quote:
quote:Na een paar jaar op de binnenlandredactie kreeg ik een nieuwe kans. Ik werd verslaggever bij het toenmalige 3FM-nieuws (daarna NOS-Headlines en nu NOSop3). Ik trok met mijn recorder en microfoon door het hele land. Verkiezingsdagen, project-X in Haren en de ramp met de MH17. Ook van het WK voetbal in Duitsland en het EK in Zwitserland heb ik verslag mogen doen. Toen Anouk in 2013 namens ons land naar het songfestival ging, reisde ik af naar Malmö. Sindsdien heb ik geen songfestival overgeslagen, van de spannende strijd van de Common Linnets in Kopenhagen tot de winst van Duncan Laurence in Tel Aviv, ik heb er allemaal verslag van mogen doen.
Voortdurend ESF-fans monitoren en testen zou een prettig idee zijn.quote:Op woensdag 14 april 2021 17:05 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Voetjebal EN songfestival? Ophangen zonder proces.
Voortdurend Voetbal-fans monitoren en testen zou een prettig idee zijn.quote:Op woensdag 14 april 2021 17:19 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Voortdurend ESF-fans monitoren en testen zou een prettig idee zijn.
Snel allemaal boos worden.quote:Op woensdag 14 april 2021 18:10 schreef El-Stinho het volgende:
[ twitter ]
De nieuwe Hugo de Jonge is uit.
Het komt nooit meer goed.quote:
@Mexicanobakker is er toch ook zo'n een?quote:Op woensdag 14 april 2021 17:05 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Voetjebal EN songfestival? Ophangen zonder proces.
quote:Op woensdag 14 april 2021 17:24 schreef Momo het volgende:
[..]
Voortdurend Voetbal-fans monitoren en testen zou een prettig idee zijn.
De machtige Slobeend.quote:
Krijg je zo niet een gevoel dat we in een triest land leven?quote:Op woensdag 14 april 2021 19:55 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
[ tweet ]
@:Maxi-mus Ze nemen het serieus.
Dat zal ze tegenhouden.quote:Op woensdag 14 april 2021 19:55 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
[ tweet ]
@:Maxi-mus Ze nemen het serieus.
Ja, kijk er ook naar uit. Had nu een lange thermoshirt, lange broek, armwarmers, een nekwarmer én een windgilet aan. T mot niet gekker worden in april!quote:Op woensdag 14 april 2021 20:32 schreef Dale__Cooper het volgende:
Vanaf het weekend weer zonder thermo-shirt op de fiets is wel fijn.
Ja, zo'n gedoe ook altijd. Op naar de zomer!quote:Op woensdag 14 april 2021 20:35 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ja, kijk er ook naar uit. Had nu een lange thermoshirt, lange broek, armwarmers, een nekwarmer én een windgilet aan. T mot niet gekker worden in april!
Woon je in Siberië?quote:Op woensdag 14 april 2021 20:35 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ja, kijk er ook naar uit. Had nu een lange thermoshirt, lange broek, armwarmers, een nekwarmer én een windgilet aan. T mot niet gekker worden in april!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |