De inhoud is pittig inderdaad. Maar ik erger mij erg aan de vorm van die verslagen. Maak dan een echte transcriptie, in plaats van deze amateuristische opsomming vol spelfouten.quote:Op donderdag 22 april 2021 20:49 schreef Noek het volgende:
Gadver, krijg wel echt de kriebels van die verslagen, hoor.
Ik heb mijn bedenkingen. Lijkt mij niet dat de FIOD info die ze verkrijgen - maar die niet nuttig is voor hun eigen verzoek - mag doorspelen. Zo'n telefoontap wordt geplaatst voor een specifiek doel en niet om verdenkingen van kindermishandeling (het zijn alleen maar woorden, niet dat er live is gehoord dat Milano werd mishandeld) door te spelen naar allerlei organisaties.quote:Op donderdag 22 april 2021 20:51 schreef Butterflower het volgende:
Zou dat echt zijn, die papieren?
Staat vol met grammaticale fouten en de zinnen lopen ook raar
Ja en Michael gaat vanavond livequote:Op donderdag 22 april 2021 21:06 schreef bloempje-moi het volgende:
Zij gaan nu aangifte doen tegen Samantha voor smaad en laster?
Ja wel op Insta. Die volgt ook nog steeds alles van Samant en consorten. Die ziet er ook gelijk bovenop.quote:Op donderdag 22 april 2021 21:21 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Niet op insta? Ik volg hem niet op Facebook
Nou, dat heb ik hem ook niet horen zeggen. Wel dat Samantha hem ook van allerlei dingen heeft beschuldigd, dus dat je niet alles van haar blijkbaar serieus moet nemen, maar hij heeft niet letterlijk gezegd dat die FIOD screenshots nep zijn.quote:Op donderdag 22 april 2021 21:39 schreef JaneDoe het volgende:
Gerrit zegt dat die mail van de FIOD nep is
😎quote:
Dat is bijzonder, heb het hem letterlijk horen zeggen toen ijsmuts ernaar vroegquote:Op donderdag 22 april 2021 21:41 schreef Aaltje1978 het volgende:
[..]
Nou, dat heb ik hem ook niet horen zeggen. Wel dat Samantha hem ook van allerlei dingen heeft beschuldigd, dus dat je niet alles van haar blijkbaar serieus moet nemen, maar hij heeft niet letterlijk gezegd dat die FIOD screenshots nep zijn.
Klopt, volgens hem is het nep, maar hij wil zich er niet mee bemoeienquote:Op donderdag 22 april 2021 21:42 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
Dat is bijzonder, heb het hem letterlijk horen zeggen toen ijsmuts ernaar vroeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |