Dan is er hoop voor @fetXquote:Op maandag 12 april 2021 21:40 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Gaat meestal weg na vaccinatie dacht ik.
Van rukken word je doof.quote:Op maandag 12 april 2021 21:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die is wel ongeveer van jouw leeftijd dus dat zou zomaar kunnen. Hoewel ik haar nooit heb gehoord over iemand met een drankprobleem.
Dat klopt, ik kon gisteravond maar 2 keer over je moeder.quote:
Thanks, ik zal voor je bidden.quote:Op maandag 12 april 2021 21:41 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik jou niet, ik vind je maar een klootzak.
quote:Op maandag 12 april 2021 21:41 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik jou niet, ik vind je maar een klootzak.
Dit slaat door. 0-0 is ar al eeuwig in Italië. Nog steeds Nijhuis aan het woord. Al 30 minuten na de reclame.quote:Op maandag 12 april 2021 21:43 schreef Coco het volgende:
[..]
Waar moet je het anders over hebben? Was mokersaai afgelopen weekend.
Wat een rare gesprekken hierquote:Op maandag 12 april 2021 21:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb ook meerdere malen mijn beklag gedaan maar helaas, de FA vindt het wel leuk.
Goor zwijnquote:Op maandag 12 april 2021 21:45 schreef KingRoland het volgende:
Ik ben aanwezig boys (beetje later haha vlak voor VI is afgelopen)
maar ik heb wel een doosje DUNKIN DONUTS jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
We weten hoe Belleman erover denkt.quote:Op maandag 12 april 2021 21:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb ook meerdere malen mijn beklag gedaan maar helaas, de FA vindt het wel leuk.
quote:Op maandag 12 april 2021 21:45 schreef KingRoland het volgende:
Ik hoop dat het smaakt!quote:Op maandag 12 april 2021 21:45 schreef KingRoland het volgende:
haha die ken ik niet denk ikquote:Op maandag 12 april 2021 21:46 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ik kon dat gifje met die dumbbells in z'n leren jas niet meer vinden
Het is geen ramp maar dit wordt een herhaling van zetten.quote:Op maandag 12 april 2021 21:45 schreef Coco het volgende:
[..]
Wat een rare gesprekken hier
En als ik 2 minuten over haxball praat is het een ramp
Zolang je dat gifje maar hebt waar hij naar muziek luistert.quote:Op maandag 12 april 2021 21:46 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ik kon dat gifje met die dumbbells in z'n leren jas niet meer vinden
Welke is datquote:Op maandag 12 april 2021 21:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zolang je dat gifje maar hebt waar hij naar muziek luistert.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |