Kunnen we hier geen Gedoe vrije zone maken?quote:Op dinsdag 13 april 2021 16:19 schreef Tarado het volgende:
Vanavond weer Comedy Capers
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Haha, ik moest hardop lachen.quote:Op dinsdag 13 april 2021 15:08 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Dat is de cockdown, iets minder diep gaan helpt.
Paaskuiken?quote:Op dinsdag 13 april 2021 16:20 schreef Momo het volgende:
[..]
Kunnen we hier geen Gedoe vrije zone maken?
[ afbeelding ]
quote:
Je had toch een pizza liggen? Of heb je die nu al weer op?quote:Op dinsdag 13 april 2021 16:38 schreef Mammietje het volgende:
Zware taak voor de boeg.
Keuze maken in wat voor eten ik nu weer eens zal gaan halen.
[ afbeelding ]
Pizza?quote:Op dinsdag 13 april 2021 16:39 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Je had toch een pizza liggen? Of heb je die nu al weer op?
quote:Op dinsdag 13 april 2021 16:39 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Je had toch een pizza liggen? Of heb je die nu al weer op?
Oh nee, dat ging over dat hoofdding zie ik nu, ik dacht dat je die pizza gequote had.
quote:
Tja... dan kan ik natuurlijk ook niet achterblijven.quote:Op dinsdag 13 april 2021 16:46 schreef bloodymary1 het volgende:
Dan ga ik ook pizza maken! Ik heb zo'n rood pizza-oventje dat tot 400 graden gaat. Heerlijke pizza's!
Maar niet zoals die in Italië
ik in miso gemarineerde kabeljauw, nu al zin inquote:Op dinsdag 13 april 2021 16:38 schreef Mammietje het volgende:
Zware taak voor de boeg.
Keuze maken in wat voor eten ik nu weer eens zal gaan halen.
[ afbeelding ]
Brrrrr (lust geen vis). Maar toch smakelijk!quote:Op dinsdag 13 april 2021 16:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik in miso gemarineerde kabeljauw, nu al zin in
Ook lekker, maar niet zeker of ik dat hier ook kan scoren.quote:Op dinsdag 13 april 2021 16:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik in miso gemarineerde kabeljauw, nu al zin in
dank je, moet zoiets worden, blij dat ik wel vis lustquote:Op dinsdag 13 april 2021 17:00 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Brrrrr (lust geen vis). Maar toch smakelijk!
ben je nog op vakantie?quote:Op dinsdag 13 april 2021 17:02 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Ook lekker, maar niet zeker of ik dat hier ook kan scoren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En op het terras iedereen in een deuk natuurlijk, allemaal Nederlanders.
Maar goed, in die bar/pizzeria werkte dus een epische man, type megalang haar, bierbuik en mega borsthaar, die in letterlijk zijn blote barst de pizza's stond te maken en het deeg stond te kneden. Als je niet op zat te letten rolde hij het deeg zo over zijn buik heen.![]()
Mooie herinneringen zijn dat.
Anyway, eet smakelijk iedereen.
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
Jij weet het weer aantrekkelijk te maken.quote:Op dinsdag 13 april 2021 17:05 schreef Salina het volgende:
Gaat nou iedereen vanavond pizza eten? Nou ja, lekker hoor.
Doet me wel denken aan mijn vakanties vroeger in Zuid-Frankrijk, Savines-le-Lac, waar we als tieners naar een pizzazaakje gingen om te eten en te zuipen 's avonds. Daar hadden ze altijd de neiging om met een microfoon of iets dergelijks je naam om te roepen als de pizza gereed was. Maar die Fransen spraken geen woord Engels, dus dan waren er altijd geinponems die de naam van bijvoorbeeld Donald Duck of iets dergelijks opgaven. En dan werd er omgeroepen: "pizza voor Donald Duck". Of "pizza voor sukkel" of "pizza voor luie hond". Of iets ergers.
Maar goed, in die bar/pizzeria werkte dus een epische man, type megalang haar, bierbuik en mega borsthaar, die in letterlijk zijn blote barst de pizza's stond te maken en het deeg stond te kneden. Als je niet op zat te letten rolde hij het deeg zo over zijn buik heen.![]()
Mooie herinneringen zijn dat.
Anyway, eet smakelijk iedereen.
het ruikt echt lekker, het is al 4 dagen aan het marineren en toch geen visluchtquote:Op dinsdag 13 april 2021 17:04 schreef bloodymary1 het volgende:
Ziet er wel oké uit voor een vis. Maar je met er niet aan ruiken natuurlijk.
quote:Op dinsdag 13 april 2021 17:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
het ruikt echt lekker, het is al 4 dagen aan het marineren en toch geen vislucht
Ik ken een hele dikke Duitser die altijd Schnitzel met frites maakte, raad eens wat hij aan had?quote:Op dinsdag 13 april 2021 17:08 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Jij weet het weer aantrekkelijk te maken.![]()
Bedankt he? Voor deze anekdote...
Misschien toch voor patat gaan... of een schnitzelmenuutje....![]()
Als ze al aangeven dat iets niet smaakt naar wat het is, is dat over het algemeen geen goed teken.quote:Op dinsdag 13 april 2021 17:10 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]Doe geen moeite dat proberen ze al tig jaar. Ruikt niet naar vis. Proef maar, het is net kip. Smaakt helemaal niet naar vis. Of gewoon niks zeggen en het er dan stiekem doorheen doen. En ik kotsend naar de wc.
Hey! Ik wil het niet weten!quote:Op dinsdag 13 april 2021 17:11 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ik ken een hele dikke Duitser die altijd Schnitzel met frites maakte, raad eens wat hij aan had?
ik zal er mee stoppen maar reuk is meestal een kwestie van versheid en als de vis als kip smaakt kan je beter kip nemenquote:Op dinsdag 13 april 2021 17:10 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]Doe geen moeite dat proberen ze al tig jaar. Ruikt niet naar vis. Proef maar, het is net kip. Smaakt helemaal niet naar vis. Of gewoon niks zeggen en het er dan stiekem doorheen doen. En ik kotsend naar de wc.
quote:Op dinsdag 13 april 2021 17:13 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ja nee dit doet het dan weer niet voor mij
foie gras staat ook hoog op mijn lijstjequote:Op dinsdag 13 april 2021 17:14 schreef bloodymary1 het volgende:
En ik ben echt geen pitser met eten, lust eigenlijk alles wel. Mijn lievelingsgerecht is foie gras, maar dat schijnt niet heel diervriendelijk te zijn.
Heb zelfs leguaan gegeten (toen zeiden ze ook dat het naar kip smaakte en dat was ook zo).
Maar vis.
Ik krijg ook niet altijd alles wat ik wil, Dick!quote:Op dinsdag 13 april 2021 17:21 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ben nog steeds van de vrouwen, maar een etende vrouw windt mij niet op is what I'm saying
quote:Op dinsdag 13 april 2021 17:23 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Ik krijg ook niet altijd alles wat ik wil, Dick!![]()
Misschien wat minder veeleisend zijn dan.quote:Op dinsdag 13 april 2021 17:23 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Ik krijg ook niet altijd wat ik wil, Dick!![]()
En deze?quote:Op dinsdag 13 april 2021 17:21 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ben nog steeds van de vrouwen, maar een etende vrouw windt mij niet op is what I'm saying
quote:Op dinsdag 13 april 2021 17:25 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Misschien wat minder veeleisend zijn dan.
[ afbeelding ]
Wa bende toch een rare. Maar ook weer niet hoor, ik snap het wel. Vooral op het laatst met dat plakkende chocolade-ijs nog aan haar bek. Niet echt appetijtelijk.quote:Op dinsdag 13 april 2021 17:30 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Nee. Dit werkte vooral op mijn lachspieren
Nee zeg.... als het nu vanille was....quote:Op dinsdag 13 april 2021 17:33 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Wa bende toch een rare. Maar ook weer niet hoor, ik snap het wel. Vooral op het laatst met dat plakkende chocolade-ijs nog aan haar bek. Niet echt appetijtelijk.
Alright. Now we're talkingquote:Op dinsdag 13 april 2021 17:35 schreef bloodymary1 het volgende:
En bovendien moet die broek de volgende dag ook nog dicht kunnen.
[ afbeelding ]
Ik moet hem eerst vanavond nog weer uit zien te krijgen.quote:Op dinsdag 13 april 2021 17:35 schreef bloodymary1 het volgende:
En bovendien moet die broek de volgende dag ook nog dicht kunnen.
[ afbeelding ]
Vervelend hoor.quote:Op dinsdag 13 april 2021 17:38 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Ik moet hem eerst vanavond nog weer uit zien te krijgen.![]()
Zucht.... nah, moet ik maar weer helemaal zelf eten gaan halen ergens....
Pizzaatje gescoord?quote:Op dinsdag 13 april 2021 18:08 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Ennnn.... terug alweer!![]()
*doet voetjes weer omhoog!
Nee, dat had Salina (ook al) voor me verpest.quote:
Ik was al jaloers hoor.quote:Op dinsdag 13 april 2021 18:08 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Ennnn.... terug alweer!![]()
*doet voetjes weer omhoog!
Pfff, echt niets aan.quote:Op dinsdag 13 april 2021 21:24 schreef Mammietje het volgende:
Ellendige persco....
3 topics vol ellendige meningen bij moeten lezen...
Hier in de SC is het tenminste even rustig.
[ afbeelding ]
O, ik heb niets gezegd...quote:Op dinsdag 13 april 2021 21:26 schreef Claudia_x het volgende:
Ik wist niet eens dat er een persconferentie was.
Ik ben een beetje veeleisend m.b.t. vakantie.quote:Op dinsdag 13 april 2021 21:26 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Ach.... het is haalbaar om het ook zo voor elkaar te krijgen hoor!![]()
[ afbeelding ]
O, dat heb ik dan weer met andere dingen!quote:Op dinsdag 13 april 2021 21:30 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Ik ben een beetje veeleisend m.b.t. vakantie.
Ik zou dat drankbudget voor moderators toch weer eens bespreekbaar maken.quote:
Een nieuwe fles Woodford Reserve zou ik graag declarerenquote:Op dinsdag 13 april 2021 21:32 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Ik zou dat drankbudget voor moderators toch weer eens bespreekbaar maken.
Kunnen we daar ook ergens voor doneren?quote:Op dinsdag 13 april 2021 21:38 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Een nieuwe fles Woodford Reserve zou ik graag declareren
Ik dm mijn iban wel evenquote:Op dinsdag 13 april 2021 21:40 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Kunnen we daar ook ergens voor doneren?
Ow, ik dacht dat het voor de hele crew was.quote:
quote:Op dinsdag 13 april 2021 22:16 schreef dick_laurent het volgende:
- Persco niet gekeken.
- Meningen in het main topic niet gelezen.
Wetende dat het toch allemaal ruk is, voorlopig ruk blijft en er geen ruk te doen is.
[ afbeelding ]
Wij niet. Maar bepaalde gasten die ons land momenteel runnen zou ik wel onder deze noemer scharenquote:Op dinsdag 13 april 2021 22:21 schreef Mammietje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hoewel het geheel klopt, is het wel een hoop geruk.![]()
Betekent dit dat we nu allemaal rukkers zijn? Of juist niet? Hmm..
Alle mods bij elkaar mag nu toch nietquote:Op dinsdag 13 april 2021 21:49 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Ow, ik dacht dat het voor de hele crew was.![]()
Als het alleen voor jou is, kom ik het wel ff langs brengen!![]()
Wel ff geduld tot ik weer wat dichter bij ben!
Yep!quote:Op dinsdag 13 april 2021 22:40 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Alle mods bij elkaar mag nu toch niet
Ik wacht wel, ik overleef het nog wel even met wat ik heb.
Jij zit op de Veluwe? Lekker Remi?
Hoe lang ben je al Remi?quote:Op dinsdag 13 april 2021 22:47 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Yep!![]()
Is over het algemeen héérlijk maar verveel me op dit moment te pletter.
Zit maar één ding op, moed indrinken en kijken of het zwembad echt zo gesloten is als het eruit ziet of dat ie toch nog steeds stiekem op de bungalowsleutel werkt.![]()
Ben al halverwege het moed indrinken.
Vanaf zondag.quote:Op dinsdag 13 april 2021 22:48 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Hoe lang ben je al Remi?
Oh, en wat drink je?
quote:Op dinsdag 13 april 2021 22:47 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Yep!![]()
Zit maar één ding op, moed indrinken en kijken of het zwembad echt zo gesloten is als het eruit ziet of dat ie toch nog steeds stiekem op de bungalowsleutel werkt.![]()
Lekker hoor! Even beetje vervelen is prima, gaat wel weer weg.quote:Op dinsdag 13 april 2021 22:52 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Vanaf zondag.![]()
Wel wennen en natuurlijk de nodige appjes beantwoorden, maar als je het nodige schuldgevoel opzij drukt, is het echt wel genieten!Bof ook wel met het weer als ik hier lees over sneeuwbuien enzo.
Morgen minder dagje voorspeld geloof ik. Brengen we die lekker in bad door ofzo.
Heerlijk! Even extra you-time!quote:Op dinsdag 13 april 2021 23:08 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Lekker hoor! Even beetje vervelen is prima, gaat wel weer weg.
Ik ben vanaf aanstaande zondag tot en met donderdag weer even alleenstaande moeder. Man moet naar een klant vier dagen. Dat zal weer even wennen zijn na ruim een jaar, maar ik vind het ook best lekker. Even alleen weer.
Haha, kan ik me voorstellen!quote:Op dinsdag 13 april 2021 23:15 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Heerlijk! Even extra you-time!![]()
Lekker van genieten.
Ik zit doorgaans met 6 mensen in huis. Echt altijd reuring Ben blij als ze allemaal plat liggen soms!![]()
Heb er inderdaad ook altijd prima mee kunnen leven als mijn man een paar dagen weg was voor zijn werk. Gebeurde maar sporadisch overigens.quote:Op dinsdag 13 april 2021 23:30 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Haha, kan ik me voorstellen!
Ik maar met twee, maar ben al onze hele relatie gewend dat hij regelmatig een paar dagen weg is. En eigenlijk went dat best en vind ik dat geen ramp. Het is ook altijd fijn als hij dan weer thuiskomt. En ik vind wat tijd voor mezelf geen straf. Kind lekker naar school, ik thuis werken, kind op tijd naar bes. Ik kom die dagen wel door
Heb jij vier kinderen?
quote:Op dinsdag 13 april 2021 22:47 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Yep!![]()
Ik kan je verzekeren, dat lijkt mij ook geen goed plan meer.quote:
Nee, daar hangen nooit camera's.quote:Op woensdag 14 april 2021 00:11 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Ik kan je verzekeren, dat lijkt mij ook geen goed plan meer.![]()
![]()
Denk dat erheen lopen eerlijk gezegd al best een prestatie is.![]()
![]()
Heb ook geen badkleding mee, hoewel dat niet veel uitmaakt, toch avondklok.![]()
Toch lijkt pootjebaden me toch wel ff reuze grappig.
Hmm..... zouden daar camera's hangen eigenlijk?![]()
Kijk, da's nog eens mooi opstaan/wakker worden.quote:Op woensdag 14 april 2021 00:32 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Nee, daar hangen nooit camera's.
[ afbeelding ]
Goed begin van de dag!quote:Op woensdag 14 april 2021 00:32 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Nee, daar hangen nooit camera's.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 14 april 2021 10:23 schreef bloodymary1 het volgende:
En Mammietje, had je nog gezwommen?
quote:Op woensdag 14 april 2021 11:54 schreef Drekkoning het volgende:
Even een crosspost, want dit is belangrijk
Wat gaaf al die diertjes zo aan huis! Misschien vannacht wel een wolf.quote:Op woensdag 14 april 2021 11:39 schreef Mammietje het volgende:
[..]![]()
Nee, dat achtte ik vannacht niet meer als haalbaar.![]()
Ken je grenzen enzo....![]()
[ afbeelding ]
Wel nog nachtelijk bezoek gehad.![]()
En ik kan jullie dan ook vertellen dat het ook met de vossenpopulatie op de Veluwe prima gesteld is.![]()
[ afbeelding ]
Dat lijkt me wel wat ja!quote:Op woensdag 14 april 2021 12:33 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Wat gaaf al die diertjes zo aan huis! Misschien vannacht wel een wolf.
Ook daar heeft hij dus al geen verstand van.quote:Op woensdag 14 april 2021 11:54 schreef Drekkoning het volgende:
Even een crosspost, want dit is belangrijk
Weet niet of er op de veluwe vast wonen, maar hier in de omgeving zit er al anderhalf jaar 1. Hij heeft zelfs een naam GW1625M (Grey Wolf nummer Male). Heeft wel al van alles verorberd tot kalveren van Galway runderen toe en veel schapen natuurlijk. Zijn de meeste mensen niet zo blij mee.quote:
Er duiken steeds meer filmpjes op van wolven die zich in de bewoonde wereld begeven en maar matig schuw overkomen. Ze schijnen het prima te doen in Nederland en de eerste bewijzen voor nesten zijn er al. Dat gaat in de toekomst nog wel problemen opleveren, verwacht ik.quote:Op woensdag 14 april 2021 12:41 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Weet niet of er op de veluwe vast wonen, maar hier in de omgeving zit er al anderhalf jaar 1. Hij heeft zelfs een naam GW1625M (Grey Wolf nummer Male). Heeft wel al van alles verorberd tot kalveren van Galway runderen toe en veel schapen natuurlijk. Zijn de meeste mensen niet zo blij mee.
Van de zomer was ik paardrijden op de hei, daar staat een schaapskudde. Lag er een schaap met 1 been omhoog en haar halve onderkant weg. Ik de herder gebeld, dan gaan ze DNA onderzoek doen. Bleek inderdaad de betreffende wolf te zijn geweest. Maar nooit gezien, die komt natuurlijk alleen 'snachts te voorschijn. Er zijn wel filmpjes van hem.
Vindt het wel machtig mooi zo'n beest, maar wel balen natuurlijk als je vee er aan gaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |