SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Baby darling doll face honey
Waarom mag ik niet vreten?quote:
Pepe le pew?quote:Op woensdag 14 april 2021 14:43 schreef IJsdraakje het volgende:
Sterker nog, dankzij ondertiteling kon ik ook een Franse film volgen. Was dan wel een redelijk trage tekenfilm, maar dan nog.
Jij wel, je bent toch al viesdik.quote:
Dat is waar.quote:Op woensdag 14 april 2021 14:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Jij wel, je bent toch al viesdik.
jij deed eenquote:
Vind het ook wel echt iets hebben (ook als ik het niet altijd verstaquote:Op woensdag 14 april 2021 14:43 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Accent/beetje dialect is meestal geen enorm probleem als ze goed blijven articuleren.
Je mag van mij doen wat je wilquote:Op woensdag 14 april 2021 14:44 schreef dud0r het volgende:
[..]
jij deed eenbij vreten dus dacht van jou niet
Nee, Le Chat du Rabbin.quote:
Dat is lief van jequote:
Mijn franse kennis gaat niet veel verder dan eten bestellen en parkour termenquote:Op woensdag 14 april 2021 14:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, Le Chat du Rabbin.
Don't ask, we vielen er in en het had een sprekende kat.
Brabantsquote:
Je moet me ook niet vragen om het te spreken hoor.quote:Op woensdag 14 april 2021 14:46 schreef dud0r het volgende:
[..]
Mijn franse kennis gaat niet veel verder dan eten bestellen en parkour termen
Ik heb 1.5 jaar Frans gehad op de Mavo. Was er echt niet slecht in. Maar kan het echt niet meer verstaan. Die lessen waren natuurlijk wel al in de jaren negentig. Dus vervaging is meer dan logisch..quote:Op woensdag 14 april 2021 14:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Je moet me ook niet vragen om het te spreken hoor.Maar begrip ging dus beter dan verwacht.
Verder dus vooral Engelse en Duitse subs.
Wat een geld voor een tassiequote:Op woensdag 14 april 2021 14:50 schreef bitterbal het volgende:
ik heb em gevonden
[ afbeelding ]
https://www.zalando.nl/ka(...)y-k4851h0j5-t11.html
Zonde van die 2 woorden Karl en Lagerfeld..quote:Op woensdag 14 april 2021 14:50 schreef bitterbal het volgende:
ik heb em gevonden
[ afbeelding ]
Engelse subs gaat wel prima hier. Nederlands ook. Maar verder liever niet. En alleen bij Nederlandse films nederlandse subs. Anders gewoon Engels.quote:Op woensdag 14 april 2021 14:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Je moet me ook niet vragen om het te spreken hoor.Maar begrip ging dus beter dan verwacht.
Wat voor muziek is er te horen?quote:Op woensdag 14 april 2021 14:46 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb nieuwe boxen, heb ineens bass. Denk dat mn buurman niezo blij is
Dat is meer boer-brabantsquote:Op woensdag 14 april 2021 14:47 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Brabants
Hoewel zeede bij mij meer klinkt als zidde
🤭quote:Op woensdag 14 april 2021 14:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik kan er niet mee omgaan dat de knopjes onlogisch zitten.quote:Op woensdag 14 april 2021 14:50 schreef bitterbal het volgende:
ik heb em gevonden
[ afbeelding ]
Thats me. Ik kom ook uit een durp al woon ik nu in een stad..quote:
Ik heb het zeven jaar gehad op de middelbare school. Ik was er best goed in. Allemaal weg. Kan er geen zak van verstaan.quote:Op woensdag 14 april 2021 14:50 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heb 1.5 jaar Frans gehad op de Mavo. Was er echt niet slecht in. Maar kan het echt niet meer verstaan. Die lessen waren natuurlijk wel al in de jaren negentig. Dus vervaging is meer dan logisch..
Dat is voor linkshandige gamersquote:Op woensdag 14 april 2021 14:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik kan er niet mee omgaan dat de knopjes onlogisch zitten.
Als je het niet bijhoudt, is het zo weg ja.quote:Op woensdag 14 april 2021 14:50 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heb 1.5 jaar Frans gehad op de Mavo. Was er echt niet slecht in. Maar kan het echt niet meer verstaan. Die lessen waren natuurlijk wel al in de jaren negentig. Dus vervaging is meer dan logisch..
even bellen dan. of kan je het zelf fixen?quote:Op woensdag 14 april 2021 14:56 schreef Amarantha het volgende:
Teringjantje mijn douchekraan(?) lekt en het is zo irritant.
Nee geen idee hoe, het is allemaal vrij nieuw dus geen idee wat er mis kan zijn. Heb slang en douchekop nu afgekoppeld maar blijft nog lekken uit dat ding waar de slang ophoort.quote:Op woensdag 14 april 2021 14:56 schreef dud0r het volgende:
[..]
even bellen dan. of kan je het zelf fixen?
Daar durf ik op dit moment geen antwoord op te geven maar ik luister super veel behalve techno en hardcore (dit is echt een shit antwoord dat kloptquote:Op woensdag 14 april 2021 14:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wat voor muziek is er te horen?
Samequote:Op woensdag 14 april 2021 14:54 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Thats me. Ik kom ook uit een durp al woon ik nu in een stad..
Je hoeft niet bang te zijn voor ons hoor.quote:Op woensdag 14 april 2021 14:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Daar durf ik op dit moment geen antwoord op te geven maar ik luister super veel behalve techno en hardcore (dit is echt een shit antwoord dat klopt)
Bang, cutequote:Op woensdag 14 april 2021 14:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je hoeft niet bang te zijn voor ons hoor.
Spons eronder leggen en die regelmatig leegknijpen?quote:Op woensdag 14 april 2021 14:58 schreef Amarantha het volgende:
En nu hoor ik om de paar seconden een druppel vallen in de emmer die ik er nu onder heb gezet.
Dit zou ik doen. Scheelt in drupgeluid.quote:
Bitterbal is meteen jaloers op jequote:Op woensdag 14 april 2021 15:02 schreef IJsdraakje het volgende:
Lollige tasjes.
Ik heb deze
[ afbeelding ]
Maar die was ¤30 ofzo.
sourpuss?quote:Op woensdag 14 april 2021 15:02 schreef IJsdraakje het volgende:
Lollige tasjes.
Ik heb deze
[ afbeelding ]
Maar die was ¤30 ofzo.
quote:
quote:Op woensdag 14 april 2021 15:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dit zou ik doen. Scheelt in drupgeluid.
quote:Op woensdag 14 april 2021 14:57 schreef Amarantha het volgende:
Heb slang en douchekop nu afgekoppeld maar blijft nog lekken uit dat ding waar de slang ophoort.
igt er een beetje waar die lekt en hoe hard die lekt.quote:Op woensdag 14 april 2021 14:56 schreef Amarantha het volgende:
Raakte al half in paniek hier want geen idee hoe ik dat moet fiksen maar woningbouw komt het morgen maken.![]()
quote:Op woensdag 14 april 2021 14:57 schreef bitterbal het volgende:
Deze is locatiegeschikt
[ afbeelding ]
https://www.zalando.nl/dr(...)d-4dr51h01e-g11.html
oh ja dat hoort niet neequote:Op woensdag 14 april 2021 14:57 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee geen idee hoe, het is allemaal vrij nieuw dus geen idee wat er mis kan zijn. Heb slang en douchekop nu afgekoppeld maar blijft nog lekken uit dat ding waar de slang ophoort.
Dan komt er gewoon een hele nieuwe kraan op en klaar.quote:Op woensdag 14 april 2021 15:02 schreef Amarantha het volgende:
Wel meteen bang dat hun het probleem ook niet kunnen vinden.
Jep. Helaas hebben die recent hun Europese vestiging opgeheven, dus niet echt lekker meer aan te komen.quote:
heb je de kraan wel goed dicht gedraaidquote:Op woensdag 14 april 2021 15:05 schreef Amarantha het volgende:
Allang gedaan, helpt geen fuck. Druppelt alleen nog maar harder nu.
Nee, aangekoppelde douchekop op de grond leggen. Het blijft wel druppen, maar dat sijpelt meer op de grond dan dat het * DRUP* doet.quote:
Ook niet omdat daar normaal water langsgaat door de slang dat het altijd druppelt als je dat loshaalt? Maar het druppelt echt de hele tijd nu. Denk ergens dat de kraan niet goed dichtgaat ofzo?quote:
Ja dat blijft mijn vader ook roepen maar verder dicht krijg ik hem niet.quote:Op woensdag 14 april 2021 15:07 schreef dud0r het volgende:
[..]
heb je de kraan wel goed dicht gedraaid
Kan hoor, ergens een rubbertje wat niet lekker afdicht ofzo.quote:Op woensdag 14 april 2021 15:07 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ook niet omdat daar normaal water langsgaat door de slang dat het altijd druppelt als je dat loshaalt? Maar het druppelt echt de hele tijd nu. Denk ergens dat de kraan niet goed dichtgaat ofzo?
Wat? Volgens mij snap je mij niet. Alles ligt al op de grond.quote:Op woensdag 14 april 2021 15:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, aangekoppelde douchekop op de grond leggen. Het blijft wel druppen, maar dat sijpelt meer op de grond dan dat het * DRUP* doet.
Echt lollige grapjesquote:Op woensdag 14 april 2021 15:07 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja dat blijft mijn vader ook roepen maar verder dicht krijg ik hem niet.
dit zou inderdaad best kunnenquote:Op woensdag 14 april 2021 15:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Kan hoor, ergens een rubbertje wat niet lekker afdicht ofzo.
Aangekoppeld aan de bron van het water?quote:Op woensdag 14 april 2021 15:08 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wat? Volgens mij snap je mij niet. Alles ligt al op de grond.
ja maar als je 'm niet afkoppelt en dan op de grond legtquote:Op woensdag 14 april 2021 15:08 schreef Amarantha het volgende:
Waarom zou ik een afgekoppelde slang en douchekop niet op de grond leggen? :S
Ben je een boek aan het schrijven?quote:Op woensdag 14 april 2021 15:08 schreef CherryLips het volgende:
Ik moet even doorwerken, dan kan ik verder met m'n boek.
quote:Op woensdag 14 april 2021 15:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Kan hoor, ergens een rubbertje wat niet lekker afdicht ofzo.
Het ziet er allemaal iig niet verkalkt uit ofzo van binnen (ja de kraan zelf maar dat is gewoon omdat ik die eens schoon moet maken zag ik net).quote:
als alternatief kan ze de grond ophogen met tegels uit de tuinquote:Op woensdag 14 april 2021 15:09 schreef IJsdraakje het volgende:
Het idee van CL en mij is dus dat je de afstand grond-waterbron verkleint.
Neh, kan ook een maandagrubbertje zijn. Ken beuren, zeg maar.quote:Op woensdag 14 april 2021 15:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
[..]
Het ziet er allemaal iig niet verkalkt uit ofzo van binnen (ja de kraan zelf maar dat is gewoon omdat ik die eens schoon moet maken zag ik net).
Ik wil er sowieso een emmer onder hebben zodat ik kan zien komende 24 uur hoeveel eruit komt. Wat denk ik wel een emmertje vol is.quote:Op woensdag 14 april 2021 15:09 schreef IJsdraakje het volgende:
Dan aangekoppelde douchekop in de emmer leggen.quote:Op woensdag 14 april 2021 15:10 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik wil er sowieso een emmer onder hebben zodat ik kan zien komende 24 uur hoeveel eruit komt. Wat denk ik wel een emmertje vol is.
quote:Op woensdag 14 april 2021 15:09 schreef dud0r het volgende:
[..]
als alternatief kan ze de grond ophogen met tegels uit de tuin
quote:Op woensdag 14 april 2021 15:09 schreef dud0r het volgende:
[..]
als alternatief kan ze de grond ophogen met tegels uit de tuin
Maar dan denk ik meteen hoe kan dat dan helemaal naar boven gaan als de kraan dicht is? Want normaal druppelt het dus uit de douchekop. Ja ik ben dom.quote:Op woensdag 14 april 2021 15:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Neh, kan ook een maandagrubbertje zijn. Ken beuren, zeg maar.
Ik dacht al even dat ik gek werd.quote:Op woensdag 14 april 2021 15:09 schreef IJsdraakje het volgende:
whutquote:Op woensdag 14 april 2021 15:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ex-vriendin deelt een post op instagram met de strekking "boycot field lab events, zeg nee tegen apartheid".
Zou je niet een eigen boek willen schrijven?quote:
Ja maar lijkt me moeilijk. Wel wat schrijfcursussen gevolgd.quote:Op woensdag 14 april 2021 15:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zou je niet een eigen boek willen schrijven?
Geloof dat je de juiste keuze hebt gemaakt destijds.quote:Op woensdag 14 april 2021 15:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ex-vriendin deelt een post op instagram met de strekking "boycot field lab events, zeg nee tegen apartheid".
Waterdruk.quote:Op woensdag 14 april 2021 15:11 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar dan denk ik meteen hoe kan dat dan helemaal naar boven gaan als de kraan dicht is? Want normaal druppelt het dus uit de douchekop. Ja ik ben dom.
Oké, even opnieuw, wat druppelt precies?quote:Op woensdag 14 april 2021 15:12 schreef Amarantha het volgende:
Of het hoopt zich op ofzo? Ja geen idee eigenlijk.
quote:Op woensdag 14 april 2021 15:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ehhh, wacht wat.quote:Op woensdag 14 april 2021 15:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ai hij was gedumptquote:Op woensdag 14 april 2021 15:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Geloof dat je de juiste keuze hebt gemaakt destijds.
Aansluiting waar je de slang normaal opdoet. Eerst kwam het uit de douchekop maar heb die en de slang losgekoppeld dus het is alleen nog maar een kraan.quote:Op woensdag 14 april 2021 15:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Oké, even opnieuw, wat druppelt precies?
haar hersenen zijn glad zeker.quote:Op woensdag 14 april 2021 15:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
Is het zo'n mengkraan, links temperatuur en rechts waterkracht?quote:Op woensdag 14 april 2021 15:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Aansluiting waar je de slang normaal opdoet. Eerst kwam het uit de douchekop maar heb die en de slang losgekoppeld dus het is alleen nog maar een kraan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |