Niks mis met een stabiele kutquote:Op dinsdag 13 april 2021 15:17 schreef Noek het volgende:
Mooie stabiele kut cijfers weer. We modderen wel door.
Ik laat mij niet uitspelen. Maar ik heb er wel een mening over.quote:Op dinsdag 13 april 2021 15:16 schreef capricia het volgende:
[..]
Laat je niet zo uitspelen dat je opgezet wordt tegen een andere groep.
Het zit er niet meer in?quote:Op dinsdag 13 april 2021 15:18 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Als ik dit had geweten was ik ook topsporter geworden.
Hoe gaan de cijfers meer stijgen als ze toch al op die school zitten en onderling al geen afstand hoeven te houden. Het neemt ook nog eens weg dat opa's en oma's nu niet meer op hoeven te passen.quote:Op dinsdag 13 april 2021 15:13 schreef AlwaysHappy het volgende:
- Maar een BSO (binnen) kan dus wel. Komen kinderen in aanraking met nog meer anderen. Terwijl die al voor aardig wat besmettingen zorgen.
Dan weet je wat je (had) moeten doenquote:Op dinsdag 13 april 2021 15:13 schreef AlwaysHappy het volgende:
Nu wordt het een keer tijd voor versoepelingen die niet enkel voor ouders of kinderen nuttig zijn.
Per saldo gaat BSO's open echt niet voor meer besmettingen zorgenquote:Op dinsdag 13 april 2021 15:13 schreef AlwaysHappy het volgende:
Lees pas net dat bericht van de BSO’s.
Dus als ik het goed heb:
- Terrasjes zijn veel te gevaarlijk; want dat levert reis bewegingen op. Ondanks dat dat in de buitenlucht is en ondanks dat er talloze onderzoeken zijn geweest die aangeven dat dat veilig zou kunnen.
- Maar een BSO (binnen) kan dus wel. Komen kinderen in aanraking met nog meer anderen. Terwijl die al voor aardig wat besmettingen zorgen.
Willen ze soms dat de cijfers nog meer gaan stijgen?
Logisch dat de scholen open zijn, maar het BSO? Nou fijn hoor voor ouders. Nu wordt het een keer tijd voor versoepelingen die niet enkel voor ouders of kinderen nuttig zijn.
Cijfers zijn ook maar een mening.quote:Op dinsdag 13 april 2021 15:18 schreef Questular het volgende:
Wil iemand nog iets zeggen over het % positieve testen? Of letten we daar alleen op als die omlaag gaat?
Het is niet te vergelijken met de terrassen open. Of is nu niet meer relevant dat de BSO maar voor 1 op de 16-17 huishoudens nut heeft?quote:Op dinsdag 13 april 2021 15:13 schreef AlwaysHappy het volgende:
Lees pas net dat bericht van de BSO’s.
Dus als ik het goed heb:
- Terrasjes zijn veel te gevaarlijk; want dat levert reis bewegingen op. Ondanks dat dat in de buitenlucht is en ondanks dat er talloze onderzoeken zijn geweest die aangeven dat dat veilig zou kunnen.
Willen ze soms dat de cijfers nog meer gaan stijgen?
Logisch dat de scholen open zijn, maar het BSO? Nou fijn hoor voor ouders. Nu wordt het een keer tijd voor versoepelingen die niet enkel voor ouders of kinderen nuttig zijn.
foto's graagquote:Op dinsdag 13 april 2021 15:16 schreef Noek het volgende:
Toevallig ken ik een Olympische sportster en die zit nu heerlijk een maandje in trainingskamp in Turkije, Living her best life. Ik laf haar dus ik gun het haar maar ondertussen zitten wij hier...![]()
Het was echt zo dom van hem om toch op vakantie te gaan, daarnee heeft hij zijn eigen glazen wel ingegooid. En dat is zonde, want met zijn TVtoespraak vorig jaar had hij toch veel goodwill opgebouwd.quote:Op dinsdag 13 april 2021 15:17 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Hij is nayuurlijk vorig jaar wel finaal door de mand gevallen als egoïstische kleuter. Denk dat hij echt veel minder krediet heeft dan voor covid.
Vergeet niet om je handdoek al om 08:00 op de strandstoel aan het zwembad te leggen om hem te claimen...quote:Op dinsdag 13 april 2021 15:18 schreef Noek het volgende:
[..]
Dat is voor het hogere doel, om de samenleving weer aan het buffet te krijgen.
Kap eens met BrEeZeRs drinkenquote:Op dinsdag 13 april 2021 15:16 schreef Noek het volgende:
Toevallig ken ik een Olympische sportster en die zit nu heerlijk een maandje in trainingskamp in Turkije, Living her best life. Ik laf haar dus ik gun het haar maar ondertussen zitten wij hier...![]()
Wat is dit nou weer joh?quote:Op dinsdag 13 april 2021 15:16 schreef capricia het volgende:
[..]
Laat je niet zo uitspelen dat je opgezet wordt tegen een andere groep.
Afgelopen week minder tests maar wel een hoger aantal besmettingen en percentage dan de week ervoor.quote:Op dinsdag 13 april 2021 15:18 schreef Questular het volgende:
Wil iemand nog iets zeggen over het % positieve testen? Of letten we daar alleen op als die omlaag gaat?
De derde golf kabbelt voort.quote:Op dinsdag 13 april 2021 15:18 schreef Questular het volgende:
Daar zoek ik serieus hotels op uit om dat niet te hoeven mee maken.quote:Op dinsdag 13 april 2021 15:19 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Vergeet niet om je handdoek al om 08:00 op de strandstoel aan het zwembad te leggen om hem te claimen...
Om er vervolgens pas om 16:00 te gaan liggen!
Op een BSO zitten juist allemaal kinderen van verschillende scholen bij elkaar.quote:Op dinsdag 13 april 2021 15:18 schreef Gunner het volgende:
[..]
Hoe gaan de cijfers meer stijgen als ze toch al op die school zitten en onderling al geen afstand hoeven te houden. Het neemt ook nog eens weg dat opa's en oma's nu niet meer op hoeven te passen.
Niet alles is een complot.
[..]
Dan weet je wat je (had) moeten doen
Jazeker. 10,7% gemiddeld test positief. 89,3% test negatiefquote:Op dinsdag 13 april 2021 15:18 schreef Questular het volgende:
quote:Op dinsdag 13 april 2021 15:20 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
De derde tweede golf kabbelt voort.
Ik heb 2 keer de kans gehad, maar deze kans heb ik 2x aan me voorbij laten gaan. Zonde! Alleen wel jammer dat ik nu toch te oud ben voor de topsport dus ook geen prik zou kunnen krijgen.quote:Op dinsdag 13 april 2021 15:18 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Als ik dit had geweten was ik ook topsporter geworden.
Is dit serieus? Beter goed gejat?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |