Kijk je analoge ouderwetse tv ofzo...:+quote:Op donderdag 15 april 2021 19:29 schreef RipCity het volgende:
Irritant dat dit altijd net te lang doorloopt ivm First dates.
Is weer een herhaling...quote:Op donderdag 15 april 2021 19:29 schreef RipCity het volgende:
Irritant dat dit altijd net te lang doorloopt ivm First dates.
Woon in buitenland. Dus kijk online. Maar idd soms zet ik First dates later aan via uitzendinggemist.quote:Op donderdag 15 april 2021 19:31 schreef LuNaTiC het volgende:
[..]
Kijk je analoge ouderwetse tv ofzo...:+
Kijken vanaf het begin zit niet in jouw pakket?
Ohja... jammer.quote:
Echt niets vragen, niets gemeen. Haar zeggen dat er niks sexy aan d'r is.quote:
Welke Fokker zou het zijn?quote:Op vrijdag 16 april 2021 22:24 schreef RipCity het volgende:
Echt niets vragen, niets gemeen. Haar zeggen dat er niks sexy aan d'r is.
En dan gewoon willen verlengen
Jeetje, net filmpje gezien.quote:Op zaterdag 17 april 2021 12:58 schreef Tuinfluitert het volgende:
Mathilde uit Urk kreeg paniekaanval na veelbesproken date in Lang Leve de liefde: ‘Eens maar nooit weer’
,,Ik heb woensdag een paniekaanval gekregen toen een filmpje waarin ik hem zoende en hij wat raar reageerde, op internet viral ging. Ik weet niet waarom hij zo deed en of hij een beperking heeft. De negatieve reacties vind ik vervelend, vooral ook voor hem. Ik heb hem nog een berichtje gestuurd en een hart onder de riem gestoken. Ik heb wat ervaring met de docuserie over Urk. Ik weet dat over een week iedereen het weer is vergeten.”
https://www.gelderlander.(...)%2Fwww.google.com%2F
Alles voor de kijkcijfers hé..quote:Op zaterdag 17 april 2021 13:17 schreef Gia het volgende:
Jeetje, net filmpje gezien.
Je afvragen of die jongen een beperking heeft! Daar hoef je niet voor gestudeerd te hebben om dat te zien.
Snap van het programma niet dat ze zo'n jongen mee laten doen.
Dat snap ik, maar vind het wel zeer sneu. Aan de andere kant, wat voor ouders laten zo'n kwetsbare jongen meedoen aan een dergelijk programma. Hij zal qua leeftijd wel volwassen zijn, maar qua verstandelijke vermogens niet. Kan me niet voorstellen dat hij zelfstandig woont.quote:
Is deze nog terug te zien?quote:Op zaterdag 17 april 2021 12:58 schreef Tuinfluitert het volgende:
Mathilde uit Urk kreeg paniekaanval na veelbesproken date in Lang Leve de liefde: ‘Eens maar nooit weer’
,,Ik heb woensdag een paniekaanval gekregen toen een filmpje waarin ik hem zoende en hij wat raar reageerde, op internet viral ging. Ik weet niet waarom hij zo deed en of hij een beperking heeft. De negatieve reacties vind ik vervelend, vooral ook voor hem. Ik heb hem nog een berichtje gestuurd en een hart onder de riem gestoken. Ik heb wat ervaring met de docuserie over Urk. Ik weet dat over een week iedereen het weer is vergeten.”
https://www.gelderlander.(...)%2Fwww.google.com%2F
Ze weten ze wel uit te zoeken. Of het zijn van die needy pleasers of het zijn handtastelijke creepsquote:Op woensdag 21 april 2021 19:04 schreef RipCity het volgende:
Die pinda heeft al 33x gevraagd wat zij van hem vind... Na 4 uur samen...
Leer elkaar eerst eens kennen man
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |