Bij AZ was de kans ook enorm laag. Is ook gewoon gestopt onder de 60. En zelfs daarbij is er nu gehint vanochtend dat de Europese Comissie erover na zit te denken om maar helemaal te stoppen met AZ.quote:Op woensdag 14 april 2021 16:21 schreef Tijn het volgende:
[..]
Als uit het onderzoek blijkt dat de kansen inderdaad zo laag liggen, zie ik geen reden waarom de uitrol van het Janssen-vaccin niet gewoon weer opgestart kan worden.
Dat kon ook niet meer na het AZ gebeuren.quote:Op woensdag 14 april 2021 16:20 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het is balen, maar stug doorgaan wanneer er een onderzoek loopt verdient ook niet de schoonheidsprijs.
De reden dat we het ons niet kunnen veroorloven komt door de matige aanpak wat betreft indammen van de pandemie. Dan kun je zo'n vaccintegenvaller inderdaad niet hebben. Maar ik vind dat geen reden om dan maar de signalen te negeren en het onderzoek niet af te wachten.quote:Op woensdag 14 april 2021 16:21 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Sorry ik ben het niet met je eens in deze. We zitten in een pandemie. Het is goed om onderzoek te doen naar de bijwerkingen, maar we kunnen het ons maatschappelijk en economisch niet veroorloven.
NEIN, NEIN, hoe moet het dan met transseksuelen enzo?quote:Op woensdag 14 april 2021 16:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hopelijk gaat EMA ook eindelijk kijken naar gender. Voorzover ik kan zien levert het vooral of eigenlijk alleen maar klachten op bij jonge vrouwen.
Dan maar gewoon voorlopig spuit erin bij de mannen.
De kans die uiteindelijk is vastgesteld bij AZ ligt vele malen hoger dan waar ze het nu bij J&J over hebben, hoor.quote:Op woensdag 14 april 2021 16:22 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Bij AZ was de kans ook enorm laag. Is ook gewoon gestopt onder de 60. En zelfs daarbij is er nu gehint vanochtend dat de Europese Comissie erover na zit te denken om maar helemaal te stoppen met AZ.
Dat men bijwerkingen zo serieus neemt, wekt bij mij meer vertrouwen dan schouders ophalen en zeggen " ach die paar slachtoffers" .quote:
De vaccins. Bij Corona krijgt namelijk 16,5% van de patiënten last van stollingsstoornissen.quote:Op woensdag 14 april 2021 16:21 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Heb je het over corona zelf of de vaccins?
als je covid-19 krijgt heb 17% kans op trombosequote:Op woensdag 14 april 2021 16:21 schreef Tijn het volgende:
[..]
Als uit het onderzoek blijkt dat de kansen inderdaad zo laag liggen, zie ik geen reden waarom de uitrol van het Janssen-vaccin niet gewoon weer opgestart kan worden.
Halix produceert AstraZeneca-vaccins, niet het Janssen-vaccin.quote:Op woensdag 14 april 2021 16:08 schreef Zwansen het volgende:
Iemand al RutteGod bedankt voor het besluit om niet die 10M te investeren in die Janssen-fabriek in Leiden? Hij zag dit natuurlijk al aankomen.
En dan blijkt het toch mis te zijn? En dan? Sorry, sorry!?quote:Op woensdag 14 april 2021 16:21 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Sorry ik ben het niet met je eens in deze. We zitten in een pandemie. Het is goed om onderzoek te doen naar de bijwerkingen, maar we kunnen het ons maatschappelijk en economisch niet veroorloven.
Je hoeft het toch ook niet te negeren? Onderzoek en doorprikken kan prima tegelijkertijd als je afdoende beargumenteert.quote:Op woensdag 14 april 2021 16:22 schreef Tijn het volgende:
[..]
De reden dat we het ons niet kunnen veroorloven komt door de matige aanpak wat betreft indammen van de pandemie. Dan kun je zo'n vaccintegenvaller inderdaad niet hebben. Maar ik vind dat geen reden om dan maar de signalen te negeren en het onderzoek niet af te wachten.
voor 6-9 mnd?quote:Op woensdag 14 april 2021 16:21 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Dat staat los van de prikken. 1 prik en je bent klaar.
Voorts ben ik van mening dat dit een verstandige post is.quote:Op woensdag 14 april 2021 16:24 schreef trein2000 het volgende:
[..]
En dan blijkt het toch mis te zijn? En dan? Sorry, sorry!?
Dan kun het het schudden met je vaccinatiebereidheid. Dat lijkt me ook een riskante weg.
Aangezien er al tientallen, zo niet honderden miljoenen vaccins zijn gezet lijkt me het redelijk safe om gewoon door te gaan.quote:Op woensdag 14 april 2021 16:24 schreef trein2000 het volgende:
[..]
En dan blijkt het toch mis te zijn? En dan? Sorry, sorry!?
Dan kun het het schudden met je vaccinatiebereidheid. Dat lijkt me ook een riskante weg.
| 1 2 3 4 5 6 | <40 33 (+3) 40-50 51 (+3) 50-60 186(-2) 60-70 292(+2) 70+ 218(-8) Totaal 780(-2) |
weet je wel hoeveel slachtoffers het kost door de vertraging of stoppen met een vaccin??quote:Op woensdag 14 april 2021 16:23 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Dat men bijwerkingen zo serieus neemt, wekt bij mij meer vertrouwen dan schouders ophalen en zeggen " ach die paar slachtoffers" .
Misschien hadden ze die 10mln juist goed kunnen gebruiken om dit te kunnen voorkomen.quote:Op woensdag 14 april 2021 16:08 schreef Zwansen het volgende:
Iemand al RutteGod bedankt voor het besluit om niet die 10M te investeren in die Janssen-fabriek in Leiden? Hij zag dit natuurlijk al aankomen.
Alsnog was dat procentueel natuurlijk verschrikkelijk laag. Helemaal voor mannen.quote:Op woensdag 14 april 2021 16:23 schreef Tijn het volgende:
[..]
De kans die uiteindelijk is vastgesteld bij AZ ligt vele malen hoger dan waar ze het nu bij J&J over hebben, hoor.
En daar leggen we de hele wereld voor plat.quote:Op woensdag 14 april 2021 16:23 schreef Qarrad het volgende:
[..]
De vaccins. Bij Corona krijgt namelijk 16,5% van de patiënten last van stollingsstoornissen.
Dan nog liever nog een laatste test dan doorgaan.quote:Op woensdag 14 april 2021 16:26 schreef THEFXR het volgende:
[..]
weet je wel hoeveel slachtoffers het kost door de vertraging of stoppen met een vaccin??
doden en chronisch zieken....
Het punt is dat Janssen zelf de leveringen stopt en adviseert om het niet te gebruiken, he.quote:Op woensdag 14 april 2021 16:24 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Je hoeft het toch ook niet te negeren? Onderzoek en doorprikken kan prima tegelijkertijd als je afdoende beargumenteert.
Dat kan ook wel. Maar dat is niet per definitie de minst riskante weg.quote:Op woensdag 14 april 2021 16:24 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Je hoeft het toch ook niet te negeren? Onderzoek en doorprikken kan prima tegelijkertijd als je afdoende beargumenteert.
Weet ikquote:Op woensdag 14 april 2021 16:28 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het punt is dat Janssen zelf de leveringen stopt en adviseert om het niet te gebruiken, he.
Volgens de statistiek wel.quote:Op woensdag 14 april 2021 16:29 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Dat kan ook wel. Maar dat is niet per definitie de minst riskante weg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |