Kan, veel kijkplezier!quote:Op dinsdag 13 april 2021 19:15 schreef Nine. het volgende:
Denk dat ik LLdL even terugkijk na First Dates.
Inderdaad. En ze zijn zo eager to please en needy ookquote:Op dinsdag 13 april 2021 19:33 schreef RipCity het volgende:
Oh god die man bij Hannie is ook alweer binnen 5minuten keihard en vooral irritant aan het flirten. Al die 'oudere' mannen vallen direct als een baksteek op elke willekeurige vrouw.
oppercreep deze ventquote:Op woensdag 14 april 2021 19:04 schreef Nine. het volgende:
"Vanavond hebben wij seks." op de deur plakken. Creep Barthon weer hoor
Nou datquote:Op woensdag 14 april 2021 19:05 schreef Nine. het volgende:
[..]
Snap ook niet zo goed waarom die vrouw er nog een dagje aan vastplakte...
hahaha precies mijn gedachte. Onbegrijpelijkquote:Op woensdag 14 april 2021 19:05 schreef Nine. het volgende:
[..]
Snap ook niet zo goed waarom die vrouw er nog een dagje aan vastplakte...
Simpele tokkies deze twee.quote:Op woensdag 14 april 2021 19:06 schreef tim020hoorn het volgende:
Dat urkse accent is ook echt verschrikkelijk
Hij weet gelukkig wel te melden dat water kookt bij 100 graden en niet bij 130 zoals zij voorsteldequote:
dat moet haast wel. Dit is mega genantquote:Op woensdag 14 april 2021 19:20 schreef Nine. het volgende:
[..]
Of ze zijn ingehuurd van e.o.a. castingbureau. Zou me niet eens verbazen
Dat is altijd zo bij dikkertjes. Instant ouderdom.quote:Op woensdag 14 april 2021 19:28 schreef Nine. het volgende:
25?! Annemarie zit er 10 jaar ouder uit...
Dat is waar. De manier van kleden helpt haar ook niet echt.quote:Op woensdag 14 april 2021 19:55 schreef Beursaap het volgende:
Dat is altijd zo bij dikkertjes. Instant ouderdom.
Mijn neefje heeft een verstandelijke beperking. Deze jongen heeft exact dezelfde uitdrukking en bewegingenquote:Op woensdag 14 april 2021 19:22 schreef Nine. het volgende:
Die stratenmaker kampt met een verstandelijke beperking of wat? Die achterlijke mimiek van hem![]()
![]()
![]()
En als ze hem dan naar haar wensen heeft "afgericht" is ie niet interessant meerquote:Op donderdag 15 april 2021 19:20 schreef LuNaTiC het volgende:
Haha die vrouw wil die kerel ook gewoon veranderen. Nu al. Kleding, oorbellen. Wegrennen. Snel!
Ze heeft ookeen narcistische persoonlijkheid volgens mij.quote:Op donderdag 15 april 2021 19:25 schreef Nine. het volgende:
[..]
En als ze hem dan naar haar wensen heeft "afgericht" is ie niet interessant meer
Kijk je analoge ouderwetse tv ofzo...:+quote:Op donderdag 15 april 2021 19:29 schreef RipCity het volgende:
Irritant dat dit altijd net te lang doorloopt ivm First dates.
Is weer een herhaling...quote:Op donderdag 15 april 2021 19:29 schreef RipCity het volgende:
Irritant dat dit altijd net te lang doorloopt ivm First dates.
Woon in buitenland. Dus kijk online. Maar idd soms zet ik First dates later aan via uitzendinggemist.quote:Op donderdag 15 april 2021 19:31 schreef LuNaTiC het volgende:
[..]
Kijk je analoge ouderwetse tv ofzo...:+
Kijken vanaf het begin zit niet in jouw pakket?
Ohja... jammer.quote:
Echt niets vragen, niets gemeen. Haar zeggen dat er niks sexy aan d'r is.quote:
Welke Fokker zou het zijn?quote:Op vrijdag 16 april 2021 22:24 schreef RipCity het volgende:
Echt niets vragen, niets gemeen. Haar zeggen dat er niks sexy aan d'r is.
En dan gewoon willen verlengen![]()
Jeetje, net filmpje gezien.quote:Op zaterdag 17 april 2021 12:58 schreef Tuinfluitert het volgende:
Mathilde uit Urk kreeg paniekaanval na veelbesproken date in Lang Leve de liefde: ‘Eens maar nooit weer’
,,Ik heb woensdag een paniekaanval gekregen toen een filmpje waarin ik hem zoende en hij wat raar reageerde, op internet viral ging. Ik weet niet waarom hij zo deed en of hij een beperking heeft. De negatieve reacties vind ik vervelend, vooral ook voor hem. Ik heb hem nog een berichtje gestuurd en een hart onder de riem gestoken. Ik heb wat ervaring met de docuserie over Urk. Ik weet dat over een week iedereen het weer is vergeten.”
https://www.gelderlander.(...)%2Fwww.google.com%2F
Alles voor de kijkcijfers hé..quote:Op zaterdag 17 april 2021 13:17 schreef Gia het volgende:
Jeetje, net filmpje gezien.
Je afvragen of die jongen een beperking heeft! Daar hoef je niet voor gestudeerd te hebben om dat te zien.
Snap van het programma niet dat ze zo'n jongen mee laten doen.
Dat snap ik, maar vind het wel zeer sneu. Aan de andere kant, wat voor ouders laten zo'n kwetsbare jongen meedoen aan een dergelijk programma. Hij zal qua leeftijd wel volwassen zijn, maar qua verstandelijke vermogens niet. Kan me niet voorstellen dat hij zelfstandig woont.quote:
Is deze nog terug te zien?quote:Op zaterdag 17 april 2021 12:58 schreef Tuinfluitert het volgende:
Mathilde uit Urk kreeg paniekaanval na veelbesproken date in Lang Leve de liefde: ‘Eens maar nooit weer’
,,Ik heb woensdag een paniekaanval gekregen toen een filmpje waarin ik hem zoende en hij wat raar reageerde, op internet viral ging. Ik weet niet waarom hij zo deed en of hij een beperking heeft. De negatieve reacties vind ik vervelend, vooral ook voor hem. Ik heb hem nog een berichtje gestuurd en een hart onder de riem gestoken. Ik heb wat ervaring met de docuserie over Urk. Ik weet dat over een week iedereen het weer is vergeten.”
https://www.gelderlander.(...)%2Fwww.google.com%2F
Ze weten ze wel uit te zoeken. Of het zijn van die needy pleasers of het zijn handtastelijke creepsquote:Op woensdag 21 april 2021 19:04 schreef RipCity het volgende:
Die pinda heeft al 33x gevraagd wat zij van hem vind... Na 4 uur samen...
Leer elkaar eerst eens kennen man
Denk dat ze een story abonnement heeftquote:Op woensdag 21 april 2021 19:25 schreef RipCity het volgende:
Ze ziet er op haar 24'ste al uit alsof ze de Libelle leest. Die leest over 2 jaar de Margriet..
quote:Op woensdag 21 april 2021 19:04 schreef RipCity het volgende:
Die pinda heeft al 33x gevraagd wat zij van hem vind... Na 4 uur samen...
Leer elkaar eerst eens kennen man
IS KULTOER!quote:Op donderdag 22 april 2021 19:26 schreef Nine. het volgende:
Tamid? zoekt gewoon een keukensloofje dus
quote:Op vrijdag 23 april 2021 19:08 schreef Nine. het volgende:
Tamid begint z'n islamitische eisen al door te laten schemeren
Ze valt qua uiterlijk waarschijnlijk op dit soort types, maar ze heeft er gewoon totaal geen benul van wat dit geloof, en deze cultuur, allemaal met zich meebrengt?quote:Op maandag 26 april 2021 12:40 schreef RipCity het volgende:
Wie bedenkt dat dan ook. Een normale vrouw met iemand die eigenlijk een moslima wil. Of anders haar er wel een wil maken.
Hebben ze hopelijk dan wel wat te bespreken :pquote:Op maandag 26 april 2021 19:09 schreef Nine. het volgende:
Die 2 fatties zakken gewoon door het bed heen
Het is niks gewordenquote:Op maandag 26 april 2021 19:24 schreef tim020hoorn het volgende:
Hebben ze hopelijk dan wel wat te bespreken :p
Toch zijn er ook de laatste weken wel matches waarvan ik denk dat er potentie in zat, maar blijkbaar willen mensen al na 24 uur 'iets' voelen. Soms moet het ook groeien.quote:Op vrijdag 23 april 2021 00:53 schreef freaky40 het volgende:
Het is wel de ene faal naar de andere. Bijna allemaal halen ze niet langer dan 24 uur. En altijd maar die clichés bij het 24 uur gesprek opdreunen. Het programma moet wel zorgen dat er ook wat meer succesverhalen te zien gaan zijn. Het wordt sleets nu. Je kunt bij de binnenkomst van de deelnemers al zien of het wat wordt of niet.
Ja, vind ze al snel de handdoek in de ring te gooien met het ene cliché na de andere. Echt zonde. Maar daarom zou die minimaal 24 uur opgerekt moeten worden met minimaal 48 uur.quote:Op woensdag 28 april 2021 13:12 schreef Jester65 het volgende:
[..]
Toch zijn er ook de laatste weken wel matches waarvan ik denk dat er potentie in zat, maar blijkbaar willen mensen al na 24 uur 'iets' voelen. Soms moet het ook groeien.
Overigens blijkt ook maar weer dat lang niet iedereen geschikt is om (op deze manier) te daten.
Autistic much? Dat gaat echt niet werken, twee volslagen vreemden 48 uur bij elkaar opsluiten. Vaak weet je na 5 minuten al dat het niets gaat worden. Daar gaat 48 uur niets aan veranderen. Gaat alleen maar saaie/awkward televisie opleveren.quote:Op woensdag 28 april 2021 14:54 schreef freaky40 het volgende:
Ja, vind ze al snel de handdoek in de ring te gooien met het ene cliché na de andere. Echt zonde. Maar daarom zou die minimaal 24 uur opgerekt moeten worden met minimaal 48 uur.
Deze discussie is hier al vaker gevoerd en niemand, buiten jezelf, vindt het een goed idee om twee vreemden 48 uur bij elkaar op te sluiten.quote:Op woensdag 28 april 2021 17:39 schreef freaky40 het volgende:
Wat suggereer je hier nu?
Verder eens; het mag wel wat strenger.
Misschien deze ook welquote:Op woensdag 28 april 2021 19:00 schreef Nine. het volgende:
Bij First Dates is een drager van een (zwarte) coltrui vrijwel altijd gay
Nee, JIJ vind het geen goed idee. Dus betrek deze mening niet op andere.quote:Op woensdag 28 april 2021 18:26 schreef Nine. het volgende:
[..]
Deze discussie is hier al vaker gevoerd en niemand, buiten jezelf, vindt het een goed idee om twee vreemden 48 uur bij elkaar op te sluiten.
quote:Op woensdag 28 april 2021 22:20 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nee, JIJ vind het geen goed idee. Dus betrek deze mening niet op andere.
Ik doe gewoon een constatering. Dat jij dit niet ziet is verder niet mijn probleemquote:Op woensdag 28 april 2021 22:20 schreef freaky40 het volgende:
Nee, JIJ vind het geen goed idee. Dus betrek deze mening niet op andere.
Wat een eikel.quote:Op vrijdag 30 april 2021 19:29 schreef tim020hoorn het volgende:
Jop is wel 1 van de meest trieste personen zeg
Daar hebben we 7 jaar geleden voor het laatst van gehoord:quote:
Eentje is al halfvol/leegquote:Op maandag 3 mei 2021 19:28 schreef Nine. het volgende:
Waren die flessen drank allemaal al aangebroken?
Echt hequote:Op maandag 3 mei 2021 19:29 schreef Azula het volgende:
Biertje brengen tijdens een voetbalwedstrijd en vrouw op de bank laten slapen.
Wat een horken zeg in dit land.
Eensquote:Op dinsdag 4 mei 2021 19:01 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Sow die Roxy heeft echt een body als een tank.
Zou wel raken.
"Ja hallo? Zorgzaam?"quote:Op dinsdag 4 mei 2021 19:08 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Wat een brutaal wijf. Bij mij had ze tandjes kunnen rapen.
ze voelt niks voor die jongen, maar er is niks verkeerd aan hem. Ze wilt het graag maar er is niks.quote:Op woensdag 5 mei 2021 19:24 schreef tja77 het volgende:
Wat was met Roxy?
Gisteren in het voorstukje gezien dat ze zat te janken, maar hoe of waarom?
Schakel vandaag in, is ze al pleite.
Als ik vader was zou ik blij zijn als dochter met zo'n Bjarne thuiskwam. Lekker betrouwbaar en aardig.quote:Op woensdag 5 mei 2021 19:32 schreef tim020hoorn het volgende:
[..]
ze voelt niks voor die jongen, maar er is niks verkeerd aan hem. Ze wilt het graag maar er is niks.
hahaha iddquote:Op woensdag 5 mei 2021 19:41 schreef RipCity het volgende:
[..]
Als ik vader was zou ik blij zijn als dochter met zo'n Bjarne thuiskwam. Lekker betrouwbaar en aardig.
Ben haar nu al zat..quote:Op donderdag 6 mei 2021 19:29 schreef tja77 het volgende:
Remco heeft er niet zo heel veel zin in lijkt het.
Ik vind haar (die blonde met rode kop) echt helemaal niks aan.quote:Op maandag 10 mei 2021 19:05 schreef MeneerNederland het volgende:
Dat stille stel is echt ongemakkelijkBest een leuke dame, maar pffffffffffff
Wel fijn dat die Riska eindelijk weg is, wat een figuur joh
Volgens mij is dat echt best een leuk mokkel. Alleen ze is gematcht met iemand die net zo verlegen is als zij, en dat helpt niet. Als iemand er aan gematcht zou zien die ook maar een tandje makkelijker was in de omgang, hadden we een totaal ander persoon gezien.quote:Op maandag 10 mei 2021 19:10 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik vind haar (die blonde met rode kop) echt helemaal niks aan.
Ze heeft echt GEEN figuur, en een hele saaie, timide uitstraling. Ze kleedt zich als een vent, en er komt niet veel uit d’r. Initiatief is 0,0 en heb haar nog niks boeiends of grappigs horen zeggen.quote:Op maandag 10 mei 2021 19:12 schreef MeneerNederland het volgende:
[..]
Volgens mij is dat echt best een leuk mokkel. Alleen ze is gematcht met iemand die net zo verlegen is als zij, en dat helpt niet. Als iemand er aan gematcht zou zien die ook maar een tandje makkelijker was in de omgang, hadden we een totaal ander persoon gezien.
Eens. En een kop die zo rood is dat menig tomaat er jaloers op zou worden. Dan heb je met Riksa meer lol denk ik zo...quote:Op maandag 10 mei 2021 19:15 schreef tja77 het volgende:
Ze heeft echt GEEN figuur, en een hele saaie, timide uitstraling. Ze kleedt zich als een vent, en er komt niet veel uit d’r. Initiatief is 0,0 en heb haar nog niks boeiends of grappigs horen zeggen.
Maar hey, das mijn mening hè...
Ik denk dat Riksa goed kan masseren incl. happy end.quote:Op maandag 10 mei 2021 19:20 schreef Nine. het volgende:
[..]
Eens. En een kop die zo rood is dat menig tomaat er jaloers op zou worden. Dan heb je met Riksa meer lol denk ik zo...
Straks pakt ze uit met een gagging, sloppy deepthroat act.quote:Op maandag 10 mei 2021 19:26 schreef Nine. het volgende:
Dat wordt kusjekroel starfish seks met die dooie blonde
Als je ziet hoe timide en stijfjes ze ook zoent en alles verwacht ik dat nietquote:Op maandag 10 mei 2021 19:27 schreef tja77 het volgende:
Straks pakt ze uit met een gagging, sloppy deepthroat act.
Ik verwacht er ook niet veel van. Die gast zit inmiddels wel in een soort tunnel waarin hij in alles wat hij doet toewerkt naar seks. Ben erg benieuwd of hij daar nog mee uit de bocht gaat vliegen, want het zich af en toe tegen creepy aan. Wat is dat toch met die gasten die alleen maar praten over "en voel je al wat voor me?"quote:Op maandag 10 mei 2021 19:32 schreef Nine. het volgende:
[..]
Als je ziet hoe timide en stijfjes ze ook zoent en alles verwacht ik dat niet
Had ik ook al eens laten ontvallen. Of de mannen zijn van die 'eager to please beta cucks' of het zijn van die echte vieze mannetjes die er het liefst gelijk bovenop duikenquote:Op dinsdag 11 mei 2021 10:25 schreef itchycoo het volgende:
Ik verwacht er ook niet veel van. Die gast zit inmiddels wel in een soort tunnel waarin hij in alles wat hij doet toewerkt naar seks. Ben erg benieuwd of hij daar nog mee uit de bocht gaat vliegen, want het zich af en toe tegen creepy aan. Wat is dat toch met die gasten die alleen maar praten over "en voel je al wat voor me?"
Dit programma heb ik overigens afgelopen week pas ontdekt en ik ben wel content met de hoeveelheid drama die ik tot nu heb gezien (ook wat afleveringen teruggekeken). Geinig programma
Denk dat ze vooral heel snel zijn uitgepraatquote:Op dinsdag 11 mei 2021 12:12 schreef Jester65 het volgende:
Ik vind het ergens wel aandoenlijk hoe het gaat tussen Claire en Erik, maar ik vraag me wel af of zij zich voldoende open kan stellen om echt verder te komen.
Doods? Ze is een van de lekkerste van dat hele programma, man!quote:Op woensdag 12 mei 2021 19:28 schreef RipCity het volgende:
Wat een doods stel die blonde snowflakes. En zingen kon die ook niet..
Oudjes zijn altijd leuk!
Beetje krom ook...Wel weer heerlijke TV, de oudste deelnemers ooit van LLDL. Maar opa wil er nog wel even bovenop.quote:
Zijn ze nog samen nu?quote:Op woensdag 12 mei 2021 19:28 schreef RipCity het volgende:
Wat een doods stel die blonde snowflakes. En zingen kon die ook niet..
Oudjes zijn altijd leuk!
Zwaar kut..quote:Op maandag 17 mei 2021 19:10 schreef Mandéra het volgende:
Ik hoop dat hij haar direct de deur wijst.
edit: lol hij heeft eerste prik gehad hahahaha
Als je haar vraagt het uit te leggen komt ze waarschijnlijk niet uit haar worden maar goed.quote:Op maandag 17 mei 2021 19:13 schreef tim020hoorn het volgende:
Maar zij zit er echt diep in, weet wat er allemaal inzithij moet heel hard wegrennen..
hahaha ja echt wat verwacht ze dan. Gooit vanaf moment 1 al haar glazen in en dan janken dat het allemaal zo vervelend is.quote:Op maandag 17 mei 2021 19:30 schreef Mandéra het volgende:
Nu is ze ineens butthurt omdat hij haar dumpt. Is toch een afknapper tot en met.
Huh hoezo dat? Ik vond ze allebei, ondanks de grote verschillen tamelijk respectvol en open naar elkaar.quote:Op maandag 17 mei 2021 20:41 schreef freaky40 het volgende:
Meneer was de politieke correctheid in hoogst eigen persoon. Voor haar beter om hier snel weer vanaf te zijn. En doorrr.
Durfde geen stelling te nemen in wat zij vond. Maar ik vond het wel een beetje sensatie TV, de makers hebben er precies uitgeknipt wat spraakmakend was voor de uitzending zoals ze wel vaker doen met 'anders denkende'. Het lijkt me sterk dat er geen andere gespreksonderwerpen waren in die 24 uur.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 08:37 schreef itchycoo het volgende:
[..]
Huh hoezo dat? Ik vond ze allebei, ondanks de grote verschillen tamelijk respectvol en open naar elkaar.
Leek me meer een kwestie van geen stelling willen nemen omwille van de sfeer, wat mij volledig legitiem lijkt op een 24 uur durende eerste date. Ik ben het wel met je eens dat er volgens mij veel geknipt is, want ze hebben verder niet echt veel laten zien van de date.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 10:54 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Durfde geen stelling te nemen in wat zij vond. Maar ik vond het wel een beetje sensatie TV, de makers hebben er precies uitgeknipt wat spraakmakend was voor de uitzending zoals ze wel vaker doen met 'anders denkende'. Het lijkt me sterk dat er geen andere gespreksonderwerpen waren in die 24 uur.
Oh ja iddquote:Op dinsdag 18 mei 2021 12:20 schreef Mandéra het volgende:
Merk op: deze vrouw is dus tegen alles wat met corona te maken heeft qua maatregelen maar laat zich wel testen om mee te doen aan dit programma.
Gewoon een setup dus. Alles voor de kijkcijfers.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 12:20 schreef Mandéra het volgende:
Merk op: deze vrouw is dus tegen alles wat met corona te maken heeft qua maatregelen maar laat zich wel testen om mee te doen aan dit programma.
Deze vrouw is tegen het vaccineren en laat zich testen. Dat is zo gek toch niet? Ze heeft nergens beweerd dat Corona niet bestaat toch?quote:Op dinsdag 18 mei 2021 12:20 schreef Mandéra het volgende:
Het is wel een beetje naïef om te denken dat deze vrouw alle gevaren van Corona onderkent en tegelijkertijd als een pseudo wetenschapper beweert het vaccin tot in detail te snappen. Dat laatste acht ik namelijk aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid niet het geval. De kans is groter dat ze met de door haar opgedane "kennis" Corona beschouwt als een griepje.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 17:57 schreef tja77 het volgende:
[..]
Deze vrouw is tegen het vaccineren en laat zich testen. Dat is zo gek toch niet? Ze heeft nergens beweerd dat Corona niet bestaat toch?
Alle gevaren van Corona onderkent?quote:Op dinsdag 18 mei 2021 18:33 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Het is wel een beetje naïef om te denken dat deze vrouw alle gevaren van Corona onderkent en tegelijkertijd als een pseudo wetenschapper beweert het vaccin tot in detail te snappen. Dat laatste acht ik namelijk aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid niet het geval. De kans is groter dat ze met de door haar opgedane "kennis" Corona beschouwt als een griepje.
Die had wel een stevige kont ja.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 18:49 schreef Rickocum het volgende:
Niemand die wat te melden hqd over die zwarte dame die alleen maar over bomen lult en hie ze er vrouwelijk uitzagen?
Vandaag is aflevering 201 van de 219.quote:Op woensdag 19 mei 2021 14:50 schreef freaky40 het volgende:
Wanneer is de laatste aflevering van dit seizoen?
Ja gek he? Die vrouw is best sportief en heeft gewoon geen zin om op een dag 100 km te fietsen. Wat is er mis met samen 20 km fietsenquote:Op woensdag 19 mei 2021 19:00 schreef Nine. het volgende:
Ik snap die 'Joop Zoetemelk' niet helemaal. Moet je echt alles per se samen doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |