Krijg jij met Mickey trouwens ook hele zaden terug in de luier uit het bruin broodquote:Op woensdag 21 april 2021 22:27 schreef tpopml het volgende:
[..]
Oeh, ik ben wel nieuwsgierig. Hier was het tijdens het avondeten weer sneu, behoorlijk persen (en piepen) met als resultaat een klein plakkaatje dus alles is er nog niet uit...
Naast borstvoeding krijgt hij fruit, (aardappel +) groente, en een kwart sneetje bruin brood.
Wow, waar is je baby geblevenquote:Op woensdag 21 april 2021 23:01 schreef Seven. het volgende:
Ik vermoed dat dit niet lang meer gaat duren trouwens:
Mijn ervaring is wel dat het hoe dan ook anders gaat ruiken, soms ook wel veel minder inderdaad.quote:Op woensdag 21 april 2021 22:59 schreef MaJo het volgende:
Ik ga nu beginnen met het boek, zal morgen eens kijken of ik een stuk kan samenvatten
Ik vind dat Aapie's poep de laatste dagen minder stinktNormaal hangt er echt zo'n poepgeur om hem heen als hij heeft gepoept maar nu al 2x gehad dat ik een poepluier heb gemist
Zou dat kunnen komen omdat hij nu meer vast voedsel erbij krijgt? Al is dat nog steeds minimaal als je het vergelijkt met de flessen.
Aapie is (tot nu toe) gezegend met goede darmpjes. Hij poept gemiddeld 1x per dag, soms 2. Het langste dat hij niet heeft gepoept is 3 dagen maar dat is slechts eenmalig voorgekomen. Ik ben er wel alert op omdat ik zelf altijd veel last van mijn darmen heb gehad, ik hoop echt niet dat hij genetisch belast is door mij. Ik hoop dat hij wat dat betreft op mijn man lijkt, die poept zowat dagelijks op exact hetzelfde tijdstip
Nou het is nog geen vaste poep hier hoor! Bij Colin wel al? Hier is het een beetje een smeerbende juistquote:Op woensdag 21 april 2021 22:47 schreef Seven. het volgende:
[..]
Wel makkelijk dat je dan soms gewoon zo'n drol op kunt pakken met een billendoekje
Borrelen ook veel hier! Hier drinkt ze overdag nu we in Nederland zijn ineens best veel, maar ik ga altijd alleen met haar in een kamer zitten want ze is inderdaad super snel afgeleid. Dat kan echt niet met iemand erbij haha.quote:Op woensdag 21 april 2021 22:52 schreef tpopml het volgende:
[..]
Nu sinds zondagochtend niet meer gepoept, ik zou zeggen gemiddeld twee keer per week nu. Ik merk dan vooral dat het ook gaat borrelen, hij gaat inderdaad ook scheten laten maar vooral het persen, rood aanlopen en eigenlijk de aanloop naar dat het ook echt lukt... Ook tijdens het spelen in de box, eigenlijk vooral als hij op zijn buik is gedraaid (en dat is vrijwel continu, haha).
Overdag vind ik hem ook wel wat minder goed drinken want hij is retesnel afgeleid
Hoe vaak poept Bubbles nu? En wat eet ze zoal?
Zooo die is bijna weg! Ik keek het filmpje net en Bubbles reageerde op Colinquote:Op woensdag 21 april 2021 23:01 schreef Seven. het volgende:
Wat een leuk filmpje, hij wilt graag vooruit haha.quote:Op woensdag 21 april 2021 23:01 schreef Seven. het volgende:
Zware nacht kwak, beetje aan het clusteren misschien? Eerste regeldag die eraan komt?quote:Op donderdag 22 april 2021 09:42 schreef kwakz0r het volgende:
Pep was vannacht zo onrustig met drinken dat hij denk ik net even te weinig nam. Daardoor ineens drinken om 23:30/2:30/5.30 en die voel ik vanmorgen wel
(normaal is t 23:30/3.30/7.30)
Hij ligt nu wakker te wordenheb zowaar uitgebreid kunnen douchen (elk nadeel heb zn voordeel)
Wat ik me nog afvroeg: ik lees twee verschillende adviezen - bij de slaapjes overdag de kamer donker maken of juist niet?
Hmmm dat heeft hij met twee weken al gedaan, dat was de hele nacht drinken. Nu liet hij juist steeds los en huilen en maakte ik dan na 30 min maar een einde aan de voeding.quote:Op donderdag 22 april 2021 10:00 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Zware nacht kwak, beetje aan het clusteren misschien? Eerste regeldag die eraan komt?
Wij houden alles open overdag, zo leert hij ook verschil tussen dag en nacht.
quote:Op woensdag 21 april 2021 23:06 schreef Seven. het volgende:
[..]
Krijg jij met Mickey trouwens ook hele zaden terug in de luier uit het bruin brood. En dan ook nog van die mini zaden die in de plooien van zijn balzak zitten waardoor je met een billendoekje over de wijsvinger moet gaan poetsen
.
Colin is wel gek op zijn bruine boterham met pindakaas dus ik vind het zielig om het hem te onthouden.
Het is ook niet echt een drol hoor, maar wel een vaste... Tsja... Brijquote:Op donderdag 22 april 2021 08:31 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Nou het is nog geen vaste poep hier hoor! Bij Colin wel al? Hier is het een beetje een smeerbende juist.
[..]
Borrelen ook veel hier! Hier drinkt ze overdag nu we in Nederland zijn ineens best veel, maar ik ga altijd alleen met haar in een kamer zitten want ze is inderdaad super snel afgeleid. Dat kan echt niet met iemand erbij haha.
Ik denk om de 2/3 dagen maar afgelopen dagen dan toevallig weer 2x achter elkaar. Ze eet nog niet super veel hoor. Beetje fruit en groenten en soms een havermoutpapje. Oh en laatst een broodkorst gegeven, mijn god die werd me toch afgelikt!! Echt genieten was dat haha.
Ik lees ook verschillende dingen maar idd ook in de trant dat je overdag ook donker moet houden.quote:Op donderdag 22 april 2021 10:08 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Hmmm dat heeft hij met twee weken al gedaan, dat was de hele nacht drinken. Nu liet hij juist steeds los en huilen en maakte ik dan na 30 min maar een einde aan de voeding.
Ik dacht dat ook, dag/nacht verschil maar hoorde laatst dat dat nu juist weer achterhaald was?
Ligt er een beetje aan denk ik. Poffertje leg ik in het donker, omdat ik denk dat ze dan de beste kans heeft om te gaan slapen.quote:Op donderdag 22 april 2021 09:42 schreef kwakz0r het volgende:
Pep was vannacht zo onrustig met drinken dat hij denk ik net even te weinig nam. Daardoor ineens drinken om 23:30/2:30/5.30 en die voel ik vanmorgen wel
Hij ligt nu wakker te wordenheb zowaar uitgebreid kunnen douchen (elk nadeel heb zn voordeel)
Wat ik me nog afvroeg: ik lees twee verschillende adviezen - bij de slaapjes overdag de kamer donker maken of juist niet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een gelukkig mens(ook met slechte nachten dus haha)
Een baby kun je beter geen brood met pitten en zaden geven omdat de darmen dit nog niet goed kunnen verwerken. Licht bruinbrood is het beste. Zie ook bijvoorbeeld https://www.voedingscentr(...)aby-brood-eten-.aspxquote:Op woensdag 21 april 2021 23:06 schreef Seven. het volgende:
[..]
Krijg jij met Mickey trouwens ook hele zaden terug in de luier uit het bruin brood. En dan ook nog van die mini zaden die in de plooien van zijn balzak zitten waardoor je met een billendoekje over de wijsvinger moet gaan poetsen
.
Colin is wel gek op zijn bruine boterham met pindakaas dus ik vind het zielig om het hem te onthouden.
Ik vind het echt best opvallend hoe het verandert al! De structuur ook, het is nu meer een soort pesto de laatste dagen in plaats van mango smoothiequote:Op woensdag 21 april 2021 23:07 schreef Seven. het volgende:
[..]
Mijn ervaring is wel dat het hoe dan ook anders gaat ruiken, soms ook wel veel minder inderdaad.
Mijn kraam was ook van de leer alles open overdag en 's avonds dicht zodat ze aan een dag- en nachtritme leren wennen maar ik ben daar wel op teruggekomen. Aapie sliep veel beter overdag in een donkere kamer. Als ze zo klein zijn slapen ze ook veel meer dus waarom je daar niet op aanpassen? Ik zou het inderdaad gewoon lekker donker houden als Pep het daar beter op doet.quote:Op donderdag 22 april 2021 09:42 schreef kwakz0r het volgende:
Dat is wel vervelend dat je nu in zo'n vicieuze cirkel bent belandt, je weet dan ook niet meer wat oorzaak en gevolg is. Ik hoop dat de osteopaat helpt, bij ons heeft het zeker wat gedaan!quote:Op donderdag 22 april 2021 09:59 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Wat een leuk filmpje, hij wilt graag vooruit haha.
Je had nog gevraagd om de poepupdate: gaat okay weer. We hebben nog de huisarts gesproken en die heeft lactulose voorgeschreven. Bijwerking is alleen dat hij weer krampjes heeft. Dus ik weet niet echt of ik tevreden ben, heb het gevoel dat we in een cirkelredenering tussen kwalen en medicatie terecht komen, omdat alle medicatie/middeltjes steeds bijwerkingen hebben. Vandaag maar even bezien, dacht het iig aan de consultatiearts te vragen.
En we gaan morgen trouwens naar de osteopaat. Wat ik niet had gerealiseerd is dat zij blijkbaar dicht waren vanwege de lockdown. Dus best lastig een afspraak te krijgen. Ben benieuwd of het helpt, want door de kramp en reflux is hij enorm aan het overstrekken.
quote:Op donderdag 22 april 2021 11:04 schreef Aure het volgende:
Dat steeds loslaten en huilen tijdens het drinken gaat hier meestal gepaard met krampjes
Ik zou trouwens tekenen voor jouw nacht van vannacht Kwak![]()
Hier is het nog te vaak maar 2 of 2.5 uur ertussen. Soms 3 uur, dan ben ik een gelukkig mens
Momenteel veel krampjes hier, denk een beetje het hoogtepunt. Dus de dagen en nachten zijn onvoorspelbaar en hij zit bijna alleen maar bij mij in de doek. Wel lekker knusAw dan smelt je toch wel hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een gelukkig mens(ook met slechte nachten dus haha)
Wat is Jip een knapperd trouwens
5 - 28 februari Thailand O+
Heerlijk dat Goud zoveel lekker vindt!quote:Op donderdag 22 april 2021 11:24 schreef SQ het volgende:
hier komt al het eten er nog herkenbaar uit hoor.
Veel tarwevezeltjes momenteel, want BROOD IS DE HEMEL (naast vla en ijs, dat is wel het lekkerst natuurlijk).
Laatst een tomatenschil, stukjes paprika, oh en spinazie was ook een feest
quote:Op donderdag 22 april 2021 11:34 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Heerlijk dat Goud zoveel lekker vindt!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wees voorzichtig met ijsjes eten als je een baby op schoot hebt, want voor je het weet is alles op.disclaimer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |