Rechter: “Dan gaan we nu naar het Fok Forum, topic Barbiegate nummer 288 pagina 8”quote:Op woensdag 21 april 2021 23:09 schreef maily het volgende:
[..]
En ze kunnen alles hier nog terugvinden in geval van nood
Nee was van FIOD richting BJZ.quote:Op woensdag 21 april 2021 22:44 schreef Leandra het volgende:
Er zijn ook FIOD rapporten openbaar? Dat was van jeugdzorg toch?
Nee, de FIOD had destijds Mike en Naomi afgeluisterd, en daarmee was als bijvangst dus meegekomen dat Milano het daar helemaal niet zo goed schijnt te hebben. FIOD voelde zich waarschijnlijk verplicht om dat aan Jeugdzorg te melden, en die mail van de FIOD-medewerker naar Jeugdzorg is toen op de één of andere manier op internet beland, en de feiten die daar instonden logen er niet om. Kwam erop neer dat Naomi echt niet altijd de lieve bonusmoeder is die ze de buitenwereld graag laat denken dat ze is. En aangezien Gerrit destijds ook al zei dat er dirt over Naomi was, denk ik dus dat die rapporten echt wel waar zijn geweest.quote:Op woensdag 21 april 2021 22:44 schreef Leandra het volgende:
Er zijn ook FIOD rapporten openbaar? Dat was van jeugdzorg toch?
Oh! Felies! Alles goed?quote:Op donderdag 22 april 2021 00:51 schreef ootjekatootje het volgende:
Kun je nou serieus nooit bevallen zonder alles te missen? Zit dagen op fok te wachten tot de bom barst. Ben je er ff niet, gaat het hek van de Dam...
Ff teruglezen dus
We verwachten nu wel dat de naam Barbie of Samanda in de naam verwerkt is 😂😂😂 Gefeliciteerd natuurlijkquote:Op donderdag 22 april 2021 00:51 schreef ootjekatootje het volgende:
Kun je nou serieus nooit bevallen zonder alles te missen? Zit dagen op fok te wachten tot de bom barst. Ben je er ff niet, gaat het hek van de Dam...
Ff teruglezen dus
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 22 april 2021 00:51 schreef ootjekatootje het volgende:
Ff teruglezen dus
Hoeraaa! Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 22 april 2021 00:51 schreef ootjekatootje het volgende:
Ff teruglezen dus
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 22 april 2021 00:51 schreef ootjekatootje het volgende:
Ff teruglezen dus
Hoera!quote:Op donderdag 22 april 2021 00:51 schreef ootjekatootje het volgende:
Ff teruglezen dus
Gefeliciteerd schoonpa ootje!quote:Op donderdag 22 april 2021 00:51 schreef ootjekatootje het volgende:
Ff teruglezen dus
Het is hun verdienmodel. Gelukkig volg ik allenquote:Op donderdag 22 april 2021 08:26 schreef amaranta het volgende:
Naomi blijft beleefd... maar Sam heeft wel een punt.
Naomi zegt: wil je het hele verhaal. Check Mike ze insta.
Maar Mike ze insta is besloten dus die moet je dan gaan followen
Mike zegt: me zus gaat de waarheid vertellen op ze account
Dus dan moet je prescil gaan followen want die ze account is ook besloten
Ohh superleuk. Van harte gefeliciteerdquote:Op donderdag 22 april 2021 00:51 schreef ootjekatootje het volgende:
Ff teruglezen dus
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 22 april 2021 00:51 schreef ootjekatootje het volgende:
Ff teruglezen dus
Schijnheilig verhaal wel. Naomi weet natuurlijk heel goed dat deze screens online komen dus let ze wel wat op met wat ze zegt.quote:Op donderdag 22 april 2021 07:34 schreef Mariposas het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gelukkig deelt Juice Channel het belangrijkste in hun storiesquote:Op donderdag 22 april 2021 08:26 schreef amaranta het volgende:
Naomi blijft beleefd... maar Sam heeft wel een punt.
Naomi zegt: wil je het hele verhaal. Check Mike ze insta.
Maar Mike ze insta is besloten dus die moet je dan gaan followen
Mike zegt: me zus gaat de waarheid vertellen op ze account
Dus dan moet je prescil gaan followen want die ze account is ook besloten
Van Harte gefeliciteerd 🥳 Ootjequote:Op donderdag 22 april 2021 00:51 schreef ootjekatootje het volgende:
Ff teruglezen dus
Tuurlijk. Een onvervulde kinderwens is superpijnlijk. Maar er is toch wel een verschil tussen je verhaal doen, en jezelf te filmen/foto op het moment suprême.quote:Op donderdag 22 april 2021 10:09 schreef Phoebster het volgende:
[..]
Gelukkig deelt Juice Channel het belangrijkste in hun stories![]()
Ik schrok van Naomi, ze heeft er echt hartzeer van volgens mij.
Beide Gates hebben geen bal met elkaar te maken.quote:Op donderdag 22 april 2021 10:51 schreef maily het volgende:
[ afbeelding ]
Is dit de link tussen BARBIE- en LULGATE?
De ongeïnteresseerdheid van André is op deze foto vergelijkbaar met die van Meek .....
Laten we even de feiten op de rij zetten.quote:Op donderdag 22 april 2021 10:58 schreef AgnesGru het volgende:
Denkt Barbie dat ze het alleenrecht heeft op fillers en blond haar ofzoal de dames hebben wat van elkaar weg.
En hoe kunnen M&N A. overal dumpen als ze bij haar oma woont? Stel dat M&N M naar oma brengen om met A te spelen, maar niet binnen komen (vanwege corona, stel dat ze zich eraan houden!) is dat dan ook dumpen?
Vooralsnog zie ik alleen een nektattooconnectie. Misschien moeten wij het voorstel doen om een Whatsapp-supportgroep voor die leute te beginnen. Zoveel informatie uit te wisselen: telefoonnummers van dealers, nektattooshoppers, lipblazers, kinderpsychologen.quote:Op donderdag 22 april 2021 10:51 schreef maily het volgende:
[ afbeelding ]
De ongeïnteresseerdheid van André is op deze foto vergelijkbaar met die van Meek .....
Het zijn ook een beetje dezelfde types als die in Geordie Shore. Niet zo gek dat ze allemaal op elkaar gaan lijken.quote:Op donderdag 22 april 2021 11:37 schreef amaranta het volgende:
[..]
Laten we even de feiten op de rij zetten.
Sam was met Mike en vergroot meermaals haar borsten. Voor hem.
Naoom heeft ze ook vergroot. Voor hem.
Hij maakt wel cloontjes. En zij gaan er in mee.
Wat maakt Mike zo bijzonder dat die vrouwen dat voor hem doen?quote:Op donderdag 22 april 2021 11:37 schreef amaranta het volgende:
[..]
Laten we even de feiten op de rij zetten.
Sam was met Mike en vergroot meermaals haar borsten. Voor hem.
Naoom heeft ze ook vergroot. Voor hem.
Hij maakt wel cloontjes. En zij gaan er in mee.
Zelfde soort kop ook..... straks blijkt Michael een zoon van Andre Hazes Sr. te zijnquote:Op donderdag 22 april 2021 10:51 schreef maily het volgende:
[ afbeelding ]
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 22 april 2021 00:51 schreef ootjekatootje het volgende:
Ff teruglezen dus
quote:Op donderdag 22 april 2021 16:24 schreef ootjekatootje het volgende:
Wat leuk 😀 al de felicitaties, dank jullie.
Ik heb vandaag een romper besteld met de tekst “eigendom van Ootje” en haar hele kamer is roze.
Samant kan trots op me zijn.
Whaaaaquote:Op donderdag 22 april 2021 16:24 schreef ootjekatootje het volgende:
Ik heb vandaag een romper besteld met de tekst “eigendom van Ootje” en haar hele kamer is roze.
Gefeliciteerd! ❤️quote:Op donderdag 22 april 2021 16:24 schreef ootjekatootje het volgende:
lol en gefeliciteerd!quote:Op donderdag 22 april 2021 16:24 schreef ootjekatootje het volgende:
👏👏👏😀😀😀😀😀quote:Op donderdag 22 april 2021 16:24 schreef ootjekatootje het volgende:
Ff teruglezen dus
Ik hoopte al dat je deze hier zou postenquote:
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 22 april 2021 16:24 schreef ootjekatootje het volgende:
Gefeliciteerd, en geniet ervan!quote:Op donderdag 22 april 2021 16:24 schreef ootjekatootje het volgende:
Dat!quote:Op donderdag 22 april 2021 19:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik hoopte al dat je deze hier zou posten![]()
Hij is niet goed hoor
Ja dat kan!quote:Op donderdag 22 april 2021 10:51 schreef maily het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 22 april 2021 16:24 schreef ootjekatootje het volgende:
Ff teruglezen dus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |