Onze 1e prik hebben gehad volgens Hugo.quote:Op dinsdag 13 april 2021 08:10 schreef daNpy het volgende:
[..]
En dat terwijl we op 1 juli allemaal ingeënt zijn
er moeten helemaal niet meer testlocaties komen. We moeten stoppen met het creëren van een testsamenleving. Echt wat een kolderquote:Op dinsdag 13 april 2021 08:09 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Je afspraakbevestiging van je huisarts meenemen?
[..]
Zouden meer testlocaties moeten komen om testsamenleving mogelijk te maken.
Ik vind het wel eng dat je voor je dagje uit aan elk willekeurig bedrijf moet meegeven wat je gezondheidstatus is.
Op zich wel mooi dat Engeland op ons voor loopt, kunnen we mooi zien hoe deze versoepeling gaat uitpakken met de verspreiding van het virus en de gevolgen daarvan voor de bevolking.quote:
Eens, verschrikkelijk. Word al naar van die mensen die nu ergens op een resort zitten opgesloten met een verplicht mondkapje en een ober die je naar het buffet leidt. Betalen ze nog voor ook,. Hou er mee op. Moet ik straks als ik bij gratie Gods weer eens les mag geven iedereen gaan controleren op een negatieve test? Mezelf voor elke les laten testen? Wat een waanzin.quote:Op dinsdag 13 april 2021 08:15 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
er moeten helemaal niet meer testlocaties komen. We moeten stoppen met het creëren van een testsamenleving. Echt wat een kolderen we slikken het als zoete koek blijkbaar
KAPPEN MET DEZE ACHTERLIJKE ZOOI!
Ik snap die mensen ook niet echt inderdaad. Dat je op vakantie wil snap ik wel, dat wil iedereen. Maar de achterliggende gedachte van zo'n "testvakantie" is gewoon bizar.quote:Op dinsdag 13 april 2021 08:20 schreef josja het volgende:
[..]
Eens, verschrikkelijk. Word al naar van die mensen die nu ergens op een resort zitten opgesloten met een verplicht mondkapje en een ober die je naar het buffet leidt. Betalen ze nog voor ook,. Hou er mee op. Moet ik straks als ik bij gratie Gods weer eens les mag geven iedereen gaan controleren op een negatieve test? Mezelf voor elke les laten testen? Wat een waanzin.
Nu.nl heeft het ook al opgepikt, heel goed. https://www.nu.nl/coronav(...)l#coral_talk_wrapperquote:Op dinsdag 13 april 2021 08:00 schreef raptorix het volgende:
[..]
Klopt ik heb dit verhaal getipt aan FTM
Die mensen zitten sowieso al de hele dag op zo'n resort, dat je het leuk vindt om zo je vakantiedagen te spenderen snap ik ook niet, maar voor die mensen maakt het weinig uit.quote:Op dinsdag 13 april 2021 08:21 schreef daNpy het volgende:
[..]
Ik snap die mensen ook niet echt inderdaad. Dat je op vakantie wil snap ik wel, dat wil iedereen. Maar de achterliggende gedachte van zo'n "testvakantie" is gewoon bizar.
Leuk dit, precies op tijd voor het debat morgen.quote:Op dinsdag 13 april 2021 08:00 schreef raptorix het volgende:
[..]
Klopt ik heb dit verhaal getipt aan FTM
Jammer dat er niet 1 miljard extra naar het goed regelen van vaccins gaan. Als dat niet zo'n gefaal was geweest dan hadden we die hele test onzin niet nodig van de zomer.quote:Op dinsdag 13 april 2021 08:36 schreef Lenny_Leonard het volgende:
https://www.ftm.nl/artike(...)m_campaign=Eric-Smit
Hier zonder paywall
Die 1 miljard is nog maar het begin wat ik begreep....quote:Op dinsdag 13 april 2021 08:38 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Jammer dat er niet 1 miljard extra naar het goed regelen van vaccins gaan. Als dat niet zo'n gefaal was geweest dan hadden we die hele test onzin niet nodig van de zomer.
Beetje een zeikverhaal vind ik zelf. Dit lijkt een beetje op een constructie die (voor overheidsbegrippen) snel in elkaar is gezet. Als ze dat op de normale wijze hadden gedaan zou het eind dit jaar pas klaar zijn. Met het oog op (relatief) snel schakelen snap ik dat alles misschien niet is dichtgetimmerd.quote:Op dinsdag 13 april 2021 08:36 schreef Lenny_Leonard het volgende:
https://www.ftm.nl/artike(...)m_campaign=Eric-Smit
Hier zonder paywall
Die testonzin hebben we überhaupt niet nodigquote:Op dinsdag 13 april 2021 08:38 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Jammer dat er niet 1 miljard extra naar het goed regelen van vaccins gaan. Als dat niet zo'n gefaal was geweest dan hadden we die hele test onzin niet nodig van de zomer.
Dat hoop ik zelf ook ja.quote:Op dinsdag 13 april 2021 08:44 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Die testonzin hebben we überhaupt niet nodig
Nee zo is het niet gegaan, in de zomer is er een werkgroep geweest onder de naam operatie fastlane, dat was met name gericht dat bedrijven weer open konden en hun medewerkers konden laten testen, kennelijk begon Lead Healthcare chagrijnig te worden dat hun verdienmodel niet werkte, dat zou ook verklaren waarom vorige week als een duvel uit een doosje al die test evenementen in 1 keer konden. Hoe kan je stellen dat dat strook mett het huidig beleid?quote:Op dinsdag 13 april 2021 08:43 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Beetje een zeikverhaal vind ik zelf. Dit lijkt een beetje op een constructie die (voor overheidsbegrippen) snel in elkaar is gezet. Als ze dat op de normale wijze hadden gedaan zou het eind dit jaar pas klaar zijn. Met het oog op (relatief) snel schakelen snap ik dat alles misschien niet is dichtgetimmerd.
Het had alleen een half jaar eerder er moeten zijn. Nu is het mosterd na de maaltijd.
Best bijzonder dat gevaccineerde mensen dan niet getest moeten worden, die kunnen even goed corona hebben en overdragen. Maar is wel logisch gezien de extreem beperkte capaciteit van 400.000 tests die ze hopen te halen.quote:Op dinsdag 13 april 2021 08:03 schreef Janneke141 het volgende:
Het kabinet overweegt om een negatieve coronatest of vaccinatiebewijs te verplichten
Ik denk dat die tijdens het debat wel op duiktt.quote:Op dinsdag 13 april 2021 08:47 schreef Lenny_Leonard het volgende:
De opdrachtbrief aan de stichting zou meer duidelijkheid moeten bieden over de afspraken die het ministerie van VWS met de stichting heeft gemaakt, maar die is niet openbaar.
Erg jammer. Maar we leren het natuurlijk nooit. Transparantie, daar doen we niet aan bij de overheid.
Dit. Is niet te doen.quote:Op dinsdag 13 april 2021 08:46 schreef Simmertje het volgende:
Ik steek met liefde een naald in mijn arm, het liefst vandaag nog. Maar ik ga mij niet laten testen voor een simpel bezoekje aan de bioscoop. Hele spontaniteit is op die manier ook weg.
Fix het vaccineren.
zouden we niet moeten willen inderdaad maar de voortekenen zijn niet goedquote:Op dinsdag 13 april 2021 08:44 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Die testonzin hebben we überhaupt niet nodig
Ga ik ook niet doen hoor, dan nog maar langer niet daar naartoe (al vind ik het belachelijk, vorige zomer kon het ook gewoon en toen waren er nog helemaal geen mondkapjes, gevaccineerden, en andere ontwikkelingen). Maar ja, dat ze testen voor bezoek willen verplichten is niet zo gek, want welke bioscoop of museum gaat uit zichzelf een dergelijke drempel opwerpen?quote:Op dinsdag 13 april 2021 08:46 schreef Simmertje het volgende:
Ik steek met liefde een naald in mijn arm, het liefst vandaag nog. Maar ik ga mij niet laten testen voor een simpel bezoekje aan de bioscoop. Hele spontaniteit is op die manier ook weg.
Fix het vaccineren.
De voortekenen dat ze in Groot-Brittanië nu de kroegen open hebben zonder testen ja?quote:Op dinsdag 13 april 2021 08:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
zouden we niet moeten willen inderdaad maar de voortekenen zijn niet goed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |