Baby darling doll face honey
O dat. Ja dat lijkt me ook wel duur.quote:Op woensdag 14 april 2021 16:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]sad
[..]
Nou gewoon alles is duur, overdreven duur
Kistje voor 50 euro kost paar honderdrjes blabla
Ach ik ben er nog.quote:
Nog steeds de schuld bij jou neerleggen. Mooi.quote:Op woensdag 14 april 2021 16:19 schreef bitterbal het volgende:
ah manager zegt nu in de app dat het zijn fout was en er vanuit was gegaan dat ik wel wist hoe het moest
Ik schrijf dit gewoon op mn wensenlijstje en hoe ze er aan gaan komen moeten andere maar uitvindenquote:Op woensdag 14 april 2021 16:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Misschien staat de tepelriem van Ed Gein op ebay?
Jaquote:
Je verwacht het niet.quote:Op woensdag 14 april 2021 16:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nog steeds de schuld bij jou neerleggen. Mooi.
Oh zo, volgens mij valt dat tegenwoordig wel mee inderdaadquote:Op woensdag 14 april 2021 16:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O dat. Ja dat lijkt me ook wel duur.
Ik zat weer te denken aan bodysnatchers en gouden tanden enzo.
Denk dat hij ook de procedure niet kent eigenlijk maar goedquote:Op woensdag 14 april 2021 16:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nog steeds de schuld bij jou neerleggen. Mooi.
Heb op vrij jonge leeftijd ook wat dingen gehad waarbij ik dat nu achteraf ook wel denk dat ik er nu wel sterker uitgekomen ben. Op dat moment dacht ik van niet.quote:Op woensdag 14 april 2021 16:19 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ach ik ben er nog.What doesn't kill you makes you stronger zeggen ze wel eens.
Een baan op de SS Rotterdam lijkt me wel wat voor jouquote:Op woensdag 14 april 2021 16:20 schreef bitterbal het volgende:
ik kijk naar vacatures maar allemaal dingen waar ik niet aan voldoe
Alles in mijn leven heeft mij wel getekend tot wie ik nu ben, heb ik het niet alleen over mensen die veel te jong zijn overleden.quote:Op woensdag 14 april 2021 16:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb op vrij jonge leeftijd ook wat dingen gehad waarbij ik dat nu achteraf ook wel denk dat ik er nu wel sterker uitgekomen ben. Op dat moment dacht ik van niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
Geldt dat niet voor alles en iedereen?quote:Op woensdag 14 april 2021 16:24 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Alles in mijn leven heeft mij wel getekend tot wie ik nu ben, heb ik het niet alleen over mensen die veel te jong zijn overleden.
quote:Op woensdag 14 april 2021 16:24 schreef Crack_ het volgende:
Beetje gerelateerd maar ook beetje anders, heb wel deze mooie creatie in mn slaapkamer![]()
en vinden veel mensen ook wel beetje apart
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb een bloempot van zo'n hoofdje.Tap tap tap
Dit dacht ik ook, en geldt ook voor de positieve dingen (gelukkig)quote:Op woensdag 14 april 2021 16:25 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Geldt dat niet voor alles en iedereen?
Niet dat ik zeg dat het niets is, wat je hebt meegemaakt.
Ja natuurlijk.quote:Op woensdag 14 april 2021 16:25 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Geldt dat niet voor alles en iedereen?
Niet dat ik zeg dat het niets is, wat je hebt meegemaakt.
Beetje gerelateerd maar ook beetje anders, heb wel deze mooie creatie in mn slaapkamer![]()
Ik moest even twee keer kijken voor ik het beentje herkende als beentje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Gvd zin in.quote:Op woensdag 14 april 2021 16:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
Het Eurovisie Songfestival vindt 12 tot en met 16 mei 2020 plaats in Rotterdam.
Niet iets om je vaste baan voor op te geven.quote:Op woensdag 14 april 2021 16:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
@:bitterbal
Wat ga je doen?
Het Eurovisie Songfestival vindt 12 tot en met 16 mei 2020 plaats in Rotterdam. Met drie grote shows is Ahoy het middelpunt van het muziekspektakel. Maar door de hele stad worden er in deze week clubavonden, tentoonstellingen en meezingfeesten georganiseerd.
Om de tienduizenden bezoekers in Rotterdam een onvergetelijke week te bezorgen zijn wij op zoek naar enthousiaste kandidaten die tijdens dit event willen werken. Je kunt hierbij denken aan:
Biertjes tappen en bitterballen rondbrengen;
Het verkeer in goede banen leiden;
Werken als gastheer/vrouw;
Evenementen opbouwen;
Aan de slag als receptionist(e);
En meer...
Pics?quote:Op woensdag 14 april 2021 16:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb een bloempot van zo'n hoofdje.
quote:Op woensdag 14 april 2021 16:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik moest even twee keer kijken voor ik het beentje herkende als beentje.
nog niet tegen gekomenquote:Op woensdag 14 april 2021 16:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Een baan op de SS Rotterdam lijkt me wel wat voor jou
ja tijdelijk werkquote:Op woensdag 14 april 2021 16:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
Wat ga je doen?
Het Eurovisie Songfestival vindt 12 tot en met 16 mei 2020 plaats in Rotterdam. Met drie grote shows is Ahoy het middelpunt van het muziekspektakel. Maar door de hele stad worden er in deze week clubavonden, tentoonstellingen en meezingfeesten georganiseerd.
Om de tienduizenden bezoekers in Rotterdam een onvergetelijke week te bezorgen zijn wij op zoek naar enthousiaste kandidaten die tijdens dit event willen werken. Je kunt hierbij denken aan:
Biertjes tappen en bitterballen rondbrengen;
Het verkeer in goede banen leiden;
Werken als gastheer/vrouw;
Evenementen opbouwen;
Aan de slag als receptionist(e);
En meer...
Staat in de berging want ik heb even niks om erin te doen, hij is niet zo grootquote:
Yup. Voor het eerst sinds 1980 hier in NL (al hadden we het jaar ervoor niet gewonnen).. Wel jammer in ingeslankte vorm, maar toch leuk dat het eindelijk weer hier is...quote:
FOK! livetopic erbij.quote:Op woensdag 14 april 2021 16:28 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Yup. Voor het eerst sinds 1980 hier in NL (al hadden we het jaar ervoor niet gewonnen).. Wel jammer in ingeslankte vorm, maar toch leuk dat het eindelijk weer hier is...
Ohja, die kleine potjes heb je vaak niet zo lang iets aanquote:Op woensdag 14 april 2021 16:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Staat in de berging want ik heb even niks om erin te doen, hij is niet zo groot
Maar het is een stenen poppenhoofd, gewoon van de Flying Tiger.
Bitterballen rondbrengen in de functieomschrijving. Daar zocht ik op.quote:Op woensdag 14 april 2021 16:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Niet iets om je vaste baan voor op te geven.
quote:Op woensdag 14 april 2021 16:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bitterballen rondbrengen in de functieomschrijving. Daar zocht ik op.
Gewoon vragen: Nee klopt ik wist niet wat de bedoeling was. Leg jij het me uit?quote:Op woensdag 14 april 2021 16:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Denk dat hij ook de procedure niet kent eigenlijk maar goed
Ervaring in de horeca is een pluspuntquote:Op woensdag 14 april 2021 16:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dit is misschien leuk.
https://www.jobbird.com/nl/vacature/12167535-ov-surveillant
nee hij is altij maar geirriteerd als ik niets weetquote:Op woensdag 14 april 2021 16:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gewoon vragen: Nee klopt ik wist niet wat de bedoeling was. Leg jij het me uit?
"ervaring in de horeca is een pluspunt"quote:Op woensdag 14 april 2021 16:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dit is misschien leuk.
https://www.jobbird.com/nl/vacature/12167535-ov-surveillant
Ben je niet ingewerkt dan?quote:Op woensdag 14 april 2021 16:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee hij is altij maar geirriteerd als ik niets weet
Meneer ik ken alleen smartphones hoe werkt dit?quote:Op woensdag 14 april 2021 16:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ben je niet ingewerkt dan?![]()
"Als de telefoon gaat breng je dat zwarte ding naar je hoofd en zeg je je naam"?
Even een nummer draaien.quote:Op woensdag 14 april 2021 16:37 schreef CherryLips het volgende:
Als je de huidige generatie vraagt of ze voor willen doen hoe ze bellen, doen ze alsof ze een smartphone vasthouden.
30-plussers maken een hoorn van hun hand
Rotterdam. Ja kijk nu voor klantenservice fncties en horecaquote:Op woensdag 14 april 2021 16:34 schreef Crack_ het volgende:
Welke omgeving en wat voor werk zoek je, Bitterbal?
"Geen idee. Ik ben ook niet ingewerktquote:Op woensdag 14 april 2021 16:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Meneer ik ken alleen smartphones hoe werkt dit?
Maar houden ze die smartphone dan ook tegen hun oor, of ze plat voor hun mond?quote:Op woensdag 14 april 2021 16:37 schreef CherryLips het volgende:
Als je de huidige generatie vraagt of ze voor willen doen hoe ze bellen, doen ze alsof ze een smartphone vasthouden.
Nou ze hebben mij gewoo die telefoon gegeven zodat ik al dat gezeik kon ontvangen. En nu blijkt dat ik heel veel dingen niet weetquote:Op woensdag 14 april 2021 16:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ben je niet ingewerkt dan?![]()
"Als de telefoon gaat breng je dat zwarte ding naar je hoofd en zeg je je naam"?
Hopelijk tegen hun oor.quote:Op woensdag 14 april 2021 16:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Maar houden ze die smartphone dan ook tegen hun oor, of ze plat voor hun mond?
Ja echt minimaal. ze vragen daar ook vaak ervaring met bepaalde programmasquote:Op woensdag 14 april 2021 16:40 schreef kwiwi het volgende:
Bal kun je niet solliciteren op administratieve functies? Door je werk bij de SnS bank heb je daar in ieder geval al wat ervaring in.
Dat viel mij 15 jaar geleden al op jaquote:Op woensdag 14 april 2021 16:37 schreef CherryLips het volgende:
Ben jij dat ene jong uit Toy Story?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-XOXO-
of toch maar de airpods in.quote:
Hebben ze daar überhaupt iets van beleid eigenlijk? Op welk gebied dan ook?quote:Op woensdag 14 april 2021 16:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou ze hebben mij gewoo die telefoon gegeven zodat ik al dat gezeik kon ontvangen. En nu blijkt dat ik heel veel dingen niet weet
ekte ekte gebruiken een banaan ervoorquote:Op woensdag 14 april 2021 16:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat viel mij 15 jaar geleden al op jaBijzonder vond ik dat
Dit zouden mensen luguber kunnen noemen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maar toch: KREK
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
ja kassabeleid, dus dat ik 20 euro moet terug betalenquote:Op woensdag 14 april 2021 16:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hebben ze daar überhaupt iets van beleid eigenlijk? Op welk gebied dan ook?
quote:Op woensdag 14 april 2021 16:37 schreef CherryLips het volgende:
wat je weigert te doen natuurlijkquote:Op woensdag 14 april 2021 16:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja kassabeleid, dus dat ik 20 euro moet terug betalen
Nog niet gedaan?quote:Op woensdag 14 april 2021 16:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Je moet 20 euro terug betalen?quote:Op woensdag 14 april 2021 16:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
In Rotterdam en Den Haag eet men dan ook patatquote:Op woensdag 14 april 2021 16:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
"ervaring in de horeca is een pluspunt"![]()
Bijzonder hoe dat werkt bij de RET. Je eigen frietje in de tram opeten mag niet maar ze zoeken wel personeel om tomatensoep te serveren
Dat verhaal heb je hier gemist?quote:
Viesdikke paddenquote:Op woensdag 14 april 2021 16:44 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
In Rotterdam en Den Haag eet men dan ook patat
Ja was hier niet zoveel de afgelopen wekenquote:Op woensdag 14 april 2021 16:44 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat verhaal heb je hier gemist?
Bitterbal mag het zelf verder vertellen hoor maar is hier wel uitgebreid besproken haha.
maybequote:Op woensdag 14 april 2021 16:41 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ben jij dat ene jong uit Toy Story?
Mensen zijn luguberquote:Op woensdag 14 april 2021 16:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dit zouden mensen luguber kunnen noemen.
maar toch: KREK
Je werkt nu toch ook voor de S&S Bank?quote:Op woensdag 14 april 2021 16:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja echt minimaal. ze vragen daar ook vaak ervaring met bepaalde programmas
quote:Op woensdag 14 april 2021 16:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja had vorige week 20 euro te kort.
ik zou het echt keihard weigeren.quote:
30 minners:quote:Op woensdag 14 april 2021 16:37 schreef CherryLips het volgende:
alsof ze een poot hebben om op te staan om je er dan uit te trappen.quote:Op woensdag 14 april 2021 16:45 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja en dan? Ben je je baan kwijt om 20 euro.
Sinds wanneer ben jij een jong?quote:
patiet!!quote:Op woensdag 14 april 2021 16:44 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
In Rotterdam en Den Haag eet men dan ook patat
quote:Op woensdag 14 april 2021 16:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
30 minners:
[ afbeelding ]
30 plussers:
[ afbeelding ]
Geen idee eigenlijk.quote:Op woensdag 14 april 2021 16:46 schreef dud0r het volgende:
[..]
alsof ze een poot hebben om op te staan om je er dan uit te trappen.
quote:Op woensdag 14 april 2021 16:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
30 minners:
[ afbeelding ]
30 plussers:
[ afbeelding ]
quote:
De vorm van je kamer komt interessant overquote:Op woensdag 14 april 2021 16:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
30 minners:
[ afbeelding ]
30 plussers:
[ afbeelding ]
als je daar net zo lastig bent als hier snap ik dat wel dat ze dat vindenquote:Op woensdag 14 april 2021 16:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar ben moeZe vinden mij al lastig en dan deze discussie. wordt er niet gezelliger op
Ik was even heel erg in de warquote:Op woensdag 14 april 2021 16:49 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hij is vandaag naar de kapper geweest
Oh ik dacht dat dit over Fles ging![]()
Jammer dat dat mij niet meer lukt. Diploma er voor heb ik,quote:Op woensdag 14 april 2021 16:40 schreef kwiwi het volgende:
Bal kun je niet solliciteren op administratieve functies? Door je werk bij de SnS bank heb je daar in ieder geval al wat ervaring in.
Ik woon hier mooi jaquote:Op woensdag 14 april 2021 16:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
De vorm van je kamer komt interessant over
Ja, maar een cursusje hier en daar en je bent weer bij hoor met die programma'squote:Op woensdag 14 april 2021 16:50 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Jammer dat dat mij niet meer lukt. Diploma er voor heb ik,
Maar ja diploma is 20 jaar oud, geen relevante werkervaring en al die programma;s zijn in de loop van de jaren zo veranderd joh
Ja, dat wel maar toch. Laat mij voorlopig maar zitten waar ik nu zit. Ik merk wel of er iets binnen het werk op mijn pad komt. Een baan buiten de SW-om zie ik nu echt niet zitten....quote:Op woensdag 14 april 2021 16:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, maar een cursusje hier en daar en je bent weer bij hoor met die programma's
Wat voor diploma(s) heb je en wat voor werk doe je nu?quote:Op woensdag 14 april 2021 16:50 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Jammer dat dat mij niet meer lukt. Diploma er voor heb ik,
Maar ja diploma is 20 jaar oud, geen relevante werkervaring en al die programma;s zijn in de loop van de jaren zo veranderd joh
jij werkt in het dolfinarium tochquote:Op woensdag 14 april 2021 16:52 schreef Solotovski het volgende:
Wij kunnen nog wel een miep gebruiken op de administratie
Ik trek de dolfijnen af, inderdaadquote:
MBO-administratie niveau 4 (en een propedeuse HBO-accountancy)quote:Op woensdag 14 april 2021 16:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wat voor diploma(s) heb je en wat voor werk doe je nu?
@FlippingCoin doet dat met palingenquote:Op woensdag 14 april 2021 16:53 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ik trek de dolfijnen af, inderdaad
Dat klinkt wel als iets waarbij je wel redelijk makkelijker je kennis weer kan bijspijkerenquote:Op woensdag 14 april 2021 16:53 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
MBO-administratie niveau 4 (en een propedeuse HBO-accountancy)
Ik ben nu postbezorger...
ouwe palingpijpert die het isquote:
BB heeft meer ervaring met slangen.quote:Op woensdag 14 april 2021 16:53 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ik trek de dolfijnen af, inderdaad
kan je al rimpels tellen?quote:
De binnenkomst van Etto heeft over het algemeen geen gunstige uitwerking op het #ordi-level hier trouwens. Meestal wordt het er alleen maar erger vanquote:
ik ben onderwegquote:Op woensdag 14 april 2021 16:58 schreef dud0r het volgende:
tijd om hamburgers in de pan de gooien.
Kusjes voor alle schatjes en haags
Zin wel, maar misschien ook wel een gebrek aan zelfvertrouwen en lef. Ik werk nu via de sociale werkvoorziening (zo lang dat nog bestaat) en daar ben ik wel op mijn plek. Zie me zelf echt niet bij een bedrijf aan de slag gaan igg.. Een niet commerciele instelling waar de werkdruk veel lager is, is nog wel een optie, maar veel meer ligt echt buiten mijn kunnen... En daarnaast werk ik ook nog eens parttime. Een fulltime baan is echt niet haalbaar, zeker niet op dit moment...quote:Op woensdag 14 april 2021 16:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat klinkt wel als iets waarbij je wel redelijk makkelijker je kennis weer kan bijspijkeren
Als je daar zin in hebt natuurlijk
Ja mazzel hoor ouwe vetklepquote:Op woensdag 14 april 2021 16:58 schreef dud0r het volgende:
tijd om hamburgers in de pan de gooien.
Kusjes voor alle schatjes en haags
is goed. stuur maar een appje als je er tien minuten vandaan bent dan ga ik de jouwe makenquote:
quote:Op woensdag 14 april 2021 17:00 schreef dud0r het volgende:
[..]
is goed. stuur maar een appje als je er tien minuten vandaan bent dan ga ik de jouwe maken
dat smoesje werkt toch al minimaal 20 jaar niet meer.quote:
je bent gewoon jaloers op mijn zwembandjesquote:
Oh dat klinkt ook wel even lastig. Veel onzekerheden terwijl je het nu wel naar je zin hebt.quote:Op woensdag 14 april 2021 16:59 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Zin wel, maar misschien ook wel een gebrek aan zelfvertrouwen en lef. Ik werk nu via de sociale werkvoorziening (zo lang dat nog bestaat) en daar ben ik wel op mijn plek. Zie me zelf echt niet bij een bedrijf aan de slag gaan igg.. Een niet commerciele instelling waar de werkdruk veel lager is, is nog wel een optie, maar veel meer ligt echt buiten mijn kunnen... En daarnaast werk ik ook nog eens parttime. Een fulltime baan is echt niet haalbaar, zeker niet op dit moment...
Denk je dat ik die zelf niet heb of zoquote:Op woensdag 14 april 2021 17:00 schreef dud0r het volgende:
[..]
je bent gewoon jaloers op mijn zwembandjes
Nou en?quote:
Minstens 28 keer zo erg. Hoor je niemand over.quote:Bij het RIVM werden tot 10.00 uur vanmorgen 28 overleden covidpatiënten gemeld.
Maatje tractorbandquote:Op woensdag 14 april 2021 17:00 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dit is pas sadquote:Madoffs twee zonen maakten zijn misdaden in 2008 openbaar. Zij maakten geen deel uit van de fraude. Madoff bekende schuld en werd in 2009 veroordeeld tot een gevangenisstraf van 150 jaar. Een van zijn zoons pleegde later zelfmoord, precies twee jaar nadat hij zijn vader had aangegeven bij de autoriteiten.
P.s.quote:Op woensdag 14 april 2021 17:00 schreef dud0r het volgende:
[..]
Wij zijn in december ofzo keertje aan de beurt.quote:Op woensdag 14 april 2021 17:20 schreef kwiwi het volgende:
Terrassen, fitness, bioscopen etc. gaan weer open hier
quote:Op woensdag 14 april 2021 17:20 schreef kwiwi het volgende:
Jaloersquote:Op woensdag 14 april 2021 17:20 schreef kwiwi het volgende:
Mja maar dan zonder de drugs en hoerenquote:Op woensdag 14 april 2021 17:19 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
De echte Wolf of WAlstreet toch?
20 uur schoffeldienst en een aai over de bol denkquote:Op woensdag 14 april 2021 17:20 schreef Lospedrosa het volgende:
Had in NL wel 6 maand voorwaardelijk gekregen
Ja Krekkie is aan het uitvlooien hoe zo'n ponzispel werktquote:
Je bedoelt dat bal als shirtloze vrouw een schoonmaakcarričre tegemoet gaat?quote:Op woensdag 14 april 2021 17:41 schreef dud0r het volgende:
https://nieuwslive.nl/bed(...)s-komen-schoonmaken/
Vind dit wel wat voor jou
Nee dat bal zo'n shirtloze Haags inhuurt duhquote:Op woensdag 14 april 2021 17:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je bedoelt dat bal als shirtloze vrouw een schoonmaakcarričre tegemoet gaat?
oh ik dacht dat ze zelf een baan zochtquote:Op woensdag 14 april 2021 17:43 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nee dat bal zo'n shirtloze Haags inhuurt duh
quote:Op woensdag 14 april 2021 17:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je bedoelt dat bal als shirtloze vrouw een schoonmaakcarričre tegemoet gaat?
Denk dat ze de eerst volgende drie maanden helemaal volgeboekt is als ze dat zou doenquote:Op woensdag 14 april 2021 17:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
oh ik dacht dat ze zelf een baan zocht
Waarom?quote:Op woensdag 14 april 2021 17:48 schreef Budapestenaar het volgende:
Jezus, wat een kutgesprek net. Stond echt bijna op het punt mijn ontslag in te dienen,
quote:Op woensdag 14 april 2021 17:48 schreef Budapestenaar het volgende:
Jezus, wat een kutgesprek net. Stond echt bijna op het punt mijn ontslag in te dienen,
quote:Op woensdag 14 april 2021 17:51 schreef Budapestenaar het volgende:
Interim-projectleider. Enorm arrogante tang
Die flikkert iets waar ik de afgelopen maand aan heb gewerkt zo bij het grof vuil. We gaan het allemaal anders doen.
quote:Op woensdag 14 april 2021 17:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja Krekkie is aan het uitvlooien hoe zo'n ponzispel werkt
Was het gewoon een mededeling dta ze dat zo gaat doen?quote:Op woensdag 14 april 2021 17:51 schreef Budapestenaar het volgende:
Die flikkert iets waar ik de afgelopen maand aan heb gewerkt zo bij het grof vuil. We gaan het allemaal anders doen.
En alle argumenten die ik aandroevg waren niet wawr, want zij heeft ervaring bij andere bedrijven blablabla.quote:
Heb je dit aangegeven bij de Chief Happiness Officer?quote:Op woensdag 14 april 2021 17:51 schreef Budapestenaar het volgende:
Je hebt toch aan één woord wel genoeg.quote:Op woensdag 14 april 2021 17:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En alle argumenten die ik aandroevg waren niet wawr, want zij heeft ervaring bij andere bedrijven blablabla.
Leuk dat op dat soort momenten mijn hyperventilatie opspeelt, waardoor ik amper nog uit mijn woorden kwam
Altijd fijn als iets waar je tijd ingestoken hebt zo weg kan.quote:Op woensdag 14 april 2021 17:51 schreef Budapestenaar het volgende:
Nou, er is morgen een gesprek over datgene waar ik aan heb gewerkt. Ik vroeg of ik daar bij kon zijn. Maar dat mocht niet. En toen legde ze uit hoe zij het ziet.quote:Op woensdag 14 april 2021 17:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Was het gewoon een mededeling dta ze dat zo gaat doen?
Interim managers zijn een hel. Die komen binnen met het idee dat ze iets moeten veranderen op hun eigen manier, ook als dat verder niks verbetertquote:Op woensdag 14 april 2021 17:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En alle argumenten die ik aandroevg waren niet wawr, want zij heeft ervaring bij andere bedrijven blablabla.
Leuk dat op dat soort momenten mijn hyperventilatie opspeelt, waardoor ik amper nog uit mijn woorden kwam
Ah das zuur ja en achteraf denk je had ik dit en dit maar gezegdquote:Op woensdag 14 april 2021 17:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Welk woord?quote:Op woensdag 14 april 2021 17:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je hebt toch aan één woord wel genoeg.
Godver?quote:Op woensdag 14 april 2021 17:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je hebt toch aan één woord wel genoeg.
quote:Op woensdag 14 april 2021 17:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou, er is morgen een gesprek over datgene waar ik aan heb gewerkt. Ik vroeg of ik daar bij kon zijn. Maar dat mocht niet. En toen legde ze uit hoe zij het ziet.
Dit zei je moeder ook toen jij uit huis gingquote:Op woensdag 14 april 2021 17:54 schreef dud0r het volgende:
[..]
Altijd fijn als iets waar je tijd ingestoken hebt zo weg kan.
Als je m'n geld moet hebben hoor ik het welquote:
Ja, ik gaf ook aan dat haar oplossing prima is voor de korte termijn, maar dat we onszelf er mee in de voet schieten voor de lange termijn. Maar dat was allemaal niet waar.quote:Op woensdag 14 april 2021 17:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Interim managers zijn een hel. Die komen binnen met het idee dat ze iets moeten veranderen op hun eigen manier, ook als dat verder niks verbetert
quote:Op woensdag 14 april 2021 17:55 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dit zei je moeder ook toen jij uit huis ging
Is wel waar, maar boeit zo iemand niet omdat ze dan alweer weg zijnquote:Op woensdag 14 april 2021 17:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, ik gaf ook aan dat haar oplossing prima is voor de korte termijn, maar dat we onszelf er mee in de voet schieten voor de lange termijn. Maar dat was allemaal niet waar.
Jup. En alle collega’s die er ook aan hebben gewerkt ook.quote:Op woensdag 14 april 2021 17:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
Dus je hebt het voor niets gedaan
Klopt.quote:Op woensdag 14 april 2021 17:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Is wel waar, maar boeit zo iemand niet omdat ze dan alweer weg zijn
quote:Op woensdag 14 april 2021 17:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jup. En alle collega’s die er ook aan hebben gewerkt ook.
Daarna heb je er toch geen last meer van.quote:Op woensdag 14 april 2021 17:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Interim managers zijn een hel. Die komen binnen met het idee dat ze iets moeten veranderen op hun eigen manier, ook als dat verder niks verbetert
Hier krijg je spijt vanquote:Op woensdag 14 april 2021 17:54 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
* datismijnmening maakt notitie om niet bij Crack te investeren
Het lastige is: die interim is aangesteld door de directeur. Want iemand met wie zij heeft gewerkt bij haar vorige bedrijf. Ik vrees dat mijn manager weinig meer te zeggen heeft.quote:Op woensdag 14 april 2021 17:57 schreef kwiwi het volgende:
Ik zou dat trouwens wel met je manager bespreken.
En hoeveel vacatures heb je inmiddels op LinkedIn bekeken?quote:Op woensdag 14 april 2021 17:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het lastige is: die interim is aangesteld door de directeur. Want iemand met wie zij heeft gewerkt bij haar vorige bedrijf. Ik vrees dat mijn manager weinig meer te zeggen heeft.
Heb nog wel wat investeringen liggen waar ik geld voor kan gebruikenquote:Op woensdag 14 april 2021 17:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als je m'n geld moet hebben hoor ik het wel
O jezus..quote:Op woensdag 14 april 2021 17:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het lastige is: die interim is aangesteld door de directeur. Want iemand met wie zij heeft gewerkt bij haar vorige bedrijf. Ik vrees dat mijn manager weinig meer te zeggen heeft.
quote:Op woensdag 14 april 2021 18:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
O jezus..Maar zelfs dan, er verandert misschien niks aan dat project maar die directeur mag ook best horen hoe haar buddy te werk gaat.
Ik heb net een nieuwe baan. Weliswaar bij het bedrijf waar ik nu 6 jaar werk, maar toch.quote:Op woensdag 14 april 2021 18:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En hoeveel vacatures heb je inmiddels op LinkedIn bekeken?
Zomerjurkjes zijn altijd een investeringquote:Op woensdag 14 april 2021 18:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Heb nog wel wat investeringen liggen waar ik geld voor kan gebruiken
Tenminste, hoop dat het investeringen zijn heueue
Ik ben gewoon moequote:
Nou ja moet ook wel een beetje actiever zijn weerquote:Op woensdag 14 april 2021 18:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat mag jij. Totdat je aan je nieuwe baan begint
ZOMERquote:Op woensdag 14 april 2021 18:03 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zomerjurkjes zijn altijd een investering
Je ligt nu hele dagen in bed te Netflixen?quote:Op woensdag 14 april 2021 18:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou ja moet ook wel een beetje actiever zijn weer
En buiten chillen! En ALLES is beterquote:Op woensdag 14 april 2021 18:05 schreef Amarantha het volgende:
Kan ook echt niet wachten tot ik mijn zomerjurkjes/jurken weer aan kan doen.
Beetje wel ja, in bed, dan tv aan tijdens het werk, en dan op de bankquote:Op woensdag 14 april 2021 18:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je ligt nu hele dagen in bed te Netflixen?
quote:Op woensdag 14 april 2021 18:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
En buiten chillen! En ALLES is beter
vind ik, ZOMEEERRRR![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 14 april 2021 18:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Beetje wel ja, in bed, dan tv aan tijdens het werk, en dan op de bank
quote:Op woensdag 14 april 2021 18:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Een kwiwi’tje doen krijgt straks weer een hele nieuwe betekenis
Lekker wijntjes drinken op een terrasjequote:Op woensdag 14 april 2021 18:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
En buiten chillen! En ALLES is beter
vind ik, ZOMEEERRRR![]()
![]()
![]()
Nou, ik wens je veel wijsheid danquote:Op woensdag 14 april 2021 18:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb net een nieuwe baan. Weliswaar bij het bedrijf waar ik nu 6 jaar werk, maar toch.
quote:Hallo!
Ik hoop dat ik schrijf naar een fatsoenlijke en zorgzame man
Ik ben een sociaal meisje, ik ben op zoek naar mijn soulmate
Door de jaren heen worden we niet jonger en wil ik mijn enige man vinden!
Als je klaar bent voor meer dan alleen vriendschap, kijk ik uit naar je antwoord.
Schrijf me.
Meh, beetje flets. Geeneens knipperende leds.quote:Op woensdag 14 april 2021 18:10 schreef bitterbal het volgende:
ik ga voor deze tas
https://www.zalando.nl/de(...)d-de151h1bl-g11.html
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 14 april 2021 18:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Zat net nog even mijn oude werkmail te checken (kan ik nog t/m eind deze maand in).
Wie weet gaat het toch nog goed komen voor me!
[..]
Nee maar kan er een ledstrip op plakkenquote:Op woensdag 14 april 2021 18:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Meh, beetje flets. Geeneens knipperende leds.
Lasers en slangen?quote:Op woensdag 14 april 2021 18:10 schreef bitterbal het volgende:
ik ga voor deze tas
[ afbeelding ]
Jaaaa, en dat je je na twee wijntjes al half dronken voeltquote:Op woensdag 14 april 2021 18:08 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Lekker wijntjes drinken op een terrasje
Is dit alvast je verjaardagscadeautjequote:
Heel leuk!quote:Op woensdag 14 april 2021 18:10 schreef bitterbal het volgende:
ik ga voor deze tas
[ afbeelding ]
Beetje saai niet?quote:Op woensdag 14 april 2021 18:10 schreef bitterbal het volgende:
ik ga voor deze tas
[ afbeelding ]
Spam of een collega met een oogje?quote:Op woensdag 14 april 2021 18:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Zat net nog even mijn oude werkmail te checken (kan ik nog t/m eind deze maand in).
[..]
Seems legitquote:Op woensdag 14 april 2021 18:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Alleen die gouden kralenketting is wel een beetje teveel hoor.quote:
quote:Op woensdag 14 april 2021 18:13 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Spam of een collega met een oogje?
ja maar geloof dat je hem daarmee om je schouder hangt. wel beetje ordi ja, maar goed slangen en lasers.quote:Op woensdag 14 april 2021 18:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Alleen die gouden kralenketting is wel een beetje teveel hoor.
Begrijp ikquote:Op woensdag 14 april 2021 18:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dank. Ik heb het nodig. Geloof ik.
Op dit moment baal ik vooral.
*schuift Roosvicee richting Buda*quote:Op woensdag 14 april 2021 18:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ziet er wel uit alsof je die er zo af kan halen zonder scherpe voorwerpen nodig te hebbenquote:Op woensdag 14 april 2021 18:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar geloof dat je hem daarmee om je schouder hangt. wel beetje ordi ja, maar goed slangen en lasers.
Heb je ook iets sterkers?quote:Op woensdag 14 april 2021 18:21 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
*schuift Roosvicee richting Buda*
Hoe ga je dit oplossen?quote:Op woensdag 14 april 2021 18:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
ja jouw hoofd ookquote:Op woensdag 14 april 2021 18:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ziet er wel uit alsof je die er zo af kan halen zonder scherpe voorwerpen nodig te hebben
quote:
ja zal voor mijzelf noteren dat ik gedulig moet zijnquote:Op woensdag 14 april 2021 18:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Niet standje negen he? Dan heb je binnen een minuut een zielig ashoopje
Doorgaans heb je twee opties:quote:
quote:Op woensdag 14 april 2021 18:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heb je een brandblusser? Of een blusdeken?
quote:
Zal wel onderdeel van Gods plan zijnquote:Op woensdag 14 april 2021 18:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
Dochter van een collega heeft afgelopen weekend kaasstengels in een pannetje gefrituurd. Steekvlak, heeft ze er water op gegooid. Keuken bijna afgefikt
Dat is ook gelijk het domste wat je kunt doenquote:Op woensdag 14 april 2021 18:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
Dochter van een collega heeft afgelopen weekend kaasstengels in een pannetje gefrituurd. Steekvlak, heeft ze er water op gegooid. Keuken bijna afgefikt
Ja ik heb dat ook niet in huis, misschien toch maar eens kopen.quote:Op woensdag 14 april 2021 18:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
Optie 3, op een slinkse manier de interim buitenspel zetten.quote:Op woensdag 14 april 2021 18:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Doorgaans heb je twee opties:
1. Kont tegen de krib
2. Go with the flow
Ik denk dat optie 2 uiteindelijk verstandiger is.
Daar heb je het al.quote:Op woensdag 14 april 2021 18:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dit is de enige die niet religieus is bedenk ik mij nu
Zie je, God straft onmiddellijkquote:Op woensdag 14 april 2021 18:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Zij is vele malen slinkser dan ik. Dat win ik nooit.quote:Op woensdag 14 april 2021 18:28 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Optie 3, op een slinkse manier de interim buitenspel zetten.
Dus jij bent ook religieusquote:Op woensdag 14 april 2021 18:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ook een uitstekende optie.quote:
Probeer het nog eens danquote:Op woensdag 14 april 2021 18:02 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Laat maar. Dit kwam er niet zo negatief uit als ik bedoelde.
Vergietwappiequote:Op woensdag 14 april 2021 18:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja ik ben lid van de kerk van het vliegend spaghetti monster, ramen
Noodle Queenquote:Op woensdag 14 april 2021 18:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja ik ben lid van de kerk van het vliegend spaghetti monster, ramen
Moet je niet alleen doen, juist niet.quote:Op woensdag 14 april 2021 18:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zij is vele malen slinkser dan ik. Dat win ik nooit.
Wat een kinderachtig gedrag zegquote:Op woensdag 14 april 2021 18:32 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Moet je niet alleen doen, juist niet.
Dat moet je samen met vertrouwelingen in een plan uitrollen.
Gaat al met kleine psychologische oorlogsvoering. Kantoor inrichten helemaal alleen en heel groot, steeds als diegene er is koffie automaat storing, negeren bij komen weggaan enz.
is dit basisschool voor gevorderden of watquote:Op woensdag 14 april 2021 18:32 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Gaat al met kleine psychologische oorlogsvoering. Kantoor inrichten helemaal alleen en heel groot, steeds als diegene er is koffie automaat storing, negeren bij komen weggaan enz.
quote:Op woensdag 14 april 2021 18:32 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Mja.quote:Op woensdag 14 april 2021 18:32 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja enorm maar erg effectief. Je werkt ergens enorm prettig en iemand wil dat allemaal kapot maken, dat is ook niet erg professioneel .quote:Op woensdag 14 april 2021 18:33 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wat een kinderachtig gedrag zeg
En wat als die ander het ook precies zo zietquote:Op woensdag 14 april 2021 18:35 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja enorm maar erg effectief. Je werkt ergens enorm prettig en iemand wil dat allemaal kapot maken, dat is ook niet erg professioneel .
Hoe bedoel je?quote:Op woensdag 14 april 2021 18:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
En wat als die ander het ook precies zo ziet
Dat persoon A over persoon B kan denken dat die alles verpest, persoon B kan dat net zo goed over persoon A denkenquote:Op woensdag 14 april 2021 18:37 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hoe bedoel je?
Als die meeuw na 4 maanden weer is opgerot dan is iedereen weer blij
Heel stom maar dat is het enige wat werkt met agressieve interims. Die hebben zelf een enorm grote bek en zijn rete asociaal. Vaak hebben ze een bepaald doel vanuit de directie gekregen en worden ze opgewonden van mensen uitbuiten.quote:Op woensdag 14 april 2021 18:36 schreef Crack_ het volgende:
Sowieso je gedrag veranderen naar gedrag waar je zelf een hekel aan hebt, hoe is dat logisch
quote:Op woensdag 14 april 2021 18:38 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Heel stom maar dat is het enige wat werkt met agressieve interims. Die hebben zelf een enorm grote bek en zijn rete asociaal. Vaak hebben ze een bepaald doel vanuit de directie gekregen en worden ze opgewonden van mensen uitbuiten.
Zo moet je ze bekijken en verwijderen uit het systeem.
Je kunt ze ook gewoon een mes in het middenrif prikken, is je probleem ook opgelost.quote:Op woensdag 14 april 2021 18:38 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Heel stom maar dat is het enige wat werkt met agressieve interims. Die hebben zelf een enorm grote bek en zijn rete asociaal. Vaak hebben ze een bepaald doel vanuit de directie gekregen en worden ze opgewonden van mensen uitbuiten.
Zo moet je ze bekijken en verwijderen uit het systeem.
Amaiquote:Op woensdag 14 april 2021 18:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je kunt ze ook gewoon een mes in het middenrif prikken, is je probleem ook opgelost.
Wat hebben zij te maken met jouw lunch dan, niet zoveel tochquote:Op woensdag 14 april 2021 18:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh ik kan natuurlijk ook een gekookt ei in de Darth Vader mal duwenBijna vergeten dat ik die had. Nou ja, voor vrijdag dan
Ze hebben een rare aangenomen en ze zullen het weten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |