Haha, mooi omschreven. Ik heb dat zowel bij hem als bij Hugo.quote:Op maandag 12 april 2021 15:18 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Ik kan die kuttekop echt niet meer aan kijken.![]()
Voel altijd een beetje kots in m'n huigje komen als ik hem zie.
Don't teek it personal.quote:Op maandag 12 april 2021 15:22 schreef Zipportal het volgende:
Waarom mag ik niet een teek posten? Staat niks in de OP. Zijn gewoon insecten.
Wat was het cijfer vorige maandag ookalweer Jor_Dii?quote:Op maandag 12 april 2021 15:16 schreef Jor_Dii het volgende:
- 6.675 nieuw gemelde positieve testen
- 226 nieuwe ziekenhuisopnames
- 45 nieuwe IC-opnames
- 20 nieuwe overlijdens
5320, maar toen 2e Paasdag.quote:Op maandag 12 april 2021 15:23 schreef Za het volgende:
[..]
Wat was het cijfer vorige maandag ookalweer Jor_Dii?
Overduidelijke cijfers. Pasen is men massaal samen gaan brunchen / gourmettenquote:Op maandag 12 april 2021 15:24 schreef _serial_ het volgende:
op 9-4 was het positief 10.49% en 10-4 was het positief percentage 11.8% dat is niet geheel toevallig 5 dagen na Pasen.
Daarvoor zat het ruim on de 10%
Het is koud voor de tijd van het jaar. De betere cijfers waren net na de mooi weer periode.quote:Op maandag 12 april 2021 15:23 schreef Za het volgende:
[..]
Wat was het cijfer vorige maandag ookalweer Jor_Dii?
Zijn die cijfers nu wel zo up to date dat we dit aan pasen kunnrn toeschrijven?quote:Op maandag 12 april 2021 15:24 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Overduidelijke cijfers. Pasen is men massaal samen gaan brunchen / gourmetten
Welnee, slechts 10% van de gevallen komt naar boven uit het testen, dus hoeveel je er meet is veel meer afhankelijk of het een werkdag is niet, of mensen wat te doen hebben, of dat het weer klote is.quote:Op maandag 12 april 2021 15:26 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Zijn die cijfers nu wel zo up to date dat we dit aan pasen kunnrn toeschrijven?
Ja, want 75% van de besmettingscijfers zijn al tijden (een half jaar zowat) niet ouder dan 5 dagen.quote:Op maandag 12 april 2021 15:26 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
We moeten het echt met zijn alle doen, die afspraak heb ik met u gemaakt!quote:Op maandag 12 april 2021 15:27 schreef bloodymary1 het volgende:
Nog twee cruciale weken. Hou vol mensen, de haven is in zicht!
Alleen als het moslims betreft.quote:Op maandag 12 april 2021 15:26 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Percentage positief loopt lekker op.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |