Als je gewoon een keertje meedoet dat ben je ook incrowd.quote:Op maandag 12 april 2021 21:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het is geen ramp maar dit wordt een herhaling van zetten.
Met ander geneuzel kan iedereen meepraten terwijl dat haxball een hoog incrowd gehalte heeft met een eigen topic.
Maar ik overleef het wel, denk ik.
wtfquote:
totaal ongepast ditquote:
Dat mag je vinden, we leven immers in een vrij land.quote:
thanks nielsiequote:
Zeg dan wat nuttigs over het programma dan.quote:Op maandag 12 april 2021 21:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het is geen ramp maar dit wordt een herhaling van zetten.
Met ander geneuzel kan iedereen meepraten terwijl dat haxball een hoog incrowd gehalte heeft met een eigen topic.
Maar ik overleef het wel, denk ik.
Ik kan alles wel redelijk volgen, ik doe zelf de miems die Scrummie niet snapt. Ik denk vooral om mijn medemens.quote:Op maandag 12 april 2021 21:47 schreef Coco het volgende:
[..]
Als je gewoon een keertje meedoet dat ben je ook incrowd.
Hoe weet jij dat nou weerquote:Op maandag 12 april 2021 21:47 schreef Coco het volgende:
Ik heb goed nieuws jongens.
Onze Forum Admin is er nu.
we worden gekquote:Op maandag 12 april 2021 21:47 schreef Coco het volgende:
Ja maar dan moet er wel muziek zijn. Als we ze zomaar gaan posten dan verliest het zijn waarde.quote:
Wie? Moeten we ons gedragen?quote:Op maandag 12 april 2021 21:47 schreef Coco het volgende:
Er komt zo weer reclame.quote:Op maandag 12 april 2021 21:47 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Zeg dan wat nuttigs over het programma dan.
Glaasje wit, bubbelbad & de moeder van @Coco ook.quote:Op maandag 12 april 2021 21:48 schreef KingRoland het volgende:
Donuts + Zwarte koffie en/of Thee(rooibos) is de beste combinatie OOIT
Als aankomend (ook dik) mod hoor ik dat soort zaken te weten.quote:
Vakantiegodquote:Op maandag 12 april 2021 21:48 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Kijk je wel uit Scrummie
straks op vakantie
kan je mooi meedoen met het machtig mooie spel genaamd haxball.quote:
Wanneer gaat EK eigenlijk open?quote:Op maandag 12 april 2021 21:49 schreef Coco het volgende:
[..]
Als aankomend mod hoor ik dat soort zaken te weten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |