In allebei de gebieden verzakken de huizen ook, dat kan geen toeval zijn. Stukje permafrost.quote:Op woensdag 14 april 2021 20:51 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Toch zeker het Siberië van Nederland.
[ afbeelding ]
De ene helft van het land verdwijnt onder water en in het overgebleven gedeelte is er juist geen water meer.quote:Op woensdag 14 april 2021 21:03 schreef AllesKaputt het volgende:
Al die kutwoestijnkoersen kunnen binnenkort gewoon hier gehouden worden:
https://www.nporadio1.nl/(...)randeren-in-woestijn
Sluis bij Delden is onze Hatta Dam, Tankenberg is de Jebel Hafeet maar dan vrouwvriendelijk.
Gewoon zwarte lak erover hahahaquote:Op woensdag 14 april 2021 21:10 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
De ene helft van het land verdwijnt onder water en in het overgebleven gedeelte is er juist geen water meer.
Prachtig toekomstbeeld. En wat doen we eraan? Zeggen dat het allemaal wel zal meevallen, dan gaat het probleem vanzelf weg.
Wist niet dat daar daadwerkelijk mensen woondenquote:Op woensdag 14 april 2021 20:51 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Toch zeker het Siberië van Nederland.
[ afbeelding ]
Costa del Twente klinkt wel goedquote:Op woensdag 14 april 2021 21:10 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
De ene helft van het land verdwijnt onder water en in het overgebleven gedeelte is er juist geen water meer.
Prachtig toekomstbeeld. En wat doen we eraan? Zeggen dat het allemaal wel zal meevallen, dan gaat het probleem vanzelf weg.
Het water dat er wel is wordt in de zomer leeggespoten over de akkers zeker @carolinequote:Op woensdag 14 april 2021 21:10 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
En alles wegpompen om het peil zo laag mogelijk te houden natuurlijk. Dat steden en veengebieden wegzakken zijn zorgen voor later, als de boer maar zo vroeg mogelijk met zwaar materiaal het land op kan.quote:Op woensdag 14 april 2021 21:42 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het water dat er wel is wordt in de zomer leeggespoten over de akkers zeker @:Caroline
Het liefst voor eindeloze velden vol mais bestemd voor het vee. 🤷quote:Op woensdag 14 april 2021 21:44 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
En alles wegpompen om het peil zo laag mogelijk te houden natuurlijk. Dat steden en veengebieden wegzakken zijn zorgen voor later, als de boer maar zo vroeg mogelijk met zwaar materiaal het land op kan.
Kan ik lekker op een woonboot gaan wonenquote:Op woensdag 14 april 2021 21:31 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Costa del Twente klinkt wel goed![]()
En je ziet hoe serieus iedereen de toekomst neemt, vooral de mensen met levenservaring:
Jazeker.quote:Op woensdag 14 april 2021 19:25 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
@:mexicanobakker is er toch ook zo'n een?
2 quotes waarvan ik denk wtfquote:De 45-jarige Leon, die niet met zijn achternaam genoemd wil worden, kocht in 2014 een huis in de buurt van de staalfabriek. "Als ik dit had geweten, dan was ik er nooit gaan wonen", geeft hij toe. "Ik ga ook zeker weer weg, maar ik zit vast aan mijn koophuis. Dat nu verkopen is economisch niet handig."
Ja dit is echt eigen schuld hoorquote:Op woensdag 14 april 2021 22:30 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
2 quotes waarvan ik denk wtf![]()
Zo weinig interesse in je woonplaats dat je niet weet dat die staalfabriek wel eens in het nieuwe komt
Melvin (wie?) Klooster.quote:Op woensdag 14 april 2021 22:45 schreef Momo het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)-sloeg-hem-knock-out
Iemand die het hele artikel heeft? Iljo Keisse kreeg klappen van schijnbaar iemand die we moeten kennen.
quote:Nog even samenvatten: in de nacht van 10 op 11 oktober 2017 zijn wielrenner Iljo Keisse en enkele van zijn ploegmaats van Deceuninck-Quick-Step op pad in het Antwerpse nachtleven. Na een geslaagd diner, verplaatsen ze de feestelijkheden naar de discotheek Roxy aan de Rijnkaai. Daar komt een van hen, Fernando Gaviria, kortstondig in conflict met gewezen Ketnet -wrapper Melvin Klooster die daar ook met een gezelschap aanwezig is. Blijkbaar vindt Klooster het niet zo aangenaam dat Gaviria met een van zijn vriendinnen staat te praten.
De gemoederen bekoelen, maar tegen 5 uur ‘s nachts besluiten de renners om maar eens naar huis te gaan. Wanneer ze de discotheek buitengaan, zien ze dat er een vechtpartij aan de gang is. Klooster en een van zijn kameraden zijn op de vuist gegaan met een man die opvallend veel op Gaviria lijkt. Omdat de renners denken dat het hun kompaan is die op de grond trappen en vuistslagen moet incasseren, grijpen ze in. Keisse probeert het gevecht te onderbreken, maar krijgt als gevolg een klap op het achterhoofd. Iedereen lijkt het erover eens: Klooster heeft die klap uitgedeeld.
Dit was van een ander artikelquote:Op woensdag 14 april 2021 23:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Moet je het hele artikel nog via de pm of ben je inmiddels voorzien?
De programma's op Ketnet worden dagelijks aan elkaar gepraat door de zogenaamde "wrappers", een alternatieve benaming die de zender aan haar omroepers toekent. Daarnaast zijn er doorheen de jaren ook schermgezichten geweest die geen omroepfunctie hadden (en dus geen "wrapper" werden genoemd), maar slechts één of enkele programma's presenteerden.quote:
Belgen zijn een heel, heel, heel vreemd volkquote:Op woensdag 14 april 2021 23:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
De programma's op Ketnet worden dagelijks aan elkaar gepraat door de zogenaamde "wrappers", een alternatieve benaming die de zender aan haar omroepers toekent. Daarnaast zijn er doorheen de jaren ook schermgezichten geweest die geen omroepfunctie hadden (en dus geen "wrapper" werden genoemd), maar slechts één of enkele programma's presenteerden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |