Ho ho, die stichting heeft volledig zeggenschap he, daar kan de politiek niets meer aan doen!quote:Op woensdag 14 april 2021 16:12 schreef Morm_NL het volgende:
[..]
In plaats daarvan is het 100-voudige naar een of andere louche test-stichting gegaan...
Doorlooptijd is niet het enige wat telt.quote:Op woensdag 14 april 2021 16:13 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Je beseft dat het hierdoor voor iedereen vele male langer gaat duren?
een klap in het gezicht van de zorg!quote:Op woensdag 14 april 2021 16:15 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Het vaccineren met Janssen is stilgelegd.
En dan deze eronder. Godskolere zegquote:Op woensdag 14 april 2021 16:15 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Ik moest lachen...quote:Op woensdag 14 april 2021 15:23 schreef raptorix het volgende:
IK GA DIT VIEREN IN HET VONDELPARK, VUL DE KELKEN LAAT DE BLAZOENEN SCHALLEN!!!!!!!!!!
[ afbeelding ]
Hét vaccin dat de logistieke rompslomp vereenvoudigt en dan dit..quote:Op woensdag 14 april 2021 16:15 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Ja en? Ik heb liever dat men voorzichtig is dan haastig prikken met shit. Het verbaast mij dat mensen zo onvoorzichtig zijn.quote:Op woensdag 14 april 2021 16:13 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Je beseft dat het hierdoor voor iedereen vele male langer gaat duren?
Gore klootzakkenquote:Op woensdag 14 april 2021 16:17 schreef Haags het volgende:
[..]
En dan deze eronder. Godskolere zeg
[ twitter ]
Heb nieuws voor je: in de VS hebben reeds 7 miljoen mensen zeer haastig zo'n prik gehad en er is 1 dode gevallen. Is dat het waard?quote:Op woensdag 14 april 2021 16:18 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ja en? Ik heb liever dat men voorzichtig is dan haastig prikken met shit. Het verbaast mij dat mensen zo onvoorzichtig zijn.
Nu maar hopen dat er niet ook meldingen gaan komen bij Pfizer en Moderna, dan is het feest helemaal compleet.quote:Op woensdag 14 april 2021 16:14 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik denk niet dat regeringen gaan prikken met Jansen als ze zelf zeggen doe maar even niet.
Gelukkig is er de Pfizer meevaller.
Het is balen, maar stug doorgaan wanneer er een onderzoek loopt verdient ook niet de schoonheidsprijs.quote:Op woensdag 14 april 2021 16:18 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Hét vaccin dat de logistieke rompslomp vereenvoudigt en dan dit..
Laat dit even op je inwerken. Zelfs Chupachups hebben meer bijwerkingenquote:Nog even voor de goede orde: in de VS zijn 6 meldingen gedaan van de zeldzame bijwerking van bloedstolsels én een verlaagd aantal bloedplaatje. Op 7 miljoen Janssen-vaccinaties.
nee, het wordt geproduceerd in Leiden dan in het vliegtuig naar de VS en daar afgevuld er weer teruggevlogen.quote:Op woensdag 14 april 2021 16:18 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Hét vaccin dat de logistieke rompslomp vereenvoudigt en dan dit..
Dit is waarschijnlijk nog waar ook.quote:Op woensdag 14 april 2021 16:20 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Laat dit even op je inwerken. Zelfs Chupachups hebben meer bijwerkingen
Als uit het onderzoek blijkt dat de kansen inderdaad zo laag liggen, zie ik geen reden waarom de uitrol van het Janssen-vaccin niet gewoon weer opgestart kan worden.quote:Op woensdag 14 april 2021 16:20 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Laat dit even op je inwerken. Zelfs Chupachups hebben meer bijwerkingen
Heb je het over corona zelf of de vaccins?quote:Op woensdag 14 april 2021 16:19 schreef AlwaysHappy het volgende:
Ik snap gewoon niet dat er zo'n heisa is vanwege zo'n laag aantal gevallen.
Anders naar de ziekenhuizen. Die zullen hier niet bepaald van gediend zijn en daarnaast een sterkere stem hebben dan wat verdwaalde burgers die hun prik uitgesteld krijgen.quote:Op woensdag 14 april 2021 16:17 schreef Haags het volgende:
[..]
En dan deze eronder. Godskolere zeg
[ twitter ]
Sorry ik ben het niet met je eens in deze. We zitten in een pandemie. Het is goed om onderzoek te doen naar de bijwerkingen, maar we kunnen het ons maatschappelijk en economisch niet veroorloven.quote:Op woensdag 14 april 2021 16:20 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het is balen, maar stug doorgaan wanneer er een onderzoek loopt verdient ook niet de schoonheidsprijs.
Daar heb je ook gelijk in, maar het is ergelijk dat deze onderzoeken en pauzes niet voorkomen uit wetenschappelijke feiten protocollen maar door politiek paniekvoetbal.quote:Op woensdag 14 april 2021 16:20 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het is balen, maar stug doorgaan wanneer er een onderzoek loopt verdient ook niet de schoonheidsprijs.
Welkom in de doorgeschoten globalisering.......quote:Op woensdag 14 april 2021 16:20 schreef THEFXR het volgende:
[..]
nee, het wordt geproduceerd in Leiden dan in het vliegtuig naar de VS en daar afgevuld er weer teruggevlogen.
Dat staat los van de prikken. 1 prik en je bent klaar.quote:Op woensdag 14 april 2021 16:20 schreef THEFXR het volgende:
[..]
nee, het wordt geproduceerd in Leiden dan in het vliegtuig naar de VS en daar afgevuld er weer teruggevlogen.
https://nos.nl/artikel/23(...)experts-bezorgd.html
Ha gayquote:Op woensdag 14 april 2021 16:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hopelijk gaat EMA ook eindelijk kijken naar gender. Voorzover ik kan zien levert het vooral of eigenlijk alleen maar klachten op bij jonge vrouwen.
Dan maar gewoon voorlopig spuit erin bij de mannen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |