abonnement bol.com Unibet Coolblue
  maandag 12 april 2021 @ 10:09:08 #1
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_198970242

Gebaseerd op de gelijknamige stripboeken, zal de serie Rick Grimes - een sheriff in Georgia - volgen die terecht is gekomen in een zombie-apocalyptische wereld na het ontwaken uit een coma. De serie volgt bij aanvang het verhaal van de strips, maar de makers hebben toestemming om later hun eigen verhaal uit te stippelen.

De eerste afleveringen worden geregisseerd door Frank Darabont, bekend van o.a. de The Shawshank Redemption en The Mist verfilmingen.

Schrijvers van bekende series als Breaking Bad, The Shield, Battlestar Galactica, The Wire en 24 zullen afleveringen voor hun rekening nemen. Bear McCreary, vaste componist van de Battlestar Galactica serie, zal de muziek verzorgen.

Karakters


Links
Officiele site: http://www.amctv.com/shows/the-walking-dead/
Blog van AMC: http://blogs.amctv.com/the-walking-dead/

Aftellen
http://tvcountdown.com/s/the-walking-dead

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Game on. ^O^ .

LP:

quote:
Ik ben overigens wel benieuwd wat voor een persoon Negan was, voor de zombie-apocalyps (ehm uiteraard geen zombie-apocalyps sec, want zombies bestaan niet in het universum van TWD). Ik kan er niets over vinden nl.
Jullie enig idee?
Theorie over TWD:

The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  maandag 12 april 2021 @ 10:13:41 #2
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_198970289
OP mag wel geüpdatet worden als iemand zich geroepen voelt. We hebben inmiddels twee spin-offs die we hier ook bespreken volgens mij.

Persoonlijk zou ik het wel fijn vinden als we spoilers in tags houden totdat het officieel uitgezonden is, of beschikbaar via NL streaming diensten. Er staat weliswaar [USA] in de TT, maar dat is een overblijfsel van de middeleeuwen toen streaming diensten nog niet bestonden. Fear komt voor velen pas in de zomer op Amazon bijvoorbeed. Naja, kijk maar :)
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_198970419
En volgens mij als ik het goed heb mag er ook een rood kruis door Tara Chambler?
pi_198972322
quote:
2s.gif Op maandag 12 april 2021 10:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
OP mag wel geüpdatet worden als iemand zich geroepen voelt. We hebben inmiddels twee spin-offs die we hier ook bespreken volgens mij.

Persoonlijk zou ik het wel fijn vinden als we spoilers in tags houden totdat het officieel uitgezonden is, of beschikbaar via NL streaming diensten. Er staat weliswaar [USA] in de TT, maar dat is een overblijfsel van de middeleeuwen toen streaming diensten nog niet bestonden. Fear komt voor velen pas in de zomer op Amazon bijvoorbeed. Naja, kijk maar :)
Fear heeft een eigen topic volgens mij.

Edit: F&S / [USA] Fear the Walking Dead #4 Gaat wel rap!
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_199083377
Ik heb deze gevolgd, omdat ik alles wilde zien van het gehele TWD-spectrum, maar ik vond dit toch een zeer middelmatig tiener-flickje. Er gebeurt zo weinig, behalve wat gedoe tussen een paar onwetende naïeve tieners dat je deze spin-off makkelijk links kunt laten liggen. :Z

Het enige wat potentie heeft, is de civil republic, maar daar wordt in het eerste seizoen nog maar weinig over prijsgegeven.
  dinsdag 20 april 2021 @ 14:25:17 #6
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_199083760
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 april 2021 13:53 schreef DjVero het volgende:
Ik heb deze gevolgd, omdat ik alles wilde zien van het gehele TWD-spectrum, maar ik vond dit toch een zeer middelmatig tiener-flickje. Er gebeurt zo weinig, behalve wat gedoe tussen een paar onwetende naïeve tieners dat je deze spin-off makkelijk links kunt laten liggen. :Z

Het enige wat potentie heeft, is de civil republic, maar daar wordt in het eerste seizoen nog maar weinig over prijsgegeven.
Eens eens eens.
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_199083773
The World Beyond 'n halve aflevering gekeken, afgezet. Ik vond 't helemaal niks.
"If you're not a manc, you're a wank"
  dinsdag 20 april 2021 @ 15:08:38 #8
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_199084291
Ik vond het wel geinig. Beter dan afleveringen over Carol in de main serie.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  dinsdag 20 april 2021 @ 15:24:42 #9
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_199084558
quote:
19s.gif Op dinsdag 20 april 2021 15:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik vond het wel geinig. Beter dan afleveringen over Carol in de main serie.
Dan keek ik nog liever naar die depressieve grijze duif.
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_199085432
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 april 2021 14:26 schreef Eric_Cantona het volgende:
The World Beyond 'n halve aflevering gekeken, afgezet. Ik vond 't helemaal niks.
Ik heb het ook een kans gegeven maar heel snel afgehaakt.
pi_199086565
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 april 2021 14:26 schreef Eric_Cantona het volgende:
The World Beyond 'n halve aflevering gekeken, afgezet. Ik vond 't helemaal niks.
Ik vond het met zoals fear in het begin en vooral de eerste aflevering vreselijk langzaam en nikszeggend. Fear werd daarna wel leuk, maar bij world beyond had ik vooral in het begin het idee dat er een stel kleuterjes is die graag op avontuur willen.

Vooral de eerste aflevering van beide spinoffs was amper doorheen te komen.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_199086616
Ben wel echt benieuwd of ze voor het laatste seizoen nog even alles uit de kast trekken om de kwaliteit nog even wat omhoog te krikken. Heb er wel zin in. Ook de comics maar gelezen tot waar we dit seizoen eindigen. Heb er wel zin in. :)

Denk niet dat ik nog een begin ga maken aan Fear tenzij het allemaal op Netflix komt.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_199086633
Zit in Fear trouwens ook die helikopter groep welke zo mysterieus is? Krijgen we daar ook wat meer antwoorden?
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_199086739
Fear vind ik wel _O_ alleen laatste seizoen nog niet op Amazon :{
"If you're not a manc, you're a wank"
  dinsdag 20 april 2021 @ 18:07:03 #15
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_199086803
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 april 2021 18:01 schreef Eric_Cantona het volgende:
Fear vind ik wel _O_ alleen laatste seizoen nog niet op Amazon :{
Duurt lang ja. Altijd.

quote:
0s.gif Op dinsdag 20 april 2021 17:51 schreef Discombobulate het volgende:
Zit in Fear trouwens ook die helikopter groep welke zo mysterieus is? Krijgen we daar ook wat meer antwoorden?
Ja. In World Beyond.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_199088091
Kunnen we world beyond en fear in hun eigen topics houden?

Lees nu dingen die ik nog niet wil weten namelijk :{
pi_199228091

Hij is de opvolger van Rick, maar doe dat maar eens.
pi_200621126

Bijna. Heel benieuwd wat voor einde ze er aan breien, is ook wel eens mooi geweest. Die reapers zijn best wel heel eng, ben echt benieuwd.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  donderdag 29 juli 2021 @ 20:38:56 #19
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_200621942
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juli 2021 20:10 schreef Discombobulate het volgende:

Bijna. Heel benieuwd wat voor einde ze er aan breien, is ook wel eens mooi geweest. Die reapers zijn best wel heel eng, ben echt benieuwd.
Augustus al! Dat is wel vroeger dan normaal. Niets mis mee.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_200622341
quote:
19s.gif Op donderdag 29 juli 2021 20:38 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Augustus al! Dat is wel vroeger dan normaal. Niets mis mee.
24 afleveringen te gaan nog. Volgens mij eerst 8, dan in februari nog eens 8 en daarna in de zomer nog eens 8.

15 aug op AMC prima (?), maar via andere kanalen is dat ook te fixen. Dus ik kijk 15 aug al. :)
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  Public Relations / Redactie Film vrijdag 30 juli 2021 @ 11:05:41 #21
216132 crew  Roberto_BOZ
pi_200631854
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juli 2021 20:52 schreef Discombobulate het volgende:

[..]

24 afleveringen te gaan nog. Volgens mij eerst 8, dan in februari nog eens 8 en daarna in de zomer nog eens 8.

15 aug op AMC prima (?), maar via andere kanalen is dat ook te fixen. Dus ik kijk 15 aug al. :)
Volgens mij op Disney+ elke week.
pi_200640703
Ja, heb er echt zin in. Niet per se omdat ik The Walking Dead een ontzettend goede serie vind, maar wel omdat het gewoon lekker kijkt en ik sinds seizoen 1 al fan was. Zelfs de comics gelezen m.u.v. wat er in dit seizoen komt.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_200641012
Oh ja, deze serie bestaat ook nog. Weet niet eens meer of ik alles van het vorige seizoen gezien heb, stomme corona.
pi_200906709
Maandag dus. :)
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_200906816
Net wat sneak peeks gekeken. Ik heb er gigantisch veel zin in.
pi_200910291
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 augustus 2021 11:43 schreef Scrummie het volgende:
Net wat sneak peeks gekeken. Ik heb er gigantisch veel zin in.
Ben vooral heel benieuwd naar die Reapers en die Pope gast.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_200912941
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juli 2021 11:05 schreef Roberto_BOZ het volgende:

[..]
Volgens mij op Disney+ elke week.
niet meer op Fox?
pi_200913273
quote:
2s.gif Op zaterdag 14 augustus 2021 19:59 schreef Evertjan het volgende:

[..]
niet meer op Fox?
Zondagavond iig voor subscribers voor AMC Premiere, via streaming. Dus die kun je maandagochtend wel ergens anders halen.

De televisie premiere is zondag over een week, dus dan zou het die maandag op Fox moeten komen?
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_200913570
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 augustus 2021 20:18 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Zondagavond iig voor subscribers voor AMC Premiere, via streaming. Dus die kun je maandagochtend wel ergens anders halen.

De televisie premiere is zondag over een week, dus dan zou het die maandag op Fox moeten komen?
Klopt; maandag 23 augustus om 22.00 (volgens foxtv.nl).
pi_200924797
Ik ga eerste ep vanavond kijken :D
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_200925977
quote:
0s.gif Op zondag 15 augustus 2021 17:57 schreef Discombobulate het volgende:
Ik ga eerste ep vanavond kijken :D
Hier staat de download ook aan :).
pi_200927918
Oke let's go
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_200943331
Oké, fijne opener. Het is een stuk enger dan voorgaande seizoenen heb ik 't idee, ze doen het iets anders. Eigenlijk hadden ze aflevering 2 ook wel gelijk mogen releasen aangezien die gekoppeld is.

Ben heel benieuwd naar
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_200945926
Goede aflevering ^O^ ^O^
Twinning = boring
pi_200951702
Eens met hierboven (beide).

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zondag 22 augustus 2021 @ 14:23:19 #36
163488 RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
pi_201027119
11X02 gezien. Gebeurde genoeg!

Interessante laatste scene :D
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
pi_201035615
Ep 2 gezien. Holy tering wat zijn die Reapers eng zeg, niet normaal. Ja, dat hebben ze echt goed gedaan. Normaal doet 'horror' me nooit zo veel namelijk.

Kan niet wachten op ep 3. Ben heel benieuwd. Het is een stuk enger dan vorige seizoenen. Kwalitatief vind ik dit laatste seizoen al veel beter.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_201040249
Genoten van aflevering 2.

SPOILER: aflevering 2
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_201050658
Zeer goeie aflevering eerst Negan en dan Maggie ^O^ ^O^
Spoiler al gezien voor volgende week ziet er goed uit
Twinning = boring
  dinsdag 24 augustus 2021 @ 11:07:56 #40
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_201051053
Hier net afl. 1 op Disney+ (zonder reclame, yay!) gekeken. Spannend fucking einde weer!
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_201077099
Zeer boeiende en interessante eerste aflevering! Dat is met eerdere seizoenen wel eens anders geweest :+
pi_201077203
quote:
0s.gif Op donderdag 26 augustus 2021 10:13 schreef sandertjuh het volgende:
Zeer boeiende en interessante eerste aflevering! Dat is met eerdere seizoenen wel eens anders geweest :+
Mwoah.

Seizoen 1: Days Gone Bye, de allereerste, legendarisch.
Seizoen 2: De eerste 'herde' die ze tegenkomen, Sophia vermissing, Carl ging kapot. Ook best boeiend en interessant.
Seizoen 3: Het vinden van de gevangenis, het schoonmaken ervan en Hershel die piraat speelt.
Seizoen 4: Deze was wel wat rustig en saai.
Seizoen 5: Wat mij betreft 1 van de meest spannendste ooit, de bevrijding uit Terminus.
Seizoen 6: Opende met het vinden van die enorme groep walkers en de start van de aanval van de Wolves.
Seizoen 7: Introductie Negan met de bekende slachtoffers.
Seizoen 8: Aanval op The Sanctuary.
Seizoen 9: Op zich een beetje saai, maar Gregory kwam wel aan zijn einde die eerste aflevering.
Seizoen 10: Neerstorten satelliet, ook een beetje saai verder.

Dus de laatste seizoenen een beetje eens, maar volgens mij was er daarvoor niet veel om te klagen over de eerste aflevering van een seizoen :). Smaken verschillen uiteraard.
pi_201097836
Nu al benieuwd naar ep 3, zondagavond lekker brakjes kijken. O+

Die Reapers zijn echt scary as fuck
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_201125723
Vanavond weer lekker ep 3 kijken, benieuwd naar The Reapers.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_201129273
SPOILER: ep 3
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_201133926
Iets minder idd, maar vond 'm wel heel leuk.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgende week meer Reapers, promo ziet er al heel goed uit. En top acteur voor de leider van de Reapers.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  maandag 30 augustus 2021 @ 23:01:12 #47
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_201147248
Stephanie *;
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_201167508
Wel benieuwd hoe het gaat eindigen. Hoop dat Rick en die mysterieuze helikopter mensen nog terugkomen voor het einde. Zal waarschijnlijk wel niet omdat ze nog een film willen maken, maar zou wel mooi zijn als alle loose ends worden gefixt.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_201190169
Zo blij dat Negan er nog inzit, de enige waardige opvolger van Rick. *O*
pi_201190170
Acteurs die een serie kunnen dragen.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')