SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Baby darling doll face honey
O dat. Ja dat lijkt me ook wel duur.quote:Op woensdag 14 april 2021 16:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]sad
[..]
Nou gewoon alles is duur, overdreven duur
Kistje voor 50 euro kost paar honderdrjes blabla
Ach ik ben er nog.quote:
Nog steeds de schuld bij jou neerleggen. Mooi.quote:Op woensdag 14 april 2021 16:19 schreef bitterbal het volgende:
ah manager zegt nu in de app dat het zijn fout was en er vanuit was gegaan dat ik wel wist hoe het moest
Ik schrijf dit gewoon op mn wensenlijstje en hoe ze er aan gaan komen moeten andere maar uitvindenquote:Op woensdag 14 april 2021 16:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Misschien staat de tepelriem van Ed Gein op ebay?
Jaquote:
Je verwacht het niet.quote:Op woensdag 14 april 2021 16:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nog steeds de schuld bij jou neerleggen. Mooi.
Oh zo, volgens mij valt dat tegenwoordig wel mee inderdaadquote:Op woensdag 14 april 2021 16:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O dat. Ja dat lijkt me ook wel duur.
Ik zat weer te denken aan bodysnatchers en gouden tanden enzo.
Denk dat hij ook de procedure niet kent eigenlijk maar goedquote:Op woensdag 14 april 2021 16:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nog steeds de schuld bij jou neerleggen. Mooi.
Heb op vrij jonge leeftijd ook wat dingen gehad waarbij ik dat nu achteraf ook wel denk dat ik er nu wel sterker uitgekomen ben. Op dat moment dacht ik van niet.quote:Op woensdag 14 april 2021 16:19 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ach ik ben er nog.What doesn't kill you makes you stronger zeggen ze wel eens.
Een baan op de SS Rotterdam lijkt me wel wat voor jouquote:Op woensdag 14 april 2021 16:20 schreef bitterbal het volgende:
ik kijk naar vacatures maar allemaal dingen waar ik niet aan voldoe
Alles in mijn leven heeft mij wel getekend tot wie ik nu ben, heb ik het niet alleen over mensen die veel te jong zijn overleden.quote:Op woensdag 14 april 2021 16:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb op vrij jonge leeftijd ook wat dingen gehad waarbij ik dat nu achteraf ook wel denk dat ik er nu wel sterker uitgekomen ben. Op dat moment dacht ik van niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
Geldt dat niet voor alles en iedereen?quote:Op woensdag 14 april 2021 16:24 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Alles in mijn leven heeft mij wel getekend tot wie ik nu ben, heb ik het niet alleen over mensen die veel te jong zijn overleden.
quote:Op woensdag 14 april 2021 16:24 schreef Crack_ het volgende:
Beetje gerelateerd maar ook beetje anders, heb wel deze mooie creatie in mn slaapkamer![]()
en vinden veel mensen ook wel beetje apart
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb een bloempot van zo'n hoofdje.Tap tap tap
Dit dacht ik ook, en geldt ook voor de positieve dingen (gelukkig)quote:Op woensdag 14 april 2021 16:25 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Geldt dat niet voor alles en iedereen?
Niet dat ik zeg dat het niets is, wat je hebt meegemaakt.
Ja natuurlijk.quote:Op woensdag 14 april 2021 16:25 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Geldt dat niet voor alles en iedereen?
Niet dat ik zeg dat het niets is, wat je hebt meegemaakt.
quote:Op woensdag 14 april 2021 16:24 schreef Crack_ het volgende:
Beetje gerelateerd maar ook beetje anders, heb wel deze mooie creatie in mn slaapkamer![]()
en vinden veel mensen ook wel beetje apart
Ik moest even twee keer kijken voor ik het beentje herkende als beentje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Gvd zin in.quote:Op woensdag 14 april 2021 16:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
Het Eurovisie Songfestival vindt 12 tot en met 16 mei 2020 plaats in Rotterdam.
Niet iets om je vaste baan voor op te geven.quote:Op woensdag 14 april 2021 16:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
@:bitterbal
Wat ga je doen?
Het Eurovisie Songfestival vindt 12 tot en met 16 mei 2020 plaats in Rotterdam. Met drie grote shows is Ahoy het middelpunt van het muziekspektakel. Maar door de hele stad worden er in deze week clubavonden, tentoonstellingen en meezingfeesten georganiseerd.
Om de tienduizenden bezoekers in Rotterdam een onvergetelijke week te bezorgen zijn wij op zoek naar enthousiaste kandidaten die tijdens dit event willen werken. Je kunt hierbij denken aan:
Biertjes tappen en bitterballen rondbrengen;
Het verkeer in goede banen leiden;
Werken als gastheer/vrouw;
Evenementen opbouwen;
Aan de slag als receptionist(e);
En meer...
Pics?quote:Op woensdag 14 april 2021 16:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb een bloempot van zo'n hoofdje.
quote:Op woensdag 14 april 2021 16:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik moest even twee keer kijken voor ik het beentje herkende als beentje.
nog niet tegen gekomenquote:Op woensdag 14 april 2021 16:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Een baan op de SS Rotterdam lijkt me wel wat voor jou
ja tijdelijk werkquote:Op woensdag 14 april 2021 16:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
@:bitterbal
Wat ga je doen?
Het Eurovisie Songfestival vindt 12 tot en met 16 mei 2020 plaats in Rotterdam. Met drie grote shows is Ahoy het middelpunt van het muziekspektakel. Maar door de hele stad worden er in deze week clubavonden, tentoonstellingen en meezingfeesten georganiseerd.
Om de tienduizenden bezoekers in Rotterdam een onvergetelijke week te bezorgen zijn wij op zoek naar enthousiaste kandidaten die tijdens dit event willen werken. Je kunt hierbij denken aan:
Biertjes tappen en bitterballen rondbrengen;
Het verkeer in goede banen leiden;
Werken als gastheer/vrouw;
Evenementen opbouwen;
Aan de slag als receptionist(e);
En meer...
Staat in de berging want ik heb even niks om erin te doen, hij is niet zo grootquote:
Yup. Voor het eerst sinds 1980 hier in NL (al hadden we het jaar ervoor niet gewonnen).. Wel jammer in ingeslankte vorm, maar toch leuk dat het eindelijk weer hier is...quote:
FOK! livetopic erbij.quote:Op woensdag 14 april 2021 16:28 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Yup. Voor het eerst sinds 1980 hier in NL (al hadden we het jaar ervoor niet gewonnen).. Wel jammer in ingeslankte vorm, maar toch leuk dat het eindelijk weer hier is...
Ohja, die kleine potjes heb je vaak niet zo lang iets aanquote:Op woensdag 14 april 2021 16:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Staat in de berging want ik heb even niks om erin te doen, hij is niet zo groot
Maar het is een stenen poppenhoofd, gewoon van de Flying Tiger.
Bitterballen rondbrengen in de functieomschrijving. Daar zocht ik op.quote:Op woensdag 14 april 2021 16:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Niet iets om je vaste baan voor op te geven.
quote:Op woensdag 14 april 2021 16:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bitterballen rondbrengen in de functieomschrijving. Daar zocht ik op.
Gewoon vragen: Nee klopt ik wist niet wat de bedoeling was. Leg jij het me uit?quote:Op woensdag 14 april 2021 16:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Denk dat hij ook de procedure niet kent eigenlijk maar goed
Ervaring in de horeca is een pluspuntquote:Op woensdag 14 april 2021 16:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dit is misschien leuk.
https://www.jobbird.com/nl/vacature/12167535-ov-surveillant
nee hij is altij maar geirriteerd als ik niets weetquote:Op woensdag 14 april 2021 16:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gewoon vragen: Nee klopt ik wist niet wat de bedoeling was. Leg jij het me uit?
"ervaring in de horeca is een pluspunt"quote:Op woensdag 14 april 2021 16:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dit is misschien leuk.
https://www.jobbird.com/nl/vacature/12167535-ov-surveillant
Ben je niet ingewerkt dan?quote:Op woensdag 14 april 2021 16:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee hij is altij maar geirriteerd als ik niets weet
Meneer ik ken alleen smartphones hoe werkt dit?quote:Op woensdag 14 april 2021 16:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ben je niet ingewerkt dan?![]()
"Als de telefoon gaat breng je dat zwarte ding naar je hoofd en zeg je je naam"?
Even een nummer draaien.quote:Op woensdag 14 april 2021 16:37 schreef CherryLips het volgende:
Als je de huidige generatie vraagt of ze voor willen doen hoe ze bellen, doen ze alsof ze een smartphone vasthouden.
30-plussers maken een hoorn van hun hand
Rotterdam. Ja kijk nu voor klantenservice fncties en horecaquote:Op woensdag 14 april 2021 16:34 schreef Crack_ het volgende:
Welke omgeving en wat voor werk zoek je, Bitterbal?
"Geen idee. Ik ben ook niet ingewerktquote:Op woensdag 14 april 2021 16:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Meneer ik ken alleen smartphones hoe werkt dit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |