Mja, ik heb al een afspraak met @raptorix staan, kijk eerst wel even hoe dat verloopt. Want de taferelen die Mr.Sandman en Salina schetsen is met Fokkers natuurlijk niet ondenkbaar.quote:Op donderdag 15 april 2021 09:19 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
We moeten echt een fotoshoot gaan houden. Dat schijnt heel erg in te zijn.
quote:Op donderdag 15 april 2021 09:27 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ey! Ik heb eergister nog pizza gegeten he!![]()
(maar ja ik matig mijn carb-intake wel zoveel mogelijk, dat is wel waar ja)
quote:
Ik word van beide gifjes helemaal blijquote:Op vrijdag 16 april 2021 10:00 schreef Salina het volgende:
Bijna weekend mensen. Nog even.
Hou vol.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bedoelde je dit in de SC te zetten?quote:Op vrijdag 16 april 2021 11:26 schreef nils7 het volgende:
Sinds begin april nieuw werk en nu iemand op de afdeling positief nadat ze gisteren pas is gaan testen.
Ik vroeg, nadat ze maandag al klonk als een zeehond, of het geen corona was.
Reactie van haar "heb thuis permanent een wandelende snot fabriek lopen dan blijf ik testen".
En nu was ze dus positief. omdat ze dinsdag al geen reuk en smaak meer had...
Ze had gewoon thuis moeten blijven... ben niet echt happy.
Hoef nu wel de komende twee weken niet op kantoor te verschijnen.
ja, SC staat toch voor de slow chat?quote:Op vrijdag 16 april 2021 11:40 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Bedoelde je dit in de SC te zetten?
Het mag natuurlijk. Meestal wordt daar het centrale topic voor gebruikquote:Op vrijdag 16 april 2021 11:55 schreef nils7 het volgende:
[..]
ja, SC staat toch voor de slow chat?
Moest het gewoon even van me af schrijven
Nee hoor. Dit topic is voor komische en vulgaire plaatsjes en gifjes. Maar daar mag je wel aan meedoen hoor!quote:Op vrijdag 16 april 2021 11:55 schreef nils7 het volgende:
[..]
ja, SC staat toch voor de slow chat?
Moest het gewoon even van me af schrijven
Nou, hier gaan we eens voor zitten dan. Wat is volgens jou een komisch of vulgair plaatsje? Welke plekken krijgen van jou de Sodom en Gomorra-prijs van vulgair gedrag?quote:
Iedereen moest wel netjes een sneltest doen vooraf neem ik aan?quote:Op maandag 19 april 2021 11:34 schreef Mammietje het volgende:
Goeiemorgen allemaal.![]()
[ afbeelding ]
Allemaal zo'n druk weekend gehad dat er geen tijd overbleef voor de SC zie ik!![]()
Hier weer thuis en meteen slingers ophangen voor dochterlief want jarig.![]()
De visite heerlijk buiten in het zonnetje kunnen ontvangen. Genieten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |