Je kunt ervoor kiezen om een onbeperkte sim-only te nemen in combinatie met een zogeheten mifi router.quote:Op woensdag 14 april 2021 01:59 schreef zeurtvaak het volgende:
Hotspot met je telefoon vind ik niet echt een goed idee. Moet telkens me MBS aanvullen.
Begeleid wonen is vaak heel sober.quote:Op woensdag 14 april 2021 13:28 schreef phoenyx het volgende:
Waarom hebben ze zo'n slechte verbinding? Voor 15 mensen doe je toch gewoon minimaal 500 mbit zodat het een beetje normaal kan zijn? Kost ook nog geen drol
Uit een eerder topic van de TS lees ik dat waar hij zit 2.5 mb het hoogst haalbare is. Ook lees ik dat de instelling geen directe verbindingen met hun modem toestaat. Behalve wifi dan.quote:Op woensdag 14 april 2021 18:06 schreef Document1 het volgende:
Ik lees een hoop aannames hier in dit topic. Bij ons is dit prima geregeld via KPN. Iedere bewoner heeft zijn eigen verbinding en abonnement. Dit is wel in een instelling waar we mensen voorbereiden op zelfstandiger wonen/begeleid wonen.
Heb je dit probleem al aangekaart bij de begeleiding?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |