SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Baby darling doll face honey
Waarom mag ik niet vreten?quote:
Pepe le pew?quote:Op woensdag 14 april 2021 14:43 schreef IJsdraakje het volgende:
Sterker nog, dankzij ondertiteling kon ik ook een Franse film volgen. Was dan wel een redelijk trage tekenfilm, maar dan nog.
Jij wel, je bent toch al viesdik.quote:
Dat is waar.quote:Op woensdag 14 april 2021 14:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Jij wel, je bent toch al viesdik.
jij deed eenquote:
Vind het ook wel echt iets hebben (ook als ik het niet altijd verstaquote:Op woensdag 14 april 2021 14:43 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Accent/beetje dialect is meestal geen enorm probleem als ze goed blijven articuleren.
Je mag van mij doen wat je wilquote:Op woensdag 14 april 2021 14:44 schreef dud0r het volgende:
[..]
jij deed eenbij vreten dus dacht van jou niet
Nee, Le Chat du Rabbin.quote:
Dat is lief van jequote:
Mijn franse kennis gaat niet veel verder dan eten bestellen en parkour termenquote:Op woensdag 14 april 2021 14:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, Le Chat du Rabbin.
Don't ask, we vielen er in en het had een sprekende kat.
Brabantsquote:
Je moet me ook niet vragen om het te spreken hoor.quote:Op woensdag 14 april 2021 14:46 schreef dud0r het volgende:
[..]
Mijn franse kennis gaat niet veel verder dan eten bestellen en parkour termen
Ik heb 1.5 jaar Frans gehad op de Mavo. Was er echt niet slecht in. Maar kan het echt niet meer verstaan. Die lessen waren natuurlijk wel al in de jaren negentig. Dus vervaging is meer dan logisch..quote:Op woensdag 14 april 2021 14:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Je moet me ook niet vragen om het te spreken hoor.Maar begrip ging dus beter dan verwacht.
Verder dus vooral Engelse en Duitse subs.
Wat een geld voor een tassiequote:Op woensdag 14 april 2021 14:50 schreef bitterbal het volgende:
ik heb em gevonden
[ afbeelding ]
https://www.zalando.nl/ka(...)y-k4851h0j5-t11.html
Zonde van die 2 woorden Karl en Lagerfeld..quote:Op woensdag 14 april 2021 14:50 schreef bitterbal het volgende:
ik heb em gevonden
[ afbeelding ]
Engelse subs gaat wel prima hier. Nederlands ook. Maar verder liever niet. En alleen bij Nederlandse films nederlandse subs. Anders gewoon Engels.quote:Op woensdag 14 april 2021 14:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Je moet me ook niet vragen om het te spreken hoor.Maar begrip ging dus beter dan verwacht.
Wat voor muziek is er te horen?quote:Op woensdag 14 april 2021 14:46 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb nieuwe boxen, heb ineens bass. Denk dat mn buurman niezo blij is
Dat is meer boer-brabantsquote:Op woensdag 14 april 2021 14:47 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Brabants
Hoewel zeede bij mij meer klinkt als zidde
🤭quote:Op woensdag 14 april 2021 14:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik kan er niet mee omgaan dat de knopjes onlogisch zitten.quote:Op woensdag 14 april 2021 14:50 schreef bitterbal het volgende:
ik heb em gevonden
[ afbeelding ]
Thats me. Ik kom ook uit een durp al woon ik nu in een stad..quote:
Ik heb het zeven jaar gehad op de middelbare school. Ik was er best goed in. Allemaal weg. Kan er geen zak van verstaan.quote:Op woensdag 14 april 2021 14:50 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heb 1.5 jaar Frans gehad op de Mavo. Was er echt niet slecht in. Maar kan het echt niet meer verstaan. Die lessen waren natuurlijk wel al in de jaren negentig. Dus vervaging is meer dan logisch..
Dat is voor linkshandige gamersquote:Op woensdag 14 april 2021 14:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik kan er niet mee omgaan dat de knopjes onlogisch zitten.
Als je het niet bijhoudt, is het zo weg ja.quote:Op woensdag 14 april 2021 14:50 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heb 1.5 jaar Frans gehad op de Mavo. Was er echt niet slecht in. Maar kan het echt niet meer verstaan. Die lessen waren natuurlijk wel al in de jaren negentig. Dus vervaging is meer dan logisch..
even bellen dan. of kan je het zelf fixen?quote:Op woensdag 14 april 2021 14:56 schreef Amarantha het volgende:
Teringjantje mijn douchekraan(?) lekt en het is zo irritant.
Nee geen idee hoe, het is allemaal vrij nieuw dus geen idee wat er mis kan zijn. Heb slang en douchekop nu afgekoppeld maar blijft nog lekken uit dat ding waar de slang ophoort.quote:Op woensdag 14 april 2021 14:56 schreef dud0r het volgende:
[..]
even bellen dan. of kan je het zelf fixen?
Daar durf ik op dit moment geen antwoord op te geven maar ik luister super veel behalve techno en hardcore (dit is echt een shit antwoord dat kloptquote:Op woensdag 14 april 2021 14:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wat voor muziek is er te horen?
Samequote:Op woensdag 14 april 2021 14:54 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Thats me. Ik kom ook uit een durp al woon ik nu in een stad..
Je hoeft niet bang te zijn voor ons hoor.quote:Op woensdag 14 april 2021 14:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Daar durf ik op dit moment geen antwoord op te geven maar ik luister super veel behalve techno en hardcore (dit is echt een shit antwoord dat klopt)
Bang, cutequote:Op woensdag 14 april 2021 14:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je hoeft niet bang te zijn voor ons hoor.
Spons eronder leggen en die regelmatig leegknijpen?quote:Op woensdag 14 april 2021 14:58 schreef Amarantha het volgende:
En nu hoor ik om de paar seconden een druppel vallen in de emmer die ik er nu onder heb gezet.
Dit zou ik doen. Scheelt in drupgeluid.quote:
Bitterbal is meteen jaloers op jequote:Op woensdag 14 april 2021 15:02 schreef IJsdraakje het volgende:
Lollige tasjes.
Ik heb deze
[ afbeelding ]
Maar die was ¤30 ofzo.
sourpuss?quote:Op woensdag 14 april 2021 15:02 schreef IJsdraakje het volgende:
Lollige tasjes.
Ik heb deze
[ afbeelding ]
Maar die was ¤30 ofzo.
quote:
quote:Op woensdag 14 april 2021 15:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dit zou ik doen. Scheelt in drupgeluid.
quote:Op woensdag 14 april 2021 14:57 schreef Amarantha het volgende:
Heb slang en douchekop nu afgekoppeld maar blijft nog lekken uit dat ding waar de slang ophoort.
igt er een beetje waar die lekt en hoe hard die lekt.quote:Op woensdag 14 april 2021 14:56 schreef Amarantha het volgende:
Raakte al half in paniek hier want geen idee hoe ik dat moet fiksen maar woningbouw komt het morgen maken.![]()
quote:Op woensdag 14 april 2021 14:57 schreef bitterbal het volgende:
Deze is locatiegeschikt
[ afbeelding ]
https://www.zalando.nl/dr(...)d-4dr51h01e-g11.html
oh ja dat hoort niet neequote:Op woensdag 14 april 2021 14:57 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee geen idee hoe, het is allemaal vrij nieuw dus geen idee wat er mis kan zijn. Heb slang en douchekop nu afgekoppeld maar blijft nog lekken uit dat ding waar de slang ophoort.
Dan komt er gewoon een hele nieuwe kraan op en klaar.quote:Op woensdag 14 april 2021 15:02 schreef Amarantha het volgende:
Wel meteen bang dat hun het probleem ook niet kunnen vinden.
Jep. Helaas hebben die recent hun Europese vestiging opgeheven, dus niet echt lekker meer aan te komen.quote:
heb je de kraan wel goed dicht gedraaidquote:Op woensdag 14 april 2021 15:05 schreef Amarantha het volgende:
Allang gedaan, helpt geen fuck. Druppelt alleen nog maar harder nu.
Nee, aangekoppelde douchekop op de grond leggen. Het blijft wel druppen, maar dat sijpelt meer op de grond dan dat het * DRUP* doet.quote:
Ook niet omdat daar normaal water langsgaat door de slang dat het altijd druppelt als je dat loshaalt? Maar het druppelt echt de hele tijd nu. Denk ergens dat de kraan niet goed dichtgaat ofzo?quote:
Ja dat blijft mijn vader ook roepen maar verder dicht krijg ik hem niet.quote:Op woensdag 14 april 2021 15:07 schreef dud0r het volgende:
[..]
heb je de kraan wel goed dicht gedraaid
Kan hoor, ergens een rubbertje wat niet lekker afdicht ofzo.quote:Op woensdag 14 april 2021 15:07 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ook niet omdat daar normaal water langsgaat door de slang dat het altijd druppelt als je dat loshaalt? Maar het druppelt echt de hele tijd nu. Denk ergens dat de kraan niet goed dichtgaat ofzo?
Wat? Volgens mij snap je mij niet. Alles ligt al op de grond.quote:Op woensdag 14 april 2021 15:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, aangekoppelde douchekop op de grond leggen. Het blijft wel druppen, maar dat sijpelt meer op de grond dan dat het * DRUP* doet.
Echt lollige grapjesquote:Op woensdag 14 april 2021 15:07 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja dat blijft mijn vader ook roepen maar verder dicht krijg ik hem niet.
dit zou inderdaad best kunnenquote:Op woensdag 14 april 2021 15:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Kan hoor, ergens een rubbertje wat niet lekker afdicht ofzo.
Aangekoppeld aan de bron van het water?quote:Op woensdag 14 april 2021 15:08 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wat? Volgens mij snap je mij niet. Alles ligt al op de grond.
ja maar als je 'm niet afkoppelt en dan op de grond legtquote:Op woensdag 14 april 2021 15:08 schreef Amarantha het volgende:
Waarom zou ik een afgekoppelde slang en douchekop niet op de grond leggen? :S
Ben je een boek aan het schrijven?quote:Op woensdag 14 april 2021 15:08 schreef CherryLips het volgende:
Ik moet even doorwerken, dan kan ik verder met m'n boek.
quote:Op woensdag 14 april 2021 15:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Kan hoor, ergens een rubbertje wat niet lekker afdicht ofzo.
Het ziet er allemaal iig niet verkalkt uit ofzo van binnen (ja de kraan zelf maar dat is gewoon omdat ik die eens schoon moet maken zag ik net).quote:
als alternatief kan ze de grond ophogen met tegels uit de tuinquote:Op woensdag 14 april 2021 15:09 schreef IJsdraakje het volgende:
Het idee van CL en mij is dus dat je de afstand grond-waterbron verkleint.
Neh, kan ook een maandagrubbertje zijn. Ken beuren, zeg maar.quote:Op woensdag 14 april 2021 15:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
[..]
Het ziet er allemaal iig niet verkalkt uit ofzo van binnen (ja de kraan zelf maar dat is gewoon omdat ik die eens schoon moet maken zag ik net).
Ik wil er sowieso een emmer onder hebben zodat ik kan zien komende 24 uur hoeveel eruit komt. Wat denk ik wel een emmertje vol is.quote:Op woensdag 14 april 2021 15:09 schreef IJsdraakje het volgende:
Dan aangekoppelde douchekop in de emmer leggen.quote:Op woensdag 14 april 2021 15:10 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik wil er sowieso een emmer onder hebben zodat ik kan zien komende 24 uur hoeveel eruit komt. Wat denk ik wel een emmertje vol is.
quote:Op woensdag 14 april 2021 15:09 schreef dud0r het volgende:
[..]
als alternatief kan ze de grond ophogen met tegels uit de tuin
quote:Op woensdag 14 april 2021 15:09 schreef dud0r het volgende:
[..]
als alternatief kan ze de grond ophogen met tegels uit de tuin
Maar dan denk ik meteen hoe kan dat dan helemaal naar boven gaan als de kraan dicht is? Want normaal druppelt het dus uit de douchekop. Ja ik ben dom.quote:Op woensdag 14 april 2021 15:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Neh, kan ook een maandagrubbertje zijn. Ken beuren, zeg maar.
Ik dacht al even dat ik gek werd.quote:Op woensdag 14 april 2021 15:09 schreef IJsdraakje het volgende:
whutquote:Op woensdag 14 april 2021 15:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ex-vriendin deelt een post op instagram met de strekking "boycot field lab events, zeg nee tegen apartheid".
Zou je niet een eigen boek willen schrijven?quote:
Ja maar lijkt me moeilijk. Wel wat schrijfcursussen gevolgd.quote:Op woensdag 14 april 2021 15:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zou je niet een eigen boek willen schrijven?
Geloof dat je de juiste keuze hebt gemaakt destijds.quote:Op woensdag 14 april 2021 15:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ex-vriendin deelt een post op instagram met de strekking "boycot field lab events, zeg nee tegen apartheid".
Waterdruk.quote:Op woensdag 14 april 2021 15:11 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar dan denk ik meteen hoe kan dat dan helemaal naar boven gaan als de kraan dicht is? Want normaal druppelt het dus uit de douchekop. Ja ik ben dom.
Oké, even opnieuw, wat druppelt precies?quote:Op woensdag 14 april 2021 15:12 schreef Amarantha het volgende:
Of het hoopt zich op ofzo? Ja geen idee eigenlijk.
quote:Op woensdag 14 april 2021 15:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ehhh, wacht wat.quote:Op woensdag 14 april 2021 15:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ai hij was gedumptquote:Op woensdag 14 april 2021 15:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Geloof dat je de juiste keuze hebt gemaakt destijds.
Aansluiting waar je de slang normaal opdoet. Eerst kwam het uit de douchekop maar heb die en de slang losgekoppeld dus het is alleen nog maar een kraan.quote:Op woensdag 14 april 2021 15:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Oké, even opnieuw, wat druppelt precies?
haar hersenen zijn glad zeker.quote:Op woensdag 14 april 2021 15:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
Is het zo'n mengkraan, links temperatuur en rechts waterkracht?quote:Op woensdag 14 april 2021 15:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Aansluiting waar je de slang normaal opdoet. Eerst kwam het uit de douchekop maar heb die en de slang losgekoppeld dus het is alleen nog maar een kraan.
Jaquote:Op woensdag 14 april 2021 15:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Is het zo'n mengkraan, links temperatuur en rechts waterkracht?
Ja en nu dus weer vastkoppelen en dan de douchekop in de emmer leggen dan druppelt het daaruit en valt het niet van 1.30 meter naar benendenquote:Op woensdag 14 april 2021 15:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Aansluiting waar je de slang normaal opdoet. Eerst kwam het uit de douchekop maar heb die en de slang losgekoppeld dus het is alleen nog maar een kraan.
Zou het zeker niet roepen op msm maar ze heeft wel een punt, die gekheid moet men gewoon mee kappen.quote:Op woensdag 14 april 2021 15:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
Die van mij kreeg ook een keer kuren, kwam door te veel kalkaanslag of door die aansluitingen tussen de kraan en de muur.quote:
Zal het probleem dan sowieso bij de aansluiting liggen?quote:Op woensdag 14 april 2021 15:14 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja en nu dus weer vastkoppelen en dan de douchekop in de emmer leggen dan druppelt het daaruit en valt het niet van 1.30 meter naar benenden
Kalk zou kunnen maar de slang enz zien er ook gewoon nog schoon uit van binnen.quote:Op woensdag 14 april 2021 15:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die van mij kreeg ook een keer kuren, kwam door te veel kalkaanslag of door die aansluitingen tussen de kraan en de muur.
Best kans dat het stukje temperatuurregeling de schuldige is, als ik kijk naar hoe soepel (not) die bij ons nog te regelen is.quote:
Maar om nou achter in de bus te gaan zitten.quote:Op woensdag 14 april 2021 15:14 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zou het zeker niet roepen op msm maar ze heeft wel een punt, die gekheid moet men gewoon mee kappen.
Ik moest hardop lachen.quote:Op woensdag 14 april 2021 15:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar om nou achter in de bus te gaan zitten.
Mensen die dat niet gelovenquote:Op woensdag 14 april 2021 15:16 schreef bitterbal het volgende:
Dat druppelen was een befaamde marteltechniek
Die kalk zat bij die van mij aan de onderkant van die draaiknoppen. Daar lekte het ook deels.quote:Op woensdag 14 april 2021 15:15 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Kalk zou kunnen maar de slang enz zien er ook gewoon nog schoon uit van binnen.
Waterboarden.quote:Op woensdag 14 april 2021 15:16 schreef bitterbal het volgende:
Gewoon een extra slot van jezelf er om leggen.quote:Op woensdag 14 april 2021 14:26 schreef Amarantha het volgende:
Maar wel kut, ik heb dus een fietsenrek in mijn voortuin en nu denken mensen dat mijn voortuin een plek is om hun fiets neer te zetten.
lekker op je hoofd druppelen. uren langquote:Op woensdag 14 april 2021 15:16 schreef bitterbal het volgende:
Gratis fietsen, heel slim.quote:Op woensdag 14 april 2021 15:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gewoon een extra slot van jezelf er om leggen.
Niet getesten op straat levend verbrandenquote:Op woensdag 14 april 2021 15:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar om nou achter in de bus te gaan zitten.
vast welquote:
Met het juiste spul is dat over het algemeen zo gedaan hoor.quote:
Ze heeft het afgelopen jaar ergens het licht gezien. Ik gelukkig al een jaar eerder.quote:Op woensdag 14 april 2021 15:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Geloof dat je de juiste keuze hebt gemaakt destijds.
Ik vind het ook wel discutabel dat er even een miljard euro aan bevriende ondernemers gegeven worden om wat evenenten op te starten; maar apartheid is het niet helemaal.quote:Op woensdag 14 april 2021 15:14 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zou het zeker niet roepen op msm maar ze heeft wel een punt, die gekheid moet men gewoon mee kappen.
quote:
In mijn hoofd zit ik al met een lekkende douche voor altijd.quote:Op woensdag 14 april 2021 15:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Met het juiste spul is dat over het algemeen zo gedaan hoor.
Dat ja.quote:Op woensdag 14 april 2021 15:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ze heeft het afgelopen jaar ergens het licht gezien. Ik gelukkig al een jaar eerder.
[..]
Ik vind het ook wel discutabel dat er even een miljard euro aan bevriende ondernemers gegeven worden om wat evenenten op te starten; maar apartheid is het niet helemaal.
woon je muziek harder zetten dat je het niet meer hoort.quote:Op woensdag 14 april 2021 15:22 schreef Amarantha het volgende:
Dat gedrup in de emmer was ook wel beetje irritant ja.
Luister best weinig muziek eigenlijk.quote:Op woensdag 14 april 2021 15:24 schreef dud0r het volgende:
ge
[..]
woon je muziek harder zetten dat je het niet meer hoort.
Helemaal los!quote:
Heb jij straks wel die nieuwe bank bij jou staan.quote:Op woensdag 14 april 2021 15:27 schreef bitterbal het volgende:
Klant krijgt zogenaamd verkeerde kleur bank. KOmen gisteren avond. Manager zegt, ze mogen voor zelfde bedrag andere bank uitzoeken.
Ze vnden andere bank, ik regel dat die morgen bezorgd wordt bij de mensen.
Krijg ik nu te horen dat dat niet mag want moet eerst via hoofdkantoor blabla
Klant vast blij meequote:Op woensdag 14 april 2021 15:27 schreef bitterbal het volgende:
Klant krijgt zogenaamd verkeerde kleur bank. KOmen gisteren avond. Manager zegt, ze mogen voor zelfde bedrag andere bank uitzoeken.
Die manager reageert ook niet.Krijg ik nu op mijn kop terwijl ik heb gedaan wat die zeiquote:Op woensdag 14 april 2021 15:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb jij straks wel die nieuwe bank bij jou staan.
Eigen initiatief ist verboten ballie.quote:Op woensdag 14 april 2021 15:27 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op woensdag 14 april 2021 15:29 schreef kwiwi het volgende:
We hadden laatst een discussie op het werk nadat er weer een zwarte vrouw als Head of Diversity benoemd was. Zegt iemand: Is ook logisch, een blanke man kan zich niet in die situatie verplaatste. Zegt de stagiaire: Ja maar die Martin Luther King heeft als blanke man toch ook veel voor voor gelijkheid betekent..
![]()
Die leeft toch ook nog gewoonquote:Op woensdag 14 april 2021 15:29 schreef kwiwi het volgende:
We hadden laatst een discussie op het werk nadat er weer een zwarte vrouw als Head of Diversity benoemd was. Zegt iemand: Is ook logisch, een blanke man kan zich niet in die situatie verplaatste. Zegt de stagiaire: Ja maar die Martin Luther King heeft als blanke man toch ook veel voor voor gelijkheid betekent..
![]()
Niet jouw probleem, gewoon weg escaleren.quote:Op woensdag 14 april 2021 15:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Die manager reageert ook niet.Krijg ik nu op mijn kop terwijl ik heb gedaan wat die zei
Wanneer kan de bank bezorgd worden?quote:
ik heb alleen gedaan wat er werd gezegdquote:Op woensdag 14 april 2021 15:29 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Eigen initiatief ist verboten ballie.
"Ja maar zo heb ik dat nooit gezegd"quote:Op woensdag 14 april 2021 15:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Die manager reageert ook niet.Krijg ik nu op mijn kop terwijl ik heb gedaan wat die zei
over de schutting gooienquote:Op woensdag 14 april 2021 15:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Niet jouw probleem, gewoon weg escaleren.
Achja, denk dat iedereen wel eens van die extreem domme opmerkingen heeft. Als het maar bij 'wel eens' blijftquote:Op woensdag 14 april 2021 15:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, waarom nemen we die niet aan eigenlijk.
Dat is echt hatelijkquote:Op woensdag 14 april 2021 15:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Wanneer kan de bank bezorgd worden?
Ja mevrouw, het moet eerst aan het hoofdkantoor worden gevraagd, ik denk volgende week ergens.
ja maar ik zie de bank hier staan? Kan die niet mee?
Nee mevrouw we moeten eerst een bureaucratische papierwinkel indienen.
Tbh zou king heten wel echt heel tof zijnquote:Op woensdag 14 april 2021 15:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Een witte man met die naam vast wel.
Met wie was die in de war?quote:Op woensdag 14 april 2021 15:29 schreef kwiwi het volgende:
We hadden laatst een discussie op het werk nadat er weer een zwarte vrouw als Head of Diversity benoemd was. Zegt iemand: Is ook logisch, een blanke man kan zich niet in die situatie verplaatsen. Zegt de stagiaire: Ja maar die Martin Luther King heeft als blanke man toch ook veel voor gelijkheid betekent..
![]()
Ik heb echt een hekel aan 'maar ik bedoelde het goed' NOU ENquote:Op woensdag 14 april 2021 15:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
Hier werkt er ook een die zich vaak verschuild achter een "ja maar zo bedoelde ik dat helemaal niet" of een "dat ben ik vergeten"
Wie ben jij eigenlijk? Kloon of nieuwe asielzoeker in het dorp?quote:Op woensdag 14 april 2021 15:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Tbh zou king heten wel echt heel tof zijn
Crack_quote:Op woensdag 14 april 2021 15:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wie ben jij eigenlijk? Kloon of nieuwe asielzoeker in het dorp?
YASSSquote:
Hoezo hoor ik dit nu pas.quote:
Omdat je gisteren heel de dag geleefd hebt op een stoommaaltijdje, dan is er niet genoeg poepquote:
quote:Op woensdag 14 april 2021 15:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Omdat je gisteren heel de dag geleefd hebt op een stoommaaltijdje, dan is er niet genoeg poep
Ik ga deze verhalen wel missen als je een nieuwe baan hebt op een gegeven momentquote:Op woensdag 14 april 2021 15:39 schreef bitterbal het volgende:
gisteren ook, belde klant.
Ja we zitten nu in de 5e week van et wachten en mij is toegezegd dat ik in de 6e week een leenbank zou krijgen. Dus zet haar in de wacht en vraag de manager die dat oo kheeft beloofd of hij die heeft.
We hebben geen leenbanken voor dit soort dingen weet ikHij zegt ja zeg maar gewoon dat we volgende week kunnen zien wanneer de bank komt en dan kunnen beslissen of er een leenbank komt.
Ik zeg dat kunnen we niet in het systeem zien. HIj zegt ja maaktniet uit dat zegh je gewoon tegen de klant![]()
Dus vraag nogmaals hoe hij aan een leenbank voor haar gaat komen.
Reageert die met jebent echt lastig
fuckin teringkneus verwacht gewoon dat ik ga liegen
Dit.quote:Op woensdag 14 april 2021 15:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ga deze verhalen wel missen als je een nieuwe baan hebt op een gegeven moment
Gewoon echt uit irritatie reageren je bent echt lastigquote:Op woensdag 14 april 2021 15:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ga deze verhalen wel missen als je een nieuwe baan hebt op een gegeven moment
Dit is natuurlijk wel een juiste constatering, onafhankelijk van de rest van de context.quote:
Waar het hoort. Kutmensen die hun verantwoordelijkheid zelf niet nemen en het afschuiven op de klappenvangers. Laagste soort ooit.quote:
Wie weet, ik hou jullie op de hoogtequote:Op woensdag 14 april 2021 15:40 schreef Fogel het volgende:
[..]
Dit.
Maar misschien dat jij mooie verhalen krijgt bij je nieuwe baas?![]()
Of Fles misschien.
quote:Op woensdag 14 april 2021 15:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wie weet, ik hou jullie op de hoogteEerst 7.5 week vakantie
ja daar zijn er 364 van. Maar vandaag dus niet.quote:
Werk er nog steeds, gelukkig nog maar weinig uur want zo herkenbaar deze shitquote:
quote:Op woensdag 14 april 2021 15:43 schreef bitterbal het volgende:
als ik een doek er achter hang kan ik zo de maas over
Nee. Zie Tweede Wet van Newton.quote:Op woensdag 14 april 2021 15:43 schreef bitterbal het volgende:
als ik een doek er achter hang kan ik zo de maas over
Lekker!quote:Op woensdag 14 april 2021 15:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wie weet, ik hou jullie op de hoogteEerst 7.5 week vakantie
Als verkoper?quote:Op woensdag 14 april 2021 15:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Werk er nog steeds, gelukkig nog maar weinig uur want zo herkenbaar deze shit
Ouiquote:Op woensdag 14 april 2021 15:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Als verkoper?
Is het overal zo in sales?
quote:Op woensdag 14 april 2021 15:45 schreef LTVDK het volgende:
@:kwiwi, is echt alles daar op de berg zo belachelijk duur? Heb een t-shirt, zit een labeltje aan met de prijs in Euro's voor alle landen is ¤22,- en in CHF 40
Niet echt gebruikelijk behalve als het als grapje was bedoeldquote:Op woensdag 14 april 2021 15:52 schreef Budapestenaar het volgende:
Is iemand sterkte wensen met een nieuwe baan raar?
Ik deed dat net en er werd een beetje lacherig gereageerd
Meestal zeg je gefeliciteerd.quote:Op woensdag 14 april 2021 15:52 schreef Budapestenaar het volgende:
quote:Op woensdag 14 april 2021 15:52 schreef Budapestenaar het volgende:
Sterkte klinkt een beetje raar. Succes is beterquote:Op woensdag 14 april 2021 15:52 schreef Budapestenaar het volgende:
Na zou eerder sterkte zeggen.quote:Op woensdag 14 april 2021 15:53 schreef Crack_ het volgende:
Wat vinden jullie van succes wensen bij een crematie/begrafenis?
Nog even zien, kan bijna nergens heen zonder quarantaine bij terugkomst op het moment. Wil eigenlijk nog wel even een paar dagen naar Nederland. Maar verder waarschijnlijk gewoon de bergen in hier. Heb net een zomer + winter seizoenspas gekocht voor de regio Graubünden, dus daar ga ik maar lekker gebruik van maken.quote:Op woensdag 14 april 2021 15:44 schreef Fogel het volgende:
[..]
Lekker!
Maar hoe zit het met reismogelijkheden? Kam/mag/wil je het land uit?
Ging ie bij Slang & Serpent werken?quote:Op woensdag 14 april 2021 15:52 schreef Budapestenaar het volgende:
Kan wel als je het tegen de begrafenisondernemer zegtquote:Op woensdag 14 april 2021 15:53 schreef Crack_ het volgende:
Same, maar best veel mensen zeggen succes (niet helemaal bewust misschien?)quote:
De bediener van de oven bij iemand uit My 600 Lbs. life kun je best succes wensen hoor.quote:Op woensdag 14 april 2021 15:53 schreef Crack_ het volgende:
Dat klinkt in ieder geval wel wat beter dan 'veel plezier'quote:Op woensdag 14 april 2021 15:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Same, maar best veel mensen zeggen succes (niet helemaal bewust misschien?)
Hoofd kaal geschoren?quote:Op
woensdag 14 april 2021 15:55 schreef Amarantha het volgende:
Mijn innerlijke Britney Spears kwam net helemaal naar boven tijdens het zingen van een Britney liedje.
Tegen mij werd ook sterkte gezegd, maar dat is omdat iedereen weet dat ik bij één van onze meest veeleisende klanten ga werkenquote:Op woensdag 14 april 2021 15:52 schreef Budapestenaar het volgende:
Oh jee... "deed je het weer"?quote:Op woensdag 14 april 2021 15:55 schreef Amarantha het volgende:
Mijn innerlijke Britney Spears kwam net helemaal naar boven tijdens het zingen van een Britney liedje.
Dus nu heb je je hoofd kaal geschoren?quote:Op woensdag 14 april 2021 15:55 schreef Amarantha het volgende:
Je hebt wat lelijke tattoo's laten zetten en ziet er ineens totaal afgeleefd uit?quote:Op woensdag 14 april 2021 15:55 schreef Amarantha het volgende:
Maar dan zeg je eigenlijk 'succes met je werk' en dat lijkt veel meer op al eerder genoemde vraag waar het juist raar werd gevonden om iemand succes te wensen met (nieuw) werkquote:Op woensdag 14 april 2021 15:54 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Kan wel als je het tegen de begrafenisondernemer zegt
Of gaat je vader nog steeds over je geld?quote:Op woensdag 14 april 2021 15:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je hebt wat lelijke tattoo's laten zetten en ziet er ineens totaal afgeleefd uit?
Ja, maar jij bent straks die klant en jij kan veel gaan eisenquote:Op woensdag 14 april 2021 15:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Tegen mij werd ook sterkte gezegd, maar dat is omdat iedereen weet dat ik bij één van onze meest veeleisende klanten ga werken
Sterkte?quote:Op woensdag 14 april 2021 15:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Maar dan zeg je eigenlijk 'succes met je werk' en dat lijkt veel meer op al eerder genoemde vraag waar het juist raar werd gevonden om iemand succes te wensen met (nieuw) werk
O, geen idee eigenlijk.quote:Op woensdag 14 april 2021 15:56 schreef CherryLips het volgende:
Zoveel tattoos heeft Britney toch niet?
quote:Op woensdag 14 april 2021 15:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat klinkt in ieder geval wel wat beter dan 'veel plezier'
Ja, dat zeg ik ook en vind ik ook meest logische maar sommige mensen zeggen succesquote:
Ja, ze had "Sterkte met MIJquote:Op woensdag 14 april 2021 15:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, maar jij bent straks die klant en jij kan veel gaan eisen
Neeee dat is de oude Brit.quote:
Haha die was ik wel aan het zingen ja.quote:
Lelijke tattoo heb ik al.quote:Op woensdag 14 april 2021 15:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je hebt wat lelijke tattoo's laten zetten en ziet er ineens totaal afgeleefd uit?
quote:Op woensdag 14 april 2021 15:58 schreef datismijnmening het volgende:
Ik was wel ooit op een begrafenis en toen riep zo'n oomfiguur die zichzelf altijd heel grappig vindt. "Nou werd wel tijd hé!"
quote:Op woensdag 14 april 2021 15:53 schreef Crack_ het volgende:
Dan is sterkte helemaal terechtquote:Op woensdag 14 april 2021 15:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ging ie bij Slang & Serpent werken?
Met de rouwkrans gooien en degene die hem vangt is de volgende.quote:Op woensdag 14 april 2021 15:58 schreef datismijnmening het volgende:
Ik was wel ooit op een begrafenis en toen riep zo'n oomfiguur die zichzelf altijd heel grappig vindt. "Nou werd wel tijd hé!"
Jij zou bij een begrafenis aan de oude weduwe vragen "Hee psst, bank kope?"quote:
quote:Op woensdag 14 april 2021 16:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Met de rouwkrans gooien en degene die hem vangt is de volgende.
Circle of lifequote:Op woensdag 14 april 2021 16:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 14 april 2021 16:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 14 april 2021 16:00 schreef kwiwi het volgende:
Een vriend van me vroeg me bij de koffietafel hoe ik de begrafenis (van zijn vader) vond, en ik zei "ja leuk! Uhh.. mooi bedoel ik, mooi."
![]()
'supergezellig en lekkere snacks'quote:Op woensdag 14 april 2021 16:00 schreef kwiwi het volgende:
Een vriend van me vroeg me bij de koffietafel hoe ik de begrafenis (van zijn vader) vond, en ik zei "ja leuk! Uhh.. mooi bedoel ik, mooi."
![]()
Die dingen zijn ook loodzwaar dus die wil je sowieso niet tegen je bakkes krijgen.quote:
Truequote:Op woensdag 14 april 2021 16:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die dingen zijn ook loodzwaar dus die wil je sowieso niet tegen je bakkes krijgen.
Na de begrafenis van de grootouders aan de ene kant gingen we met de hele familie patat en kroketten en frikandellen halen.quote:Op woensdag 14 april 2021 16:03 schreef Amarantha het volgende:
Heb inmiddels best wat uitvaarten gehad voor mijn leeftijd maar bij 1 was het wel echt goed geregeld. Ze wist van te voren al dat ze kwam te overlijden dus ze had alles zelf geregeld. Er was geen cake en koffie, nee broodjes en frisdrank.
neequote:Op woensdag 14 april 2021 16:04 schreef datismijnmening het volgende:
@:ballie, doet S&S ook grafkisten verkopen?
Klinkt alsof je ervaring hebt.quote:Op woensdag 14 april 2021 16:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die dingen zijn ook loodzwaar dus die wil je sowieso niet tegen je bakkes krijgen.
Hehe dat kan ook.quote:Op woensdag 14 april 2021 16:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Na de begrafenis van de grootouders aan de ene kant gingen we met de hele familie patat en kroketten en frikandellen halen.
Ohja dat is wel beterquote:Op woensdag 14 april 2021 16:03 schreef Amarantha het volgende:
Heb inmiddels best wat uitvaarten gehad voor mijn leeftijd maar bij 1 was het wel echt goed geregeld. Ze wist van te voren al dat ze kwam te overlijden dus ze had alles zelf geregeld. Er was geen cake en koffie, nee broodjes en frisdrank.
Slaapbanken.quote:Op woensdag 14 april 2021 16:04 schreef datismijnmening het volgende:
Bij die van mijn moeder was vlaai, lekker eten en wijnquote:Op woensdag 14 april 2021 16:03 schreef Amarantha het volgende:
Wij zijn bij de crematie van mijn oma na afloop uitgebreid gaan eten met z'n allen. Beetje de erfenis opgoochelenquote:Op woensdag 14 april 2021 16:03 schreef Amarantha het volgende:
Drip cakes en chocoladefontein.quote:Op woensdag 14 april 2021 16:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohja dat is wel beter
Al mag koffie wel
Moeten ze wel wat geduld hebben als je hem op afkoop neemt.quote:Op woensdag 14 april 2021 16:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee
denk dat ze je nog de dood in zullen jagen om je er een te verkopen
Makkelijk. Gewoon even een mes in de bekleding steken en klaar. "Geen bodem zegt u? Nou dan moet u hem even zelf naar de winkel komen brengen hoor daagquote:Op woensdag 14 april 2021 16:04 schreef datismijnmening het volgende:
Zo jong?quote:Op woensdag 14 april 2021 16:06 schreef Amarantha het volgende:
Volgens mij ben ik nu 8x bij een uitvaart geweest waarvan 2 vrienden waren van me.
Bij uitvaart van een vriendin werd ook op een gegeven moment hardcore aangezet hehe, had haar zusje uitgekozen.quote:Op woensdag 14 april 2021 16:06 schreef Crack_ het volgende:
Heb twee crematies gehad die echt feestjes waren 'want je gaat toch niet janken, wees blij dat ik er ooit was'
Iedereen dronken![]()
paste ook echt bij die personen dus dat was juist mooi
De 1 is 18 geworden (dood door drugs) en de ander 24 (ge-elektrocuteert op zijn werk).quote:
Vind het wel mooi als een afscheid echt past bij de overleden persoon en die persoon beetje vertegenwoordigdquote:Op woensdag 14 april 2021 16:07 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Bij uitvaart van een vriendin werd ook op een gegeven moment hardcore aangezet hehe, had haar zusje uitgekozen.
"Hoezo hij past niet in het graf? Nou we hebben geen aflevergarantie hoor. Dat moet u toch echt zelf doen."quote:Op woensdag 14 april 2021 16:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Makkelijk. Gewoon even een mes in de bekleding steken en klaar. "Geen bodem zegt u? Nou dan moet u hem even zelf naar de winkel komen brengen hoor daag"
Oh wat naarquote:Op woensdag 14 april 2021 16:08 schreef Amarantha het volgende:
[..]
De 1 is 18 geworden (dood door drugs) en de ander 24 (ge-elektrocuteert op zijn werk).
'Mag ik een leenkist na zes weken wachten?'quote:Op woensdag 14 april 2021 16:08 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
"Hoezo hij past niet in het graf? Nou we hebben geen aflevergarantie hoor. Dat moet u toch echt zelf doen."
quote:Op woensdag 14 april 2021 16:08 schreef Amarantha het volgende:
[..]
De 1 is 18 geworden (dood door drugs) en de ander 24 (ge-elektrocuteert op zijn werk).
geëlektrocuteerd door werk, heftigquote:Op woensdag 14 april 2021 16:08 schreef Amarantha het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 14 april 2021 16:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
'Mag ik een leenkist na zes weken wachten?'
Met de eerste heb ik wel een tijdje gezeten, ik was toen ook nog jong en ik wist dat ze drugs ging halen maar heb haar nooit tegengehouden. Ze is die avond nog wel bij een feestje geweest van onze vriendengroep omdat ik kwam, anders kwam ze niet zei ze en die zelfde nacht is ze overleden. Heb daar toen wel een klap van gehad geestelijk.quote:
Ja dat komt wel hard binnenquote:Op woensdag 14 april 2021 16:10 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Met de eerste heb ik wel een tijdje gezeten, ik was toen ook nog jong en ik wist dat ze drugs ging halen maar heb haar nooit tegengehouden. Ze is die avond nog wel bij een feestje geweest van onze vriendengroep omdat ik kwam, anders kwam ze niet zei ze en die zelfde nacht is ze overleden. Heb daar toen wel een klap van gehad geestelijk.
Ja ik was toen 19 volgens mij.quote:Op woensdag 14 april 2021 16:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja dat komt wel hard binnenjij was ook nog jong natuurlijk
Wel handig, dan is het lijk inmiddels zo ingeteerd dat je aan een kleinere maat kist ook wel genoeg hebt.quote:Op woensdag 14 april 2021 16:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
'Mag ik een leenkist na zes weken wachten?'
Kennis van me werd gewoon niet meer wakker 's ochtends.quote:Op woensdag 14 april 2021 16:12 schreef Crack_ het volgende:
Mensen die 'ineens' dood zijn is altijd beetje onwerkelijk ook
Terwijl je weet dat we allemaal doodgaan en dat dat zo kan gebeuren, weird
Misschien kun je er dan ook wel mooi leer van makenquote:Op woensdag 14 april 2021 16:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wel handig, dan is het lijk inmiddels zo ingeteerd dat je aan een kleinere maat kist ook wel genoeg hebt.
Ik zie een verdienmodel.quote:Op woensdag 14 april 2021 16:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Misschien kun je er dan ook wel mooi leer van maken
Ja dat is "als en had ik maar". Maar snap wel dat je dat jezelf aanrekent als je zelf nog zo jong bent.quote:Op woensdag 14 april 2021 16:10 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Met de eerste heb ik wel een tijdje gezeten, ik was toen ook nog jong en ik wist dat ze drugs ging halen maar heb haar nooit tegengehouden. Ze is die avond nog wel bij een feestje geweest van onze vriendengroep omdat ik kwam, anders kwam ze niet zei ze en die zelfde nacht is ze overleden. Heb daar toen wel een klap van gehad geestelijk.
quote:Op woensdag 14 april 2021 16:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kennis van me werd gewoon niet meer wakker 's ochtends.
Zal vast wel weer eoa overheidsregeltje zijn dat dat niet magquote:Op woensdag 14 april 2021 16:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Misschien kun je er dan ook wel mooi leer van maken
Ik vond misschien het meest "gekke" nog wel dat ik de volgende dag gewoon met goede moed naar mijn vorige huis ging (woonde daar toen nog niet) voor een leuke zaterdagavond, wou even mijn wijn droppen voor ik nog naar de shop ging maar ik zag echt iedereen buiten zitten huilen enz en toen ik naar de deur liep hing daar een papier met het bericht dat ze niet meer leefde.quote:Op woensdag 14 april 2021 16:12 schreef Crack_ het volgende:
Mensen die 'ineens' dood zijn is altijd beetje onwerkelijk ook
Terwijl je weet dat we allemaal doodgaan en dat dat zo kan gebeuren, weird
Ja steeds weer dacht ik wat als ik haar had tegengehouden dan had ze nu nog geleefd.quote:Op woensdag 14 april 2021 16:14 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja dat is "als en had ik maar". Maar snap wel dat je dat jezelf aanrekent als je zelf nog zo jong bent.
Dat geloof je dan ook gewoon even nietquote:Op woensdag 14 april 2021 16:15 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vond misschien het meest "gekke" nog wel dat ik de volgende dag gewoon met goede moed naar mijn vorige huis ging (woonde daar toen nog niet) voor een leuke zaterdagavond, wou even mijn wijn droppen voor ik nog naar de shop ging maar ik zag echt iedereen buiten zitten huilen enz en toen ik naar de deur liep hing daar een papier met het bericht dat ze niet meer leefde.
Tegenwoordig met alle smartphones zou je het wel sneller te weten komen gelukkig.
'Deze tepel is een knop voor de verwarming en deze navel is nog voorzien van een piercing.'quote:Op woensdag 14 april 2021 16:15 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
"Ons nieuwste model zitbank is van echt leer...zit supercomfortabel.."
je bent voorgelogenquote:Op woensdag 14 april 2021 16:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nog steeds? Dacht alleen in 19e-eeuws Schotland.
Nope tot ik het hoekje zag wat gemaakt was haar om te schrijven in een boek en toen kwam het wel binnen.quote:Op woensdag 14 april 2021 16:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat geloof je dan ook gewoon even niet
Oh dan horen we het vanavond vanzelf welquote:Op woensdag 14 april 2021 16:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nog steeds? Dacht alleen in 19e-eeuws Schotland.
quote:Op woensdag 14 april 2021 16:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
'Deze tepel is een knop voor de verwarming en deze navel is nog voorzien van een piercing.'
Dit is waarom ik single ben.quote:Op woensdag 14 april 2021 16:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
'Deze tepel is een knop voor de verwarming en deze navel is nog voorzien van een piercing.'
quote:Op woensdag 14 april 2021 16:15 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja steeds weer dacht ik wat als ik haar had tegengehouden dan had ze nu nog geleefd.
quote:Op woensdag 14 april 2021 16:16 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nope tot ik het hoekje zag wat gemaakt was haar om te schrijven in een boek en toen kwam het wel binnen.
Nou gewoon alles is duur, overdreven duurquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |