Kan willie niet even de rol van Hugo op zich nemen. Ik denk echt dat die het een stuk beter doet en een stuk meer krediet bij het volk heeft dan Hugo.quote:
quote:Het is dinsdag 13 april 2021. Tot vanmorgen 10:00 uur zijn er 6797 nieuwe besmettingen vastgesteld. Dat zijn er 82 meer dan gisteren. Gisteren nam het aantal nog af, met 1507.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daarnaast zijn er:
3 gemeentes met 0 besmettingen
10 gemeentes met 1 besmettingen
43 gemeentes met 2-4 besmettingen
86 gemeentes met 5-9 besmettingen
Deze update is ook dagelijks om 15:16 te vinden op https://rivm.useless.nl of voor een volledig gemeenteoverzicht op https://rivm.useless.nl/total.phpwegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
Laat je niet zo uitspelen dat je opgezet wordt tegen een andere groep.quote:Op dinsdag 13 april 2021 15:02 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Nee. Solidariteit betekent dat de collega met kinderen die al heel veel gekregen heeft (openen scholen) nu even pas op de plaats maakt zodat er meer ruimte kan komen voor de gewone man.
Was mooi geweest als 'ie daadwerkelijke 'Willie' op z'n naamkaartje had gezetquote:
Hij is nayuurlijk vorig jaar wel finaal door de mand gevallen als egoïstische kleuter. Denk dat hij echt veel minder krediet heeft dan voor covid.quote:Op dinsdag 13 april 2021 15:15 schreef aartstyle het volgende:
[..]
Kan willie niet even de rol van Hugo op zich nemen. Ik denk echt dat die het een stuk beter doet en een stuk meer krediet bij het volk heeft dan Hugo.
Er is ook nog een groep mensen op vakantie in Griekenland geloof ik? Als test-event.quote:Op dinsdag 13 april 2021 15:16 schreef Noek het volgende:
Toevallig ken ik een Olympische sportster en die zit nu heerlijk een maandje in trainingskamp in Turkije, Living her best life. Ik laf haar dus ik gun het haar maar ondertussen zitten wij hier...![]()
Die pakt zo weer het vliegtuig naar Griekenland.quote:Op dinsdag 13 april 2021 15:15 schreef aartstyle het volgende:
[..]
Kan willie niet even de rol van Hugo op zich nemen. Ik denk echt dat die het een stuk beter doet en een stuk meer krediet bij het volk heeft dan Hugo.
Klopt. Maar dan nog is het beter dan Hugo en de rest van het kabinet.quote:Op dinsdag 13 april 2021 15:17 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Hij is nayuurlijk vorig jaar wel finaal door de mand gevallen als egoïstische kleuter. Denk dat hij echt veel minder krediet heeft dan voor covid.
Als ik dit had geweten was ik ook topsporter geworden.quote:Op dinsdag 13 april 2021 15:16 schreef Noek het volgende:
Toevallig ken ik een Olympische sportster en die zit nu heerlijk een maandje in trainingskamp in Turkije, Living her best life. Ik laf haar dus ik gun het haar maar ondertussen zitten wij hier...![]()
Dat is voor het hogere doel, om de samenleving weer aan het buffet te krijgen.quote:Op dinsdag 13 april 2021 15:17 schreef capricia het volgende:
[..]
Er is ook nog een groep mensen op vakantie in Griekenland geloof ik? Als test-event.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |