Waarom leg je mij woorden in de mond?quote:
Rambogodquote:Op dinsdag 13 april 2021 22:20 schreef Coco het volgende:
Ik had ook het woord Finale aangepast.
Echte kenners weten de referentie.
Heb je liever dat hij een pik in je mond legt?quote:Op dinsdag 13 april 2021 22:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Waarom leg je mij woorden in de mond?
Omdat z’n lul in je moeder gaat.quote:Op dinsdag 13 april 2021 22:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Waarom leg je mij woorden in de mond?
Oh, dit is zo'n avondquote:Op dinsdag 13 april 2021 22:20 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Heb je liever dat hij een pik in je mond legt?
Ik ga voor de vloek van de titelverdediger (tenzij Zidanegod)quote:Op dinsdag 13 april 2021 22:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hopelijk gewoon klassieke 90+2 goal van Bayerngoden
90+3 Müllerquote:Op dinsdag 13 april 2021 22:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ramos 90+3... oh wacht.quote:Op dinsdag 13 april 2021 22:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
Moura 90+6quote:
herhalingsgevaar @Zipportalquote:Op dinsdag 13 april 2021 22:20 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Heb je liever dat hij een pik in je mond legt?
Vorige week liep het voor geen meter zonder Davies.quote:
Geen idee, maar ik krijg er Michiel Kramer flashbacks vanquote:
Die staat nog gewoon op het veld.quote:Op dinsdag 13 april 2021 22:30 schreef VacaLoca het volgende:
Scheids heeft beetje angel uit de wedstrijd gehaald
Di Maria?quote:Op dinsdag 13 april 2021 22:30 schreef VacaLoca het volgende:
Scheids heeft beetje angel uit de wedstrijd gehaald
Het tocht hier.quote:
Voordat je reageertquote:
Nee. Tijd om je 56k6 modem vaarwel te zeggen.quote:Op dinsdag 13 april 2021 22:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is FOK! bij jullie ook weer vreselijk traag?
Koop een kabel.quote:Op dinsdag 13 april 2021 22:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nee. Om dat te bewijzen reageer ik nu onmiddelijk.quote:Op dinsdag 13 april 2021 22:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hij schoot ‘m heerlijk in ja.quote:Op dinsdag 13 april 2021 22:37 schreef Caland het volgende:
Wel echt belachelijk dat hij hem niet aflegt trouwens
Maargoed als je hem dan zo inschiet
quote:Op dinsdag 13 april 2021 22:38 schreef JaapKroket het volgende:
Die Bayern spelers lopen nog geen eens meer mee
Ik had wel een fifa goaltje verwachtquote:Op dinsdag 13 april 2021 22:37 schreef Caland het volgende:
Wel echt belachelijk dat hij hem niet aflegt trouwens
Maargoed als je hem dan zo inschiet
when lamboquote:Op dinsdag 13 april 2021 22:40 schreef leolinedance het volgende:
Scheids zal volgende week wel een nieuwe Lambo kopen.
SPOILER: Welke speler is dit?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
quote:Op dinsdag 13 april 2021 22:41 schreef Coco het volgende:
Boateng.SPOILER: Welke speler is dit?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
BoatangSPOILER: Welke speler is dit?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.
Peter WrightSPOILER: Welke speler is dit?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Dit is niet leuk.SPOILER: Welke speler is dit?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL SC influencer
Left, right, behind
Peter Snakebite WrightSPOILER: Welke speler is dit?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
Verdommequote:
16 juno pas maatquote:Op dinsdag 13 april 2021 22:43 schreef Coco het volgende:
[..]
Weet je wat pas niet leuk is?
Kroegen niet open.
Hij is ook geen voetballer.quote:Op dinsdag 13 april 2021 22:45 schreef Caland het volgende:
Ik snap het hele concept Bakker niet
Die kan er bijzonder weinig van
Die moet op links naar mijn bescheiden meningquote:Op dinsdag 13 april 2021 22:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Sané is eigenlijk niet echt goed meer he
Sané is Passéquote:Op dinsdag 13 april 2021 22:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
quote:Op dinsdag 13 april 2021 22:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat zou je toch graag in een vol stadion willen beleven!quote:Op dinsdag 13 april 2021 22:49 schreef Zorro het volgende:
Bayern gaat scoren in 90+5, buiten de tijd.
JUICHEN gaan we dan.quote:Op dinsdag 13 april 2021 22:49 schreef Zorro het volgende:
Bayern gaat scoren in 90+5, buiten de tijd.
Eerst een nerveuze sliding makenquote:
Verneukt door pep.quote:Op dinsdag 13 april 2021 22:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat wordt Roma - Ajax?quote:Op dinsdag 13 april 2021 22:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bayern eruit, dat hadden we toch niet verwacht.
Op naar PSG - Mesjester
Ongelofelijk he.. van de 4 minuten effectief 1 minuut gespeeld en dan gewoon af fluitenquote:Op dinsdag 13 april 2021 22:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
Trek er maar nog eens 2 minuten bij
Dat is in de CL wel een dingetje. Totdat Real de CL achter elkaar won.quote:
RonaldoGODquote:Op dinsdag 13 april 2021 22:54 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dat is in de CL wel een dingetje. Totdat Real de CL achter elkaar won.
Wacht watquote:Op dinsdag 13 april 2021 22:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wat een verschrikkelijke ploeg is het ook om naar te kijken. Hopelijk vliegen ze er zsm uit
Transferwaarde steeg met 10 miljoenquote:
Gelijkspelletjequote:
Wel een hoop aanstellerij.quote:
Die zijn allemaal eten.quote:Op dinsdag 13 april 2021 22:55 schreef DonDruiper het volgende:
Nou. Kunnen alle cultuurverrijkers Parijs weer mollen vanavond
Ajax moet, zullen wel weggecounterd wordenquote:
Heb bij Bayern sowieso niet echt meer spelers waarvoor ik ga kijken, wat dat betreft wel blij dat PSG door is. Die voorhoede is echt werelds.quote:Op dinsdag 13 april 2021 22:57 schreef El-Stinho het volgende:
Sympathieke wedstrijd, wel duidelijk dat Bayern een kortgewiekte kip was zonder een Goretzka/Lewy.
Goedenavondquote:Op dinsdag 13 april 2021 22:57 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Braddie ook tegen deze tijd een snack
[ afbeelding ]
Dat middenveld was pure improvisatie, Kimmich moest de opbouw grotendeels in z'n eentje doen.quote:Op dinsdag 13 april 2021 22:57 schreef El-Stinho het volgende:
Sympathieke wedstrijd, wel duidelijk dat Bayern een kortgewiekte kip was zonder een Goretzka/Lewy.
Ze kunnen redelijk potje voetballen bij PSG, al missen ze een hoop kansen. Maar hun aanstellerij staat me echt tegen.quote:
Oké, dat mag.quote:Op dinsdag 13 april 2021 22:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ze kunnen redelijk potje voetballen bij PSG, al missen ze een hoop kansen. Maar hun aanstellerij staat me echt tegen.
Nee, het is op volle sterkte een heel goed team maar qua individuen niet te halen bij PSG. Die actie van Di Maria in de 53e minuut is er een voor het lange geheugen, god wat een actie.quote:Op dinsdag 13 april 2021 22:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Heb bij Bayern sowieso niet echt meer spelers waarvoor ik ga kijken, wat dat betreft wel blij dat PSG door is. Die voorhoede is echt werelds.
Ik kan wel genieten van Gnabry, Lewa, Kimmich, Neuer als ie weer eens als een debiel uitkomt en Sané in betere tijden vind ik ook prima om naar te kijken.quote:Op dinsdag 13 april 2021 22:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Heb bij Bayern sowieso niet echt meer spelers waarvoor ik ga kijken, wat dat betreft wel blij dat PSG door is. Die voorhoede is echt werelds.
Ja allemaal top maar ook weer niet echt spelers waar ik de tv voor aanzet.quote:Op dinsdag 13 april 2021 23:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik kan wel genieten van Gnabry, Lewa, Kimmich, Neuer als ie weer eens als een debiel uitkomt en Sané in betere tijden vind ik ook prima om naar te kijken.
Dan zet jij maar voor 3 spelers de TV aan? (oké, misschien 4 of 5)quote:Op dinsdag 13 april 2021 23:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja allemaal top maar ook weer niet echt spelers waar ik de tv voor aanzet.
Lekker toch.quote:Op dinsdag 13 april 2021 22:57 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Braddie ook tegen deze tijd een snack
[ afbeelding ]
Beetje Duits allemaal.quote:Op dinsdag 13 april 2021 23:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Een Sané in vorm is wel goddelijk hoor.quote:Op dinsdag 13 april 2021 23:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik kijk sowieso nog maar heel weinig buitenlands voetbal ja. Dus ken de spelers ook wat minder.quote:Op dinsdag 13 april 2021 23:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan zet jij maar voor 3 spelers de TV aan? (oké, misschien 4 of 5)
Ik vind Di Maria niet direct interessanter om naar te kijken dan Sané.quote:Op dinsdag 13 april 2021 23:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik kijk sowieso nog maar heel weinig buitenlands voetbal ja. Dus ken de spelers ook wat minder.
Maar spelers zoals Neymar, Di Maria die minimaal 2 of 3 keer per wedstrijd iets geniaals doen zijn er niet veel inderdaad.
Ik schrik ook steeds op als de commentator 'Corona' zegtquote:Op dinsdag 13 april 2021 23:10 schreef El-Stinho het volgende:
Het spijt me maar ik kan niet meer normaal naar Jesus Corona kijken.
Poffertjes daarna, is toch heerlijk.quote:Op dinsdag 13 april 2021 23:09 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Hij was tevreden over de New York pizza inderdaad
En dan de zandbakdurbie als de andere halve finale.quote:Op dinsdag 13 april 2021 23:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Toch jammer dat Real of Chelsea in de finale staat.
(Ja of Liverpool)
yoloquote:Op dinsdag 13 april 2021 23:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Poffertjes daarna, is toch heerlijk.
Real zal gewoon een waardige tegenstander zijn. Geen idee hoe ze het doen maar ik zou ze nog een goede kans geven ook.quote:Op dinsdag 13 april 2021 23:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Toch jammer dat Real of Chelsea in de finale staat.
(Ja of Liverpool)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
quote:Op dinsdag 13 april 2021 23:19 schreef El-Stinho het volgende:
ZZ is dan ook een underrated trainer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
Eens. City mag ook nog wel, daar zitten wel een aantal spelers die ik het gun. Al heb ik niet zoveel met die kalende keuzeheer daar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Ik gun ze die finaleplek ook wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb je Sierd horen raaskallen bij Rondo zondag? Echt stukgaan van het lachen.quote:
Wat zei hij?quote:Op dinsdag 13 april 2021 23:24 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Heb je Sierd horen raaskallen bij Rondo zondag? Echt stukgaan van het lachen.
''Bettoni [assistent Zizou] doet al het tactische werk. Zidane hoeft alleen de wissels te doen''quote:
Dus Bettoni is de Schreuder van Real?quote:Op dinsdag 13 april 2021 23:31 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
''Bettoni [assistent Zizou] doet al het tactische werk. Zidane hoeft alleen de wissels te doen''
Zo ongeveer. Hij leek ook totaal niet op de hoogte van het feit dat Real Madrid een pre-akkoord heeft met Alaba en wuifde dat linea recta weg als optie. Sierd leest vreemde kranten in ieder geval, maar hoorde hem ook ooit zeggen dat AS een betrouwbare krant is. Als er een krant is die voortdurend trash de wereld inslingert.quote:Op dinsdag 13 april 2021 23:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dus Bettoni is de Schreuder van Real?
Sierd heeft Barcelonitis opgelopen.quote:Op dinsdag 13 april 2021 23:24 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Heb je Sierd horen raaskallen bij Rondo zondag? Echt stukgaan van het lachen.
Real of Cityquote:Op woensdag 14 april 2021 00:09 schreef Hathor het volgende:
CL is voor PSG dit jaar, ik zie niet wie hen nog kan stoppen.
Pas ng van lille verloren. In munchen kwamen ze ook aardig goed weg.quote:Op woensdag 14 april 2021 00:09 schreef Hathor het volgende:
CL is voor PSG dit jaar, ik zie niet wie hen nog kan stoppen.
quote:
FC Haaland onderschattenquote:
Had je op Jota ipv Milner gehoopt?quote:Op woensdag 14 april 2021 20:05 schreef Wicky15 het volgende:
Klopp![]()
Wat een laffe opstelling, man man man.
Snap er geen jota vanquote:Op woensdag 14 april 2021 20:05 schreef Wicky15 het volgende:
Klopp![]()
Wat een laffe opstelling, man man man.
Nja, Jota had er ook in gemogen ipv Mané ofzo. Snap vooral niet waarom hij Thiago nu elke keer loopt te banken. Of hij is niet helemaal fit, maar daar heb ik niks over gelezen.quote:Op woensdag 14 april 2021 20:06 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Had je op Jota ipv Milner gehoopt?
Niet eerlijk wellicht, als andere team niet kan/magquote:Op woensdag 14 april 2021 20:46 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
[ twitter ]
waarom zijn er geen toeschouwers in Anfield vanavond?
ook leuk!quote:Op woensdag 14 april 2021 20:51 schreef Oriente het volgende:
[..]
Of hij verandert weer in een cyborg en maakt een hattrick
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |