Dat moet ie nu toch ook.quote:Op dinsdag 13 april 2021 09:50 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Toch niet vanaf het eerste moment? Ik snap dat het kan, maar volgens mij moet je dat wel oefenen/trainen.
Maar....quote:
Dat duurde toch ook even voordat ze het onder de knie had?quote:Op dinsdag 13 april 2021 10:14 schreef CherryLips het volgende:
Arizona kachelde er anders lekker vlot op rond in Grey's
Ik heb die afleveringen gebinged dus toen ging het rap.quote:Op dinsdag 13 april 2021 10:15 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Dat duurde toch ook even voordat ze het onder de knie had?
Zeker op dr skates
Hahah ja dan wel. Ik ook trouwens. Ben nu door de 16e seizoenen heenquote:Op dinsdag 13 april 2021 10:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb die afleveringen gebinged dus toen ging het rap.
Ik kijk het netjes elke week op Net 5quote:Op dinsdag 13 april 2021 10:21 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Hahah ja dan wel. Ik ook trouwens. Ben nu door de 16e seizoenen heen
Wachten tot het laatste ooit op videoland komt.
Ik heb geen tv abo. anders was dat nog een optie geweest.quote:Op dinsdag 13 april 2021 10:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kijk het netjes elke week op Net 5
Ja ik snap eigenlijk ook niet dat het nog loopt.quote:Op dinsdag 13 april 2021 10:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ben na een aantal seizoen wel afgehaakt. Nadat van de originelen nog maar weinig over waren.
Op hoeveel seizoen zitten ze nu?quote:Op dinsdag 13 april 2021 10:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja ik snap eigenlijk ook niet dat het nog loopt.
Scrubsquote:Op dinsdag 13 april 2021 10:28 schreef Barbusse het volgende:
De enige ziekenhuisserie die ik te pruimen vond was The Nick.
Oh ja, dat was ook wel tofquote:
Knick?quote:Op dinsdag 13 april 2021 10:28 schreef Barbusse het volgende:
De enige ziekenhuisserie die ik te pruimen vond was The Nick.
16 dacht ikquote:Op dinsdag 13 april 2021 10:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Op hoeveel seizoen zitten ze nu?
quote:
Disney+, dacht ik.quote:Op dinsdag 13 april 2021 10:32 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Omg ja!
Is dat nog ergens te bingen? Nee zeker
Even gespiekt, klopt.quote:
Dat red ik niet in een maand!quote:Op dinsdag 13 april 2021 10:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Even gespiekt, klopt.Staan 9 seizoenen op, zo te zien.
https://m.imdb.com/title/tt02937900/quote:
Gezienquote:Op dinsdag 13 april 2021 10:39 schreef Barbusse het volgende:
[..]
https://m.imdb.com/title/tt02937900/
At the start of the twentieth century, Dr John Thackery takes over as the chief surgeon at the Knickerbocker Hospital in New York and deals with a racially charged city and drug addiction.
Director: Steven Soderbergh
Even bingen joh.quote:
Slechts 2 seizoenen helaasquote:
Zoveel tv kijk ik meestal niet.quote:
Weer even gespiekt, 22 per seizoen.quote:Op dinsdag 13 april 2021 11:30 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Zoveel tv kijk ik meestal niet.
Tenminste ik gok dat ze een aflvering of 20 per seizoen zijn ook nog.
Heb wel afgelopen weekend in 1x truth seekers gekeken. Maar was noodzaak want prima liep vandaag af
Oeh daar hou ik van, dat kijkt lekker weg zo kortquote:Op dinsdag 13 april 2021 11:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Weer even gespiekt, 22 per seizoen.Wel maar afleveringen van 20 minuten, dat scheelt alweer iets.
Er staan stiekem best leuke dingen op! Wij hebben nu Amphibia als tussendoortje.quote:Op dinsdag 13 april 2021 11:41 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Oeh daar hou ik van, dat kijkt lekker weg zo kort
Misschien toch maar nemen dan, voorlopig toch nog die stomme lock down
die is ook leuk inderdaad.quote:Op dinsdag 13 april 2021 12:03 schreef Barbusse het volgende:
Brooklyn 99 is m'n favoriete 'vul wat lege momentjes in de dag op' serie. Flauwe humor
Terry Crewsquote:
Weet jij waar je handmaids kunt kijken dan de nieuwe straks?quote:Op dinsdag 13 april 2021 12:24 schreef babylon het volgende:
Samen zitten we nu wel in een gat qua series. Gelukkig eind van de maand nieuwe seizoen Handmaids Tale (blessed be the fruit).
Zelf ben ik Star Trek Voyager aan het herkijken. Wel met een must see lijst er bij. Dus 'maar' 70 van de 172 afleveringen. En soms op 1.25x snelheid
Alleen kom ik juist niet aan toe nu.quote:Op dinsdag 13 april 2021 12:24 schreef babylon het volgende:
Samen zitten we nu wel in een gat qua series. Gelukkig eind van de maand nieuwe seizoen Handmaids Tale (blessed be the fruit).
Zelf ben ik Star Trek Voyager aan het herkijken. Wel met een must see lijst er bij. Dus 'maar' 70 van de 172 afleveringen. En soms op 1.25x snelheid
30 april op Videoland.quote:Op dinsdag 13 april 2021 12:57 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Weet jij waar je handmaids kunt kijken dan de nieuwe straks?
Heb laatst alles gekeken via videoland, komt het daar op?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |