Beide Gates hebben geen bal met elkaar te maken.quote:Op donderdag 22 april 2021 10:51 schreef maily het volgende:
[ afbeelding ]
Is dit de link tussen BARBIE- en LULGATE?
De ongeïnteresseerdheid van André is op deze foto vergelijkbaar met die van Meek .....
Laten we even de feiten op de rij zetten.quote:Op donderdag 22 april 2021 10:58 schreef AgnesGru het volgende:
Denkt Barbie dat ze het alleenrecht heeft op fillers en blond haar ofzoal de dames hebben wat van elkaar weg.
En hoe kunnen M&N A. overal dumpen als ze bij haar oma woont? Stel dat M&N M naar oma brengen om met A te spelen, maar niet binnen komen (vanwege corona, stel dat ze zich eraan houden!) is dat dan ook dumpen?
Vooralsnog zie ik alleen een nektattooconnectie. Misschien moeten wij het voorstel doen om een Whatsapp-supportgroep voor die leute te beginnen. Zoveel informatie uit te wisselen: telefoonnummers van dealers, nektattooshoppers, lipblazers, kinderpsychologen.quote:Op donderdag 22 april 2021 10:51 schreef maily het volgende:
[ afbeelding ]
De ongeïnteresseerdheid van André is op deze foto vergelijkbaar met die van Meek .....
Het zijn ook een beetje dezelfde types als die in Geordie Shore. Niet zo gek dat ze allemaal op elkaar gaan lijken.quote:Op donderdag 22 april 2021 11:37 schreef amaranta het volgende:
[..]
Laten we even de feiten op de rij zetten.
Sam was met Mike en vergroot meermaals haar borsten. Voor hem.
Naoom heeft ze ook vergroot. Voor hem.
Hij maakt wel cloontjes. En zij gaan er in mee.
Wat maakt Mike zo bijzonder dat die vrouwen dat voor hem doen?quote:Op donderdag 22 april 2021 11:37 schreef amaranta het volgende:
[..]
Laten we even de feiten op de rij zetten.
Sam was met Mike en vergroot meermaals haar borsten. Voor hem.
Naoom heeft ze ook vergroot. Voor hem.
Hij maakt wel cloontjes. En zij gaan er in mee.
Zelfde soort kop ook..... straks blijkt Michael een zoon van Andre Hazes Sr. te zijnquote:Op donderdag 22 april 2021 10:51 schreef maily het volgende:
[ afbeelding ]
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 22 april 2021 00:51 schreef ootjekatootje het volgende:
Kun je nou serieus nooit bevallen zonder alles te missen? Zit dagen op fok te wachten tot de bom barst. Ben je er ff niet, gaat het hek van de Dam...
Ff teruglezen dus
quote:Op donderdag 22 april 2021 16:24 schreef ootjekatootje het volgende:
Wat leuk 😀 al de felicitaties, dank jullie.
Ik heb vandaag een romper besteld met de tekst “eigendom van Ootje” en haar hele kamer is roze.
Samant kan trots op me zijn.
Whaaaaquote:Op donderdag 22 april 2021 16:24 schreef ootjekatootje het volgende:
Ik heb vandaag een romper besteld met de tekst “eigendom van Ootje” en haar hele kamer is roze.
Gefeliciteerd! ❤️quote:Op donderdag 22 april 2021 16:24 schreef ootjekatootje het volgende:
lol en gefeliciteerd!quote:Op donderdag 22 april 2021 16:24 schreef ootjekatootje het volgende:
👏👏👏😀😀😀😀😀quote:Op donderdag 22 april 2021 16:24 schreef ootjekatootje het volgende:
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 22 april 2021 00:51 schreef ootjekatootje het volgende:
Kun je nou serieus nooit bevallen zonder alles te missen? Zit dagen op fok te wachten tot de bom barst. Ben je er ff niet, gaat het hek van de Dam...
Ff teruglezen dus
Ik hoopte al dat je deze hier zou postenquote:
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 22 april 2021 16:24 schreef ootjekatootje het volgende:
Gefeliciteerd, en geniet ervan!quote:Op donderdag 22 april 2021 16:24 schreef ootjekatootje het volgende:
Dat!quote:Op donderdag 22 april 2021 19:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik hoopte al dat je deze hier zou posten![]()
Hij is niet goed hoor
Ja dat kan!quote:Op donderdag 22 april 2021 10:51 schreef maily het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 22 april 2021 16:24 schreef ootjekatootje het volgende:
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 22 april 2021 00:51 schreef ootjekatootje het volgende:
Ff teruglezen dus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |