https://kompanje.org/2021(...)icientie-een-ziekte/quote:Op maandag 12 april 2021 15:11 schreef Mr.Sandman het volgende:
Een opa sterft na weken op de IC aan covid. -> Wat een sluipmoordenaar, dat virus!
quote:Op maandag 12 april 2021 15:17 schreef DonDruiper het volgende:
Die ramadan wordt nog wel een dingetje trouwens..
Ik voorspel over 4 weken allemaal dikke moslims van een jaar of 50-60 op de IC.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
Ff nog 2 weken wachten dan, nog ff SAMEN.quote:Op maandag 12 april 2021 15:17 schreef DonDruiper het volgende:
Ik kan die kuttekop echt niet meer aan kijken.quote:
Nee, slanke gezonde jonge moslims van in de 30. Als het aan bepaalde clickbait-geile kranten ligtquote:Op maandag 12 april 2021 15:17 schreef DonDruiper het volgende:
SNEL NAAR JE BUNKER SLA WC PAPIER IN EN WATERquote:Op maandag 12 april 2021 15:18 schreef skrn het volgende:
Wat een drama-cijfers zeg.
Wat een drama.
Kan er niks anders van maken.
Pasen heeft ook weinig goeds gebracht in die zin.quote:Op maandag 12 april 2021 15:17 schreef DonDruiper het volgende:
Gewoon gerucht verspreiden bij de Moskee dat ze daar euthanasieprik krijgen, vliegen ze snel terug naar ome Erdo.quote:Op maandag 12 april 2021 15:17 schreef DonDruiper het volgende:
En dan viert heel NWS en POL feest, natuurlijk.quote:Op maandag 12 april 2021 15:17 schreef DonDruiper het volgende:
quote:Op maandag 12 april 2021 15:18 schreef _serial_ het volgende:
[..]Hoe zou het relevant zijn dan? Voor je klotsende onderbuik?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
Kan niet. Die zijn al immuun. Hebben er allemaal al gelegen.quote:Op maandag 12 april 2021 15:17 schreef DonDruiper het volgende:
Behoorlijke bump toch in % positiefquote:Op maandag 12 april 2021 15:20 schreef Discombobulate het volgende:
10,6% positief, volgens mij niet zo'n heel groot verschil deze laatste paar weken of maanden.
Het schommelt was tussen 4000 en 9000, maar volgens mij is er werkelijk geen groot verschil.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |